Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Al diverse malen gegeten bij VIP in Rotterdam. Conclusies: het is er altijd vol en hoewel groots opgezet niet storend. Voor een intiem diner zou ik VIP zeker niet uitzoeken, maar voor de pizza's en aanverwante zaken is het hier goed toeven. De bediening is vlot en iets te losjes naar mijn smaak; niet elke gast is zo jong en jeugdig als de gemiddelde bediening van VIP. De porties zijn ruim voldoende. Met goed gevulde magen verlieten 5 personen het restaurant en de tegenprestatie bedroeg nog geen €120. Voor de prijs-kwaliteitverhouding een tien!
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
We waren met AH restaurant actie geweest, 2e persoon gratis. wij begonnen beiden met een carpaccio. Normaal gesproken kost deze 9,50. Hoeveelheid is voor deze prijs erg weinig. Maar het zal mogelijk door de actie komen. Het smaakte in ieder geval goed. Hoofd, had ik pizza met ham en mijn tafelgenoot, pasta arrabiata. Pizza smaakt goed, droge bodem. Pasta had te weinig saus. Jammer. Toetje, kokos ijs, dat is was een boel! 3 grote bollen ijs. Met dun laagje chocolade siroop. Al met al, smaakte prima. zou hier niet meer langs komen voor diner, maar voor een enkele lunch. De drukte viel namelijk tegen. Teveel mensen, maar dat is alleen maar goed voor V.I.P.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Eten was erg lekker. Ik had vooraf calamari en die waren super, niet van die deegballen, mijn gezelschap had de carpaccio, die was goed. Pizza's waren allemaal top. En de bediening was snel en erg aardig. En we konden wat over was meenemen. :-)
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Mooi restaurant, sfeervol terras (zowel een verwarmd als 'open' deel). Prima, prettig geprijsde pizza's. Erg goede bodem, krokant aan de rand. De pizza met parmaham, cherrytomaatjes en rucola smaakte goed. Prima huiswijn. Trage bediening, zelfs de rekening duurde bijna een kwartier na vragen. Ook zat lekkere pasta's op de kaart, maar die heb ik niet geprobeerd.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gisteren met het warme weer wezen eten bij VIP. Vip is een goede stek om goedkoop iets lekkers te eten en je toch een beetje restaurant gevoel hebt. We zaten buiten en bestelden wat te drinken, wat ook snel kwam was het mandje stokbrood die goed smaakte.
De bediening kwam al snel vragen of we een keuze hadden gemaakt (nog tijdens het eten van de stokbrood), maar ik ervaar dit niet zozeer als vervelend.

De pizza's Italia en Salmone waren erg lekker, bijna alles op gekregen. Ook kwam de bediende nog zelf langs om te vragen of wij nog drinken wilde bestellen.

Als toetje namen we beiden een smoothie, echter na 20 minuten niets en kwam een andere bediende vragen of wij nog iets wilde drinken. Nogmaals doorgegeven en kregen daarna nog de verkeerde smaak smoothie. Vond het niet echt een probleem, deze smaak was ook erg lekker.

PS: puntje, de tafel wiebelde enorm, zeer irritant. Zelf maar een papiertje opgerold en deze onder een tafelpoot geschoven. Ook moesten we twee keer vragen om de rekening.
Kortom de service kan wel een stuk beter.
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
De pizza's Salami gorgonzola en Pollo waren erg lekker. Zeker voor de prijs die we er voor betaald hebben. De bediening is wat traag en lijkt ongeïnteresseerd. De kwaliteit van het eten maakt dit weer goed. Enige minpunt is dat wanneer het druk is, iedereen erg hutjemutje op elkaar zit.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vrijdagmiddag om 17 uur ,moesten naar zotermeer voor voorstelling dus vroeg eten. Met 5 man aan tafel. Bediening is niet alert als 5e aanschuift, moet contact zoeken om drankje te vragen.
1 van ons vroeg iets i.v.m. allergie, ober ging dit uitzoeken maar nooit meer er op terug gekomen, gaan we dan maar vanuit dat het oké is.
Er loopt veel bediening maar ze mogen wel meer alert zijn.
Pizza aardig maar zeker niet bijzonder
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Voor een snelle en lekkere Pizza tegen zeer schappelijke prijzen
gaan we altijd naar Very Italian Pizza
Leuke en aardige bediening onder de leiding van Stefano
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Mooie en gezellige zaak, eten was gemiddeld, fungi trivolati was koud, bruchetta broodje was week en de vitello saai. Duurde lang voor het op tafel kwam want er was iets fout gegaan met het bonnetje, zoals dat blijkbaar vaker gebeurd, alleen al om ons heen heb ik de smoes 3 keer gehoord. Na voorgerecht direct het hoofdgerecht mijn kaaspizza was smakeloos en enorm vet. Tafels staan te dicht op elkaar dus naar het toilet gaan zonder de buren te storen is helaas geen optie. Mijn man en kind waten wel te spreken over hun pizza wellicht lag het aan mijn soort pizza.
Laura .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Altijd wanneer ik met mijn Italiaanse vader en zus ga uiteten pakken we een restaurantje in Rotterdam. En 9 van de 10 keer wordt dat restaurantje Very Italian Pizza.
De pizza's zijn hier het beste van heel Rotterdam, de bediening is altijd heel erg vriendelijk, en je eten staat vliegensvlug op tafel.
Extra pluspuntje is dat je zo dichtbij kunt parkeren (bij de Markthal).
alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Hier gegeten met een gezelschap en is een prima Italiaan. Prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde. Voorgerechten lekker, pizza's prima... maar kunt better zijn...De bediening had wel iets enthousiaster en aanweziger mogen zijn...kwam niet persoonlijk over en hadden nog wel wat meer willen drinken...
hendrikeetmee .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Tijdens de marathon even langs voor goede koffie met een fijnzinnig Italiaans broodje. Wat een sof. Te veel personeel, bovendien opdringerig ons in de nagenoeg lege tent (iedereen zat buiten in het zonnetje) naar een onduidelijk tafeltje sturend. We kregen een menukaart met alleen pasta en pizza. Huh, geen broodjes? Van een andere tafel een lunchkaart gepakt, dus toch. Eerst kwamen de broodjes, pas na opnieuw vragen aan de niet Nederlands sprekende ober de koffie en thee. Kwaliteit van broodjes en drankjes niet bijzonder. Afrekenen: contant of pinnen? Contant graag. O, we hebben liever dat u pint. Ook best. Apparaat zoek, na wederom wachten en twee keer proberen deed hij het niet. Dan toch maar contant. Wat een kneuzengedoe zeg. Gelukkig was de Marathon als vanouds een mooi spektakel.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We hebben er meermalen gegeten bij VIP in Rotterdam. Zoals altijd was de bediening erg enthousiast en behulpzaam. Echter deze zaterdagavond was het overvol met gasten. En dan gaat de kwaliteit van het eten toch terug lopen. Het bedienend personeel deed wat ze konden, maar de keuken kon het niet aan. Jammer.
Toch zullen we wel weer een keer terug komen.
a K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Prijzen redelijk, porties aan de kleine kant, vult nog net. Ik moest wel naar de mini garnaaltjes zoeken in mijn Insalata Gamberetti. Tafelgenoten vonden Pinot Grigio wel lekker smaken bij pasta. Aardige en snelle bediening.
oli1234 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Een magere voldoende voor VIP. Die wordt eigenlijk alleen behaald door de goede prijs-kwaliteit verhouding.
Wij vinden dit een té drukke tent, eten komt erg snel op tafel, bij onze buren wel tot drie keer toe achter elkaar verkeerd, maar dat lijkt ze niet te deren. Pasta en pizza waren prima, maar ook niet meer dan dat.

Voor een snelle (studenten)hap is dit een prima tent, maar als je gezellig wilt tafelen moet je VIP denk ik mijden.
Al zou het terras in de zomer misschien wel een erg mooie plaats zijn om wat langer te zitten.
M V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Geschikt restaurant voor een snelle hap (pizza) tegen een redelijke prijs. Snelle bediening. Pizza's goed belegd, prijs zoals je in de rest van Europa ook betaalt.
Bij thuiskomst rook de kleding behoorlijk naar de keuken. Afzuiginstallatie kan dus beter.
wdg .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Na een prima voorgerecht, moesten we heel lang op onze pizza wachten. Toen na een paar keer navragen onze pizza eindelijk kwam, bleek het het wachten niet waard te zijn: op de van zichzelf al matige pizza zaten meerdere pikzwarte verbrande luchtbellen. Toen we wilden betalen, duurde het ook nog zeker een kwartier voordat de rekening kwam. We waren nog maar net op tijd in het theater, terwijl we al heel vroeg gingen eten. Gelukkig was het goedkoop...
Ernie13 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Hier al verschillende keren wezen eten. Een aanrader als je snel wat wilt eten of niet veel geld wilt uitgeven. Het eten is goed en de service oke. Nadeel is wel dat het er altijd druk is en je dan bijna naar elkaar moet schreeuwen om je aan tafel verstaanbaar te maken.
Ramon J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Wij komen al vanaf het begin bij dit goede restaurant en hebben al enige tijd een goede band met veel personeel hier. De kwaliteit is goed en enorm constant! Daarnaast is de prijs lager dan gemiddeld, dit is in deze tijd ook bijzonder.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Prijs-kwaliteit staat hier bovenaan. Je bent een paar euro meer kwijt als bij de gele M en je hebt toch het idee dat je er even gezellig uit ben geweest. Als je de kwaliteit zou vergelijken met andere zelfde soort restaurants zou VIP misschien wel een 10 moeten krijgen voor het eten. Na de opening van de markthal is het hier wel heel druk geworden. Nog een ander zeer goed punt is dat je in de zomer rookvrij op het terras kan zitten. Er is een deel voor rokers en een deel voor niet rokers. Wij komen hier zeker nog eens terug.