Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

• Af te huren
m.bodebakker .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Eten was zeer lekker, het duurde ook niet te lang tussen een gang en de volgende. Soms duurden drankjes iets langen maar de bedining liet dit op tijd weten en zorgde ervoor dat we wisten dat ze eraan kwamen. De bediening was heel erg aardig en behulpzaam. :)
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Mijn dochter en ik zijn maandag 27 juli lekker bij hun gaan eten en ik moet zeggen het was HEERLIJK.
Super bediening en reuze vriendelijk. De gerechten waren perfect en meer dan voldoende.
We hadden een voorafje,hoofdgerecht en nagerecht en hadden daarna geen plaats meer voor koffie. Zeker een grote aanrader en komen ook zeker een keer terug. Hebben ze al bij vele aanbevolen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Al een enkele keer hier gegeten. De pizza's zijn meer dan prima. Ook is er veel personeel en vaak ook erg vriendelijk. Vip is niet fe meest romantische eetplek. Groot, hip, en vaak druk. Door de drukte wordt weleens een drankje vergeten. Wat wel jammer is: het gebruik van postmix als limonade. Het is gewoon niet lekker, en vaak al de prik eraf. Het personeel praat Nederlands en/ of Engels. Wat voor de vele toeristen fijn is en voor sommige Nederlanders ff wennen. De sgroppino is ok, maar te zuur,die heb ik beter gedronken. het alcoholische tintje in de tiramisu mag ook wel iets krachtiger. Toch krijgt vip overal een 8 voor. De prijs/ smaak verhouding is gewoon goed. De grote open keuken/ bar is ook een pluspunt en het personeel doet meer dan zijn best. Ook respect voor de jongen in de spoelkeuken die alles in zijn 1tje stoïcijns stond te doen.. Dikke 8. Nu de drankjes nog verbeteren.
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
De ober die ons hielp was erg aardig, er was echter ook een meisje die de glimlach niet heeft uitgevonden die ons soms iets kwam brengen. Het eten was oke, vooraf brood met aioli en tapenade, daarna 4 kazen pizza. Het smaakte allemaal prima oke maar ik eet liever ergens waar ik het eten echt lekker vind, dus ik zou het niet echt aanraden.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Al diverse malen gegeten bij VIP in Rotterdam. Conclusies: het is er altijd vol en hoewel groots opgezet niet storend. Voor een intiem diner zou ik VIP zeker niet uitzoeken, maar voor de pizza's en aanverwante zaken is het hier goed toeven. De bediening is vlot en iets te losjes naar mijn smaak; niet elke gast is zo jong en jeugdig als de gemiddelde bediening van VIP. De porties zijn ruim voldoende. Met goed gevulde magen verlieten 5 personen het restaurant en de tegenprestatie bedroeg nog geen €120. Voor de prijs-kwaliteitverhouding een tien!
ekatherina82 C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
We waren met AH restaurant actie geweest, 2e persoon gratis. wij begonnen beiden met een carpaccio. Normaal gesproken kost deze 9,50. Hoeveelheid is voor deze prijs erg weinig. Maar het zal mogelijk door de actie komen. Het smaakte in ieder geval goed. Hoofd, had ik pizza met ham en mijn tafelgenoot, pasta arrabiata. Pizza smaakt goed, droge bodem. Pasta had te weinig saus. Jammer. Toetje, kokos ijs, dat is was een boel! 3 grote bollen ijs. Met dun laagje chocolade siroop. Al met al, smaakte prima. zou hier niet meer langs komen voor diner, maar voor een enkele lunch. De drukte viel namelijk tegen. Teveel mensen, maar dat is alleen maar goed voor V.I.P.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Eten was erg lekker. Ik had vooraf calamari en die waren super, niet van die deegballen, mijn gezelschap had de carpaccio, die was goed. Pizza's waren allemaal top. En de bediening was snel en erg aardig. En we konden wat over was meenemen. :-)
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Mooi restaurant, sfeervol terras (zowel een verwarmd als 'open' deel). Prima, prettig geprijsde pizza's. Erg goede bodem, krokant aan de rand. De pizza met parmaham, cherrytomaatjes en rucola smaakte goed. Prima huiswijn. Trage bediening, zelfs de rekening duurde bijna een kwartier na vragen. Ook zat lekkere pasta's op de kaart, maar die heb ik niet geprobeerd.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gisteren met het warme weer wezen eten bij VIP. Vip is een goede stek om goedkoop iets lekkers te eten en je toch een beetje restaurant gevoel hebt. We zaten buiten en bestelden wat te drinken, wat ook snel kwam was het mandje stokbrood die goed smaakte.
De bediening kwam al snel vragen of we een keuze hadden gemaakt (nog tijdens het eten van de stokbrood), maar ik ervaar dit niet zozeer als vervelend.

De pizza's Italia en Salmone waren erg lekker, bijna alles op gekregen. Ook kwam de bediende nog zelf langs om te vragen of wij nog drinken wilde bestellen.

Als toetje namen we beiden een smoothie, echter na 20 minuten niets en kwam een andere bediende vragen of wij nog iets wilde drinken. Nogmaals doorgegeven en kregen daarna nog de verkeerde smaak smoothie. Vond het niet echt een probleem, deze smaak was ook erg lekker.

PS: puntje, de tafel wiebelde enorm, zeer irritant. Zelf maar een papiertje opgerold en deze onder een tafelpoot geschoven. Ook moesten we twee keer vragen om de rekening.
Kortom de service kan wel een stuk beter.
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
De pizza's Salami gorgonzola en Pollo waren erg lekker. Zeker voor de prijs die we er voor betaald hebben. De bediening is wat traag en lijkt ongeïnteresseerd. De kwaliteit van het eten maakt dit weer goed. Enige minpunt is dat wanneer het druk is, iedereen erg hutjemutje op elkaar zit.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vrijdagmiddag om 17 uur ,moesten naar zotermeer voor voorstelling dus vroeg eten. Met 5 man aan tafel. Bediening is niet alert als 5e aanschuift, moet contact zoeken om drankje te vragen.
1 van ons vroeg iets i.v.m. allergie, ober ging dit uitzoeken maar nooit meer er op terug gekomen, gaan we dan maar vanuit dat het oké is.
Er loopt veel bediening maar ze mogen wel meer alert zijn.
Pizza aardig maar zeker niet bijzonder
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Voor een snelle en lekkere Pizza tegen zeer schappelijke prijzen
gaan we altijd naar Very Italian Pizza
Leuke en aardige bediening onder de leiding van Stefano
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Mooie en gezellige zaak, eten was gemiddeld, fungi trivolati was koud, bruchetta broodje was week en de vitello saai. Duurde lang voor het op tafel kwam want er was iets fout gegaan met het bonnetje, zoals dat blijkbaar vaker gebeurd, alleen al om ons heen heb ik de smoes 3 keer gehoord. Na voorgerecht direct het hoofdgerecht mijn kaaspizza was smakeloos en enorm vet. Tafels staan te dicht op elkaar dus naar het toilet gaan zonder de buren te storen is helaas geen optie. Mijn man en kind waten wel te spreken over hun pizza wellicht lag het aan mijn soort pizza.
Laura .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Altijd wanneer ik met mijn Italiaanse vader en zus ga uiteten pakken we een restaurantje in Rotterdam. En 9 van de 10 keer wordt dat restaurantje Very Italian Pizza.
De pizza's zijn hier het beste van heel Rotterdam, de bediening is altijd heel erg vriendelijk, en je eten staat vliegensvlug op tafel.
Extra pluspuntje is dat je zo dichtbij kunt parkeren (bij de Markthal).
Samir .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Voor het eerst gegeten bij VIP. Mijn vriendin en ik eten vaker italiaans en aangezien we hier in de buurt wonen, hebben we het maar eens geprobeerd. Je krijgt genoeg drinken voor de prijs die je betaalt. Het eten was niet echt lekker te noemen. Mijn vriendin had de tagliatelle Bolognese en ik de Penne Pollo. Beiden waren heel droog, weinig ingrediënten waren proefbaar en het kwam een beetje flets over. Jammer, want het restaurant ziet er wel leuk uit. Een volgende keer kiezen we toch iets anders.
KellyW .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding, daar door erg druk. Wel goed geholpen, gastheer handelde direct toen er met de bestelling iets mis dreigde te gaan. Vanaf vier personen kan je voor een vaste prijs verschillende menu's met 2 drankjes bestellen. Wel moet ik vermelden dat het wel rumoerig, dus voor een goed gesprek met je tafelgenoot is dit misschien niet het juiste restaurant.
alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Hier gegeten met een gezelschap en is een prima Italiaan. Prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde. Voorgerechten lekker, pizza's prima... maar kunt better zijn...De bediening had wel iets enthousiaster en aanweziger mogen zijn...kwam niet persoonlijk over en hadden nog wel wat meer willen drinken...
hendrikeetmee .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Tijdens de marathon even langs voor goede koffie met een fijnzinnig Italiaans broodje. Wat een sof. Te veel personeel, bovendien opdringerig ons in de nagenoeg lege tent (iedereen zat buiten in het zonnetje) naar een onduidelijk tafeltje sturend. We kregen een menukaart met alleen pasta en pizza. Huh, geen broodjes? Van een andere tafel een lunchkaart gepakt, dus toch. Eerst kwamen de broodjes, pas na opnieuw vragen aan de niet Nederlands sprekende ober de koffie en thee. Kwaliteit van broodjes en drankjes niet bijzonder. Afrekenen: contant of pinnen? Contant graag. O, we hebben liever dat u pint. Ook best. Apparaat zoek, na wederom wachten en twee keer proberen deed hij het niet. Dan toch maar contant. Wat een kneuzengedoe zeg. Gelukkig was de Marathon als vanouds een mooi spektakel.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We hebben er meermalen gegeten bij VIP in Rotterdam. Zoals altijd was de bediening erg enthousiast en behulpzaam. Echter deze zaterdagavond was het overvol met gasten. En dan gaat de kwaliteit van het eten toch terug lopen. Het bedienend personeel deed wat ze konden, maar de keuken kon het niet aan. Jammer.
Toch zullen we wel weer een keer terug komen.
a K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Prijzen redelijk, porties aan de kleine kant, vult nog net. Ik moest wel naar de mini garnaaltjes zoeken in mijn Insalata Gamberetti. Tafelgenoten vonden Pinot Grigio wel lekker smaken bij pasta. Aardige en snelle bediening.