Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

• Af te huren
kirstengreep .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heerlijk gegeten. We mochten uit het hele menu kiezen. We hebben voor de inkvisringen en wat vleeswaren met gegrilde groenten. Als hoofd een pizza en een pasta. En als dessert een tiramisu. Deze was een beetje nat.
Over het algemeen heerlijk gegeten en erg gezellig.
cvanderknaap .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Lekker eten, mooi decor, goede bediening, uitgebreide kaart waar veel lekkere dingen opstaan. Handig dat je grote en kleine gerechten kunt bestellen
nicolienenieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Ik had geboekt bij VIP via de actie van Albert Hein. Ik had aangegeven dat het een verjaardagsetentje betrof. Ik had echter niet het idee dat dit bekend was of dat het überhaupt in de agenda stond dat we kwamen.De bediening was vriendelijk, alleen hadden we de pech dat het restaurant overspoelt werd met ( nieuwe ? ) studenten en daardoor was het erg rumoerig . Op het eten hadden we niks aan te merken. Lekkere Pizza's!
wj.muishout .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. De pizza,s zijn redelijk groot . wanneer je die hebt opgegeten heb je meer dan genoeg voor een normale eter.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het dessert was al uitgevraagd voor we het hoofdgerecht hadden gezien, maar werd op tijd hersteld. Verder kon er weinig misgaan met hetgeen we besteld hadden en dat gebeurde dan ook niet. Bediening was vriendelijk en vlot.
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Wij zijn al een aantal keer bij VIP geweest; het leek ons dan ook een goed idee hierheen te gaan met de restaurantactie van AH. Het eten is zoals altijd prima. De voorgerechten zijn goed, evenals de pizza's. Voor een pasta zou ik zelf hier niet zo snel naar toe gaan, die kun je bij de concurrent vele malen lekkerder eten. Wij zitten overigens het liefste buiten, binnen is wat ons betreft te druk en ongezellig.

De service was in het begin dat wij hier kwamen prettig. De laatste tijd is het steeds verder gezakt met ons laatste bezoek als dieptepunt. De bediening is jong, niet altijd even ervaren en lang niet altijd Nederlands. Het restaurant zat vol en de bediening had het zwaar. We zijn niet onredelijk en wachten rustig tot ons eten komt. Verbazingwekkend hebben we tot vijf keer toe drinken of eten aangeboden gekregen dat niet door ons besteld was. Uiteindelijk na lekker eten waren er problemen met het afrekenen. Omdat één van de vijf eerder weg moest en geen nagerecht had besteld, waren wij niet in staat te twee van onze bonnen te verzilveren. Hoewel wij vier volledige driegangenmenu's op de bon hadden staan en zelfs een extra voorgerecht hadden besteld, was dit alleen mogelijk als wij alsnog een nagerecht zouden nemen. Wij zullen jullie verdere details besparen, maar het feit is dat wij weg zijn gegaan met een Ben & Jerry's in de hand en stoom uit onze oren. Daardoor is VIP klant die regelmatig kwam kwijt geraakt en schuiven wij graag aan bij een plaats waar wel vanuit de klant wordt gedacht.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Sinds ik er vorig jaar voor de eerste keer kwam is VIP mijn favoriete pizzeria in Rotterdam geworden. Lekkere pizza's en in ieder geval krijg je de gelegenheid om in alle rust te eten en als je wilt daarna ook nog lang te blijven zitten. De bruschetta was verrukkelijk en bij het toetje was zeker niet zuinig gedaan met de amaretto. Ik kom zeker weer terug.
Michèle H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
We zijn bij VIP gaan eten met de AH restaurantactie. We wilden graag met de kinderen gaan eten en VIP is daar uitermate geschikt voor. De prijs kwaliteit verhouding van VIP is prima. Het voorgerecht viel bij iedereen in de goede smaak. Ook de pizza's waren een succes. De kinderen vonden het alleen erg jammer dat de pizza Nutella uitgesloten was van de AH actie. De bediening was super vriendelijk! Wat een verademing t.o.v. Andere restaurants!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Een prima restaurant voor als je snel een pizza wilt eten. Zit op een leuke plek. Vanaf het terras zicht op de Markthal. Vlotte, vriendelijke en prima bediening. Pizza was lekker. Ook de koffie na afloop was prima.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Het eten is OK, pizza's zijn lekker groot. Maar het is niet echt bijzonder. Service is aardig, beetje routine. De sfeer met zwarte parasols maakt alles nogal donker. Hoog geluidsniveau binnen, niet echt gezellig. Maar voor eten met een groep is het OK.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Ze wilde ons nog net niet binnen 10 minuten weer buiten zetten ..Zo snel ..irritant gewoon .Brood , voorgerecht en hoofdgerecht werd nog net bij elkaar op de tafel te gelijk neer gepl....Eten wel smakelijk
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Mijn absolute favoriet! Ik vind het heerlijk om hier te eten. Het eten is prima en het personeel is zéér vriendelijk. Laatst werd er een foutje gemaakt en duurde ons hoofdgerecht langer als normaal. Hierdoor kregen wij van het huis wijn, altijd goed. Met goed weer een gezellig terras en prima gelegen zo naast de markthal.
charlesbasoski1 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
het is een hele mooie zaak en het was heel mooi weer dus we aten buiten vriendelijke bediening heerlijk gegeten en ook het voor en nagerecht en betaalbaar wij gaan nog een keertje zeker eten een aanrader
Louis-Tino .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Ik kom nu al ongeveer 2 jaren bij VERY ITALIAN PIZZA, het eten, drinken en de service is perfect, verder staat VERY ITALIAN PIZZA op een mooie locatie in Rotterdam, mijn uitstekende verbindingen wat betreft het openbaarvervoer, Metro, tram en bus nagenoeg voor de deur !!
Ook alle personeelsleden zijn zeer gastvriendelijk, dus een aanrader om daar eens te gaan eten.
maarten250 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
het eten was goed, zeker de calamari fritti en salade caprese waren goed. De pasta's iets minder. Personeel was beleefd maar onderbezet of langzaam, we moesten veel en lang op drankjes wachten terwijl het eten juist erg vlot was.
easchenk .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Super gezellig,heel lekker eten. Bediening perfect. Kortom ga hier zeker vaker komen! Heb genoten van het heerlijke eten ! En het toetje.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Het restaurant prijst zichzelf aan als VIP Restaurant, dus de verwachtingen waren hoog gespannen. Dat viel tegen. De pizza's zijn niet slecht, maar ook niet bijzonder lekker. Ik had meer verwacht van die houtoven. We zaten op het terras. De plaats is niet bijzonder. De bediening was erg traag en onze gerechten (drie pizza's, we waren met z'n drieën) kwamen in twee fasen, met een minuut of tien er tussen. De capucino was lauw. Misschien hadden ze hun dag niet. Maar VIP? Nou neu, dat nou bepaalt niet. Gewoon een ketenpizzeria van dertien in een dozijn.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Een van de 2 gasten heeft een allergie wat vooraf bij boeken op het formulier netjes gemeld is. We hebben geen reactie gekregen dat men daar problemen mee zou hebben.
Voorwaarde bij de AH actie is dat we gebruik maken van een 3 gangen diner. Bij de nagerechten stond niets op de kaart wat mijn vrouw kon eten ivm allergie voor suiker. Helaas serveerde men daar zelfs geen kopje thee voor in de plaats omdat er perse een nagerecht op de kassabon moest staan. Totaal NIET flexibel. erg jammer omdat we de volgende dag in een ander restaurant met de zelfde AH actie alle medewerking en begrip kregen. Alle menu's werden naar wens aangepast daar.
Bij Italian Pizza Rotterdam zullen we dus nooit meer gaan eten en zullen het ook niemand aanbevelen. En dat is niet alleen om boven omschreven negatieve ervaring.
menaldabavinck .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Verrassend hippe pizzeria. Keurig en modern restaurant. Zeer vriendelijke en nette service. Zeer voordelig ook, hoe bestaat het? Dat is fijn uit eten met een gezin met 6! Toetje wat mager qua uiterlijk. Sorbet was drie bolletjes mango ijs in schaaltje. Voor een eurootje meer in leuk sorbetglas met rietje en prikker voor de kinderen maakt het net even feestelijk af. Maar ik raad iedereen deze pizzeria aan. Heeft ook groot, mooi en verwarmd terras. Je kan er ook met grote (en hele grote) groepen terecht. We hebben er heerlijk en gezellig gegeten!
x_louise_x .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Ik was aan het begin een beetje schrikkerig over die albert heijn bon, maar we werden hetzelfde behandelt als andere gasten. Alles was lekker het eten, de service was goed en de mensen erg vriendelijk. Echt een top tent!