Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren
Niekie36 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vanavond hier gegeten wat ons erg tegen viel.
Vooraf: geen bordje om je ongesneden brood op te leggen,en geen scherp mes om het door te snijden.
Hoofdgerechten : Lauw en onaantrekkelijk.
Na: Cappuccino, warme chocolademelk, Irish Coffee allemaal lauw dus zo op te drinken.
Jammer van deze teleurstelling na een verder mooie dag.
Ik mag hopen dat dit een eenmalige ervaring is....
E. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Vlak naast de markthal en aan de Blaak is plaats van het restaurant niets anders dan een toplocatie te noemen. Het was erg druk in het restaurant, vrijwel de hele tijd waren alle tafels bezet. Deze drukte had wel tot gevolg, dat de vriendelijke bediening de aandacht over veel tafels moest verdelen. Tussendoor even een drankje bestellen was daardoor niet gemakkelijk. Zodra iets besteld is, wordt het wel snel gebracht.
De restaurantactie van AH was zonder beperking. Keuze uit het hele menu dus, waarbij pas bij het afrekenen de helft werd geschrapt. Ook zonder de actie was de prijs-kwaliteit verhouding goed geweest.
Bij de voorgerechten is het mogelijk om een kleinere portie te vragen, die ook iets goedkoper is. Dit is aan te raden, de normale hoeveelheid is, voor voorgerechten, aan de ruime kant.
De door ons gegeten gerechten waren van Italiaanse kwaliteit.
Een kop Italiaanse koffie na afloop is aan te raden en de wachttijd, totdat je die kan bestellen, zelfs waard.
adwpoon .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Het eten was goed maar de service was bar
slecht,we waren er om 5.45 en om 6.45
kwam het eten,we waren uitgehongerd,
voor ons geen volgende keer meer
Joëlle L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Na een dagje weg met de familie, hebben we hier gegeten. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het zat goed vol. En terecht! De bediening is snel en goed, het eten was super: de pizza's waren dun zoals ze horen, de pasta's waren romig en al dente. En alles wordt bereid met verse groenten. Al met al, alles was top!
Ah B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zowel voor, hoofd en nagerecht was heerlijk.Niets op aan te merken.
Hoofdgerecht duurde even wat langer,maar de chef kwam keurig melden dat het hoofdgerecht er zo aan kwam.
Eren was goed warm en smaakte prima.ondanks de drukte wel even tijd voor en alles naar wens
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gegeten met acht personen met de AH restaurantbonnen. De zaak was helemaal vol. Bediening was heel vriendelijk. Het eten was redelijk. Veel pasta met weinig of geen toevoegingen b.v. Tagliatelle met zalm (veel tagliatella weinig zalm). Dat was bij alle gerechten zo. Lasagne (veel lasagneblaadjes weinig gehakt met saus).
Komt waarschijnlijk door de AH actie.
Heb hier eerder gegeten en dit is mij toen niet opgevallen maar toen betaalden wij (ook een groep) de gewone prijs. Daarom nu weer geweest.
Anika D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk italiaans eten maar wel een fastfood-restaurant/fabriek. Prijs/kwaliteit is prima.
Er mag echt meer tijd tussen de gerechten zitten.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het was erg druk, gelukkig hadden we gereserveerd met de AH actie. We konden gewoon van de kaart bestellen (behalve 1 specifiek toetje). Dit was erg fijn. Het eten duurde erg lang om te komen, waardoor de drank rekening erg opliep. De tafeltjes staan redelijk dichtbij elkaar en muziek hard, waardoor we elkaar soms erg slecht konden verstaan. Bij het nagerecht, kwam er een Engelstalig serveerder 1 sorbet brengen (wij hadden 4 dingen besteld). Toen we dat aangaven, snapte hij ons niet en liep hij terug en kwam er een Nederlandse serveerster terug. Aangegeven dat we alle gerechten te gelijk wenste en dat 1 persoon niet alleen ging eten en het ijs anders smelt. Ze ging weer weg. 10 minuten later kwam ze terug met 4 toetjes (inclusief de al redelijk gesmolten sorbet). Erg kwalijk. Het eten was op zich smakelijk, maar door de service zullen we niet snel terug komen.
pj_vrijn .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Fijne, gezellige avond gehad. Het eten is prima, de pizza's voortreffelijk. Bediening liet soms een steekje vallen, maar loste dat met charme op. Onze vaste tafelober was een echte professional.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Gisteren bij VIP wezen eten met een restaurant spaarkaart van de Albert Heijn.
We mochten een voorgerecht, hoofdgerecht (pizza of pasta) en een toetje kiezen (alles behalve pizza nutella). Eten was zoals altijd erg goed. Dit maal ook geen irritant tafeltje naast ons met harde praters. Gewoon lekker genieten van het eten.
Ook was dit keer de gastheer erg vriendelijk, kwam steeds langs zag op tijd als het drinken op was. Vroeg nog of hij een foto van ons kon maken. Erg aardig!
eva_sudoku .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Erg vriedelijk personeel. Het eten en drinken kwam redelijk snel. Ik zou zeker nog een keer terug gaan. Ik zat prop vol na het 3 gangen diner.
edgoyarts G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Lasanga was heerlijk maar spaghetti klassiek de saus was niet te eten terwijl er nog 2zatten te eten werd de tafel al afgeruimt hadden denk ik haast om naar huis tegaan geen aanrader
fredenfrouk .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
We hebben hier met de AH actie gegeten en het eten was erg goed en de bediening het meisje kwam uit Turyn heeft ons erg goed bediend ,zij studeerde hier in Rotterdam en heeft liefde voor haar werk.
Gaan hier zeker weer terug de prijs ligt goed en het eten is ook.
Froukje.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Afgelopen week bin Very Italian pizza gegeten. 3 heerlijke pizza's: we vroegen om een extra ingrediënt bovenop de pizza, helemaal geen probleem. Ook de pizza calzone was heerlijk. Mooie plek voor een lekkere, snelle en betaalbare pizza.
Jaapklok K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Bij de AH restaurantactie moet je verlicht een dessert nemen, koffie alleen is niet genoeg. Dus maar wat laten inpakken; smaakte de volgende dag nog prima!
lisetth .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
we waren hier al een aantal keer geweest en het is erg lekker en zeker voor die prijs! We gaan er zeker nog vaker komen.
Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Zeer voordelig restaurant, ook al zonder AH actie. We hadden met AH actie gegeten - goede kwaliteit, leuke bediening maar ze waren extreem traag om ons bestellingen te nemen/geven... voor drie gangen zaten we over 3 uur in het restaurant wat ik persoonlijk vrij lang vind, we waren bekant een van de laatste klanten die nog zaten terwijl het al voor een uur daarvoor ook al vrij rustig werd... kon het niet zo goed plaatsen/verklaren waarom dus. Maargoed, voor het eten zou ik het zeker aanraden. Houd verder de bediening maar goed op het oog en spreek ze aan als je vermoed dat het ook lang zou kunnen worden.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Super restaurant! Leuke service, niet iedereen praat even goed Nederlands (het zijn allemaal Italianen) maar dat is niet erg. Het eten is prima, voorgerechten zijn aardig wat, prima pizza en lekkere toetjes. Het decor geeft een chique uitstraling met leuke beschilderingen.
icsnijssen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Goede bediening. Pasta was niet warm maar lauw. Was overigens verder heerlijk. Ijs werd in een plastic bakje geserveerd. Dat zag er goedkoop uit. Verder prima on orde. Kom zeker ondanks de niet warme pasta zeker terug.
jakelien .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De gerechten zijn erg klein. Je krijgt geen salade of iets dergelijks bij bijvoorbeeld de lasagne. Het personeel is veelal niet Nederlandse van oorsprong en wil je het liefst in het Engels te woord staan wat ook niet mijn voorkeur heeft