Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

• Af te huren
rafaelrotterdam24 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
De bediening was goed, snel, maar eten was niet lekker, weinig smaak. De porties waren klein en weinig ingrediënten zoals vlees en groenten in de maaltijden.
Jacq15 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten Via de ahrestaurantactie bij Very Italian Pizza het is alleen jammer dat ieder restaurant het op zijn eigen manier berekend wat de actie van AH betreft.
heyheyceetje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Lieve en enthousiaste bediening. Ondanks de albert heijn actie mochten we gewoon alles van de kaart kiezen. Ook erg lekkere pizza's.
miss_bizkit30 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten, fijne bediening! Aanpassingen in de gerechten waren geen probleem. Enige puntje van kritiek is dat de pijnboompitjes van de carpaccio best geroosterd mogen worden! Dan smaakt het nog lekkerder!
ellen.hetharia .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ons etentje was erg geslaagd, de bediening is meer dan goed, erg vriendelijk.
Ik raad het zeker vrienden en familie aan.
tonyboy .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Integendeel welke recensies ze schreven over jullie, hebben wij heerlijk gegeten. De bediening was ook vriendelijk. Wij komen zeker een keertje terug!
samirakabenda .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Erg lekker gegegeten pasta met zalm & lasagne. Service was er goed. Het eten was snel klaar en het was niet overvol.Zeker voor herhaling vatbaar
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Afgelopen week bin Very Italian pizza gegeten. 3 heerlijke pizza's: we vroegen om een extra ingrediënt bovenop de pizza, helemaal geen probleem. Ook de pizza calzone was heerlijk. Mooie plek voor een lekkere, snelle en betaalbare pizza.
jaapklok .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Bij de AH restaurantactie moet je verlicht een dessert nemen, koffie alleen is niet genoeg. Dus maar wat laten inpakken; smaakte de volgende dag nog prima!
lisetth .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
we waren hier al een aantal keer geweest en het is erg lekker en zeker voor die prijs! We gaan er zeker nog vaker komen.
Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Zeer voordelig restaurant, ook al zonder AH actie. We hadden met AH actie gegeten - goede kwaliteit, leuke bediening maar ze waren extreem traag om ons bestellingen te nemen/geven... voor drie gangen zaten we over 3 uur in het restaurant wat ik persoonlijk vrij lang vind, we waren bekant een van de laatste klanten die nog zaten terwijl het al voor een uur daarvoor ook al vrij rustig werd... kon het niet zo goed plaatsen/verklaren waarom dus. Maargoed, voor het eten zou ik het zeker aanraden. Houd verder de bediening maar goed op het oog en spreek ze aan als je vermoed dat het ook lang zou kunnen worden.
ansrijshouwer .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Heerlijk gegeten voor een lage prijs.
Pizza's waren goed. Voor - en nagerecht ook prima.
Vriendelijk personeel.
Ik miste een placemat of tafelkleed op tafel.
Isabella M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Super restaurant! Leuke service, niet iedereen praat even goed Nederlands (het zijn allemaal Italianen) maar dat is niet erg. Het eten is prima, voorgerechten zijn aardig wat, prima pizza en lekkere toetjes. Het decor geeft een chique uitstraling met leuke beschilderingen.
doruyter .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De bediening was zeer slecht en je moest erg lang wachten tot er eten kwam
Ook was men niet erg vriendelijk
Het eten was wel lekker
icsnijssen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Goede bediening. Pasta was niet warm maar lauw. Was overigens verder heerlijk. Ijs werd in een plastic bakje geserveerd. Dat zag er goedkoop uit. Verder prima on orde. Kom zeker ondanks de niet warme pasta zeker terug.
jakelien .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De gerechten zijn erg klein. Je krijgt geen salade of iets dergelijks bij bijvoorbeeld de lasagne. Het personeel is veelal niet Nederlandse van oorsprong en wil je het liefst in het Engels te woord staan wat ook niet mijn voorkeur heeft
lizzy1985 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Het eten was erg lekker en betaalbaar..
wel viel het dessert erg tegen (tartuffo)
Dat leek gewoon kant en klaar bakje uit de diepvries en het ijs was erg hard..Daar had ik nooit 4,50 voor over gehad..service was prima..
pet M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Prima plaats om voor een redelijk betaalbaar bedrag een goede maaltijd te ontvangen.
Bediening is bekwaam en vriendelijk.
Kortom een plaats om zeker nog eens terug te gaan.
Markisme .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
de bediening vonden wij onder de maat. We hadden een 3 gangen menu besteld. Het begon goed, we bestelden voorgerecht en hoofdgerecht enhet voorgerecht was er snel. Maar toen ging de vaart er uit. Het duurde erg lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd en er is tussendoor niemand komen vragen of we nog iets te drinken wilde hebben. Terwijl er toch voldoende personeel liep... Nadat ons bord weer was weggehaald hebben we 3 kwartier zitten wachten totdat ik uiteindelijk met een boze blik iemand naar onze tafel moest wenken. Ik gaf aan dat ik een drie gangen menu had maar er niemand naar het dessert had gevraagd. Al met al een domper op dit bezoek en reden om de fooi maar te beperken...
elisaweber_1972 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het favoriete restaurant van mijn oudste dochter sinds 2014. Weer hebben we heerlijk gegeten. Prima kaart met genoeg keuze en voor een leuke prijs, en vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug!