Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren
edgoyarts G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Lasanga was heerlijk maar spaghetti klassiek de saus was niet te eten terwijl er nog 2zatten te eten werd de tafel al afgeruimt hadden denk ik haast om naar huis tegaan geen aanrader
Harmo .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Vriendelijke ontvangst en prettige service. De kaart is niet erg uitgebreid maar de gerechten waren wel goed verzorgd. Het enige minpuntje: het was wel erg druk, op vrijdagavond
fredenfrouk .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
We hebben hier met de AH actie gegeten en het eten was erg goed en de bediening het meisje kwam uit Turyn heeft ons erg goed bediend ,zij studeerde hier in Rotterdam en heeft liefde voor haar werk.
Gaan hier zeker weer terug de prijs ligt goed en het eten is ook.
Froukje.
rob.vanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Prima bediening, uitermate behulpzame serveerster, ondanks dat het altijd zeer druk is. De pizza en salades waren uitstekend, allen viel de linquine Bolognese iets tegen, te zuur.
Heel gezellig restaurant, zeker een aanrader.
vankuijk.t .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Bediening en personeel vond ik heel goed. Eten was wel oke, we hebben lekker gegeten. Ik had bruchetta vooraf pasta met garnalen als hoofdgerecht en tiramosu als toetje.
rafaelrotterdam24 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
De bediening was goed, snel, maar eten was niet lekker, weinig smaak. De porties waren klein en weinig ingrediënten zoals vlees en groenten in de maaltijden.
Jacq15 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten Via de ahrestaurantactie bij Very Italian Pizza het is alleen jammer dat ieder restaurant het op zijn eigen manier berekend wat de actie van AH betreft.
heyheyceetje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Lieve en enthousiaste bediening. Ondanks de albert heijn actie mochten we gewoon alles van de kaart kiezen. Ook erg lekkere pizza's.
miss_bizkit30 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten, fijne bediening! Aanpassingen in de gerechten waren geen probleem. Enige puntje van kritiek is dat de pijnboompitjes van de carpaccio best geroosterd mogen worden! Dan smaakt het nog lekkerder!
ellen.hetharia .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ons etentje was erg geslaagd, de bediening is meer dan goed, erg vriendelijk.
Ik raad het zeker vrienden en familie aan.
tonyboy .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Integendeel welke recensies ze schreven over jullie, hebben wij heerlijk gegeten. De bediening was ook vriendelijk. Wij komen zeker een keertje terug!
samirakabenda .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Erg lekker gegegeten pasta met zalm & lasagne. Service was er goed. Het eten was snel klaar en het was niet overvol.Zeker voor herhaling vatbaar
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Afgelopen week bin Very Italian pizza gegeten. 3 heerlijke pizza's: we vroegen om een extra ingrediënt bovenop de pizza, helemaal geen probleem. Ook de pizza calzone was heerlijk. Mooie plek voor een lekkere, snelle en betaalbare pizza.
jaapklok .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Bij de AH restaurantactie moet je verlicht een dessert nemen, koffie alleen is niet genoeg. Dus maar wat laten inpakken; smaakte de volgende dag nog prima!
lisetth .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
we waren hier al een aantal keer geweest en het is erg lekker en zeker voor die prijs! We gaan er zeker nog vaker komen.
Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Zeer voordelig restaurant, ook al zonder AH actie. We hadden met AH actie gegeten - goede kwaliteit, leuke bediening maar ze waren extreem traag om ons bestellingen te nemen/geven... voor drie gangen zaten we over 3 uur in het restaurant wat ik persoonlijk vrij lang vind, we waren bekant een van de laatste klanten die nog zaten terwijl het al voor een uur daarvoor ook al vrij rustig werd... kon het niet zo goed plaatsen/verklaren waarom dus. Maargoed, voor het eten zou ik het zeker aanraden. Houd verder de bediening maar goed op het oog en spreek ze aan als je vermoed dat het ook lang zou kunnen worden.
ansrijshouwer .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Heerlijk gegeten voor een lage prijs.
Pizza's waren goed. Voor - en nagerecht ook prima.
Vriendelijk personeel.
Ik miste een placemat of tafelkleed op tafel.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Super restaurant! Leuke service, niet iedereen praat even goed Nederlands (het zijn allemaal Italianen) maar dat is niet erg. Het eten is prima, voorgerechten zijn aardig wat, prima pizza en lekkere toetjes. Het decor geeft een chique uitstraling met leuke beschilderingen.
doruyter .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
De bediening was zeer slecht en je moest erg lang wachten tot er eten kwam
Ook was men niet erg vriendelijk
Het eten was wel lekker
icsnijssen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Goede bediening. Pasta was niet warm maar lauw. Was overigens verder heerlijk. Ijs werd in een plastic bakje geserveerd. Dat zag er goedkoop uit. Verder prima on orde. Kom zeker ondanks de niet warme pasta zeker terug.