Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
VIP is een leuke plek voor een prima, snelle en low budget hap. In Rotterdam op een gave locatie naast de Markthal! Met 4 man wezen eten en allen een pizza genomen, welke heel snel voor onze neus stond en gewoon goed was. Vriendelijk personeel. De sfeer heeft een gezellige uitstraling, maar door de omvang wel echt een "vreetschuur". Wat me tegen stond is hoe dicht de tafeltjes op elkaar staan, dus wil je relaxt en uitgebreid eten dan is VIP niet de plek voor jou.
Floor C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Op een maandagavond met twee personen weer eens bij VIP gegeten. De prijs-kwaliteit verhouding maakt dat ik hier al regelmatig heb gegeten: voor minder dan een tientje heb je je een prima pizza, rijkelijk belegd met verse ingrediënten. Die ingrediënten zijn voor een klein bedrag eenvoudig naar wens aan te passen. In plaats van een pizza nam ik nu een salade met kip. Ook die was goed gevuld en goed van smaak. De huisgemaakt tiramisu is ook zeker een aanrader. De inrichting is strak en de ruimte kan wat massaal voelen. Achterin de zaak is dat overigens minder dan voorin. Daar staan de tafels wel érg dicht op elkaar en daar hadden we deze keer wel wat last van, toen een ander stel pál naast ons neergezet werd. Het personeel is vriendelijk en snel - soms tegen het haastige aan. Daaraan merk je de nadruk die hier ligt op doorstroom. Maar goed, voor een prijs als deze is dat wat mij betreft acceptabel!
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Hier met 4 personen gegeten op een dinsdagavond. Het was vrij druk in het restaurant, bijna alle tafels waren bezet. Toch hadden wij hier geen last van, we konden elkaar prima verstaan. De bediening is vriendelijk. De pizza's zijn erg goed: dun en luchtig deeg en rijk belegd. Eén tafelgenoot koos voor pasta met extra groente: in totaal kwam er € 3,50 bij voor een minimale hoeveelheid groente. Dat moet toch anders kunnen.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Het is een enorm groot restaurant, praten met elkaar is soms moeilijk. Veel drukte en geloop om ons heen. Eten was prima Pizza 4 soorten kaas gegeten met vooraf brouchette tomaat en ijs na. Personeel heeft vaak haast maar zijn vriendelijk. Hier kan je voor weinig geld goed eten......en dooreten!
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Ik kom regelmatig, vanwege zakenlunch / lunch met collega's , bij VIP. Je kunt daar altijd terecht voor een prima pizza en met mooi weer kan je er ook heerlijk op het terras zitten. Bij drukte heeft het personeel wel moeite om alles goed te bedienen - lees op tijd de bestelling op te nemen en van drinken te voorzien. Het personeel is zeker vriendelijk. De pizza's zijn altijd lekker. Het brood met aioli en tapenade is ook aan te bevelen.
bimbam .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Met een AH bon gegeten bij de VIP in Rotterdam. Je kunt van de hele kaart kiezen wat prettig is. De zaak is groot, maar oogt door de inrichting niet massaal. De voorgerechten zijn met verse ingrediënten bereidt. Porties niet te klein, niet te groot. De pizza's waren zeker smaakvol en ook hier alles vers. Enige minpuntje: De scropino als nagerecht bevatte nagenoeg geen vodka. Jammer, maar verder weinig aan te merken op dit restaurant.
wendydaberry .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Onlangs hier gegeten met een groep van 8 personen waaronder 4 kinderen ( 8, 12, 12 en 16 jaar). We hebben gekozen voor dit restaurant omdat vergelijkbare restaurants in de buurt vol waren. De kids hadden zich verheugd op een pizza, de volwassenen op een lekkere pasta. helaas waren beide gerechten teleurstellend.

Gekozen voor 2x een pizza met tonijn, en 2 keer een pizza met rauwe ham en spinazie. Aanpassingen aan de pizza doorgegeven - geen spinazie bij de een, geen kappertjes, uitjes en olijven op de andere) helaas werd er toch een pizza geleverd met de ingrediënten erop die juist verzocht waren eraf te laten. Er kwam heel snel wel de juiste pizza op tafel waarvoor chapeau.

De pizza's waren erg zout en enorm vet waardoor de bodem droop van de olie en slap was. De overige gasten hadden 2 maal een pasta met zalm en roomsaus. die was wel ok. wat wel raar is, is dat er 0.50 cent bijbetaald moest worden voor de keuze van penne pasta ipv tagliatella. Ook besteld was een ravioli met truffel en lasagna. De lasagna was niet heel bijzonder. de ravioli ronduit vies. te zacht, smaakloos en de portie was sowieso erg klein. Mocht het wel lekker zijn geweest dan was de portie in 3 happen op. nu had de tafelgast er na 1 hap genoeg van.

De toetjes maakten voor de kindern veel goed. Ben en Jerry's ijs. en appeltaart van Dudok kan niets mis aan gaan. Voor de volwassenen was de keus van de pannacotta en tartuffo een schrale troost. De nabestelde scroppino was wel erg lekker.

Very Italian Pizza is een slecht alternatief voor andere snelle italian restaurants. Voortaan valt onze keus weer op het oude vertrouwde waar de porties groot en lekker zijn. VIP ziet ons niet terug. Als zelfs kinderen die toch als pizzakenners gezien mogen worden met geen hoge eisen en nog niet ontwikkelde smaakpapillen, het niet lekker vinden dan is het helaas geen aanrader of tweede poging waard.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Afdelingsuitje, met 23 collega's wezen eten. Bediening spreekt niet allemaal Nederlands.
Drankje hadden we snel, eten duurde wat langer. Maar de zaak zat ook helemaal vol.
Eten was zeer smaakvol. En zeer betaalbaar.
Niekie36 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vanavond hier gegeten wat ons erg tegen viel.
Vooraf: geen bordje om je ongesneden brood op te leggen,en geen scherp mes om het door te snijden.
Hoofdgerechten : Lauw en onaantrekkelijk.
Na: Cappuccino, warme chocolademelk, Irish Coffee allemaal lauw dus zo op te drinken.
Jammer van deze teleurstelling na een verder mooie dag.
Ik mag hopen dat dit een eenmalige ervaring is....
E. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Vlak naast de markthal en aan de Blaak is plaats van het restaurant niets anders dan een toplocatie te noemen. Het was erg druk in het restaurant, vrijwel de hele tijd waren alle tafels bezet. Deze drukte had wel tot gevolg, dat de vriendelijke bediening de aandacht over veel tafels moest verdelen. Tussendoor even een drankje bestellen was daardoor niet gemakkelijk. Zodra iets besteld is, wordt het wel snel gebracht.
De restaurantactie van AH was zonder beperking. Keuze uit het hele menu dus, waarbij pas bij het afrekenen de helft werd geschrapt. Ook zonder de actie was de prijs-kwaliteit verhouding goed geweest.
Bij de voorgerechten is het mogelijk om een kleinere portie te vragen, die ook iets goedkoper is. Dit is aan te raden, de normale hoeveelheid is, voor voorgerechten, aan de ruime kant.
De door ons gegeten gerechten waren van Italiaanse kwaliteit.
Een kop Italiaanse koffie na afloop is aan te raden en de wachttijd, totdat je die kan bestellen, zelfs waard.
adwpoon .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Het eten was goed maar de service was bar
slecht,we waren er om 5.45 en om 6.45
kwam het eten,we waren uitgehongerd,
voor ons geen volgende keer meer
Joëlle L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Na een dagje weg met de familie, hebben we hier gegeten. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het zat goed vol. En terecht! De bediening is snel en goed, het eten was super: de pizza's waren dun zoals ze horen, de pasta's waren romig en al dente. En alles wordt bereid met verse groenten. Al met al, alles was top!
Ah B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zowel voor, hoofd en nagerecht was heerlijk.Niets op aan te merken.
Hoofdgerecht duurde even wat langer,maar de chef kwam keurig melden dat het hoofdgerecht er zo aan kwam.
Eren was goed warm en smaakte prima.ondanks de drukte wel even tijd voor en alles naar wens
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gegeten met acht personen met de AH restaurantbonnen. De zaak was helemaal vol. Bediening was heel vriendelijk. Het eten was redelijk. Veel pasta met weinig of geen toevoegingen b.v. Tagliatelle met zalm (veel tagliatella weinig zalm). Dat was bij alle gerechten zo. Lasagne (veel lasagneblaadjes weinig gehakt met saus).
Komt waarschijnlijk door de AH actie.
Heb hier eerder gegeten en dit is mij toen niet opgevallen maar toen betaalden wij (ook een groep) de gewone prijs. Daarom nu weer geweest.
Anika D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk italiaans eten maar wel een fastfood-restaurant/fabriek. Prijs/kwaliteit is prima.
Er mag echt meer tijd tussen de gerechten zitten.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het was erg druk, gelukkig hadden we gereserveerd met de AH actie. We konden gewoon van de kaart bestellen (behalve 1 specifiek toetje). Dit was erg fijn. Het eten duurde erg lang om te komen, waardoor de drank rekening erg opliep. De tafeltjes staan redelijk dichtbij elkaar en muziek hard, waardoor we elkaar soms erg slecht konden verstaan. Bij het nagerecht, kwam er een Engelstalig serveerder 1 sorbet brengen (wij hadden 4 dingen besteld). Toen we dat aangaven, snapte hij ons niet en liep hij terug en kwam er een Nederlandse serveerster terug. Aangegeven dat we alle gerechten te gelijk wenste en dat 1 persoon niet alleen ging eten en het ijs anders smelt. Ze ging weer weg. 10 minuten later kwam ze terug met 4 toetjes (inclusief de al redelijk gesmolten sorbet). Erg kwalijk. Het eten was op zich smakelijk, maar door de service zullen we niet snel terug komen.
pj_vrijn .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Fijne, gezellige avond gehad. Het eten is prima, de pizza's voortreffelijk. Bediening liet soms een steekje vallen, maar loste dat met charme op. Onze vaste tafelober was een echte professional.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Gisteren bij VIP wezen eten met een restaurant spaarkaart van de Albert Heijn.
We mochten een voorgerecht, hoofdgerecht (pizza of pasta) en een toetje kiezen (alles behalve pizza nutella). Eten was zoals altijd erg goed. Dit maal ook geen irritant tafeltje naast ons met harde praters. Gewoon lekker genieten van het eten.
Ook was dit keer de gastheer erg vriendelijk, kwam steeds langs zag op tijd als het drinken op was. Vroeg nog of hij een foto van ons kon maken. Erg aardig!
korheiden .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Ook op een gewone doordeweekse dag was het erg gezellig. De bediening was attent en vriendelijk. Wij komen hier zeker terug.
eva_sudoku .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Erg vriedelijk personeel. Het eten en drinken kwam redelijk snel. Ik zou zeker nog een keer terug gaan. Ik zat prop vol na het 3 gangen diner.