Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Leuke zaak om even snel wat te eten. Het is er (als het druk is) wel heel erg gehorig, maar naast dat prima pizza gegeten.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
De manager was heel vriendelijk en open, de ober was supervriendelijk echt top.. alles was goed... totdat ik iets vroeg om de rekening.. toen deed de serveerster niet echt klantvriendelijk.. jammer want normaal zijn ze super! Het eten was goed!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs met de AH-actie.
Vriendelijke en aardige bediening.????
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten ,heel leuk meisje dat ons hielp en een praatje maakte.
Wij zaten op het verhoogde stukje ,jammer dat de verlichting zeer slecht is
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Vriendelijke staff, maar we moesten, waarschijnlijk vanwege de druke, wel wat lang wachten op het eten. Verder werden we verplicht om voor een peuter een 3gangen menu te bestellen in het kader van de restaurantactie, waardoor we 2 volledige volwassen 3gangen menu's hebben moeten betalen. Beetje jammer, maar achteraf gezien was het wachten daardoor minder vervelend ;)
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Dit keer pasta genomen.. zeer voldaan naar huis toe gegaan.. voorgerecht, hoofdgerecht en toetje waren heeeeerlijk????????
Christiana G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Hoofdgerecht pasta bovenkant koud onderkant warm. Weinig smaak.
Voorgerecht zalm ok.
Nagerecht panna cotta ok.
Bediening snel en vriendelijk.
Perry G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Wij komen hier zeker weer een keertje terug
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Ik ben hier vaker geweest hun pizza is echt heerlijk, salades ook.. wij hadden dit keer met het AH dinerbon gedineert.. nou een 3 gangen menu voor €17 incl ons drinken is geen geld!!!
Lenie G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Gebruik gemaakt van de AHrestaurant actie en we konden kiezen uit een aantal voor-, hoofd- en nagerechten.
Het smaakte allemaal goed en de bediening was vlot.
Ginto .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Gezellige prijzen, maar ik betaal liever meer voor een pizza (solo verdure) met gewassen spinazie, en dus zonder zand. Heel onsmakelijk om iedere keer op zandkorrels te kauwen.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het eten is prima en de bediening (tenminste die wij aan onze tafel hebben gehad) was gezellig. De sfeer \at er goed in.
Maar 1 ding vraag ik mij af of de kaarten zijn aangepast met de aktie restaurantzegels van Albert Heijn.
Volgens mij zijn de pizza`s net wat dunner en minder belegd dan normaal. Maar dit doet aan de smaak en de gezellige sfeer niets af. Ik kom zeker terug.
Tamara A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten, leuke en attente bediening. Vriendelijk geprijsd
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellig restaurant en lekker eten, personeel is vriendelijk.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Jammer dat we een reservering gemaakt hadden voor een vroege lunch om 11.00 uur. Bevestiging van restaurant ontvangen voor dit tijdstip. Eenmaal aangekomen bij restaurant om 11.00 uur, kwamen we niet voor in gastenboek en eigenlijk was restaurant nog niet eens open! Vanaf 12.00 uur pas.
Een raadsel waarom onze tijd van 11.00 uur gehonoreerd was. Was een lange zit want oven moest nog op temperatuur komen. De vroege lunch werd een latertje. Jammer.
JanDirk B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Lekker en gezellige bediening.
Muziek een beetje te hard.
Diederik G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de super restaurantactie van ah.
HJ L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima gegeten, kan niks bedenken wat niet ok is. dus een aanrader.
Hellen S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten hier is redelijk goedkoop vergeleken met andere restaurants, en het is lekker.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Prima gegeten, alleen bij binnenkomst werd gemeld dat ze helemaal geen reserveringen aannemen? Alleen bij grote groepen. Dus mijn reservering bij IENS was onnodig en niet juist.