Very Italian Pizza (Rotterdam)

Blaak 31 3011 GA Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid

Het interieur van Very Italian Pizza is een aantrekkelijke mix tussen Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid. In de open keuken hoef je de pizzabakkers geen moment uit het oog te verliezen en kun je kijken hoe een deegbolletje vakkundig tot pizza wordt gedraaid en hoe deze vervolgens een goudbruin korstje ontwikkelt in de originele houtoven. Of je nou neerploft tijdens een middag shoppen of 's avonds aanschuift voor een uitgebreid diner, je wordt hier altijd met open armen ontvangen en verwend met de lekkerste smaken uit het traditionele Italië. Kortom, V.I.P. is the place to be!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Rotterdam)

Tamara A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellig restaurant en lekker eten, personeel is vriendelijk.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Jammer dat we een reservering gemaakt hadden voor een vroege lunch om 11.00 uur. Bevestiging van restaurant ontvangen voor dit tijdstip. Eenmaal aangekomen bij restaurant om 11.00 uur, kwamen we niet voor in gastenboek en eigenlijk was restaurant nog niet eens open! Vanaf 12.00 uur pas.
Een raadsel waarom onze tijd van 11.00 uur gehonoreerd was. Was een lange zit want oven moest nog op temperatuur komen. De vroege lunch werd een latertje. Jammer.
JanDirk B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Lekker en gezellige bediening.
Muziek een beetje te hard.
Diederik G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de super restaurantactie van ah.
HJ L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima gegeten, kan niks bedenken wat niet ok is. dus een aanrader.
Hellen S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten hier is redelijk goedkoop vergeleken met andere restaurants, en het is lekker.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Prima gegeten, alleen bij binnenkomst werd gemeld dat ze helemaal geen reserveringen aannemen? Alleen bij grote groepen. Dus mijn reservering bij IENS was onnodig en niet juist.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk in de zon gegeten
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
En met de familie de verjaardag hier gevierd , 17 personen. Arrangement A 16,50€.p.p. Iedereen was zeer tevreden over de gerechten en de bediening. Alles verliep volkomen relaxt. De enige klacht kwam van onze jongstekleinzoon, die dacht dat hij bitterballen had besteld en gehaktballen in tomatensaus kreeg. Hij had de kaart blijkbaar niet goed gelezen. Met een andere kleinzoon speelde hij een spelletje waarbij een tafelbel gebruikt moest worden. Dit zorgde voor verwarring in de naastgelegen open keuken, want die gebruikt dezelfde bel als er iets geserveerd kan worden. Leverde hilariteit bij het personeel op, en ze hoefde niet te stoppen. Al met al zeer geslaagd en waar voor je geld.
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
goede kwaliteit eten voor een goede prijs. Zeer snelle bediening. Echte Italianen in de keuken en in de bediening geven je het Italiaanse sfeertje!
Lauréanne S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Het eten hier is niet heel bijzonder maar wel in orde. Voor een lage prijs kun je hier een simpele pizza of pasta eten. Ik had als hoofdgerecht de lasagna bolognese en als dessert een panna cotta met caramelsaus. De lasagna was wel oke. De panna cotta daarentegen mierzoet, echt niet te doen. De open keuken vind ik een plus. Leuk om tegenaan te kijken.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ik heb hier twee pizza's afgehaald. Een quattro stagioni en een VIP. Leuk dat men hier de optie heeft om een volkoren bodem bij de pizza te bestellen. Beide pizza's waren krokant, erg lekker en goed belegd. Pizza's zijn hier lekkerder dan bij ons normale afhaaladres (vooral de pizza VIP is een aanrader!). Vriendelijke ontvangst (de gastheer wist dat ik voor de pizza's kwam). Prijs kwaliteit is hier op orde, voor 2/3 euro's meer een heerlijke pizza!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Groot restaurant met ruime kaart. De pizza's zijn altijd lekker en worden met aandacht en precies zoals de klant dat wil samengesteld. Dunne pizza met veel smaak. Nette prijs/ kwaliteit verhouding. De wijnen zijn niet bijzonder. De bediening is wisselend, meestal vriendelijk.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lunch: bresaola met artisjok. Pizza met ansjovis en zwarte olijven. Espresso toe. Klein voorgerecht, normale pizza. Goed verzorgd en ruim voldoende. Geen spectaculaire keuken, maar gewoon goed voor het geld.
Ook geschikt en betaalbaar voor gezelschappen
M E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op zaterdagavond met familie (9 man) hier gegeten. Verschillende gerechten vooraf, als hoofdgerecht en als toetje besteld. Prijs - kwaliteit verhouding is oke, bediening is prettig, wel was het erg rumoerig en moesten we lang op de hoofdgerechten wachten. Dat was tot daaraan toe, maar werd vervelend toen ons werd meegedeeld dat ze de tafel nodig hadden voor de volgende gasten. Bij de telefonische reservering was aangegeven dat we 3 uur konden tafelen, maar dat bleek dus slechts 2 uur te zijn. Onze ober pakte het misverstand netjes en professioneel op. De hogere in rang echter niet. Tot zover voor ons de gastvrijheid van Very Italian Pizza. Dat was de eerste en meteen ook de laatste keer.
Lo W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Op een vrijdagavond geweest. Erg druk, maar toch redelijk snel eten op tafel. De Pizza was goed, de pasta (all'arrabbiata) mistte helaas de te verwachten pit. Afgesloten met een echte espresso. Goede keus voor tussendoor. Het is door de drukte rumoerig, maar dat maakt het levendig en geeft je wel die "Italiaanse" sfeer. Bediening prima.
GMeijer-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
VIP is voor ons favoriete plaats om even snel een pizza of iets te eten.
niet alleen de pizza's maar ook andere gerechten altijd erg vers en smakelijk.
Prijzen zijn okee en bediening altijd vriendelijk.
Uiteraard moet je er niet zijn als het erg druk is.
Net na de drukt is goed.
Enige nadeel is dat alle rokers buiten op terras zitten.
Dus als niet-roker kun je helaas niet op terras eten (of je moet van rookwalmen houden).
Nils H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Wij zijn hier de afgelopen tijd een aantal maal wezen dineren / lunchen. De pizza's zijn van een prima kwaliteit, de pasta's zijn niet bijzonder. Bediening is niet extreem professioneel, maar ze zijn allen vriendelijk en doen hun best. Prijzen zijn schappelijk.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Na eerst een tijd moeten wachten op het menu dit zelf maar gevraagd. De serveerster sprak alleen Engels en er ging van alles mis. Ze leek ons op een gegeven moment zelfs te negeren. Gelukkig op een gegeven moment een andere serveerster gekregen die klankgerichtheid wel hoog in het vaandel had staan.
Jammer dat de keuken het nu liet afweten. Ze kunnen het blijkbaar op een vrijdagavond niet helemaal aan. Jammer, hier kan een restaurant aan kapot gaan.
Het eten was redelijk tot goed, maar niet echt bijzonder. Het gerecht van mijn vrouw had iets te lang onder de opwarmlamp gestaan (waarschijnlijk in afwachting van mijn lasagne).