Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

• : Parkeren aan de grachten, parkeergarage Lammermarkt

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henriette T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was prima, echter geen herhaling waard
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Vriendelijk personeel
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Whaaaa wat een afgang zeg, een avond verziekend diner na 2 keer super gegeten te hebben is het deze keer compleet waardeloos begon met het voorgerecht carpaccio normaal O even melden ik was met 3 dames die hadden allen carpaccio als voorgerecht zijn er 2 nog helemaal bevroren uiteraard gemeld aan bediening maar die hebben we niet meer terug gezien. Niet opgelost daarna hoofdmenu ik had geluk mijn spaghetti carbonara was prima maar de dames hadden 2 een pizza die heel erg verbrand waren brrr de ander had een lasagne deze was koud gewoon bar gemeld uiteraard en na enige tijd komt de volgende lasagne en wederom weer koud heel slecht .gelukkig hebben ze wel excuus gemaakt en het goed afgehandeld maar de avond was aardig naar de knoppen
Ronand J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Goed gegeten, en het tempo tussen de gerechten zat er prima in! Vriendelijk personeel:-)
MM Berg B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wat een leuk restaurant. Gezellige inrichting, vriendelijke bediening en wat een grote portie’s! We komen hier zeker snel terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super lekker gegeten, goede bediening!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
het was heel gezellig eten was toppie en bediening ook goed en snel en vriendelijk.
Aehzitter Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker gegeten en prima service: Er was te weinig tijd voor het nagerecht en het personeel bood aan om de panna cotta in te pakken (incl. lepels) en in de bioscopen hebben we daar lekker van genoten!
M. K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Vriendelijk en ter zake kundig personeel.
Erg lekker en royale porties.
Marijn D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gewoon erg lekker en betaalbaar eten
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Lekker eten.
Jammer dat het personeel Engels spreekt....
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Goede service, werden goed geholpen met een klacht over de pizza. Jammer dat er nog een tweede ober de kant van de chef kwam vertellen. Een keer was voldoende geweest. Door de serveerster uitstekend opgelost, kregen netjes een nieuwe pizza. Lekkere, verse pizza, goed gebakken. Fijn gegeten met de AH actie. Er werd een voor-, hoofd- en nagerecht van de rekening gehaald.
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben heerlijk buiten op de terrasboot kunnen zitten voor een gezellige zondagmiddag lunch. De bediening was zeer vriendelijk en de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keertje terug!
Karen L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik was er met mijn vader. En wij vonden het heel vreemd dat we in het Engels werden aangesproken!
Peedewee .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk, betaalbaar Italiaans eten bij VIP in Leiden (Very Italian Pizza). Snelle en vriendelijke bediening, lekkere gerechten en na afloop een verrassend lage rekening, ook bij een driegangen maaltijd.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met Ah bon gereserveerd maar konden we niet gebruiken omdat we geen toetje maar koffie na haden en de bon alleen voor een compleee menu geldig was dus het tweede was niet gratis Tip hier goed opletten dus Eten was prima en rest ok
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Perfect gegeten en bediend
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wat een heerlijke avond en wat een drukke goedlopende pizzaria zeg!. AH restaurantactie gedaan. Moest 3 gangen kiezen. Vrije keuze uit gehel kaart. Voor- hoofd- en Nagerecht Ze zijn zeer royaal met het eten. Attente bediening en zeer vrolijk. Toetje konden we niet meer op en kregen we mee naar huis! Broodmandje gebakken champignons 2x pizza, tiramisu en appeltaart. daarbij beide een flesje bier. Totaal €23 afgerekend. Een aanrader!
C.van.der.gaag V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heel lekker gegeten en fijn gezeten
Prima kwaliteit voor ee n goede prijs
Hulde
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hadden drie gangen menu via ah actie. In verband met mijn diabetes kon ik geen dessert eten hiervoor mocht ik lekkere koffie uitzoeken ... top geregeld