Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

• : Parkeren aan de grachten, parkeergarage Lammermarkt

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Aan het water, snelle service. Prima eten, had wat meer smaak aan mogen zitten.
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Eten was prima zeket voor de prijs. Wel was het erg druk en wat rommelig in de bediening.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vitello tonnato is hier altijd heerlijk en pizza ook prima. Lekker op de boot gezeten. Vakantiegevoel.!
De tafel van Hans K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We zijn met de AH aktie op bezoek geweest , eindelijk iemand die het begrijpt hoe het werkt.
We hebben heerlijk gegeten en lekker zitten pimpelen de bediening is super alleen jammer dat alles in het Engels moet daar niemand Nederlands praat.
Dit restaurant is zeer aan te raden ook met de aktie ben he daar oo het goede adres zeker doen
marjanhunicke .
Prijs kwaliteit oke
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het was heerlijk weer dus we zaten lekker buiten. We hadden geluk er was nog een tafeltje vrij aan het water. We hebben echt heerlijk gegeten. We vinden het een hele leuke ah aktie en we komen met aktie ook iedere keer weer terug! Een echte aanrader! Bediening was erg goed.
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het verkeer langs de gracht vond ik heel hinderlijk. Later op de avond werd het rustiger. Bediening prima, maar het is wel vreemd dat er van je wordt verwacht om Engels te spreken. Eten oké. Zat wel weinig sla in de salade en erg veel tonijn.
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Leuk restaurant, je mag uit d ehele kaart kiezen voor de ah actie. Glazen wijn komen met gratis glas water ernaast. Vriendelijke bediening die merendeels alleen Engels spreken. Eten erg lekker, er zouden wat meer vegetarische opties mogen zijn. Prijs kwaliteit verhouding zeer gunstig.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima plek voor een snelle pizza, prijs kwaliteit verhouding op orde, verwacht geen hoogstandjes maar een eerlijke prijs voor een verder 'prima' etentje. Wel vol en rumoerig: ideale plek voor met kinderen, wat minder voor zonder kinderen (niet de locatie voor een goed gesprek of romantiek, prima voor een hapje voordat je naar de schouwburg gaat of iets dergelijks, of met een groep budgettair aan de lage kant wil blijven). Helft van de bediening spreekt Engels: kan leiden tot wat grappige verwarring (mag in het Nederlands hoor, excuse me?)
Sofia S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij komen regelmatig bij VIP eten. Het zijn wisselende ervaringen, af en toe is het leuker dan anders. Het personeel is niet bedreven en vaak kunnen ze ook geen Nederlands. Het eten daarentegen is altijd lekker! De afgelopen keer hadden we een pizza gegeten. Erg lekker waren deze maar het snijden ging lastig, wat een harde korst! De tafels staan erg dicht bij elkaar en ook af en toe in het midden. Wij zaten dit keer vlak bij de bar waardoor er constant bediend personeel langs je loopt. Het was daardoor niet echt een rustig bezoek. Ik zou hier komen om even een snelle hap te eten en voor groepen is het ook ideaal.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
goede prijs kwaliteit verhouding! Heb hier meerdere keren gegeten. De huiswijn is echt lekker voor maar 15 euro per fles. Vind de pizza met zeevruchten wat minder, maar over het algemeen zijn de pizza's erg lekker en van goede kwaliteit. De calamaris is super! Soms gaat er iets mis met de service, maar als je er wat van zegt wordt het altijd keurig opgelost.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig druk restaurant , heerlijk gegeten voor een klein bedrag.. Leuk voor een snel etentje.....
Aardige jonge lui als bediening. Er spreken enkele alleen Engels.. Dit was voor ons geen probleem .
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke staff lekker eten voor een prima prijs....en je glas wijn wordt lekker vol uitgeserveerd . Blijft een top adresje
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten was erg lekker. Er was iets misgegaan waardoor we lang moesten wachten op de pizza’s. Dit werd goedegemaakt met een broodje en koffie van het huis.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij waren er met lunchtijd. Het was niet druk, maar genoeg gasten voor een gezellige sfeer.
We werden zeer vriendelijk ontvangen en konden uit de gehele kaart de voor- hoofd- en nagerechten kiezen.
Je hebt de prijs dus zelf een beetje in handen.
Het eten kwam vlot en heeft ons heerlijk gesmaakt.
Ook zonder AH actie zouden we dit restaurant aanbevelen!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Altijd heerlijk eten voor een zeer goede prijs, alle frisdrank voor dezelfde prijs van 2,50. Deel van het personeel spreekt alleen Engels, maar verstaat wel Nederlands. Echt een tent om heen te gaan met vrienden en voor een lekker etentje. Zeker niet duur, leuke sfeer en heerlijk eten met veel keuze!
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
In tegenstelling tot de informatie op de site van Iens konden wij kiezen uit de gehele kaart bij voorgerecht, hoofdmaaltijd en toetje.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Weer lekker gegeten bij VIP. De sfeer is heel gemoedelijk wat erg prettig is met kinderen. Die vinden het dan ook prachtig om bij het maken van de pizza's te kijken.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
ik had al eerder hier gegeten maar dan buiten op de boot.
Nu binnen ,wat wel erg rumoerig was en druk.
Maar ja, voor die prijs en kwaliteit gaat iedereen hier ook eten.
Het was prima!
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker gegeten, prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Vlotte, aardige (voornamelijk in het Engels) bediening. Groot restaurant, geschikt voor grote groepen, daarom zeer levendig.
YvonnedeBlijker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De service was deze keer slecht..
En het eten was slecht!! We hebben minder dan een halve pizza gegeten.. Vorige keer was de service top en ook het eten, dat was op een doordeweeks dag.. Op zaterdag kom ik niet meer..