Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

• : Parkeren aan de grachten, parkeergarage Lammermarkt

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten viel ons een beetje tegen, zo drupte het vet uit de lasagne en was de carpaccio erg waterig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar...
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Lekker eten, zeer betaalbaar, supervriendelijke service, absolute aanrader!
Arjan C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat een vreetschuur. Vast top om met een groep vrienden of collega's te eten, om even samen een hapje te eten is het dramatisch. Een tafeltje bijna midden in de loop, menukaarten die op je tafel gekwakt worden. Geen vriendelijk woord of iets. We zijn gevlucht en degene die ons naar onze plaats had gebracht zei ons gedag zonder ons te herkennen. Hoe het eten is? Geen idee. Kan niet veel goeds zijn in zo'n massa-gebeuren.
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Goed restaurant
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten heel aardig personeel ????
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Met z'n vieren gegeten van de AH- restaurantactie. Prima restaurant, prima kwaliteit en super aardige bediening. Een aanrader voor een ieder, die hier niet eerder is geweest. We komen zeker binnenkort weer terug.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
heerlijk gegeten met de ah bon. voor hoofd en na gerecht genomen. Het was vrij druk. Zeer vriendelijke bediening. Hadden wel iets vaker kunnen informeren of we nog iets te drinken wilden. Heel goed betaalbaar.
Ariënne N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super gezellig restaurant met super snelle bediening door vriendelijke internationale serveersters/serveersters.
Via een open keuken is het goed te volgen hoe de pizza's bereid worden.
Dit was ons 4e bezoek en iedere keer weer zeer tevreden!
Mgm V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten voor een goeie prijs
Eva C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij hebben een half uur moeten wachten voordat we een drankje konden bestellen. En dan nog heb ik de serveerster zelf aangesproken.
Voorgerecht kwam verkeerd op tafel, waardoor de 1 wel wat had en de ander niet.
Hebben heel lang op onze pizza moeten wachten, omdat er een groep van 20 man voorging...... vertelde de serveerster.
Toen we na een tijd pizza kregen.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het eten was uitstekend!
Vlotte bediening en erg vriendelijk.
Een aanrader!
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
eten goed, sfeer in het restaurant was rumoerig en niet erg Italiaans
Rahel C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wij vonden het eten erg lekker maar het personeel is erg rommelig en praat alleen maar Engels Doet geen moeite om Nederlands te praten dat vind ik erg opmerkelijk we zijn tenslotte in Nederland.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Benauwd, geen pizza met kip bestellen want is gewoon kipfilet voor de rest wel goede service.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was goed, bediening was aardig.
Het was een beetje lawaaierig.
E H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten is geweldig (vers, goede ingredienten en prima portiegrootte), zeker voor die lage prijs. Helaas is de (bijna?) gehele bediening de nederlandse taal niet machtig.
CH S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zeer voordelig menu. Leuk is dat je de gerechten in een grote of kleinere portie kan bestellen. Kwaliteit van het eten is niet slecht, maar ook niet heel bijzonder; "gewoon" . Bediening chaotisch. Geen ontvangst bij de deur. Na het opnemen van de bestelling en het uitserveren, niemand meer aan de tafel gezien, en de bediening loopt zo snel en chaotisch heen-en-weer, dat we geen mogelijkheid hadden om extra drankjes te bestellen. Het was een vol restaurant, maar de akoestiek is slecht en het was erg luidruchtig.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
heerlijk gegeten, prima bediening, leuke sfeer!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Prima plek voor een lekkere, snelle, betaalbare pizza. Lekker lawaaiig, druk en onpersoonlijk. Niets meer en niets minder.
Simone Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Erg lekker gegeten, een drie-gangen diner voor een aantrekkelijke prijs. Je krijgt bij VIP echt waar voor je geld!!!