Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

• : Parkeren aan de grachten, parkeergarage Lammermarkt

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Prima gegeten met de AH- restaurantactie. Super vriendelijke bediening en ook snelle service als je een drankje bestelde. We waren al eerder geweest en komen zeker weer terug, ook als de AH- restaurantactie is afgelopen.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Vriendelijk personeel en lekker gegeten.
William W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Eten was redelijk maar niet geweldig. Had er meer van verwacht nav alle goede recensies. Het was erg druk en daardoor erg rumoerig. Personeel is erg vriendelijk.
I.m. M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Zeer smaakvolle gerechten! Vlotte bediening, gezellige zitplaats.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben heerlijk gelunched voor een leuke prijs. Prima service. Ik eet graag gezond dus was ook erg blij met de optie volkoren pizza.
Rocco D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het eten was weer heel goed, daarnaast erg vriendelijk personeel.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Enorme herrie,tafels te dicht op elkaar,drankje vergeten te brengen en het ergste dat er wordt geadverteerd dat er veganistisch kan worden gegeten maar er staat geen enkele vegan pizza op de kaart,er moest er een worden aangepast,waardoor deze duurder wordt door iets wat er minder op zit
Jojamar T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Het zag er schoon en fris uit.
De bediening zeer goed en het eten zelf verrukkelijk.
We gaan er binnenkort weer heen!
Aehzitter Z.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Het eten was zoals altijd lekker. Er was echter niet genoeg tijd voor het eten van het toetje i.v.m. de film. De tiramisu en panna cotta werden ingepakt (met bestek en servetjes erbij!) en daar hebben we lekker van genoten tijdens 'All you need is love". Dat is nog eens service!
Joska H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Gezellig, goed eten
CL K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Bruschetta was gedeeltelijk verbrand en tomaat smakeloos, je moet hier alleen pizza eten, lasagne was papperig
Senta K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten en helemaal niet duur. Groot restaurant, maar om 18u al vol. En gezellige sfeer (Niet romantisch). Ik zou er de volgende keer weer heen gaan!!
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We werden eerst samen in een grote zaal gezet, dat vonden we zeer ongezellig. Toen kregen we een tafel waar je erg in de wind zat, buiten deur ging zeer vaak open.en als laatste tafel een goede plaats. Voorgerecht kregen we redelijk snel, hoofdgerecht 1 uur op gewacht en toen was me pasta lauw en zeer droog zonder saus. Heb een nieuwe pasta gekregen was nog niet heet, en er zat meer kip dan pasta in. Dit keer viel het erg tegen. Nagerecht was lekker
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
gewoon goed voor een gezellig hapje zonder veel toeters en bellen!
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Eten was prima alleen de tomaten soep was niet goed warm. Maar de bediening liet te wensen over. 1 persoon van ons vieren was later. Kreeg eerst gelijk met ons het hoofdgerecht terwijl hij eerst nog soep zou krijgen. Die kwam er 1 minuut achteraan waardoor het hoofdgerecht weer weggehaald werd en even warm gehouden zou worden. Verschillende personeelsleden zeiden dat het eraan kwam maar wij waren al klaar met ons gerecht toen hij het kreeg. Ook op ons dessert hebben we lang moeten wachten terwijl ik aangaf de trein te moeten halen. Met als gevolg dat we deze gemist hebben. Ben eerder bij VIP geweest maar heb zulke slechte bediening nog niet eerder meegemaakt
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Lekkere pizza’s! Zeer druk op een maandagavond wat denk ik genoeg zegt.
Sanna M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekker gegeten maar wel een hele drukke onrustige zaak
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Bediening verliep rommelig (geen Nederlands sprekend personeel). Toilet niet schoon. De kinderijsjes waren op een vrijdagavond om 19u al op, dus teleurgestelde kinderen. Om kleurplaten moesten we zelf vragen.
EM S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Druk met kletsen, weinig aandacht voor de klant!!
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was zeer goed voor de prijs, alleen (bij ons) was de service te snel. We konden niet lekker zitten voor t eten, maar het kan zijn dat het restaurant hier niet echt voor is.