Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

• : Parkeren aan de grachten, parkeergarage Lammermarkt

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gelukkig waren we er vroeg en was de bediening nog alert en snel behulpzaam. Toen wij uitgegeten waren werd het heel druk en moesten mensen wachten tot er een tafel vrij kwam. De bediening was toen de controle kwijt en had niet door dat het wellicht handig was als wij de rekening zouden krijgen om de volgende gasten weer te kunnen aannemen. Tafels werden niet meer schoon gemaakt, verkeerde eten werd uitgeserveerd.
Dankzij de AH actie hebben we lekker gegeten en voor een hele goedkope prijs, maar ik kan het restaurant een tip geven om minder tafels te hanteren of de bediening beter te ordenen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Het eten was prima, maar de bediening had het te druk. We moesten soms erg lang wachten.
Ook is het restaurant te massaal om gezellig te zijn.
vincent V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
De pizza's geserveerd in Veryi Italian Pizza (Leiden) zijn erg lekker. Het decor waarin je deze nuttigt, zoals vaak vermeld, doet inderdaad wat fastfoodketen-achtig aan. De prijzen van de pizza's zijn echter niet heel echt fastfoodketen-achtig. Natuurlijk, een simpele Salame of Margherita zal je nog geen zes euro kosten, maar een pizza die je écht wil hebben gaat richting de tien euro; een vrije normale prijs. Service was snel, dat was in dit geval weer een voordeel van de massaliteit.

Als je goedkoop en simpel wil, kan je hier terecht, maar wil je een wat interessantere pizza en wat sfeer, dan kan je beter naar een andere Italiaan gaan.
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het eten is prima en erg smaakvol.
Het bedienend personeel is niet ervaren. Geen bestek aanbieden na bezorgen van het voorgerecht / hoofdgerecht. Voorgerecht vergeten te leveren, moesten er om vragen. Broodmandje meenemen zonder te vragen of dit meegenomen kan worden. Wel lekker gegeten
Ferdi H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
De bediening was heel aardig en ook heel snel. Het eten was prima, een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Voor zeven uur is het nog aardig rustig en niet zo massaal.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op zaterdag avond geweest, en dat is geen aanrader het is echt veel te druk het personeel loopt zich constant te verontschuldigen voor het lange wachten, ik heb ook niet op het dessert gewacht ik was het na 50 minuten wachten wel zat.
De bediening vond het vervelend en begreep het ook we kregen ons toetje mee en het bier was gratis, ik denk dat het van maandag tot vrijdag stukken beter is.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Waren voor het eerst bij Very Italian Pizza. Kwam door de ah actie. Mochten uit de hele menukaart kiezen. Hebben heerlijk gegeten :-) en zijn vriendelijk bediend en geholpen. Gaan zeker nog een keer terug.
Ralphenjolien .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heel gezellig en lekker gegeten. Prima sfeer veel keuze op de kaart voor een hele goede prijs. Wij komen zeker weer een keer terug.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Hier met vier personen gegeten met een bon van social deal. Voorgerechten waren goed, met name de Vitelle Tonato verraste ons. De nagerechten zijn okay. De pizza’s zijn zeer mager belegd. Entourage van het restaurant loopt niet over van gezelligheid. Service goed.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Was allemaal prima. Via ah actie. We konden vrij kiezen van de kaart. Vriendelijke bediening. En het eten was erg lekker.
mschaik .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Pizza's bij vip waren goed alleen de bediening is wat onoplettend, dat was wel jammer aangezien wij best trek hadden in nog een drankje, daarom na het eten gelijk afgerekend en elders koffie gaan drinken.
tjeerdwarring .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Sfeer is erg goed,wij maakte gebruik van de AH aanbieding.
Ge keken naar de website(is heel slecht)zaak ziet er erg leuk en mooi uit zo ook de wc en menukaart zijn veel beter dan de website doet denken.
Pane Tapenade heel lekker/goed en voldoende zag er goed uit.
voor gerecht zag er verrassend en goed uit was ook lekker ,prijs- kwaliteit erg goed.
Hoofdgerecht ,ja prijs was het zelfde als voor gerecht,tagliatelle Salmone te hard, terug gestuurd,nieuwe gerecht was ook de pasta weer te hard en zag er anders uit,weinig zalm(kan misschien ook niet voor die prijs) smaak ging op geven moment tegen staan.
Spaghetti Carbonara was niet van hoge klasse (zo'n simpel gerecht)dat moet gewoon beter.
Ben Jerry Cookie als na gerecht ,ja, je besteld het van een kaart met een foto en verwacht dan
dat men het ijs geschept in de porseleinen Leuke/mooie beker,maar ik schrok want er zat een kartnonenbekertje in incl. dekseltje en houten lepeltje deze ervaring vond ik echt een afknapper ,het ijs was kei hard,dit kan toch wel anders/beter?
Tiramisu was goed en lekker
Pinot Grigio fles was perfect/heerlijk .
Tip ,wij bestelde water ,kregen een glaasje lauw water ,was gratis ,heb 3 a 4 glazen gevraagd en ge kregen ,is misschien makkelijker om een karafje met ijswater te geven schilt paar x lopen voor de bediening
Kom zeker terug ,was erg gezellig en zal jullie zeker aanraden
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Met 2personen hier pizza gegeten. Redelijke kwaliteit. Service was slecht. We moesten lang wachten en werden tot drie keer toe 'vergeten' door de ober na iets besteld te hebben en de rekening gevraagd te hebben.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Het eten was super lekker en werd snel gebracht. Maar er is maar 1 x gevraagd of we wat wilden drinken. Op de rekening moesten we een half uur wachten. En vaak als je iets aan een serveerster vraagt kan zij dit niet in behandeling nemen en moet je weer wachten tot een andere serveerster tijd heeft.
Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Lekker eten, flinke porties, snelle bediening, maar toen ik om kraanwater vroeg, ("natuurlijk, komt eraan"), kwam er niets. Heel leuke tegeltjes op de vloer en wanden.
Andreas W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
De kaart is gevarieerd en het eten is vers, smaakt goed en ziet er goed verzorgd uit. Het zijn geen culinaire hoogstandjes hetgeen je ook niet mag verwachten. De bediening is goed en zeer vriendelijk/behulpzaam en bestaat voornamelijk uit studenten(niet altijd Nederlands sprekend, maar wel vloeiend Engels).
Het is een groot bedrijf, maar door de verschillende nissen en aparte hoeken/delen komt het gelukkig niet te massaal over.
Voor een ongedwongen etentje en niet al te duur, zeker een aanrader.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Eten was goed, bediening idem. Inrichting was vrij basic met als minpunt dat het nogal lawaaierig was. Geluid van gesprekken wordt weerkaatst door de kale wanden en dat bemoeilijkt de verstaanbaarheid aan tafel.
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Top geregeld. Hier kan je nl. gewoon van de normale kaart kiezen en hebben ze niet een (veel te duur) speciaal menuutje voor de AH-klanten gemaakt. Op deze manier kan je echt eens voordelig uit eten.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
De focaccia als voorgerecht werd geserveerd zonder saus of tapenade, dus hoewel hij lekker was was het een droge hap. De tomatensoep (met beetje room) was erg lekker. De tiramisu voldoet aan onze hoge verwachtingen en er staan nog veel andere desserts op het menu die we willen proberen. Pizza met spinazie en ham was een 7, het was met een beetje (had meer gemogen) verse spinazie en lekkere ham. Een hele enthousiaste ober die ons uitleg gaf over het AH menu.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Very Italian Pizza is niet een restaurant waar je heen gaat om gezellig te eten. Het oogt als een 'vreetschuur' en dat is het eigenlijk ook. Het eten is niet duur, maar ook niet bijzonder. Service was prima, maar door de drukte duurde het lang voordat we geholpen werden. Dus: een prima restaurant als je goedkoop wilt eten, maar niet als je gaat voor gezelligheid en sfeer.