Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

• : Parkeren aan de grachten, parkeergarage Lammermarkt

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Milica M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ik zat met twee vrienden op het terras en onze ober was uitstekend. Super vriendelijk en niks was te moeilijk . Het eten qua prijs/kwaliteits houding is helemaal top.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Pizza gorgonzola zat bijna geen gorgonzola op,spaghetti carbonara,smaakloos!
Mellanie P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Overheerlijke pizza leuk retro aangekleed en gezellig druk. Het terras is met heerlijk weer echt aan te raden met een goed wijntje
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk eten en goede prijs! De bediening was alleen wel een beetje rommelig waardoor ze niet goed in de gaten hadden wanneer we iets wilden bestellen.
F. S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
De bestelling was verkeerd opgenomen waardoor we het verkeerde eten kregen.
Alles werd heel snel gedaan (door de drukte), daardoor was het niet zo klantgericht
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben lekker gegeten, maar hadden meer gedronken als de bediening hier vaker naar had gevraagd. Het was het erg rumoerig, maar het feit dat het restaurant vol zat lijkt mij een goed teken :-)
Wij komen weer terug, maar dan liever eens doordeweeks in plaats van op een vrijdagavond ;-)
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker eten voor weinig geld
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zeer druk, zeer veel lawaai.
Personeel zag je niet staan, je moest zelf vragen om je drinken enz.
Pizza was aangebrand.
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ze waren ook ons hoofdgerecht vergeten. We kregen wel een gratis consumptie voor het wachten.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellige zaak, wel druk en daardoor vrij rumoerig maar evengoed heerlijk gegeten voor een klein prijsje met 10 personen via AH actie. Ondanks de drukte alles keurig geregeld hoor! Bedankt V.I.P ????
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij komen om te vieren een verjaardag en wij hebben goed service ontvangen maar het was heel druk een rumoerig. Hoewel, een eerste keuze van pizza dat een van onze partij vond niet lekker was snel vervangen met een andere met geen extra kost. Wij vonden dat uitstekend.
Ilja B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Snelle service, goed eten. Wel erg rumorig.
Henriette T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was prima, echter geen herhaling waard
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Vriendelijk personeel
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Whaaaa wat een afgang zeg, een avond verziekend diner na 2 keer super gegeten te hebben is het deze keer compleet waardeloos begon met het voorgerecht carpaccio normaal O even melden ik was met 3 dames die hadden allen carpaccio als voorgerecht zijn er 2 nog helemaal bevroren uiteraard gemeld aan bediening maar die hebben we niet meer terug gezien. Niet opgelost daarna hoofdmenu ik had geluk mijn spaghetti carbonara was prima maar de dames hadden 2 een pizza die heel erg verbrand waren brrr de ander had een lasagne deze was koud gewoon bar gemeld uiteraard en na enige tijd komt de volgende lasagne en wederom weer koud heel slecht .gelukkig hebben ze wel excuus gemaakt en het goed afgehandeld maar de avond was aardig naar de knoppen
Ronand J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Goed gegeten, en het tempo tussen de gerechten zat er prima in! Vriendelijk personeel:-)
MM Berg B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wat een leuk restaurant. Gezellige inrichting, vriendelijke bediening en wat een grote portie’s! We komen hier zeker snel terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super lekker gegeten, goede bediening!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
het was heel gezellig eten was toppie en bediening ook goed en snel en vriendelijk.
Aehzitter Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker gegeten en prima service: Er was te weinig tijd voor het nagerecht en het personeel bood aan om de panna cotta in te pakken (incl. lepels) en in de bioscopen hebben we daar lekker van genoten!