Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

sofia S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij komen regelmatig bij VIP eten. Het zijn wisselende ervaringen, af en toe is het leuker dan anders. Het personeel is niet bedreven en vaak kunnen ze ook geen Nederlands. Het eten daarentegen is altijd lekker! De afgelopen keer hadden we een pizza gegeten. Erg lekker waren deze maar het snijden ging lastig, wat een harde korst! De tafels staan erg dicht bij elkaar en ook af en toe in het midden. Wij zaten dit keer vlak bij de bar waardoor er constant bediend personeel langs je loopt. Het was daardoor niet echt een rustig bezoek. Ik zou hier komen om even een snelle hap te eten en voor groepen is het ook ideaal.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
goede prijs kwaliteit verhouding! Heb hier meerdere keren gegeten. De huiswijn is echt lekker voor maar 15 euro per fles. Vind de pizza met zeevruchten wat minder, maar over het algemeen zijn de pizza's erg lekker en van goede kwaliteit. De calamaris is super! Soms gaat er iets mis met de service, maar als je er wat van zegt wordt het altijd keurig opgelost.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig druk restaurant , heerlijk gegeten voor een klein bedrag.. Leuk voor een snel etentje.....
Aardige jonge lui als bediening. Er spreken enkele alleen Engels.. Dit was voor ons geen probleem .
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke staff lekker eten voor een prima prijs....en je glas wijn wordt lekker vol uitgeserveerd . Blijft een top adresje
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten was erg lekker. Er was iets misgegaan waardoor we lang moesten wachten op de pizza’s. Dit werd goedegemaakt met een broodje en koffie van het huis.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij waren er met lunchtijd. Het was niet druk, maar genoeg gasten voor een gezellige sfeer.
We werden zeer vriendelijk ontvangen en konden uit de gehele kaart de voor- hoofd- en nagerechten kiezen.
Je hebt de prijs dus zelf een beetje in handen.
Het eten kwam vlot en heeft ons heerlijk gesmaakt.
Ook zonder AH actie zouden we dit restaurant aanbevelen!
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Altijd heerlijk eten voor een zeer goede prijs, alle frisdrank voor dezelfde prijs van 2,50. Deel van het personeel spreekt alleen Engels, maar verstaat wel Nederlands. Echt een tent om heen te gaan met vrienden en voor een lekker etentje. Zeker niet duur, leuke sfeer en heerlijk eten met veel keuze!
cjm.witte .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
In tegenstelling tot de informatie op de site van Iens konden wij kiezen uit de gehele kaart bij voorgerecht, hoofdmaaltijd en toetje.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Weer lekker gegeten bij VIP. De sfeer is heel gemoedelijk wat erg prettig is met kinderen. Die vinden het dan ook prachtig om bij het maken van de pizza's te kijken.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De wachttijd tussen voorgerecht en hoofgerecht was een halve minuut. TE KORT!!!
Daarna hebben we bijna een half uur gewacht tot er iemand kwam vragen of we nog een nagerecht wilden. De tiramisu die we vervolgens bestelden, leek niet vers. Hij was papperig.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
ik had al eerder hier gegeten maar dan buiten op de boot.
Nu binnen ,wat wel erg rumoerig was en druk.
Maar ja, voor die prijs en kwaliteit gaat iedereen hier ook eten.
Het was prima!
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker gegeten, prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Vlotte, aardige (voornamelijk in het Engels) bediening. Groot restaurant, geschikt voor grote groepen, daarom zeer levendig.
YvonnedeBlijker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De service was deze keer slecht..
En het eten was slecht!! We hebben minder dan een halve pizza gegeten.. Vorige keer was de service top en ook het eten, dat was op een doordeweeks dag.. Op zaterdag kom ik niet meer..
klazeman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goed eten maar lang wachten op de 2e gand. Er is duidelijk iets mis in de organisatie. Personeel doet wel z'n best Erg rumoerig in de ruimte door slechte accoustiek en veel muziek.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zeer tevreden hoor. Lekker gegeten. Beetje jammer dat het personeel soms moeilijk te verstaan is; spreken soms engels.
Maar voor de prijs en goede bediening neem ik dat zeker voor lief.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben heerlijk geluncht met de ah aktie. Prima restaurant op een goede locatie. Zeker de moeite waard om een x te gaan eten.
tzatziki .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het brood met aioli en tapanade was zo taai als wat, m.i. oud brood.
De tagliatella salmone leek niet gaar te zijn, de salmone ver te zoeken.. Wat mij betreft de laatste keer geweest hier.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Al meerdere keren hier geweest.. Heerlijk eten! snelle levering, personeel is aardig, veel Engels sprekende. Het Restaurant is erg gehorig.
riavanhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Was heerlijk maar erg rumoerig konden niet echt praten en het was er heel erg warm verder de mensen aardig maar wel weer lang wachten moest zelf achter de rekening aan maar het eten was lekker
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten en je kan van de hele kaart kiezen wat je wil. Bediening is vriendelijk en goed. Er loopt genoeg personeel. TOP.