Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Levendig
Sietske B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker eten in een gezellig druk restaurant. Snelle en vriendelijke bediening.
Gegeten met een AH bon, waarmee je drie gangen uit de hele kaart kon kiezen, dus geen gezeur over dingen die niet mochten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Pizza pollo mag er wezen, leuke tent, altijd druk. Minpunt is dat ze m'n reservering via IENS nooit hebben bevestigd, dus ik was blij dat we er vroeg waren.
s-van-deventer .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Altijd heerlijk eten, soms ineens even omschakelen van Nederlands naar Engels. Ze regelen bijna altijd wel een tafeltje!
ronie54 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
groot restaurant, veel tafeltjes. redelijk dicht op elkaar, met toch genoeg privacy. Prima personeel, attent, snel, behulpzaam. internationaal. spreektaal Engels. gezellige avond!
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij hebben er regelmatig gegeten bij de VIP. Kwaliteit/prijs prima. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. TOP.
ruben C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Misschien prima eten voor de gemiddelde Hollander, maar met Italiaanse pizza heeft het niets te maken.
Het deeg is smakeloos en taai. Niet zo gek: op de website staat dat het deeg voor een gedeelte uit sojameel wordt gemaakt.
En dan die bergen (smakeloze) kaas op die pizza's, het is toch geen tosti? Het houtvuur in de oven is er meer voor de sier, de meeste warmte wordt gegenereerd door een grote gasvlam die af en toe aanspringt. Waarschijnlijk ook een te lage temperatuur in die grote oven. De bediening is een beetje klungelig en niet alert.
Dit is allemaal very un-italian.
Wel apart dat er dan op de website hoog wordt opgegeven over de passie voor Italiaanse pizza's (uit de jaren '70 wel te verstaan!); wees gewoon eerlijk over je doelgroep en noem je zaak gewoon Very Dutch Pizza.
Hans-van-Roekel .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuk, best wel groot, restaurant met een goede ligging t.o.v. station en centrum. Eten is van uitstekende kwaliteit, de bediening snel en vriendelijk. Zeker een aanrader!
Jooske L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het restaurant is behoorlijk groot en massaal. Ze lijkt of ze zoveel mogelijk tafels in de ruimte kwijt willen. Het eten smaakte goed. Ze hebben een uitgebreide kaart waar je van kunt kiezen. Op een woensdagavond zat het hele restaurant vol en moesten veel mensen wachten of besloten om te gaan. De bediening had het daardoor druk en weinig tijd. Je moest ze roepen en kwamen niet vanzelf bij je tafel. De prijzen op de kaart zijn wel leuk waardoor het prima is om een keer even wat te eten maar er is weinig gezelligheid.
M K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wat een verschrikkelijk chaotische en drukke toestand geen ontvangst, lang wachten. Het mag dan niet duur zijn maar dit is eens en nooit weer!
engarde .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Echt een studententent. Verschillende soorten zitjes in verschillende vormgeving en eten van prima kwaliteit voor redelijke prijzen. Het is groot en zit vaak vol, dus de wachttijden zijn wel behoorlijk lang. De pizza's zijn lekker dun en vooral de ijs-desserts (zoals tartufo of scroppino) erg smakelijk.
irenelamers92 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima eten voor een leuke prijs, daardoor zag je veel jongeren en studenten. Ook de reden dat ik daar ben gaan eten. Eten was goed maar simpel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voor mij had de sfeer wel beter gekund,
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vriendelijk personeel. Hardwerkend. Heerlijk eten. Echt een aanrader.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima gegeten! Kids vonden het ook heel erg lekker en gezellig. De prijs-kwaliteitsverhouding vind ik ook echt prima bij VIP! Vriendelijke bediening. De kids vonden het alleen een beetje gek dat er een paar Engels praatte...
Ber B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Weliswaar een Spaanse die Engels sprak, maar het heeft ons aan niets ontbroken. Gaan zeker nog eens terug.
nil X.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
inmiddels hier al 7x geweest, leuke internationale sfeer, af en toe beetje jammer dat het personeel geen nederlands spreekt. het eten is altijd snel op tijd, echter jammer dat indien er wordt gevraagd voor wellicht iets meer portie dat hier wat voor in rekening wordt gebracht.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Afgelopen donderdag hebben we bij VIP gegeten en gebruik gemaakt van de Ah-actie. Je had keuze uit de gehele kaart. We hebben prima gegeten voor een prima prijs. Geen luxe restaurant maar prima om snel een hapje te eten.
De service is goed, aardig personeel.
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Via de AH actie gegeten. Was erg druk en rumoerig. Moeilijk elkaar te verstaan, en iets te dicht op de andere gasten. Wel leuk interieur. Bediening was erg vriendelijk en met een glimlach. Wel af en toe even wachten en hen zelf moeten aanschieten. Gelukkig gewoon glaasje kraanwater bij de fles wijn, zie je niet veel meer in restaurants met deze prijsstelling.
Eten was erg goed! Voorgerechten kwamen snel (normale portie calamaris was erg groot, voortaan neem ik een small ;) ) Carpaccio van vriend ook goed.
Pizza's smaakte erg goed, lekkere bodem en genoeg ingrediënten. Dessert (sgroppino: spoom met citroen en wodka) was erg smakelijk.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Via de Albert Heijn actie geweest, lekker gegeten. We zaten denk ik in een hoekje want de bediening was ronduit slecht. Na meerdere keren zwaaien konden we na een half uur ons eerste drankje bestellen. Ze zijn geen enkele keer zelfstandig naar ons toe gekomen, pas als wij onze hand opstaken. Het was ook wel druk, maar foch jammer. Wel prima gegeten en leuke avond gehad!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Bij AH menu kan uit de hele kaart gekozen worden. Aardige bediening. Goede gerechten tegen een redelijke prijs.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de derde keer in korte tijd een 3-gangen menu gegeten. Was echt heerlijk. Geweldig enthousiast personeel. Ga zo door!