Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

mmmadzyvdkooij .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Aangenaam restaurant. Jammer, dat de bediening slechts Nederlands spreekt - Leiden ligt bij mijn weten in Nederland. We zaten buiten, toen het begon te onweren en te hozen. We kregen een ander tafeltje, ook buiten en zaten droog, het personeel moest echter wel steeds door de regen om ons - en anderen ook uiteraard - te bedienen. Zonder zichtbaar chagrijn, heel mooi dus! Lekker gegeten en gedronken. VIP is een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Voor het eerst met dochter geweest met AH zegels, je kon gewoon uit de menukaart kiezen voor je 3 gangen menu. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
ronstahli .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De menu kaart is goed gevuld maar zeker niet overvol.
Het eten is erg lekker en goed in balans.
Over de prijs valt niet te twisten, die goed betaalbaar ook voorde kleine portemonnee.
Klein minpuntje, veel van de bediening spreken alleen Engels en geen Nederlands.
Maar dat doet niks af aan de gezelligheid,
veelal jong publiek, studenten die hier uit eten gaan.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We zaten heerlijk buiten aan het water. Bediening 3 van de 4 spraken geen Nederlands. Nederlands meisje erg lief.
Eten met de de AH bon was alles van de kaart, heel fijn.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten met schoonzus, mochten kiezen van de kaart, voor een goede prijs mede door ah actie, gezellig aan het water.
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij zijn hier met de AH-restaurantactie geweest.
Het eten is lekker; lekker uitgebreide kaart.
Wat een beetje jammer is, dat ondanks dat er onwijs veel personeel is, dat wij best een tijdje moesten wachten voordat onze drankjes werden genoteerd.
Marjolijn M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met een groep van 18 personen diner gehad. Vooraf in de middag gecheckt of alles goed was ingeregeld en dat was zeker zo. Service/bediening was een tien waard; heel vlot, geduldig met de kinderen, zorgzaam en meedenkend. Fijne plek om met familie te komen.
Lisa P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk op z'n Italiaans geluncht, de panini was super lekker, en de kwaliteit was goed.
De bediening was erg behulpzaam.
Goede kwaliteit voor lage prijs.
corinda W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Veel engels talig personeel wat dan nog wel eens voor wat verwarring kan zorgen, verder top gegeten voor een zeer gunstig prijs
Barbera H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Aardige bediening, alleen sommige spreken Engels en andere Nederlands. Moeilijk te onderscheiden wie welke taal spreekt. Ook in het begin erg rumoerig, omdat wij naast een hele grote groep zaten. Gelukkig was die groep snel klaar!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Meerdere malen mijn hand op moeten steken om wat drinken te bestellen. Tafel werd laat afgeruimd, terwijl de medewerkers de tafel naast ons tig keer bezochten. Eten stukken minder lekker dan dat ik gewend ben. Voor mij denk ik de laatste keer.
ClaraM .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben voor een drie gangen menu gekozen dankzij het AHrestaurantactie: zuppa di verdure was heel lekker en ook de tiramisu. Prima plek binnen bij het raam gekozen en gekregen, het personeel is heel vriendelijk en snel in het bediening ondanks dat heel druk was in het restaurant door een evenement op het water. Wij komen terug!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij aten via de AH kaart en het eten was super lekker. mijn man had soep vooraf en een pizza tropicana en als dessert manco ijs. Ik had kalfsvlees met saus vooraf en een tagliatelle en als dessert de tartuffo, was prima allemaal.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was prima, miste alleen de basilicum op de pizza margherita. Deze moet toch in de kleur van de Italiaanse vlag zijn.,
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
vlotte bediening, eten is uitstekend alleen vind ik het raar dat de bediening je aanspreekt in het engels! Wij vonden het netjes dat wij halverwege onze 3 gangenmenu naar het buiten terras konden, binnen was het zo druk dat wij nauwelijks elkaar konden verstaan en buiten was er nog voldoende plek. Dus bedankt voor jullie flexibiliteit!
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegeten met de ah actie. Naar onze verrassing mochten we gewoon uit de hele kaart kiezen en niet uit maar een aantal gerechtjes zoals op de site bij het reserveren stond vermeld. De gerechten waren lekker en uiteindelijk waren we 24 euro kwijt voor 2 personen met drankjes erbij. Helemaal top!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij zijn na ruim 2 uur vertrokken, we hebben in die tijd alleen een voorgerecht gekregen en de drankjes ter compensatie voor het lange wachten kwamen ook niet. Teleurstellende ervaring.
Atie K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk buiten kunnen eten, omzetten van ah actie naar alleen een hoofdgerecht was geen punt. Zalige pizza! Goede bodem en goede ingrediënten.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Een plek waar je vooral naar toe moet gaan als je goedkoop wil eten. Niet alle serveerders spreken Nederlands, het is er rumoerig en had vaak moeite mijn tafelgenoten te verstaan. De pizza's zijn prima maar de voor en nagerechten kan ik niet aanbevelen. Ze serveren overigens pepsi ipv coca cola
Ian B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Geweldige avond met een groep vrienden(19 pers.) iedereen te gelijk aan voor-, hoofd- en nagerecht! Prima service van attente staff! Wij komen zeker terug!