Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Een plek waar je vooral naar toe moet gaan als je goedkoop wil eten. Niet alle serveerders spreken Nederlands, het is er rumoerig en had vaak moeite mijn tafelgenoten te verstaan. De pizza's zijn prima maar de voor en nagerechten kan ik niet aanbevelen. Ze serveren overigens pepsi ipv coca cola
Ian B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Geweldige avond met een groep vrienden(19 pers.) iedereen te gelijk aan voor-, hoofd- en nagerecht! Prima service van attente staff! Wij komen zeker terug!
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vers bereid eten voor een betaalbare prijs. Let wel op dat je beetje uit de buurt van de deur zit komt veel kou binnen door de deur.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Samen met mijn moeder wezen eten. Wij hadden nog een volle kaart van AH restaurant zegels. Het was er heel erg druk maar toch werden wij herkend van alle vorig gaande keren. Wat hebben ze allemaal hard gewerkt om het iedereen naar het zin te maken. Dank jullie wel voor de capaccino van het huis. Zeker een aanrader. Heerlijk past gegeten. Mijn moeder heeft er weer heerlijk van genoten.TOP
astridwim .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wiij komen hier vaker maar gisteren was het eten teleurstellend. De smaak viel erg tegen bij wat wij gewend zijn. Bruschetta alleen tomaat zonder knoflook bijvoorbeeld. Lasagne was erg droog. Veel deeg en erg wenig saus. Tortelline was niet lekker qua smaak. Voor het eerst heeft mijn man de portie niet opgegeten en dat is nog niet eerder voorgekomen. Het desert was gelukkig wel goed dus dat maakte de avond weer een beetje goed. Weet niet wat er aan de hand was gisteren maar hoop dat dit eenmalig was, want anders zijn zij toch echt een klant kwijt!
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij waren een half uurtje vroeger en dat was geen probleem.
Heerlijke pizza's gegeten, zoals pizza hoort te zijn.
Goed glas wijn met daarbij een glas water. Zouden meer restaurants moeten doen!
Ook voor- en nagerecht waren lekker.
Kortom, hier komen we zeker terug als we weer een dagje Leiden doen!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Niet geheel tevreden. 1 voorgerecht was 7 minuten eerder dan de rest. Hoofdgerecht bij 1 zaten er andere ingrediënten in die niet op kaart stonden plus dat het dreef in de olie. Nagerecht bij 1 was 10 minuten eerder dan de rest. 2 nagerechten waren er niet meer en derde nagerecht die wij kozen dan maar kwam in verpakking op bordje en was ondooit geweest dus ook weer terug. Ten eerste kun je het uitgepakt netjes serveren vind ik ten tweede kreeg de leverancier de schuld. Ten derde had dit nagerecht ook direct kunnen worden geleverd met de eerste want kwam direct uit de vriezer. Beetje teleurgesteld want kwaliteit kan best beter
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg lekker gegeten, leuke bediening en redelijk goedkoop, met AH korting klaar voor ongeveer 20 euro pp inclusief drankjes. Ik kom zeker nog eens terug!
Sietske B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker eten in een gezellig druk restaurant. Snelle en vriendelijke bediening.
Gegeten met een AH bon, waarmee je drie gangen uit de hele kaart kon kiezen, dus geen gezeur over dingen die niet mochten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Pizza pollo mag er wezen, leuke tent, altijd druk. Minpunt is dat ze m'n reservering via IENS nooit hebben bevestigd, dus ik was blij dat we er vroeg waren.
s-van-deventer .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Altijd heerlijk eten, soms ineens even omschakelen van Nederlands naar Engels. Ze regelen bijna altijd wel een tafeltje!
ronie54 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
groot restaurant, veel tafeltjes. redelijk dicht op elkaar, met toch genoeg privacy. Prima personeel, attent, snel, behulpzaam. internationaal. spreektaal Engels. gezellige avond!
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij hebben er regelmatig gegeten bij de VIP. Kwaliteit/prijs prima. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. TOP.
ruben C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Misschien prima eten voor de gemiddelde Hollander, maar met Italiaanse pizza heeft het niets te maken.
Het deeg is smakeloos en taai. Niet zo gek: op de website staat dat het deeg voor een gedeelte uit sojameel wordt gemaakt.
En dan die bergen (smakeloze) kaas op die pizza's, het is toch geen tosti? Het houtvuur in de oven is er meer voor de sier, de meeste warmte wordt gegenereerd door een grote gasvlam die af en toe aanspringt. Waarschijnlijk ook een te lage temperatuur in die grote oven. De bediening is een beetje klungelig en niet alert.
Dit is allemaal very un-italian.
Wel apart dat er dan op de website hoog wordt opgegeven over de passie voor Italiaanse pizza's (uit de jaren '70 wel te verstaan!); wees gewoon eerlijk over je doelgroep en noem je zaak gewoon Very Dutch Pizza.
Hans-van-Roekel .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuk, best wel groot, restaurant met een goede ligging t.o.v. station en centrum. Eten is van uitstekende kwaliteit, de bediening snel en vriendelijk. Zeker een aanrader!
Jooske L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het restaurant is behoorlijk groot en massaal. Ze lijkt of ze zoveel mogelijk tafels in de ruimte kwijt willen. Het eten smaakte goed. Ze hebben een uitgebreide kaart waar je van kunt kiezen. Op een woensdagavond zat het hele restaurant vol en moesten veel mensen wachten of besloten om te gaan. De bediening had het daardoor druk en weinig tijd. Je moest ze roepen en kwamen niet vanzelf bij je tafel. De prijzen op de kaart zijn wel leuk waardoor het prima is om een keer even wat te eten maar er is weinig gezelligheid.
M K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wat een verschrikkelijk chaotische en drukke toestand geen ontvangst, lang wachten. Het mag dan niet duur zijn maar dit is eens en nooit weer!
engarde .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Echt een studententent. Verschillende soorten zitjes in verschillende vormgeving en eten van prima kwaliteit voor redelijke prijzen. Het is groot en zit vaak vol, dus de wachttijden zijn wel behoorlijk lang. De pizza's zijn lekker dun en vooral de ijs-desserts (zoals tartufo of scroppino) erg smakelijk.
irenelamers92 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima eten voor een leuke prijs, daardoor zag je veel jongeren en studenten. Ook de reden dat ik daar ben gaan eten. Eten was goed maar simpel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Voor mij had de sfeer wel beter gekund,
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vriendelijk personeel. Hardwerkend. Heerlijk eten. Echt een aanrader.