Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

• : Parkeren aan de grachten, parkeergarage Lammermarkt

Dagelijks geopend van 11:00 tot 00:00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

CL K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Conny P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
gewoon goed voor een gezellig hapje zonder veel toeters en bellen!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Lekkere pizza’s! Zeer druk op een maandagavond wat denk ik genoeg zegt.
Sanna M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekker gegeten maar wel een hele drukke onrustige zaak
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Bediening verliep rommelig (geen Nederlands sprekend personeel). Toilet niet schoon. De kinderijsjes waren op een vrijdagavond om 19u al op, dus teleurgestelde kinderen. Om kleurplaten moesten we zelf vragen.
EM S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Druk met kletsen, weinig aandacht voor de klant!!
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was zeer goed voor de prijs, alleen (bij ons) was de service te snel. We konden niet lekker zitten voor t eten, maar het kan zijn dat het restaurant hier niet echt voor is.
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een echt studentenrestaurant! Veel keus, goede kwaliteit en zeer goed te betalen. En wat ik nog niet eerder heb gezien, je kon kiezen bij pizza en pasta voor de gewone of de volkorenvariant. De huiswijn was goed, die van een euro duurder was super. Het is een groot restaurant, maar het oogt best gezellig. Twee minpunten: degene die het eten brengt mag geen bestellingen opnemen, zelfs geen kopje koffie doorgeven. Als er grote groepen binnen komen staat de deur best lang open. In de zomer maakt dat niet uit, maar nu kwam er veel kou mee.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Met de AH bon kan je gewoon 3 gangen vd kaart uitkiezen.
Wij hadden echter geen gaatje meer over voor een dessert maar moesten er minimaal 1 afnemen. Dit kon niet worden vervangen door een cappuccino. Dat vind ik dan altijd wel jammer. zonde van het dessert welke zo in de prullenbak verdwijnt.
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het was erg druk dus de volgorde van gerechten die naar de tafels gingen klopte niet helemaal.Bediening is aardig maar mist overzicht. Nogal verschil in hoeveelheid wijn in de glazen die geserveerd worden, wij amper een half Glas, anderen een vol glas. Dat vind ik altijd heel vervelend.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten viel ons een beetje tegen, zo drupte het vet uit de lasagne en was de carpaccio erg waterig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar...
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Lekker eten, zeer betaalbaar, supervriendelijke service, absolute aanrader!
Arjan C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat een vreetschuur. Vast top om met een groep vrienden of collega's te eten, om even samen een hapje te eten is het dramatisch. Een tafeltje bijna midden in de loop, menukaarten die op je tafel gekwakt worden. Geen vriendelijk woord of iets. We zijn gevlucht en degene die ons naar onze plaats had gebracht zei ons gedag zonder ons te herkennen. Hoe het eten is? Geen idee. Kan niet veel goeds zijn in zo'n massa-gebeuren.
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Goed restaurant
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten heel aardig personeel ????
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Met z'n vieren gegeten van de AH- restaurantactie. Prima restaurant, prima kwaliteit en super aardige bediening. Een aanrader voor een ieder, die hier niet eerder is geweest. We komen zeker binnenkort weer terug.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
heerlijk gegeten met de ah bon. voor hoofd en na gerecht genomen. Het was vrij druk. Zeer vriendelijke bediening. Hadden wel iets vaker kunnen informeren of we nog iets te drinken wilden. Heel goed betaalbaar.
Ariënne N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super gezellig restaurant met super snelle bediening door vriendelijke internationale serveersters/serveersters.
Via een open keuken is het goed te volgen hoe de pizza's bereid worden.
Dit was ons 4e bezoek en iedere keer weer zeer tevreden!
Mgm V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten voor een goeie prijs