Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Truus H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De wachttijd tussen voorgerecht en hoofgerecht was een halve minuut. TE KORT!!!
Daarna hebben we bijna een half uur gewacht tot er iemand kwam vragen of we nog een nagerecht wilden. De tiramisu die we vervolgens bestelden, leek niet vers. Hij was papperig.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
ik had al eerder hier gegeten maar dan buiten op de boot.
Nu binnen ,wat wel erg rumoerig was en druk.
Maar ja, voor die prijs en kwaliteit gaat iedereen hier ook eten.
Het was prima!
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker gegeten, prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Vlotte, aardige (voornamelijk in het Engels) bediening. Groot restaurant, geschikt voor grote groepen, daarom zeer levendig.
YvonnedeBlijker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De service was deze keer slecht..
En het eten was slecht!! We hebben minder dan een halve pizza gegeten.. Vorige keer was de service top en ook het eten, dat was op een doordeweeks dag.. Op zaterdag kom ik niet meer..
klazeman .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goed eten maar lang wachten op de 2e gand. Er is duidelijk iets mis in de organisatie. Personeel doet wel z'n best Erg rumoerig in de ruimte door slechte accoustiek en veel muziek.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Zeer tevreden hoor. Lekker gegeten. Beetje jammer dat het personeel soms moeilijk te verstaan is; spreken soms engels.
Maar voor de prijs en goede bediening neem ik dat zeker voor lief.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben heerlijk geluncht met de ah aktie. Prima restaurant op een goede locatie. Zeker de moeite waard om een x te gaan eten.
tzatziki .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het brood met aioli en tapanade was zo taai als wat, m.i. oud brood.
De tagliatella salmone leek niet gaar te zijn, de salmone ver te zoeken.. Wat mij betreft de laatste keer geweest hier.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Al meerdere keren hier geweest.. Heerlijk eten! snelle levering, personeel is aardig, veel Engels sprekende. Het Restaurant is erg gehorig.
riavanhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Was heerlijk maar erg rumoerig konden niet echt praten en het was er heel erg warm verder de mensen aardig maar wel weer lang wachten moest zelf achter de rekening aan maar het eten was lekker
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten en je kan van de hele kaart kiezen wat je wil. Bediening is vriendelijk en goed. Er loopt genoeg personeel. TOP.
Joske V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Een aanrader! Veel keuze op het menu en het eten was heerlijk.Wel een restaurant voor jonge mensen.
Alleraardigste bediening.
miekevanderijdt .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Wij hadden niet veel tijd, maar dat was geen probleem, daar werd rekening mee gehouden.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker en rustig gegeten, voorgerecht calamaris (normale portie) was veel maar goed van smaak, hoofdgerecht pasta met zalm deze was erg lekker, toetje panna cotta met karamel ook lekker. Bediening was erg vriendelijk.
hooink1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Uitstekende gelegenheid voor het nuttigen van een lekkere lunch. Bediening was correct en zeer vriendelijk.
hebben in alle rust kunnen genieten .
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima gegeten met AH actie, keuze uit hele kaart. Leuke vlotte bediening en eten was prima. Niet echt geschikt voor lang en romantisch tafelen. Vegetarische keuzes zou iets uitgebreider kunnen maar het eten zelf is prima. Aanrader!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij waren blij verrast van deze Very Italian Pizza. Gewoon de 3- gangen van de menukaart kiezen. Wij hebben heerlijk buiten gezeten. Heel vriendelij personeel.
ChahidT .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De pasta's waren niet lekker, zat geen zeevruchten of zalm in, leek meer op kale pasta met saus + portie veel te weinig.
Arianne R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Eindelijk konden we een keertje met onze kleine kindjes uit eten en omdat ze gek zijn op pizza en dit restaurant erg ongedwongen en levendig is, besloten we weer eens hiernaartoe te gaan. Het begon goed: we werden snel geholpen, met drankjes en de voorgerechten kwamen ook snel, maar vanaf dat moment ging het mis. We moesten zeer lang wachten op het hoofdgerecht. Na een aantal keer vragen en zien dat onze buren allang klaar waren met eten, bleken ze ons in de keuken vergeten te zijn. Geen probleem, dat kan gebeuren, maar als er dan een hele tijd nóg niets komt... Onze kinderen werden moe, hongerig en overstuur, waardoor de tafeltjes naast ons ook last van ons kregen. We hadden tegen onze peuter gezegd dat hij een hele leuke pizza kreeg, maar als die dan niet komt, dat was voor hem niet te bevatten. We kregen uiteindelijk een gratis drankje aangeboden, maar die hebben we afgeslagen: we moesten ondertussen écht naar huis, met onze hoofdgerechten, want die waren ondertussen wél klaar. De pizza's waren koud toen we thuis waren. Onze serveerster was zichtbaar boos dat er maar niets kwam vanuit de keuken; wij nemen haar niets kwalijk, want zij kon er ook niets aan doen en heeft denk ik ook geklaagd bij haar leidinggevende, want we werden gebeld met excuses en de toezegging van een waardebon. We weten alleen niet of we daarop ingaan. Het was de bedoeling om met z'n viertjes een leuke avond te hebben na een nogal stressvolle zomer en dat is volledig de mist in gegaan.
Ik denk dat het kwam door de drukte. Vlak na ons kwamen er opeens allerlei grote studentengroepen binnen. Leuk dat het restaurant plek voor ze maakt, maar dan moeten ze niet vergeten dat ze ook 'normale' gasten hebben, die gewoon service willen en wellicht vroeg komen eten omdat ze ook vroeg thuis moeten zijn. We zagen - tijdens het wachten - in onze buurt wel meer dingen misgaan. Eén tafeltje bleef maar eten en drinken terugsturen omdat ze verkeerde dingen kregen, een ander tafeltje kreeg hun hoofdgerecht al terwijl ze nog met het voorgerecht bezig waren. Ze konden het duidelijk niet aan met het personeel dat ze hadden.
Prima gebaar dat we een tegoedbon hebben gekregen en excuses, maar ik weet dus niet of het genoeg is om ons terug te laten keren. Jammer, want we hebben hier meerdere keren gegeten en tot nu toe was het altijd een prima zaak. We moeten er nog even heel goed over nadenken.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer goed eten, Prijs is prima en het personeel erg vriendelijk. Weinig Nederlands sprekend maar dat is geen probleem. Tenminste niet voor ons....als ik in Leiden ben zou ik daar zo weer gaan eten.