Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Voordelig
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Afgelopen donderdag hebben we bij VIP gegeten en gebruik gemaakt van de Ah-actie. Je had keuze uit de gehele kaart. We hebben prima gegeten voor een prima prijs. Geen luxe restaurant maar prima om snel een hapje te eten.
De service is goed, aardig personeel.
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Via de AH actie gegeten. Was erg druk en rumoerig. Moeilijk elkaar te verstaan, en iets te dicht op de andere gasten. Wel leuk interieur. Bediening was erg vriendelijk en met een glimlach. Wel af en toe even wachten en hen zelf moeten aanschieten. Gelukkig gewoon glaasje kraanwater bij de fles wijn, zie je niet veel meer in restaurants met deze prijsstelling.
Eten was erg goed! Voorgerechten kwamen snel (normale portie calamaris was erg groot, voortaan neem ik een small ;) ) Carpaccio van vriend ook goed.
Pizza's smaakte erg goed, lekkere bodem en genoeg ingrediënten. Dessert (sgroppino: spoom met citroen en wodka) was erg smakelijk.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Via de Albert Heijn actie geweest, lekker gegeten. We zaten denk ik in een hoekje want de bediening was ronduit slecht. Na meerdere keren zwaaien konden we na een half uur ons eerste drankje bestellen. Ze zijn geen enkele keer zelfstandig naar ons toe gekomen, pas als wij onze hand opstaken. Het was ook wel druk, maar foch jammer. Wel prima gegeten en leuke avond gehad!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Bij AH menu kan uit de hele kaart gekozen worden. Aardige bediening. Goede gerechten tegen een redelijke prijs.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Voor de derde keer in korte tijd een 3-gangen menu gegeten. Was echt heerlijk. Geweldig enthousiast personeel. Ga zo door!
Cjm.witte .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed eten voor een leuke prijs. Daarom wordt dit restaurant door veel jongeren en studenten bezocht. Wij hadden zelf ook studenten in ons gezelschap. Tja.....jongeren zijn iets luidruchtiger dan bejaarden. Maar er hangt een leuke sfeer. Als je een tafeltje vraagt in het zij-gedeelte zit je wat rustiger. We komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en lekker voordelig met de spaarkaarten van AH. Twee menu's helemaal gratis. Super vriendelijk personeel. Echt een aanrader.TOP.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Zeker met de gespaarde kaarten van Albert Heijn. Zeer vriendelijk personeel. Snel geholpen. Niets was ze teveel.TOP. Echt een aanrader.
Dimanchee .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gezellig leuk restaurant ... goed de ruimte en niet op elkaar gepropt, gerechten prima ...heerlijk gegeten, Ga hier nog zeker een keer terugkomen
Betsyenjan .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Erg druk,zeer rumoerig.Snelle bediening en prima prijs/kwaliteit verhouding.Vooraf erg goed,pizza redelijk en
nagerecht ietsje minder.
Kathelijne A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Italiaans sfeertje met lekker eten. Men heeft er voor gezorgd dat er genoeg ruimte was tussen de verschillende gasten door tafeltjes open te laten.
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg druk en rumoerig dus daar moet je rekening mee houden. Geen romantiek dus, maar voorgerecht en pizza waren erg lekker, scroppino was heerlijk! En niet duur dus aanrader!
Yvonneenedwin .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Verrassend lekker en goedkoop gegeten bij VIP Leiden, zeker met de boekjes van de restaurants vrije van AH was het erg goedkoop maar heel lekker
M M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De kwalteit van de gerechten wisselden enorm. De pane was droog, de bruschette was heerlijk. De tagliatelle salmone smaakte goed, de lasagne was saai en de cannelloni was droog en wat deed de tomatensaus op de cannelloni?
De tiramisu en de tartufo waren weer heerlijk.
De bediening was ook erg wisselend. Degene die de bestelling opnam was vlot, maar de afruimer was heel erg traag. De tafeltjes staan erg dicht op elkaar, zodat het moeite kost om niet mee te luisteren met de buren.
Maria U.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ontdekking van dit weekend. Heerlijk gezellig rumoerig restaurant. Vooral de huisgemaakte tiramisu is top. Die kun je bijna eten als lunch ;)
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het restaurant is makkelijk te bereiken.
Het eten is goed en je pizza zie je gemaakt worden in de open keuken!

Gesprekken voeren met elkaar is lastig. De tafels staan dicht op elkaar, door de akoestiek en de muziek is het erg rumoerig.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Echte Italiaanse pizza's en heerlijke tiramusu! Kinderen vonden het ook erg lekker. Prima prijs-kwaliteit. Gezellig gegeten met vriendelijke vlotte bediening.
E V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij waren een weekend weg zonder kids en hadden gereserveerd bij VIP met de AH restaurant actie. Bij binnenkomst viel de enorme herrie al op. Het voorgerecht was lekker, maar de pizza's vielen een beetje tegen; niets speciaals. Omdat we na de pizza's wel vol zaten, hoefden we geen nagerecht meer. Er werd ons toen bij het overhandigen van de rekening gemeld dat we daardoor geen gebruik konden maken van onze AH actie bonnen. Totaal overdonderd door deze slechte service verlieten we de tent. Als we toch een dessert besteld hadden en deze hadden laten staan waren we goedkoper uit geweest, maar dat ging ons te ver. Hier gaan we in ieder geval nooit meer heen en ze krijgen daarom van ons deze koude douche... Jammer...
N M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het eten was heerlijk! Snelle en vriendelijke bediening. Het was wel een echte studentenplek. De zaak zat helemaal vol, waardoor het rumoerug was, maar wel gezellig!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heb hier gegeten met de AH restaurant actie. Voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht tortellini gevuld met parmaham in roomsaus en dessert tiramisu. Ik heb lekker gegeten; prijs-kwaliteitverhouding was goed. De sfeer was gezellig. Bediening was goed; alleen jammer dat men alleen engels spraak.