Very Italian Pizza (Leiden)

Turfmarkt 8 2312 CE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Italiaanse trots in het centrum van Leiden

Waan je een echte V.I.P. in dit gastvrije restaurant aan de Turfmarkt! Uiteraard is er ruime keuze aan heerlijke, authentieke pizza's, maar staat er ook genoeg ander lekkers op het menu. Sluit af met een dolci en je gaat diep tevreden weer naar huis. Mocht je nou 's middags over de Turfmarkt slenteren na een slopende winkelochtend, neem dan even de tijd om de lunchkaart te bekijken en je kunt er de rest van de middag gegarandeerd weer tegenaan!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Leiden)

miekevanderijdt .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Wij hadden niet veel tijd, maar dat was geen probleem, daar werd rekening mee gehouden.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker en rustig gegeten, voorgerecht calamaris (normale portie) was veel maar goed van smaak, hoofdgerecht pasta met zalm deze was erg lekker, toetje panna cotta met karamel ook lekker. Bediening was erg vriendelijk.
hooink1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Uitstekende gelegenheid voor het nuttigen van een lekkere lunch. Bediening was correct en zeer vriendelijk.
hebben in alle rust kunnen genieten .
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima gegeten met AH actie, keuze uit hele kaart. Leuke vlotte bediening en eten was prima. Niet echt geschikt voor lang en romantisch tafelen. Vegetarische keuzes zou iets uitgebreider kunnen maar het eten zelf is prima. Aanrader!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij waren blij verrast van deze Very Italian Pizza. Gewoon de 3- gangen van de menukaart kiezen. Wij hebben heerlijk buiten gezeten. Heel vriendelij personeel.
ChahidT .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De pasta's waren niet lekker, zat geen zeevruchten of zalm in, leek meer op kale pasta met saus + portie veel te weinig.
Arianne R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Eindelijk konden we een keertje met onze kleine kindjes uit eten en omdat ze gek zijn op pizza en dit restaurant erg ongedwongen en levendig is, besloten we weer eens hiernaartoe te gaan. Het begon goed: we werden snel geholpen, met drankjes en de voorgerechten kwamen ook snel, maar vanaf dat moment ging het mis. We moesten zeer lang wachten op het hoofdgerecht. Na een aantal keer vragen en zien dat onze buren allang klaar waren met eten, bleken ze ons in de keuken vergeten te zijn. Geen probleem, dat kan gebeuren, maar als er dan een hele tijd nóg niets komt... Onze kinderen werden moe, hongerig en overstuur, waardoor de tafeltjes naast ons ook last van ons kregen. We hadden tegen onze peuter gezegd dat hij een hele leuke pizza kreeg, maar als die dan niet komt, dat was voor hem niet te bevatten. We kregen uiteindelijk een gratis drankje aangeboden, maar die hebben we afgeslagen: we moesten ondertussen écht naar huis, met onze hoofdgerechten, want die waren ondertussen wél klaar. De pizza's waren koud toen we thuis waren. Onze serveerster was zichtbaar boos dat er maar niets kwam vanuit de keuken; wij nemen haar niets kwalijk, want zij kon er ook niets aan doen en heeft denk ik ook geklaagd bij haar leidinggevende, want we werden gebeld met excuses en de toezegging van een waardebon. We weten alleen niet of we daarop ingaan. Het was de bedoeling om met z'n viertjes een leuke avond te hebben na een nogal stressvolle zomer en dat is volledig de mist in gegaan.
Ik denk dat het kwam door de drukte. Vlak na ons kwamen er opeens allerlei grote studentengroepen binnen. Leuk dat het restaurant plek voor ze maakt, maar dan moeten ze niet vergeten dat ze ook 'normale' gasten hebben, die gewoon service willen en wellicht vroeg komen eten omdat ze ook vroeg thuis moeten zijn. We zagen - tijdens het wachten - in onze buurt wel meer dingen misgaan. Eén tafeltje bleef maar eten en drinken terugsturen omdat ze verkeerde dingen kregen, een ander tafeltje kreeg hun hoofdgerecht al terwijl ze nog met het voorgerecht bezig waren. Ze konden het duidelijk niet aan met het personeel dat ze hadden.
Prima gebaar dat we een tegoedbon hebben gekregen en excuses, maar ik weet dus niet of het genoeg is om ons terug te laten keren. Jammer, want we hebben hier meerdere keren gegeten en tot nu toe was het altijd een prima zaak. We moeten er nog even heel goed over nadenken.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer goed eten, Prijs is prima en het personeel erg vriendelijk. Weinig Nederlands sprekend maar dat is geen probleem. Tenminste niet voor ons....als ik in Leiden ben zou ik daar zo weer gaan eten.
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leuk restaurent, leuke bediening en het eten was goed. Wij hebben gegeten met deAH restaurant zegels en kregen daardoor een goede korting.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zaterdagavond gegeten met de AH actie. We nog halve wegen voorgerecht en de pizza's kwamen al. Werd ons gevraagd of dit te snel was. Dat vonden we. Na 5-10 minuten kregen we ons duidelijk oude pizza's inmiddels lauw geworden terug. Dit was een teleurstelling. Kwam dit omdat we gebruik maakten van de AH actie?
riavanhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk
Gezellig
Lekker
Top
Aardig personeel vlotte bediening ruime keus lekker eten
Gezellige sfeer
Zeker voor herhaling vatbaar
Bengt R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Very Italian Pizza is een geschikt restaurant voor vrijwel iedereen. Ruime keuze in pizza en pasta, waardoor het voor iedereen wel toegankelijk is. De bediening is vlug, lang wachten gebeurt weinig. Zelfs met grotere groepen (meer dan acht personen) verloopt alles voorspoedig.
Coolmax01 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ik heb een heerlijke avond gehad, het eten was super en de bediening ging snel en was heel vriendelijk. We zaten op de boot en het leek wel vakantie!!!
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heel goed gegeten en daarbij gezellig langs het water en goede afmeermogelijkheid voor de sloep. Prijs kwaliteit heel goed en snelle bediening. Compliment !!
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben met 4 personen geluncht met de AH restaurantactie bonnen. Online gereserveerd.
Je kan dan zelf kiezen van de kaart als je maar een voor- hoofd- en nagerecht kiest.
Het was allemaal kersvers en heerlijk.
De service was in handen van buitenlandse studenten en zij spreken geen nederlands. Zij nemen een ietwat afwachtende houding aan, maar komen je tegemoet als je iets aan ze vraagt.
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten was wel goed voor de prijs. Alleen vind ik de prijs van een glas witte Sauvignon voor 5 euro te hoog.
Dat is niet in verhouding met amdere restaurants in de omgeveing. Normaal vind ik 3,75 tot 4 euro.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten en personeel was weer erg goed. Jammer dat het erg rumoerig is, zodat je elkaar soms niet goed kan verstaan. Volgende keer gaan we zeker weer met de actie van AH.
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wel jammer dat er alleen Engels gesproken wordt , we dachten dat wij uit eten gingen In Nederland
de gerechten kwamen ook te snel op elkaar en je voelde dat het snel eten en vertrekken was niet prettig.
M.S. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Aangenaam restaurant. Jammer, dat de bediening slechts Nederlands spreekt - Leiden ligt bij mijn weten in Nederland. We zaten buiten, toen het begon te onweren en te hozen. We kregen een ander tafeltje, ook buiten en zaten droog, het personeel moest echter wel steeds door de regen om ons - en anderen ook uiteraard - te bedienen. Zonder zichtbaar chagrijn, heel mooi dus! Lekker gegeten en gedronken. VIP is een aanrader.
ronstahli .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De menu kaart is goed gevuld maar zeker niet overvol.
Het eten is erg lekker en goed in balans.
Over de prijs valt niet te twisten, die goed betaalbaar ook voorde kleine portemonnee.
Klein minpuntje, veel van de bediening spreken alleen Engels en geen Nederlands.
Maar dat doet niks af aan de gezelligheid,
veelal jong publiek, studenten die hier uit eten gaan.