Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Hoezo groots ? Deze pizzeria presenteert de dingen graag groots en uitgebreid. Zo kun je hier 13 uur per dag terecht voor de lekkerste pizza’s en Italiaans eten. En is het voor een mannetje of wat meer? Geen probleem! Hier vind je 250 zitplaatsen voor iedereen die gek is op pizza. Het mooie is dat je het hele jaar door ook buiten kunt genieten van de Italiaanse keuken. Op het verwarmde terras waan je je heel even in een ander klimaat, die van het zonnige Italië!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Tram 1, 2, 3, 4, 9, 11, 15, 16, 17
  • : Parkeergarages Q-park binnenstad Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
6,8
6,4
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Lekker gegeten, de pizzas zijn oke, goed, veel beleg en dun, niet zo'dikke bodem. De bediening mag van mij wel wat vlotter. We hadden snel onsp gerecht, maar moesten eindloos wachten voordat we "mochten" betalen. Inrichting niet echt autehntiek Italiaans strak en modern.
pauldistel .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het eten was lekker en betaalbaar! Je hoeft ook geen uren te wachten op je eten. We hebben met 6 personen gegeten en zullen zeker nog eens terugkomen.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Al eerder geweest en nu met de diner bonnetjes. Drie gangen menu naar keuze voor 2 personen tegen een meer dan redelijke prijs. Salade VIP een echte aanrader, daar kan menig Italiaan nog wat van leren. Ruime keuze uit goed bereide pizza's en pasta's, steeds goed en lekker heet bereid. Tiramazu of panacotta is altijd goed! Volgende week weer!
awitk .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het was ZZOOOOOO ontzettend koud, dat we met 12 meiden onder een deken (gekregen van de ober) hebben gezeten. De airco kon niet uit en de verwarming zou er te lang over doen tot die warm zou zijn. Kregen wel koffie en thee aangeboden. Op de wc was het 10 graden warmer!!!
Jammer, want het eten was goed en de bediening ok.
jeanineb90 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Bediening zeer vriendelijk!
Eten grote porties voorgerecht en grote pizza, maar smaak en kwaliteit stuk minder.
Tafeltjes dicht op elkaar.
imamsharief .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Ik moest vragen om te bestellen.
We hebben niet lang gewacht op ons eten.
Afrekenen was omslachtig omdat ikgebruik heb gemaakt vande dinervoucher.
Ackbar K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
We hebben hier gegeten met 3 man vlak voordat we naar een comedy show zouden gaan. De tent is meestal propvol, wat natuurlijk meestal een teken is dat het eten goed is. Dat is hier ook altijd zo. Goed en betaalbaar eten. De pizza's en bruschetta zijn altijd lekker. Het is geen aanrader om hier te gaan eten als je een uurtje hebt en snel iets naar binnen wilt werken. Het is meestal zo druk, dat je wel een tijdje moet wachten. Eerlijkheid gebied te zeggen dat het koopavond was en dus extra druk was.

We hadden een tafel bij de deur en dan tocht het verschrikkelijk, nog minder fijn wanneer het buiten koud is. Kortom, goed en betaalbaar eten wanneer je geen haast hebt.

Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met de shell actie wezen eten voor 2 personen. (2e gratis) van al het eten bruschetta vooral - normaal voorgerecht/hoofd -en nagerecht voor 1 persoon betaald. Drankjes er los bij.
Voor mij al een bekende tent, zeer lekker eten (halve vreetschuur) maar top (en snel) bediend, ondanks de drukte. Zeker een aanrader voor prijs/kwaliteit 3/4 gangen eten!
TOP! GAAN!
Naoual B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij vonden het eten wat smaak betreft niet bijzonder, het was allemaal erg vlak. Voor ons hierdoor niet voor herhaling vatbaar. Het is er beste druk en je zit vlak naast elkaar. Dat het wat rumoerig is was voor ons juist een pluspunt, omdat we er met onze jonge kinderen zijn geweest. En dan is een heel stil restaurant niet erg geschikt. In de buurt zijn echter leukere en smaakvoller tentjes.
Toon39 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Een lekker restaurant voor Pizza en Pasta. Erg gezellig om buiten te zitten, ook als je alleen een glasje wijn wil drinken. Service snel en aardig.
Prima om terug te komen.
denhaag-bzh .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het perfecte restaurant voor een pizza. Goed en snelle bediening. Beneden is het warm en gezellig, boven kan het soms erg druk en luidruchtig zijn.
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Lekker gegeten bij VIP. Zowel de pasta's als pizza's zijn hier echt prima in orde.
Aanrader als je voor weinig geld lekker wilt eten.
anja-van-kempen .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Het eten was prima. De service ook.
Het is een enorm restaurant, druk en rumoerig.
Daar moet je van houden. Voor een intiem diner niet geschikt.
Verder is de prijs voor wat je krijgt uitstekend en de locatie ook.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Bij binnenkomst wordt op een wel heel lompe manier duidelijk gemaakt dat ik in mijn eentje bij een 2-persoonstafel diende te gaan zitten (dit was ik al van plan maar dat kan echt wel vriendelijker gevraagd worden). Ik koos voor de spaghetti classico, dat viel erg tegen; met supermarktingrediënten maakt practisch iedereen een betere maaltijd. Hoewel de prijzen niet echt hoog liggen mat je toch wel iets meer verwachten dan aangeboden wordt.
Het enige wat mij wel goed smaakte was de verse jus d' orange.

Ik was er getuige van dat een mevrouw die naast mij zat klaagde. Zij werd op een zeer onbeschofte manier uitgekaffert, zo ga je dus echt niet met klanten om.
Het mubilair staat veel te dicht op elkaar, het heeft alle charme van een vreetschuur.
nielsderosa .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De eten was heerlijk maar de tafels zijn voor mij tedicht op elkaar er is geen echte op je zelf. Maar de rest is het heel goed
Loïs W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Omdat wij leuke ervaringen hebben gehad met VIP voorheen, besloten we, een groep van 7 man, om gisteravond voor mijn verjaardag bij VIP te komen eten. Ondanks het goede eten, heb ik mij enorm verbaasd over de jongen die ons slecht en arrogant bediende. Eenmaal de pizza's gekregen, zat er op de pizza van mijn vriend en lange haar meegebakken in de pizza. Helaas, dat kan natuurlijk gebeuren. Wij houden niet zo van zeuren of klagen, helemaal niet omdat het eten verder prima was, maar aangezien het toch een groot beslag van de pizza was, en om sowieso VIP er te op attenderen, hebben we dit uiteindelijk toch tegen de jongeman gezegd. De reactie was ronduit belachelijk. Het moest een haar van ons zijn en op lacherige wijze werd ons verteld dat dit onmogelijk VIP kan zijn, werden wij vervolgens neergezet alsof wij lopen te zeuren en werd ons gezegd wat wij wilden dat ie er mee moest doen. Opnieuw op lacherige toon: 'Een nieuwe pizza? Ha-ha'. Laat het dan maar zitten. Aangezien ik zelf jaren in de horeca heb gewerkt, weet ik dat deze reactie echt niet gepast is. We lieten het maar zitten, ook al waren wij inmiddels behoorlijk geirriteerd door de arrogante bediening. Vervolgens werden ook nog eens onze drankjes vergeten, waarop dezelfde jongen opnieuw geen sorry eruit wist te krijgen. Nee,"zijn collega had het fout gedaan". Vervolgens zijn wij weggegaan, om mijn verjaardag maar ergens anders te vieren. Erg jammer. Wij zullen, ondanks het lekkere eten, niet meer terugkomen.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten was heerlijk, service heel attent ondanks de enorme drukte. Wij hebben boven gezeten en daar was het door de drukte er warm en rumoerig.
demi.bahadoer .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ik vond dat het personeel erg hun best hebben gedaan. Ik weet zelf hoe lastig een "grote" tafel bedienen is en nog wel met gangen. Dat is juist een leuke uitdaging. Het eten was lekker en dat terwijl het zo druk was. Vaak verliest de kwaliteit van de smaak, maar hier niet. Bereid je maar weer voor, want we zullen zeker terugkomen!!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vanavond met z'n vijven hier gegeten. Het eten was net zo lekker als altijd, en met de AH bonnen wordt het wel heel leuk om hier zo te eten! Uiteraard zoals altijd lekker druk, maar keurig op tijd alles geserveerd ... Alleen de bediening liet iets te wensen over, alsof de jongeman die ons hielp vanavond niet heel veel zin had. Wel jammer, want meestal is de bediening gezellig en vlot!
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Hier met AH actie gegeten. Het is best veel als je hier 3 gangen moet eten. Eten is goed en redelijk snel. Door de grote massa mensen en drukte is het erg lawaaiig.