Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Pizza op zijn best

Waan je een echte V.I.P. bij Very Italian Pizza! Verwen jezelf met de stijlvolle blend van Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid, laat je verleiden door de heerlijke aroma's die uit onze open keuken komen. Neem stiekem een kijkje in de originele Italiaanse houtoven en aanschouw de smakelijke creaties van de pizzabakkers op de draaiende plaat!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

• : Parkeerplaats

7,1
6,7
6,3
ad1976dh .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Uitgebreide kaart, er viel voldoende te kiezen. Het eten was goed, voorgerecht met funghi trifolati smaakte uitstekend. Hoofdgerecht van de canneloni met ricotta en spinazie smaakte heerlijk, ook de pizza VIP van mijn tafelgenoot was prima. Vlotte en vriendelijke bediening, lekker op het terras gezeten wat een vakantiegevoel gaf.
simon98 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Alle gerechten waren lekker. Temperatuur buiten werd helaas te koud.We komen graag terug. Kwaliteit prijs verhouding uitstekend. Aardig personeel.
WimVreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Drukke eetfabriek met redelijk eten. Bediening is vriendelijk maar te kleine tafels, slechte stoelen en veel vliegen. Ik ga er niet meer heen.
okee .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Normaal gaat onze 18 jarige dochter hier eten, nu met ons viertjes met de ah restaurantactie. We hadden alledrie een driegangenmenu. Het stokbrood met a olie en tanpenade, net als de tomaten en minestrone soep waren heerlijk als vooraf. De pizza's waren verrukkelijk net als de toetjes. Met drankjes betaalden we met de bonnen nu 44.50 voor 4. Koopje dus. Het enig minpunt vond ik dat ik de prullenbak van de keuken zag staan vanuit het restaurant , waar meters gebruikt keukenrol in verdwenen..Mogelijk toch op een andere plek zetten?
Yareena F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Lekker eten, snelle service. Alleen niet echt een plek om te zitten met een kinderwagen. Wij zaten op een doorloop stuk ivm de ruimte. Dit voelde minder gezellig aan.
Suussss .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We moesten heel erg lang wachten op ons eten (waren er om 17.30 en gingen weg om 19.45 en niet omdat het zo gezellig was) en het eten dat we kregen smaakte flauw, was aangebrand, en er zat een stukje zalm in mijn vegetarische pasta. Ik kreeg mijn voorgerecht al, en mijn vriend pas 10 minuten later. Veel te weinig personeel, wat ook totaal geen aandacht voor je had. Andere klanten waren ook ongeduldig en waren niet blij met de service. Bij het afrekenen was de serveerster ook niet op de hoogte van de ah actie en moest er met veel pijn en moeite de manager bij worden gehaald. Excuses konden niet eens worden gemaakt. Als dessert Dudok appeltaart besteld omdat ik dacht dat aan een product dat zij niet hadden bereid niks fout kon gaan, maar deze had al een lange tijd in de koelkast gestaan, was helemaal klef geworden. Nee, dit was mijn geld niet waard! Ik ga in ieder geval nooit meer.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vrijdagavond met twee vrienden op hoop van zegen (buiten) gaan zitten bij Very Italian Pizza. Onze bestelling nam de (nogal gestresste) ober snel op: 1x Spaghetti Bolognese en 2x Penne Pollo. Ons eten kwam snel na de drankjes; binnen 10 minuten. Het spaghetti-gerecht bleek eerder tomatensaus met spaghetti. De Pollo lag qua gekookte kipblokjes vooral op het bord van m'n ene maat dan bij mij maar dat was een geluk bij een ongeluk, omdat ik de kip bar slecht (naar ongezout plastic) vond smaken. De service van de ober vonden we nóg slechter dan het eten: kwam niet vragen of alles naar wens was. Dus we vroegen hem maar snel de rekening, waarop ons een "Ja, zo" werd toegesnauwd. Nadat hij enkele nieuwe klanten had verwelkomd, verzochten we opnieuw de rekening. "Ja, ik kom er aan" hoorden we deze ober telkens zeggen. Na onze derde herinnering bleef hij andere dingen doen, zoals kaarten halen en tafels schoonmaken. We besloten zelf maar op te staan en bij de uitgang te wachten en toen kwam hij pas met de pinautomaat aangesneld. Precies 30 euro totaal (ofwel 10 p.p. dus) waaruit maar weer blijkt dat goedkoop vaak leidt tot duurkoop. Kortom, bijzonder slechte V.I.P. behandeling
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een prima plek voor een betaalbare en snelle hap. Je hoeft niet lang te wachten op het eten en ik vond de penne pollo erg lekker. Achteraf was hij wel erg zout: thuis had ik de rest van de avond last van dorst. We konden zonder reserveren terecht op een woensdagavond en waren voor een hoofdgerecht + frisje met zijn tweeën nog geen twaalf euro per persoon kwijt. Niet geschikt voor een avondje tafelen, wel als je betaalbaar een avondje Italiaans wil eten en niet een uur in de rij wil staan, zoals bij een andere zaak een stukje verderop...
Shanna B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Ik wilde een broodje Caprese bestellen. Aan de bediening gevraagd of het warm geserveerd mocht worden. Toen het broodje aankwam was het koud. Nogmaals aan de bediening gevraagd of het warm geserveerd kon worden. Eenmaal kijk de keuken nagevraagd, kon alleen het broodje warm maar de inhoud niet. Had toen gevraagd of ik een pizza mocht, want wilde geen koud broodje eten. De bestelling was opgenomen. Na 5 minuten kwam de bediening terug met hetzelfde koude broodje. Er werd verteld dat ik voor het broodje én ze pizza zou moeten betalen. Heb aangegeven dat ik dan geen pizza meer wilde. Ik ga immers niet voor 2 items betalen, als ik ze beide niet ga eten. Omdat ik erg teleurgesteld was, deelde ik dat met mijn tafel gezelschap. Een andere dame van de bediening hoorde dit. Ze kwam naar me toe en vroeg of ik het dan in de oven wilde. Uiteindelijk kwam de dame van de bediening die mij in eerste instantie had geholpen, haar excuses aanbieden. Dit vond ik erg netjes. Toen mijn warme broodje caprese eindelijk was geserveerd, kwam de dame uit de bediening (die mijn broodje in de oven had gedaan) naar me toe. Ze zei er staat nergens op de kaart dat dit warm geserveerd wordt, heb je het wel gevraagd. Ik zei mevrouw ik heb net uw collega gesproken en ik ben er nu wel klaar mee. De dame zei nou heb je het gevraagd? Ik zei natuurlijk heb ik het gevraagd. De dame antwoordde hier geloof ik niks van. Ten eerste vind ik de service erg slecht en ten tweede komt ze mij wijsmaken dat ik lieg? Vre-se-lijk. De vloer was ook smerig. Hier zou ik zeker nooit meer terug komen! Zelf ben ik bekend met de horeca keten, dus ik weet wel degelijk was service bieden is. Kortom ga naar de buren!
Joëlle V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Als ik zin heb in een traditionele Italiaanse pizza of pasta dan weet ik waar ik moet zijn, bij VIP. Vriendelijke bediening, een lekker terras en goed eten voor een goede prijs!
Een week geleden heb ik met een groep van 16 personen hier gegeten, en het was super geregeld en fijn dineren na een drukke werkweek.

Ik raad VIP zeker aan, zowel voor groepen als kleinere gezelschappen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De pizza was erg zout... s'nachts zelfs wakker geworden van droge mond en dorst! Bediening was vriendelijk, maar slordig. Na diverse malen verschillende mensen aangeschoten te hebben kwam eindelijk degene die de bestelling kon opnemen. Voor ons maar weer de normale pizzeria
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gemakkelijk restaurant. Lekker buiten kunnen zitten en toen t fris werd ging de parasol uit met de verwarming aan. Je kan ook binnen zitten wat ook prima is maar op de eerste verdieping is t groot en een behoorlijk gekakel.
joinmano .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
De pizza was goed, smakelijk, volgens ons door echte Italianen gemaakt en niet door een kok die ook wel pizza kan maken. Entourage vonden wij iets minder. De tafels en vloer waren vies!
Chantal987 W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Voor een snelle hap is dit de perfecte plek. Verwacht geen hoogstandje maar gewone pizza voor een betaalbare prijs. We zijn leuk geholpen door een jongedame die het best druk had. Prijzen zijn meer dan redelijk hier.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Als ik trek heb in een lekkere pizza weet ik dat ik naar de VIP moet. Ook over de pasta's ben ik zeer te spreken. Je krijgt een stevige portie tegen een klein prijsje. Ik vind het fijn dat er italiaanse koks zijn, hierdoor proef ik de authentieke italiaanse smaak ook in het eten terug. Als ik tijdens etenstijd kom is het wel altijd druk, waardoor je moeilijk de serveerders kunt bereiken. Maar over het algemeen hoef je niet lang te wachten op het eten en word je goed geholpen. Ik kan mezelf een vaste klant noemen.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Lekker gegeten, de pizzas zijn oke, goed, veel beleg en dun, niet zo'dikke bodem. De bediening mag van mij wel wat vlotter. We hadden snel onsp gerecht, maar moesten eindloos wachten voordat we "mochten" betalen. Inrichting niet echt autehntiek Italiaans strak en modern.
pauldistel .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het eten was lekker en betaalbaar! Je hoeft ook geen uren te wachten op je eten. We hebben met 6 personen gegeten en zullen zeker nog eens terugkomen.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Al eerder geweest en nu met de diner bonnetjes. Drie gangen menu naar keuze voor 2 personen tegen een meer dan redelijke prijs. Salade VIP een echte aanrader, daar kan menig Italiaan nog wat van leren. Ruime keuze uit goed bereide pizza's en pasta's, steeds goed en lekker heet bereid. Tiramazu of panacotta is altijd goed! Volgende week weer!
awitk .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het was ZZOOOOOO ontzettend koud, dat we met 12 meiden onder een deken (gekregen van de ober) hebben gezeten. De airco kon niet uit en de verwarming zou er te lang over doen tot die warm zou zijn. Kregen wel koffie en thee aangeboden. Op de wc was het 10 graden warmer!!!
Jammer, want het eten was goed en de bediening ok.
jeanineb90 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Bediening zeer vriendelijk!
Eten grote porties voorgerecht en grote pizza, maar smaak en kwaliteit stuk minder.
Tafeltjes dicht op elkaar.