Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Hoezo groots ? Deze pizzeria presenteert de dingen graag groots en uitgebreid. Zo kun je hier 13 uur per dag terecht voor de lekkerste pizza’s en Italiaans eten. En is het voor een mannetje of wat meer? Geen probleem! Hier vind je 250 zitplaatsen voor iedereen die gek is op pizza. Het mooie is dat je het hele jaar door ook buiten kunt genieten van de Italiaanse keuken. Op het verwarmde terras waan je je heel even in een ander klimaat, die van het zonnige Italië!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Tram 1, 2, 3, 4, 9, 11, 15, 16, 17
  • : Parkeergarages Q-park binnenstad Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
6,8
6,4
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Samen met mijn collega's van het werk hier weer wezen eten. We hadden opnieuw gekozen voor menu 2: 2 drankjes, hoofdgerecht en dessert. De pizza's waren nog steeds groot en de pasta portie was weer aan de kleine kant. Mijn pizza Salmone smaakte prima; wel vreemd dat je in het begin makkelijk stukken af kunt snijden en na een half uurtje is er bijna niet doorheen te komen, vooral niet door de rand...
Als dessert konden we kiezen tussen de huisgemaakte tiramisu of panna cotta. Ik had dit keer voor de panna cotta met karamel gekozen, omdat ik mijn teleurstelling bij de tiramisu van vorig jaar nog niet vergeten was... Echter had een collega wel de tiramisu gekozen en deze was dit keer echt lekker en niet te vergelijken met die van vorige keer! Maar ook de panna cotta was verrukkelijk! Net of er een engeltje over je tong heen piest.
We hebben wederom een gezellige avond beleefd!
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellig restaurant. Veel keuze en het eten is er heerlijk! Ook voor de lunch kun je er gezellig gaan zitten.
Een echte aanrader dus!
René H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg rumoerige, ongezellige en kille omgeving. Kwaliteit van de maaltijd (pizza en penne) was matig. Prijs kwaliteit verhouding is in orde.
Alle keuze uit 3 gangen met AH restaurantactie.
chanti S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Alles was erg naar wens. Goed voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren prima.
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat het zo rumoerig was, je verstaat elkaar slecht.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Absoluut heerlijk gegeten, ontzettend snel bediend en drie gangen + twee drankjes voor twee personen was met de AH actie nog geen dertig euro. Echt een aanrader.

Het enige minpuntje vonden wij dat het behoorlijk rumoerig was; vooral boven.
Yvonnne S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op het terras gegeten. De Calamari Fritti was goed. Zo ook de Penne Mare E Monti (garnalen in tomatensaus). Als dessert een verrassende Sgroppino Spoom van Wodka en Prosecco. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Goed eten voor een zeer redelijke prijs.
alain19 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik heb heerlijk gegeten, een glutenvrije pennepasta met tonijn. Sfeer is aangenaam en een pluim voor de bediening. Personeel heel alert. Ik kom hier zeker terug.
Najib .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Als we pizza willen, dan is dit restaurant voor ons de plek. Het heeft een eenvoudige inrichting, kleine tafels, dicht bij elkaar. Er hangt een prettig en ongedwongen sfeer. De bediening is wisselend, spreken niet allemaal Nederlands maar daar storen we ons niet.
KellyvdLinden .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was mega druk zoals altijd maar de service en het eten bleef gewoon zeer goed. Voorgerecht hadden we calamati fritti ( deze kan wel lekkerder/verser ), caprese, carpaccio en vitello tonato allemaal super lekker! Ik had als hoofdgerecht de pizza VIP die ook weer precies zo was als een italiaanse pizza moet zijn; dunne knapperige bodem met een lekkere korst en geen vieze vette bedoeling. Een toetje kon er niet meer in omdat heel me pizza op was....;)
steven070 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten, lekkere drukte. Desondanks bleef de service goed! Kwaliteit van voorgerechten, pasta pizza en scropino was top.
tjaardburema .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was erg lekker. Fijn dat je een driegangenmenu kon samenstellen van de gehele kaart. De bediening was erg vriendelijk. Een deel van het personeel praat enigzins gebrekkig Nederlands, maar dat onderdrukte de gastvrijheid zeker niet!! Restaurant is makkelijk te bereiken in een rustige zij straat. Daarnaast waren wij wel van mening dat het restaurant binnen gezelliger aangekleed kan worden. Ten slotte werd het eten erg snel geserveerd. Uw eigen mening of je dit ziet als een voor- of nadeel.
maartenpeters .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Very Italian Pizza is een leuk gezellig restaurant waar je tevens een kijkje in de keuken hebt.
Personeel is beleefd, vriendelijk en gastvrij. De menukeuze is vrij goed en de gerechten zijn heerlijk bereid.
AlbertDD .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Helaas een teleurstellende ervaring; lang wachten, vergeten hoofdgerecht en eigen interpretatie van de AH Restaurantactie. Personeel mag, ondanks de drukte, best proberen mee te denken met de klant.
Annick N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eindeloos wachten op bediening, waarom moet een pizza meer dan 3 kwartier duren om gemaakt te worden in een pizzeria. Onpersoonlijk, zonder aandacht, nooit meer. Zelfs betalen was moeizaam. Plakkerige menukaart met vliegen.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vanwege de AH restaurantactie besloten we hier een hapje te gaan eten nadat we online hadden gereserveerd. Bij aankomst werd er helemaal niet naar onze reservering gekeken maar konden wel zelf ergens beneden een tafeltje uitzoeken. We kozen ervoor om buiten op het terras plaats te nemen. Wat een wiebelend, laag en zeer klein tafeltje! En zo te zien hadden andere tafelgasten daar ook last van. Na 10 minuten kregen we eindelijk even aandacht van een ober, die ons wel de menukaart gaf, maar zonder tekst en/of uitleg. Ook werd niet gevraagd of we wat wilden drinken. Wat later kwam hij weer terug om het tafeltje af te nemen en vroeg ondertussen -zonder ons aan te kijken- of we misschien wat wilden drinken. Het viel ons op dat eigenlijk iedereen van het personeel totaal niet geïnteresseerd leek, eerder snel geïrriteerd! Het eten was overigens prima en is niet duur, maar daardoor hoeft dat niet meteen gecompenseerd te worden met onvriendelijk personeel. Men was niet gebonden aan een speciaal vooraf samengesteld driegangen menu, dus dat was wel weer een pluspunt. De goedkoopste gerechten van de kaart werden telkens niet gerekend, maar echt dúúr is het eigenlijk toch al niet.
Voor een sisi, verse muntthee en 2x een 3 gangen menu betaalden we slechts € 23,20- in totaal dus dat was wel weer leuk. Op de bon staat ook de totaal verrekende korting, die bedroeg € 16,15-. Tot slot nog de toiletten; de urinoirs waren allebei buiten gebruik want ze waren bedekt met vuilniszakken.(?) Daardoor kon mijn tafelgenoot alleen gebruik maken van het toilet en bij de wastafel lag er er vol met gebruikte stukjes wc-papier en doekjes.
Het damestoilet was wel wat schoner. Als men niet of nauwelijk waarde hecht aan oncomfortabele kleine lage tafeltjes -die overigens erg dicht tegen elkaar aan staan-, onvriendelijk personeel en goedkoop redelijk eten, kan je misschien nog een leuke avond hebben. Voor ons geen VIP meer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was behoorlijk druk op het terras, waardoor we niet heel uitgebreid en vriendelijk werden geholpen. Het ging wat gehaast. Tafeltjes stonden wel wat te dicht op elkaar, waardoor het een beetje gepropt leek. Het eten was prima!
Vera_PR .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het is een leuk restaurant. Erg druk bezocht en daardoor wel rumoerig. Het eten was picobello, erg lekker. (Pasta pollo) De bediening was ook erg goed.
Markos112 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Voor de 2e keer hier pizza gegeten, was weer erg lekker en vlotte snelle bediening. Alleen de koffie met dessert duurde wat langer maar dat was het wachten waard! Wij komen terug :).

Groetjes
marieke.lansbergen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Prima eten, niet speciaal, maar ook niet duur. Personeel is gehaast en wat kortaf. Hangt tussen een snackbar en restaurant in.
Melanie--- .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was oke, niet bijzonder. Het was jammer dat er een brok aarde door de rucola van mijn voorgerecht zat en welke ik ook tussen mijn kiezen kreeg. De rest dus maar mee laten namen door 1 van de totaal niet enthousiaste obers. Geen excuses gemaakt voor het voorgerecht, er werd alleen maar vermeldt dat ze de rucola gewassen binnen kregen.
De bediening was ronduit slecht te noemen. Op de menukaart staat 'enthousiaste bediening', volgens mij weten ze niet eens wat dat woord betekent. Je hoort de obers hardop 'rot op' naar elkaar roepen temidden van de gasten, wat zijn dat voor manieren??? Totaal geen horeca etiquette dus, zoiets hebben wij nog nooit eerder meegemaakt.
Uiteindelijk hebben we 3x om de rekening moeten vragen, waar uiteindelijk ook nog het met aarde verrijkte voorgerecht op stond welke half opgegeten was. Gevraagd of deze van de rekening verwijderd kon worden, wat wel kon, maar niet van harte.
Ik zal mij hier nooit meer vertonen en dat komt niet door de keuken, maar door de ongeïnteresseerde bediening die zich onbeleefd gedragen en niet weten hoe er service geboden dient te worden.