Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Pizza op zijn best

Waan je een echte V.I.P. bij Very Italian Pizza! Verwen jezelf met de stijlvolle blend van Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid, laat je verleiden door de heerlijke aroma's die uit onze open keuken komen. Neem stiekem een kijkje in de originele Italiaanse houtoven en aanschouw de smakelijke creaties van de pizzabakkers op de draaiende plaat!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

• : Parkeerplaats

7,1
6,7
6,3
yvonne1962 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op het terras gegeten. De Calamari Fritti was goed. Zo ook de Penne Mare E Monti (garnalen in tomatensaus). Als dessert een verrassende Sgroppino Spoom van Wodka en Prosecco. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Goed eten voor een zeer redelijke prijs.
alain19 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik heb heerlijk gegeten, een glutenvrije pennepasta met tonijn. Sfeer is aangenaam en een pluim voor de bediening. Personeel heel alert. Ik kom hier zeker terug.
Najib .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Als we pizza willen, dan is dit restaurant voor ons de plek. Het heeft een eenvoudige inrichting, kleine tafels, dicht bij elkaar. Er hangt een prettig en ongedwongen sfeer. De bediening is wisselend, spreken niet allemaal Nederlands maar daar storen we ons niet.
KellyvdLinden .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was mega druk zoals altijd maar de service en het eten bleef gewoon zeer goed. Voorgerecht hadden we calamati fritti ( deze kan wel lekkerder/verser ), caprese, carpaccio en vitello tonato allemaal super lekker! Ik had als hoofdgerecht de pizza VIP die ook weer precies zo was als een italiaanse pizza moet zijn; dunne knapperige bodem met een lekkere korst en geen vieze vette bedoeling. Een toetje kon er niet meer in omdat heel me pizza op was....;)
steven070 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten, lekkere drukte. Desondanks bleef de service goed! Kwaliteit van voorgerechten, pasta pizza en scropino was top.
tjaardburema .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten was erg lekker. Fijn dat je een driegangenmenu kon samenstellen van de gehele kaart. De bediening was erg vriendelijk. Een deel van het personeel praat enigzins gebrekkig Nederlands, maar dat onderdrukte de gastvrijheid zeker niet!! Restaurant is makkelijk te bereiken in een rustige zij straat. Daarnaast waren wij wel van mening dat het restaurant binnen gezelliger aangekleed kan worden. Ten slotte werd het eten erg snel geserveerd. Uw eigen mening of je dit ziet als een voor- of nadeel.
maartenpeters .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Very Italian Pizza is een leuk gezellig restaurant waar je tevens een kijkje in de keuken hebt.
Personeel is beleefd, vriendelijk en gastvrij. De menukeuze is vrij goed en de gerechten zijn heerlijk bereid.
AlbertDD .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Helaas een teleurstellende ervaring; lang wachten, vergeten hoofdgerecht en eigen interpretatie van de AH Restaurantactie. Personeel mag, ondanks de drukte, best proberen mee te denken met de klant.
Annick N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eindeloos wachten op bediening, waarom moet een pizza meer dan 3 kwartier duren om gemaakt te worden in een pizzeria. Onpersoonlijk, zonder aandacht, nooit meer. Zelfs betalen was moeizaam. Plakkerige menukaart met vliegen.
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vanwege de AH restaurantactie besloten we hier een hapje te gaan eten nadat we online hadden gereserveerd. Bij aankomst werd er helemaal niet naar onze reservering gekeken maar konden wel zelf ergens beneden een tafeltje uitzoeken. We kozen ervoor om buiten op het terras plaats te nemen. Wat een wiebelend, laag en zeer klein tafeltje! En zo te zien hadden andere tafelgasten daar ook last van. Na 10 minuten kregen we eindelijk even aandacht van een ober, die ons wel de menukaart gaf, maar zonder tekst en/of uitleg. Ook werd niet gevraagd of we wat wilden drinken. Wat later kwam hij weer terug om het tafeltje af te nemen en vroeg ondertussen -zonder ons aan te kijken- of we misschien wat wilden drinken. Het viel ons op dat eigenlijk iedereen van het personeel totaal niet geïnteresseerd leek, eerder snel geïrriteerd! Het eten was overigens prima en is niet duur, maar daardoor hoeft dat niet meteen gecompenseerd te worden met onvriendelijk personeel. Men was niet gebonden aan een speciaal vooraf samengesteld driegangen menu, dus dat was wel weer een pluspunt. De goedkoopste gerechten van de kaart werden telkens niet gerekend, maar echt dúúr is het eigenlijk toch al niet.
Voor een sisi, verse muntthee en 2x een 3 gangen menu betaalden we slechts € 23,20- in totaal dus dat was wel weer leuk. Op de bon staat ook de totaal verrekende korting, die bedroeg € 16,15-. Tot slot nog de toiletten; de urinoirs waren allebei buiten gebruik want ze waren bedekt met vuilniszakken.(?) Daardoor kon mijn tafelgenoot alleen gebruik maken van het toilet en bij de wastafel lag er er vol met gebruikte stukjes wc-papier en doekjes.
Het damestoilet was wel wat schoner. Als men niet of nauwelijk waarde hecht aan oncomfortabele kleine lage tafeltjes -die overigens erg dicht tegen elkaar aan staan-, onvriendelijk personeel en goedkoop redelijk eten, kan je misschien nog een leuke avond hebben. Voor ons geen VIP meer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het was behoorlijk druk op het terras, waardoor we niet heel uitgebreid en vriendelijk werden geholpen. Het ging wat gehaast. Tafeltjes stonden wel wat te dicht op elkaar, waardoor het een beetje gepropt leek. Het eten was prima!
Vera_PR .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het is een leuk restaurant. Erg druk bezocht en daardoor wel rumoerig. Het eten was picobello, erg lekker. (Pasta pollo) De bediening was ook erg goed.
Markos112 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Voor de 2e keer hier pizza gegeten, was weer erg lekker en vlotte snelle bediening. Alleen de koffie met dessert duurde wat langer maar dat was het wachten waard! Wij komen terug :).

Groetjes
marieke.lansbergen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Prima eten, niet speciaal, maar ook niet duur. Personeel is gehaast en wat kortaf. Hangt tussen een snackbar en restaurant in.
Melanie--- .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was oke, niet bijzonder. Het was jammer dat er een brok aarde door de rucola van mijn voorgerecht zat en welke ik ook tussen mijn kiezen kreeg. De rest dus maar mee laten namen door 1 van de totaal niet enthousiaste obers. Geen excuses gemaakt voor het voorgerecht, er werd alleen maar vermeldt dat ze de rucola gewassen binnen kregen.
De bediening was ronduit slecht te noemen. Op de menukaart staat 'enthousiaste bediening', volgens mij weten ze niet eens wat dat woord betekent. Je hoort de obers hardop 'rot op' naar elkaar roepen temidden van de gasten, wat zijn dat voor manieren??? Totaal geen horeca etiquette dus, zoiets hebben wij nog nooit eerder meegemaakt.
Uiteindelijk hebben we 3x om de rekening moeten vragen, waar uiteindelijk ook nog het met aarde verrijkte voorgerecht op stond welke half opgegeten was. Gevraagd of deze van de rekening verwijderd kon worden, wat wel kon, maar niet van harte.
Ik zal mij hier nooit meer vertonen en dat komt niet door de keuken, maar door de ongeïnteresseerde bediening die zich onbeleefd gedragen en niet weten hoe er service geboden dient te worden.
ajanssen97 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Ik vind het een erg gezellig restaurant. Het eten was ook erg lekker! Alleen de bediening beviel me niet zo. Er liepen wat jongens rond die nauwelijks wat zeiden en dus totaal niet gezellig vrolijk of vriendelijk waren. Dit ben ik persoonlijk anders gewend van dit restaurant.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Tafels een beetje dicht op elkaar, maar de Italiaanse koks maken het tot een feest. Goedkoop en eten super smakelijk en van uitstekende kwaliteit. VIP is een topper! Ook zonder de Iens actie een etentje waard.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zonet gegeten bij V.I.P. in Den Haag. We wilden graag beginnen met Bruschetta's en daarna hadden we een pizza en pasta besteld. Na een tijdje kwamen ze al met onze hoofdgerechten. We herinnerden ze eraan dat we eerst met de bruschetta's wilden beginnen. Ze gingen eens kijken waar deze bleven. De pizza was ok (vorige keren was die wel veel beter), maar mijn pasta Penne Arrabiata zwom gewoon in de olie. Toen ze de bruschetta dan eindelijk kwamen brengen, hebben we de pasta maar terug gegeven... want dat was echt niet om op te eten. Al bij al dus een negatieve ervaring. Denk niet dat we hier nog terug gaan komen.
Sonny C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het is een beetje krap en vol bovenin maar de service en het eten was prima! Erg lekker, laagdrempelig en de prijs is erg aantrekkelijk. Bovendien hadden we een vrolijke serveerster bij ons.
Hendrik1234 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Eet er een pizza, geen pasta.
Mijn maaltijd bestond uit de small versie van Vitello Tonnato, Tagliolini Venezia en Tiramisu. Aperitief vooraf Crodino, witte huiswijn bij de gerechten.
Voor- en nagerecht waren prima, hoofdgerecht niet helaas. Tagliolini Venezia zou een pastaschotel met zeevruchten in tomatensaus moeten zijn. Waarbij de Tagliolini een lintpasta is, iets smaller dan Tagliatela.
Wat ik kreeg was echter Spaghetti. De zeevruchten heb ik met enig graafwerk kunnen vinden: 5 kleine gekookte mosseltjes en 1 mini-inktvisje. Zeer karig dus! Geen garnaaltjes, vongole o.i.d. Achteraf bekeken had ik deze misser terugmoeten sturen naar de keuken.
De bediening is rommelig er lopen teveel personen van de 'zwarte brigade' rond waarvan de functie soms niet helemaal duidelijk is. Ook beheersen ze niet allen de Nederlandse taal.
Een jongen die mij de pastaschotel bracht, met een lepel daarin, vroeg me of ik ook nog een mes en vork wilde. Rare vraag! Een vork is misschien wel het belangrijkste instrument bij het eten van lintpasta of spaghetti!
Very Italian Pizza is mogelijk een goede eettent voor een pizza (de naam zegt het al), maar voor echte Italiaanse pastaschotels is het geen aanrader.