Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Hoezo groots ? Deze pizzeria presenteert de dingen graag groots en uitgebreid. Zo kun je hier 13 uur per dag terecht voor de lekkerste pizza’s en Italiaans eten. En is het voor een mannetje of wat meer? Geen probleem! Hier vind je 250 zitplaatsen voor iedereen die gek is op pizza. Het mooie is dat je het hele jaar door ook buiten kunt genieten van de Italiaanse keuken. Op het verwarmde terras waan je je heel even in een ander klimaat, die van het zonnige Italië!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Tram 1, 2, 3, 4, 9, 11, 15, 16, 17
  • : Parkeergarages Q-park binnenstad Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
7,2
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
we hebben heerlijk gegeten met de ah restaurant actie .We hadden brussette (erg goed en veel) en cappacio( iets minder weinig smaak) vooraf. en een heerlijke pasta met zalm en met aubergine .En de kinderen pizza die vonden ze ook goed.Het dessert ook heerlijk,.tom en jerry ijs en tiramisu .We waren nog geen 50 euro met z'n vieren kwijt met drankjes.Echt voor herhaling vatbaar zelfs zonder actie.En het meisje wat ons bediende was zo aardig .
Esra K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
De medewerkers waren niet klantvriendelijk. Ik riep een mederwerker naar me toe en keek me alleen. Pas toen ik een gebaar maakten van kunt u komen kwam ze pas. Een andere bediener was onvriendelijk. Grof taalgebruik. En wanneer we vroegen of het apart betaald kon worden. Moesten we zelf uitrekenen met een rekenmachine wie er totaal wat moest betalen ongeloofelijk!! Het eten was middelmatig het leek alsof het namaak garnalen waren.
Magdalena R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
het eten was bijzonder lekker en het meisje wat bediende erg vriendelijk!
Mathias S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer goed Italiaans reataurant. De volkoren pizza wordt aanbevolen.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zat veel kaas op de pizza, dat werd na een paar stukken wel erg overheersend. Volgende keer een andere pizza. Qua prijs kwaliteit was het daarentegen goed.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prima eten
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wij waren hier met de AH actie. Zeer betaalbaar en ook lekker gegeten. We hadden geen tijd meer voor het toetje, omdat we anders te laat in de bioscoop aan zouden komen. We kregen daarom een bakje Ben&Jerry met houten lepeltje mee voor in de bioscoop. Goede service dus ook.
J M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Eten kan een stuk beter en smaakvoller.
Mats D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, zeker met de albert heijn actie is het echt super goedkoop!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij VIP. De pizza's waren van een zeer goede kwaliteit en de wijn was eveneens zeer goed. De bediening was attent en de bedrijfsleider heeft zich zeer ingespannen om het ons naar de zin te maken. Al met al een zeer geslaagde avond! Wij kunnen VIP aan een ieder aanbevelen.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heel vervelend dat er geen Nederlands sprekend personeel loopt.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten was redelijk maar het dessert ik nam een ijssorbet was ronduit slecht 3 bolletjes in een kom het was via de ah bon en ik moet zeggen dat je vanuit de kaart kon kiezen dus dat was top en de bediening was ook goed dus al met al was het niet verkeerd en kreeg je wel wat vooraf gemeld was . Dus in zijn totaliteit niet ontevreden.
H.A O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goede service en goede kwaliteit
Jessy J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Erg lang moeten wachten tot onze bestelling werd opgenomen. De glazen wijn zaten vol met pluisjes. Met moeite een nieuw glas gekregen. De canneloni en ravioli waren erg hard. Al dente werd erg letterlijk genomen.
Erg teleurstellend. Voorgaande keren prima gerechten gehad. Prijzen zijn zeer laag.
G J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, eten erg goed, wat je van een Italiaan kan verwachten! Service top! Vriendelijk personeel! En goed geprijsd! We hebben genoten!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het personeel stond ons bot te woord want je schijnt normaliter niet te kunnen reserveren, echter hadden we via Iens met de AH restaurant actie besteld. Daarnaast kregen we het hoofdgerecht nadat we net een hap van het voorgerecht hadden genomen, werd weer meegenomen naar de keuken maar is toen onder de lamp gezet en dezelfde borden kregen we een half uur later. Smaakte overigens goed maar voor een restaurant kan dit echt niet.
Olivia M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Eten was goed en bediening was vriendelijk.
Wes L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Niet slecht, niet heel goed. Middelmatig qua smaak en prijs.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Matig eten, service niet persoonlijk weinig aandacht. Bij ala Carré prijzen is de prijs/kwaliteit niet oké. Jammer. Voorheen stond VIP echt bekend als een leuke hippe Italiaan met een onderscheidende sfeer waar het leuk was naar toe te gaan. Dat is nu wel voorbij
Melany L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijke Italiaanse gerechten voor een leuke prijs! Pizza is een absolute aanraden. Ook lekkere wijnen! Hier kan je snel wat eten en is zeker aan te raden voor grote groepen!