Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Hoezo groots ? Deze pizzeria presenteert de dingen graag groots en uitgebreid. Zo kun je hier 13 uur per dag terecht voor de lekkerste pizza’s en Italiaans eten. En is het voor een mannetje of wat meer? Geen probleem! Hier vind je 250 zitplaatsen voor iedereen die gek is op pizza. Het mooie is dat je het hele jaar door ook buiten kunt genieten van de Italiaanse keuken. Op het verwarmde terras waan je je heel even in een ander klimaat, die van het zonnige Italië!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Tram 1, 2, 3, 4, 9, 11, 15, 16, 17
  • : Parkeergarages Q-park binnenstad Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
6,8
6,4
Gijsemeisje .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een dikke pluim voor al het personeel! Super!!!! Vriendelijk, snel en meedenkend. Wij zijn hier al vaker geweest en zullen dat ook lijven doen. Wat erg fijn was, was dat de muziek niet ze verschrikkelijk hard stond, we konden een normaal gesprek met elkaar voeren, dat is tegenwoordig uniek te noemen!
Mk90 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij kwamen eten op een drukke avond. Uiteraard snappen we dat alles dan wat langer duurt. Na 45 minuten kregen we eindelijk ons eten (koud). Bediening was duidelijk gestresst en erg onbeschoft, tot zuchten aan toe toen we aangaven dat we wilden pinnen. En na het afrekenen liep de jongeman weg zonder gedag te zeggen. Geen prettige ervaring dus!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het was rustig die avond. Mijn reservering werd niet gecontroleerd noch bevestigd. Sta nu te boek als "no show". Slechte zaak.
Kwaliteit van het eten is redelijk goed en voor een redelijke prijs. De bediening staat er op zo'n rustige avond er ongeïnteresseerd bij.
Hassan K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Over het eten ben ik zeer tevreden, lekker.
restaurant: Weinig ruimte tussen de tafels, te veel zit plaatsen naast elkaar, ik vind het een beetje gênant. je kan elkaar bijna bijna niet verstaan.
K D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
wij hebben hier lekker gegeten van de ah restaurant actie.
pizza zijn altijd lekker daar en niet duur het is wel rumoerig daar lijkt wel een kippehok.
personeel was vriendelijk.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De pizza's waren erg machtig en bovendien minder goed dan je mag verwachten van de VIP.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker en voordelig eten (zeker met de AH restaurantactie, maar ook zonder!). Daardoor natuurlijk druk maar nog wel gezellig. Goede attente service.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hadden gereserveerd voor 8 personen.
Bij binnenkomst rijen op de trap. Ongeïnteresseerd personeel.
Werd totaal geen rekening gehouden met mensen die gereserveerd hadden blijkt.
Na 10 minuten eindelijk naar een tafel gebracht .stoelen en tafels werden bij elkaar gezet.
Eten was niet echt warm. 1x nooit meer.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier kun je lekkere pizza's eten met een goede bodem. Aanpassingen qua toppings en allergie zijn geen probleem. E 1,- extra betalen voor wat meer rugola-sla vond ik wel wat aan de prijs. Zeker vergeleken met wat de hele pizza eigenlijk kost, staat dat m.i. niet helemaal in verhouding tot elkaar. De service is verder prima. Ik vind het alleen wel een minpunt dat het zo rumoerig is in het restaurant. Ik kom zeker terug.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik ben hier al een paar keer geweest en het was erg gezellig, de bediening is vriendelijk en het zier er leuk uit. de pizza's en pasta's die ik tot nu toe heb gehad waren allemaal erg lekker, vooral voor de prijs. ik ga hier zeker vaker naartoe.
Nampung V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Helaas was het geen avond zoals wij verwacht hadden. De volkoren pasta was hard/ ongaar en bijna alle gerechten hadden geen smaak, waren erg flauw. Jammer!
charlottealtena .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eten was niet fantastisch, niet slecht, gewoon redelijk (wat ik ook verwachtte door de prijs). De prijs-kwaliteit verhouding was echter zeer goed, zeker met de AH Restaurantactie. Het was wel vrij druk en rumoerig, dus het is eerder een plek om met vrienden naartoe te gaan. Bediening was vrij snel; dat kan als een voordeel of nadeel gezien worden.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De pizza was lekker maar als je dan bij de koffie ineens van tafel moet wisselen omdat er dan een tafel met 4 stoelen nodig waren vindt ik absoluut onacceptabel omdat je dan alle tassen en jassen voor 5 min. Meer tijd verhuisen moet.
Dat vindt ik een behoorlijke minpunt
JbbvM .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb hier gegeten via de AH actie. Erg druk en zeer rumoerig restaurant (vreetschuur). Volgens mij maakte het niet uit of je wel of niet reserveert.
Aardige bediening, wel te snel (de voorgerechten waren niet van tafel gehaald en ze stonden al met de pasta klaar).
Eten was goed, je moet niet teveel verwachten van de prijs / kwaliteit, maar gewoon ok. Tiramisu was top!

€ 28.00 kwijt voor 2 x drie gangen menu en 3 drankjes, dus wat wil je voor dat geld.

Goede tent voor een hapje (snel) eten.
Karlien D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het restaurant zat erg vol! Je zat tafel aan tafel en het was erg rumoerig. Voorgerechten werden niet gelijkertijd geserveerd. Brood was hard en taai. De champignons in mijn pasta waren net sponzen. Niet lekker! Als deserteurs een sorbet besteld en wat krijg je, 3 bolletjes ijs! Zware tegenvaller. Hoofdbediening was wel erg vriendelijk.
Karlien D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Restaurant was erg vol! Je zat tafel aan tafel. Was erg rumoerig! Brood was hard en taai en champignons waren net sponzen! Bestel je een sorbet en krijg je 3 bollen ijs. Echt een tegenvaller.
Elischa J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij VIP. Het is altijd erg druk, dus maar hopen op een plekje. Het eten vind ik erg goed gezien de prijzen. Ik zou VIP zeker aanraden wanneer je een avondje met je vrienden wat leuks wilt doen in Den Haag!
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond was drama. Netjes gereserveerd. 20 minuten wachten totdat er eindelijk iemand kwam. Zeker drie fouten in de bestelling en bedient door meerdere verschillende personen. Dat was mijn laatste keer in VIP.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Samen met een vriendin via de AH Iens actie zeer voordelig (tweemaal een drie gangen menu en drie drankjes voor 28eu) én lekker gegeten! Wij hadden gereserveerd, maar werden teruggestuurd om even te wachten en het was ontzettend druk (je moest zowat naar elkaar schreeuwen) en heel warm.. Het eten was super lekker, alleen door de drukte en hitte wilde ik toch snel weg.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De bediening is zeer behulpzaam.
Het is altijd erg druk dus de wachttijd niet heel kort maar in verhouding tot de drukte werken ze heel hard en snel.

Alle bestellingen kwamen goed door en men is heel vriendelijk.
Ook met kinderen erg geslaagd en de prijs kwaliteit is fantastisch!
Wij zijn al een paar keer geweest en komen zeker terug!