Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Pizza op zijn best

Waan je een echte V.I.P. bij Very Italian Pizza! Verwen jezelf met de stijlvolle blend van Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid, laat je verleiden door de heerlijke aroma's die uit onze open keuken komen. Neem stiekem een kijkje in de originele Italiaanse houtoven en aanschouw de smakelijke creaties van de pizzabakkers op de draaiende plaat!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

• : Parkeerplaats

7,1
6,7
6,3
mscddct .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Vorige week hier wezen eten met mijn neefjes. Zeer modern ingericht, prima service en lekkere pizza's. Een aanrader! Ik kom hier zeker terug.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Een prima restaurant op een centrale locatie voor een snelle maar goede hap. Je gaat hier niet zitten voor een romantisch diner maar meer om met een groep een drankje te doen met een lekkere pizza (goede knapperige bodem, rijk belegd en meer dan groot genoeg) voor een redelijke prijs. De pasta's zijn echter wat minder en vaak wat flauw
Palma123 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Mijn schat en ik hebben 40 km richting Den Haag gefietst, om uiteindelijk hongerig in een gezellig hoekje op de 2e verdieping van Very Important Pizza te belanden. Wat een heerlijke pizza Salmone, die ging er wel in! Lekkere knapperige bodem, geen slappe hap. Het enige minpuntje is dat de tafels in ons hoekje wel erg dicht op elkaar stonden, iets meer privacy had fijn geweest.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Hoewel de pasta vers was smaakten beide pastagerechten flauw en de portie was aan de kleine kant. De Tiramisu was wel lekker.
Service is niet professioneel, oppervlakkige bediening en de beloofde menukaart vergat men te brengen. Niemand kwam nog even vragen of alles naar wens was, maar bij onze opmerking achteraf dat het eten wat flauw was werd ons verweten dat we daar niet eerder melding van hadden gemaakt.
Weel leuke Italiaanse sfeer (deels veroorzaakt door het kakelende personeel), maar te veel tweepersoons tafeltjes op een te klein oppervlak gepropt.Merkwaardig dat er gasten met honden werden toegelaten terwijl de tafeltjes zo dicht bij elkaar staan (de hond van de buren zat praktisch bij mij op schoot).
Al met al een tegenvaller. Er zijn in de omgeving Italiaanse restaurants met een betere prijs/kwaliteit verhouding!
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Aardige pizza's als het rustig is. Als het druk is krijg je een pizza die net iets langer in de oven had moeten zitten. Bediening is onervaren en onvriendelijk. Als je uitgegeten bent verzoeken ze je eigenlijk om op te stappen, want dan kunnen ze de volgende klant weer kwijt. Ik denk dat ze klanten misschien beter wat langer kunnen houden en wat drankjes door schenken. Dan zou ik de volgende keer ook weer gaan.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Leuke Italiaan, in het centrum. Gezellig, altijd druk. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Ga hier niet heen als je romantisch wilt tafelen maar gewoon om een goede pizza of pasta (helaas was mijn pasta niet heel warm meer) te eten, die correct en snel gereserveerd wordt.