Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Hoezo groots ? Deze pizzeria presenteert de dingen graag groots en uitgebreid. Zo kun je hier 13 uur per dag terecht voor de lekkerste pizza’s en Italiaans eten. En is het voor een mannetje of wat meer? Geen probleem! Hier vind je 250 zitplaatsen voor iedereen die gek is op pizza. Het mooie is dat je het hele jaar door ook buiten kunt genieten van de Italiaanse keuken. Op het verwarmde terras waan je je heel even in een ander klimaat, die van het zonnige Italië!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Tram 1, 2, 3, 4, 9, 11, 15, 16, 17
  • : Parkeergarages Q-park binnenstad Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
7,2

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Cecil K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
We hebben lekker gegeten en het was gezellig tot het moment dat er twee jongens met twee grote honden bij ons in het hoekje kwamen zitten waarvan 1 hond een grote terrier. Geen leuke hond om naar te kijken of bij je in de buurt te hebben. Ik vind het sowieso niet hygienisch om honden in een reataurant toe te laten en zeker niet vlak naast mij. We zijn vrij snel vertrokken.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
De 3 gangen waren smaakvol. Het feit dat er een muisje over de vloer in het restaurant liep geeft te denken over de hygiene. Verschillende gasten hebben dat ook gezien.
Henk D.
Gezellige avond gehad.
Eelko D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Leuk restaurant met voldoende keuzes op het menu. Wat ons opviel is dat 2 van de 4 voorgerechten, we hadden allemaal een ander gerecht, nogal aan de zoute kant was. Hierdoor viel mijn pizza enigszins flauw uit. De tiramisu was wat nat onderin maar verder erg lekker.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Altijd goed eten, we moesten wel een half uur wachten op onze pizza maar dit werd goedgemaakt met een gratis drankje. Goed opgelost dus.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Goede maaltijd. atijd smakelijk en vriendelijke bediening. en 2 voor 1 is super, maw geen speciale actie menus. Kom er graag.
Eline C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
heerlijk eten
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
De hoofdgerechten, anders dan pizza, mogen spannender zijn. Het eten is goed, maar daar is het dan wel mee gezegd.
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Super lekker pizza en ook de andere gerechten zijn prima. Om regelmatig te eten. Voor een goede prijs.
Cindy M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker eten. Fijn dat er van alles een volkoren optie is. Lieve bediening!
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Eten is heerlijk. Was alleen erg druk, zat bij wijze van spreken bij de buren op schoot. De service was echt uitstekend
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het was er zeer druk, heel veel tafeltjes, toch snelle bediening. Eigenlijk een rumoerige eetzaal met v.n.l. pizza-eters. Prijs-kwaliteitverhouding prima.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Zeer vriendelijke bediening. Mijn dochter drinkt graag melk, maar dat stond niet op de kaart. Gelukkig was het geen probleem. Het eten was prima en snel, dat is erg fijn met kleine kinderen.
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Eten was van slechte kwaliteit. Koud, heel kaal aangekleed op het bord en de smaak van beide pasta’s was flauw.
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
tafels erg dicht bij elkaar. En als het erg druk is zijn obers erg gestrest. Eten was overigens heerlijk en redelijk snelle service.
Freek L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Een vol gestampt restaurant.
Christine G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Het kwam vreemd over dat ik, ondanks mijn reservering, te horen kreeg dat dat niet mogelijk was voor minder dan 6/8? Personen. Ik had geluk , zei de ober, dat ik nog uit twee tafeltjes kon kiezen die toevallig nog leeg waren.
Het maakte geen indruk dat ik vertelde dat ik een reservering had gemaakt.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Vriendelijk bediening, lekker eten, maar immens vol met tafels die heel dicht bij elkaar staan. Alle tafels waren gevuld, dus zat de zaak stampvol.
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Altijd weer lekkere pizza's, ontzettend druk maar nog steeds goede bediening.
P. Ch M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten! En daarna tijd genoeg om kerst inkopen te doen!!