Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Pizza op zijn best

Waan je een echte V.I.P. bij Very Italian Pizza! Verwen jezelf met de stijlvolle blend van Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid, laat je verleiden door de heerlijke aroma's die uit onze open keuken komen. Neem stiekem een kijkje in de originele Italiaanse houtoven en aanschouw de smakelijke creaties van de pizzabakkers op de draaiende plaat!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

• : Parkeerplaats

6,8
6,4
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteravond erg lekker, gezellig en goedkoop kunnen eten met een vriendin bij de VIP, via de ah iets actie! Dit keer zaten wij beneden en hier was het naar mijn idee rustiger. Echter zie je dan wel de mensen binnen komen die wachten op een plekje. Hierdoor krijg je het idee dat je weg moet..
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH actie voor weinig geld erg lekker gegeten. De carpaccio vooraf was helaas erg koud en er zat weinig smaak aan. De pizza's (vooral de calzone) en de truffeltaart maakten het weer helemaal goed!
OnsTolhuis .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Via AH restaurant actie hier gegeten. Mijn pizza was wederom heerlijk. Jammer dat de lasagna een beetje papperig was. Bediening was top en erg alert. Gerechten werden niet te snel geserveerd. Kom zeker weer hier terug.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten is altijd erg lekker, wel was de pizza dit keer karig belegd. Alleen maar Italianen in de keuken, dus dat helpt de kwaliteit ook wel. De bediening is vaak Engels sprekend het zijn studenten. De tafels staan wel erg dicht op elkaar. De lasagna was heerlijk.
Honore B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten op een zondagavond, druk waardoor enkele personeelsleden wat ongeïnteresseerd overkwamen en soms drukker met elkaar waren dan met de klanten. Dit geld niet voor allemaal natuurlijk. Prijs - Kwaliteit is echt top bij dit restaurant.
Huizer H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het personeel, al helemaal de meneer die je de tafel aanwijst is extreem onbeleefd en niet gastvrij, zeer asociaal.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De truffelravioli was droog en niet lekker
Janco S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten was van goede kwaliteit, maar bediening sprak niet altijd Nederlands, dus dat is lastig communiceren,verder een vol en druk restaurant
OnsTolhuis .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuk restaurant met vlotte bediening. Aardig personeel. Via de AH restaurant actie hier gegeten.Eten was heerlijk. Zeker een aanrader. Kom hier zeker weer terug
KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Hier gaan eten met een groep van 10, we zaten helemaal boven achterin de zaak omdat het daar rustig was. Leuke inrichting, wij zaten op een gezellige halfronde bank aan een grote tafel.
De jongeman die de bestelling opnam had veel attitude en ik kreeg niet het gevoel alsof hij het leuk vond om ons te helpen of om daar te zijn. Drankjes werden een aantal keer vergeten, bestek bij het voorgerecht moesten we zelf voor door de zaak lopen om het te vragen, een pizza voor een peuter werd ongesneden op tafel neergezet en het pizzames waar we om vroegen is nooit gekomen. Het zijn allemaal kleine dingen, maar geeft wat mij betreft de desinteresse van het personeel weer. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was het meer dan een uur wachten, ondanks dat het rustig was in het restaurant. Iemand had een volkorenpizza besteld, toen deze op tafel werd gezet werd er gezegd 'het is per ongeluk een gewone bodem geworden, vindt u dat erg?'
Heb een heel leuke avond gehad maar het aandeel van VIP hierin is een magere voldoende.

Pasta van een van mijn tafelgenoten was flauw van smaak. Pizza's waren gewoon prima. Wel machtig, maar gelukkig hanteert deze zaak een doggy bag beleid dus we konden het meenemen, heel fijn!
Gijsemeisje .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een dikke pluim voor al het personeel! Super!!!! Vriendelijk, snel en meedenkend. Wij zijn hier al vaker geweest en zullen dat ook lijven doen. Wat erg fijn was, was dat de muziek niet ze verschrikkelijk hard stond, we konden een normaal gesprek met elkaar voeren, dat is tegenwoordig uniek te noemen!
Mk90 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij kwamen eten op een drukke avond. Uiteraard snappen we dat alles dan wat langer duurt. Na 45 minuten kregen we eindelijk ons eten (koud). Bediening was duidelijk gestresst en erg onbeschoft, tot zuchten aan toe toen we aangaven dat we wilden pinnen. En na het afrekenen liep de jongeman weg zonder gedag te zeggen. Geen prettige ervaring dus!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het was rustig die avond. Mijn reservering werd niet gecontroleerd noch bevestigd. Sta nu te boek als "no show". Slechte zaak.
Kwaliteit van het eten is redelijk goed en voor een redelijke prijs. De bediening staat er op zo'n rustige avond er ongeïnteresseerd bij.
Hassan K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Over het eten ben ik zeer tevreden, lekker.
restaurant: Weinig ruimte tussen de tafels, te veel zit plaatsen naast elkaar, ik vind het een beetje gênant. je kan elkaar bijna bijna niet verstaan.
kkk .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
wij hebben hier lekker gegeten van de ah restaurant actie.
pizza zijn altijd lekker daar en niet duur het is wel rumoerig daar lijkt wel een kippehok.
personeel was vriendelijk.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De pizza's waren erg machtig en bovendien minder goed dan je mag verwachten van de VIP.
MvdBo .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker en voordelig eten (zeker met de AH restaurantactie, maar ook zonder!). Daardoor natuurlijk druk maar nog wel gezellig. Goede attente service.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hadden gereserveerd voor 8 personen.
Bij binnenkomst rijen op de trap. Ongeïnteresseerd personeel.
Werd totaal geen rekening gehouden met mensen die gereserveerd hadden blijkt.
Na 10 minuten eindelijk naar een tafel gebracht .stoelen en tafels werden bij elkaar gezet.
Eten was niet echt warm. 1x nooit meer.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier kun je lekkere pizza's eten met een goede bodem. Aanpassingen qua toppings en allergie zijn geen probleem. E 1,- extra betalen voor wat meer rugola-sla vond ik wel wat aan de prijs. Zeker vergeleken met wat de hele pizza eigenlijk kost, staat dat m.i. niet helemaal in verhouding tot elkaar. De service is verder prima. Ik vind het alleen wel een minpunt dat het zo rumoerig is in het restaurant. Ik kom zeker terug.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik ben hier al een paar keer geweest en het was erg gezellig, de bediening is vriendelijk en het zier er leuk uit. de pizza's en pasta's die ik tot nu toe heb gehad waren allemaal erg lekker, vooral voor de prijs. ik ga hier zeker vaker naartoe.