Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Pizza op zijn best

Waan je een echte V.I.P. bij Very Italian Pizza! Verwen jezelf met de stijlvolle blend van Italiaanse retro en Hollandse gezelligheid, laat je verleiden door de heerlijke aroma's die uit onze open keuken komen. Neem stiekem een kijkje in de originele Italiaanse houtoven en aanschouw de smakelijke creaties van de pizzabakkers op de draaiende plaat!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

• : Parkeerplaats

6,8
6,5
Voordelig
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hadden gereserveerd voor 8 personen.
Bij binnenkomst rijen op de trap. Ongeïnteresseerd personeel.
Werd totaal geen rekening gehouden met mensen die gereserveerd hadden blijkt.
Na 10 minuten eindelijk naar een tafel gebracht .stoelen en tafels werden bij elkaar gezet.
Eten was niet echt warm. 1x nooit meer.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier kun je lekkere pizza's eten met een goede bodem. Aanpassingen qua toppings en allergie zijn geen probleem. E 1,- extra betalen voor wat meer rugola-sla vond ik wel wat aan de prijs. Zeker vergeleken met wat de hele pizza eigenlijk kost, staat dat m.i. niet helemaal in verhouding tot elkaar. De service is verder prima. Ik vind het alleen wel een minpunt dat het zo rumoerig is in het restaurant. Ik kom zeker terug.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik ben hier al een paar keer geweest en het was erg gezellig, de bediening is vriendelijk en het zier er leuk uit. de pizza's en pasta's die ik tot nu toe heb gehad waren allemaal erg lekker, vooral voor de prijs. ik ga hier zeker vaker naartoe.
Nampung V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Helaas was het geen avond zoals wij verwacht hadden. De volkoren pasta was hard/ ongaar en bijna alle gerechten hadden geen smaak, waren erg flauw. Jammer!
Charlottealtena .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eten was niet fantastisch, niet slecht, gewoon redelijk (wat ik ook verwachtte door de prijs). De prijs-kwaliteit verhouding was echter zeer goed, zeker met de AH Restaurantactie. Het was wel vrij druk en rumoerig, dus het is eerder een plek om met vrienden naartoe te gaan. Bediening was vrij snel; dat kan als een voordeel of nadeel gezien worden.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De pizza was lekker maar als je dan bij de koffie ineens van tafel moet wisselen omdat er dan een tafel met 4 stoelen nodig waren vindt ik absoluut onacceptabel omdat je dan alle tassen en jassen voor 5 min. Meer tijd verhuisen moet.
Dat vindt ik een behoorlijke minpunt
JbbvM .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb hier gegeten via de AH actie. Erg druk en zeer rumoerig restaurant (vreetschuur). Volgens mij maakte het niet uit of je wel of niet reserveert.
Aardige bediening, wel te snel (de voorgerechten waren niet van tafel gehaald en ze stonden al met de pasta klaar).
Eten was goed, je moet niet teveel verwachten van de prijs / kwaliteit, maar gewoon ok. Tiramisu was top!

€ 28.00 kwijt voor 2 x drie gangen menu en 3 drankjes, dus wat wil je voor dat geld.

Goede tent voor een hapje (snel) eten.
Karlien D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het restaurant zat erg vol! Je zat tafel aan tafel en het was erg rumoerig. Voorgerechten werden niet gelijkertijd geserveerd. Brood was hard en taai. De champignons in mijn pasta waren net sponzen. Niet lekker! Als deserteurs een sorbet besteld en wat krijg je, 3 bolletjes ijs! Zware tegenvaller. Hoofdbediening was wel erg vriendelijk.
Karlien D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Restaurant was erg vol! Je zat tafel aan tafel. Was erg rumoerig! Brood was hard en taai en champignons waren net sponzen! Bestel je een sorbet en krijg je 3 bollen ijs. Echt een tegenvaller.
Elischa J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij VIP. Het is altijd erg druk, dus maar hopen op een plekje. Het eten vind ik erg goed gezien de prijzen. Ik zou VIP zeker aanraden wanneer je een avondje met je vrienden wat leuks wilt doen in Den Haag!
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond was drama. Netjes gereserveerd. 20 minuten wachten totdat er eindelijk iemand kwam. Zeker drie fouten in de bestelling en bedient door meerdere verschillende personen. Dat was mijn laatste keer in VIP.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Samen met een vriendin via de AH Iens actie zeer voordelig (tweemaal een drie gangen menu en drie drankjes voor 28eu) én lekker gegeten! Wij hadden gereserveerd, maar werden teruggestuurd om even te wachten en het was ontzettend druk (je moest zowat naar elkaar schreeuwen) en heel warm.. Het eten was super lekker, alleen door de drukte en hitte wilde ik toch snel weg.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De bediening is zeer behulpzaam.
Het is altijd erg druk dus de wachttijd niet heel kort maar in verhouding tot de drukte werken ze heel hard en snel.

Alle bestellingen kwamen goed door en men is heel vriendelijk.
Ook met kinderen erg geslaagd en de prijs kwaliteit is fantastisch!
Wij zijn al een paar keer geweest en komen zeker terug!
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Samen met mijn collega's van het werk hier weer wezen eten. We hadden opnieuw gekozen voor menu 2: 2 drankjes, hoofdgerecht en dessert. De pizza's waren nog steeds groot en de pasta portie was weer aan de kleine kant. Mijn pizza Salmone smaakte prima; wel vreemd dat je in het begin makkelijk stukken af kunt snijden en na een half uurtje is er bijna niet doorheen te komen, vooral niet door de rand...
Als dessert konden we kiezen tussen de huisgemaakte tiramisu of panna cotta. Ik had dit keer voor de panna cotta met karamel gekozen, omdat ik mijn teleurstelling bij de tiramisu van vorig jaar nog niet vergeten was... Echter had een collega wel de tiramisu gekozen en deze was dit keer echt lekker en niet te vergelijken met die van vorige keer! Maar ook de panna cotta was verrukkelijk! Net of er een engeltje over je tong heen piest.
We hebben wederom een gezellige avond beleefd!
Andrea K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellig restaurant. Veel keuze en het eten is er heerlijk! Ook voor de lunch kun je er gezellig gaan zitten.
Een echte aanrader dus!
Dees2lola .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg rumoerige, ongezellige en kille omgeving. Kwaliteit van de maaltijd (pizza en penne) was matig. Prijs kwaliteit verhouding is in orde.
Alle keuze uit 3 gangen met AH restaurantactie.
Chanti S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Alles was erg naar wens. Goed voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren prima.
Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat het zo rumoerig was, je verstaat elkaar slecht.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Absoluut heerlijk gegeten, ontzettend snel bediend en drie gangen + twee drankjes voor twee personen was met de AH actie nog geen dertig euro. Echt een aanrader.

Het enige minpuntje vonden wij dat het behoorlijk rumoerig was; vooral boven.
Yvonne1962 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op het terras gegeten. De Calamari Fritti was goed. Zo ook de Penne Mare E Monti (garnalen in tomatensaus). Als dessert een verrassende Sgroppino Spoom van Wodka en Prosecco. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Goed eten voor een zeer redelijke prijs.
Alain19 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik heb heerlijk gegeten, een glutenvrije pennepasta met tonijn. Sfeer is aangenaam en een pluim voor de bediening. Personeel heel alert. Ik kom hier zeker terug.