Very Italian Pizza (Den Haag)

Kettingstraat 13 2511 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Hoezo groots ? Deze pizzeria presenteert de dingen graag groots en uitgebreid. Zo kun je hier 13 uur per dag terecht voor de lekkerste pizza’s en Italiaans eten. En is het voor een mannetje of wat meer? Geen probleem! Hier vind je 250 zitplaatsen voor iedereen die gek is op pizza. Het mooie is dat je het hele jaar door ook buiten kunt genieten van de Italiaanse keuken. Op het verwarmde terras waan je je heel even in een ander klimaat, die van het zonnige Italië!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Tram 1, 2, 3, 4, 9, 11, 15, 16, 17
  • : Parkeergarages Q-park binnenstad Den Haag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
7,1
6,8
6,4

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza (Den Haag)

Gerlin D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, eten erg goed, wat je van een Italiaan kan verwachten! Service top! Vriendelijk personeel! En goed geprijsd! We hebben genoten!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het personeel stond ons bot te woord want je schijnt normaliter niet te kunnen reserveren, echter hadden we via Iens met de AH restaurant actie besteld. Daarnaast kregen we het hoofdgerecht nadat we net een hap van het voorgerecht hadden genomen, werd weer meegenomen naar de keuken maar is toen onder de lamp gezet en dezelfde borden kregen we een half uur later. Smaakte overigens goed maar voor een restaurant kan dit echt niet.
Olivia M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Eten was goed en bediening was vriendelijk.
Wes L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Niet slecht, niet heel goed. Middelmatig qua smaak en prijs.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Matig eten, service niet persoonlijk weinig aandacht. Bij ala Carré prijzen is de prijs/kwaliteit niet oké. Jammer. Voorheen stond VIP echt bekend als een leuke hippe Italiaan met een onderscheidende sfeer waar het leuk was naar toe te gaan. Dat is nu wel voorbij
Melany L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijke Italiaanse gerechten voor een leuke prijs! Pizza is een absolute aanraden. Ook lekkere wijnen! Hier kan je snel wat eten en is zeker aan te raden voor grote groepen!
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ons favoriete Italiaanse restaurant zat vol waardoor we het nogmaar een keer probeerden. Helaas nog het zelfde verhaal, gestrest jong personeel, eten laf van smaak en weer belanddden we beide binnen uur op de wc. Ongelovelijk. Nu echt nooit meer.
tim H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
het was erg warm, thermostaat op 25 terwijl het buiten ook al warm was. je waant je met deze temperaturen net echt in Italië. na eten direct weg, terwijl we graag nog wat hadden gedronken. niet echt een aanrader dus, tenzij je graag naar de sauna gaat.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eerst de verkeerde pizza, kan gebeuren. Beide hadden we een tegenvallende pizza. De pollo met volkoren bodem, geheel geen balans. Pizza is vochtig en vet. Geen enkele verontschuldiging gehad dat ik de verkeerde pizza kreeg. Bij het afrekenen wil ik fijne avond zeggen, serveerster was al omgekeerd en gaf geen enkele reactie. Geen fijne avond of iets. Leuke dag gehad met een waardeloos einde in dit restaurant.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Laatst met 5 personen gedineerd, het was lekker maar niet bijzonder. Personeel is vriendelijk. Wel lekkere broodjes tijdens de lunch. Al met al is het een prima tent
Gearry .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisteren wezen eten. Vooraf de Funghi trifolati genomen. De champignons waren erg smakeloos, zeker geen knoflooksmaak. Verder zaten er wel erg veel gebakken tomaten bij. Ook was de balsamico op het bord maar matig.
Als hoofdgerecht had ik een pasta carbonara. Het enige positieve dat ik daar over kan zeggen is dat het niet duur was, al had ik graag meer betaald als het dan wel te eten was geweest!
Kan me herinneren dat je er eerder best aardig kon eten, maar de laatste keren zat er een behoorlijk dalende lijn in, met gisteren dus als absoluut dieptepunt. Zijn later nog naar een bekend fastfood restaurant gegaan om die ranzige smaak uit ons mond te krijgen. (Dat zegt wel genoeg neem ik aan, als je naar zoiets als dat bekende fastfood restaurant moet voor de smaak. :') )
Misschien dat de pizza's beter zijn, al is het haast onmogelijk om slechter te zijn dan die pasta's.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteravond erg lekker, gezellig en goedkoop kunnen eten met een vriendin bij de VIP, via de ah iets actie! Dit keer zaten wij beneden en hier was het naar mijn idee rustiger. Echter zie je dan wel de mensen binnen komen die wachten op een plekje. Hierdoor krijg je het idee dat je weg moet..
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH actie voor weinig geld erg lekker gegeten. De carpaccio vooraf was helaas erg koud en er zat weinig smaak aan. De pizza's (vooral de calzone) en de truffeltaart maakten het weer helemaal goed!
OnsTolhuis .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Via AH restaurant actie hier gegeten. Mijn pizza was wederom heerlijk. Jammer dat de lasagna een beetje papperig was. Bediening was top en erg alert. Gerechten werden niet te snel geserveerd. Kom zeker weer hier terug.
H. B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten op een zondagavond, druk waardoor enkele personeelsleden wat ongeïnteresseerd overkwamen en soms drukker met elkaar waren dan met de klanten. Dit geld niet voor allemaal natuurlijk. Prijs - Kwaliteit is echt top bij dit restaurant.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten is altijd erg lekker, wel was de pizza dit keer karig belegd. Alleen maar Italianen in de keuken, dus dat helpt de kwaliteit ook wel. De bediening is vaak Engels sprekend het zijn studenten. De tafels staan wel erg dicht op elkaar. De lasagna was heerlijk.
Reinout H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het personeel, al helemaal de meneer die je de tafel aanwijst is extreem onbeleefd en niet gastvrij, zeer asociaal.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De truffelravioli was droog en niet lekker
Janco S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten was van goede kwaliteit, maar bediening sprak niet altijd Nederlands, dus dat is lastig communiceren,verder een vol en druk restaurant
OnsTolhuis .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuk restaurant met vlotte bediening. Aardig personeel. Via de AH restaurant actie hier gegeten.Eten was heerlijk. Zeker een aanrader. Kom hier zeker weer terug