Very Italian Pizza Breda

Haven 15 4811 WL Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Very Italian Pizza Breda

Hoezo groots ? Deze pizzeria presenteert de dingen graag groots en uitgebreid. Zo kun je hier 13 uur per dag terecht voor de lekkerste pizza’s en Italiaans eten. En is het voor een mannetje of wat meer? Geen probleem! Hier vind je 250 zitplaatsen voor iedereen die gek is op pizza. Het mooie is dat je het hele jaar door ook buiten kunt genieten van de Italiaanse keuken. Op het verwarmde terras waan je je heel even in een ander klimaat, die van het zonnige Italië!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza Breda

Dagelijks 11.00 - 00.00 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza Breda

Floor V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten is 'ok', service liet te wensen over. Lang moeten wachten op onze bestellingen, veel moeite doen om de aandacht van de bediening te trekken. Prima als je geen Nederlands spreekt, maar geef dat dan even aan, dat communiceert wel zo gemakkelijk. Het opdienen van een Ben & Jerry's ijsje (zeer smakelijk geadverteerd) in kartonnen bekertje met ijskristallen is echt not done.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ben niet echt een piazza fan , maar afgelopen maand al 3 x geweest , dus dat zegt al genoeg ????lekkere pizza's , niet duur , goede service , gezellige locatie aan het water . Wij komen zeker nog een keer terug ! ????????
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het is een erg grote zaak maar we hebben lekker buiten op het terras gezeten. Een mooie plek aan de Haven. Vooraf wilden we eerst wat antipasti en pas daarna kijken naar het hoofdgerecht. Dat leek wat te ongebruikelijk maar achteraf is het goed gekomen. De gerechten zijn eenvoudig zoals het hoort maar hier en daar ook wat aangepast voor de Hollanders helaas. Maar begrijpelijk. De gerechten waren verder van prima kwaliteit.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een nieuw restaurant in Breda aan de haven (eindelijk een grote leegte opgevuld). Italiaanse keuken, pizza's en pasta's, maar zonder Italiaanse sfeer. Dat doet zeker niet af aan de kwaliteit van de gerechten die ook zeer goed geprijsd zijn en ook nog volledig volkoren zijn te bestellen (geeft het toch nog een gezond tintje). Dit laatste is ons goed bevallen op het uitgebreide terras direct aan het water. Pizza was goed gevuld en ook de pasta meer dan voldoende.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zalig gegeten in deze schitterende zaak! Écht Italiaans! Lekker buiten op het terras aan het water. Maar loop zeker ook even naar binnen om het prachtige interieur te bekijken!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017