Very Italian Pizza Breda

Haven 15 4811 WL Breda Nederland Kaart
31-768200337

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Very Italian Pizza Breda

Hoezo groots ? Deze pizzeria presenteert de dingen graag groots en uitgebreid. Zo kun je hier 13 uur per dag terecht voor de lekkerste pizza’s en Italiaans eten. En is het voor een mannetje of wat meer? Geen probleem! Hier vind je 250 zitplaatsen voor iedereen die gek is op pizza. Het mooie is dat je het hele jaar door ook buiten kunt genieten van de Italiaanse keuken. Op het verwarmde terras waan je je heel even in een ander klimaat, die van het zonnige Italië!

Meer informatie over restaurant Very Italian Pizza Breda

• : Parkeergarage de Barones

Dagelijks 11.00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Very Italian Pizza Breda

Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Lekker gegeten in een informele sfeer. Goede bediening!
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten top!!! Aanrader voor een gezellig Italiaans etentje????????????
De tafel van E.A.A. R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Voor een maandagavond vond we het gezellig druk. Het eten is veel en goed.
We komen hier zeker meer ????????????
Linda L.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding, zeer attente, blonde serveerster, hield alles goed bij. Aardig was ze. Een man die ons bediende zat vol tatoeages, zijn armen althans en gescheurde broekspijpen. Dat vond ik stukken minder. Verder prima! Nopgmaals dank voor alles, de keuken ook al bedankt! Tot ziens dus! Linda
Marisja C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Mooie zaak en goede service.prijs kwaliteit prima.Lekker gegeten.
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, veel keuze en supervoordelig (zeker met AH-actie!). Tafels zijn verdeeld over verschillende ruimtes, waardoor het niet overdreven groot lijkt, maar juist wel is. Vriendelijke bediening (sprak enkel Engels, vonden wij geen probleem omdat we met Engelse vrienden waren), snel en aandachtig geholpen indien we iets wilden weten/bijbestellen. Aanrader!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Chagrijnig personeel, spreken bijna allemaal Engels. Soep was vies. Iemand die 30 werd maar waar geen aandacht aan werd besteed. Vind happy italy beter!
Rik R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Prima en lekker gegeten met de AH actie
Lekkere voorgerechten (champions en inktvisringen)
Pizza’s tonijn en 4 kazen heerlijk
Dessert chocoladetruffel en rosé heerlijk
Chatrdonnay was wat waterig en appeltaart flauw (uit de vriezer of opnieuw ingevroren?)
Al met al prima avond op het terras aan de haven buiten aan de avond voor een wel erg aantrekkelijke actieprijs! Aanrader!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
vip breda kennnen we van leiden zodoende hebben we dit gedaan dat was ook goed dus nu hebben een vergelijk breda is toch stukken beter dus voor herhaling doen we nog een keer
Sabina K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Eten was goed. Bediening wat minder.
En de muziek stond veel te hard, leek wel een kroeg. Toetje zijn we ergens anders gaan eten.
We gaan hier niet meer heen. Mensen naast ons hadden al wat over de muziek gezegd maar helaas ging toch weer harder. Niet een setting om rustig te eten en gezellig te kletsen.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten was niet echt warm, ook de espresso was lauw. Was wel erg druk, wellicht heeft het daarmee te maken?
Verder was het een volledig 3 gangen menu verplicht om van de AH fiches gebruik te kunnen maken ?!
Melvin G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De bediening was heel vriendelijk, ik hoefde niet lang op mijn gerechten te wachten en ik heb er erg van genoten! Zeker voor herhaling vatbaar!
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Helft van het personeel sprak Engels andere helft Nederlands. Dit zorgde soms voor verwarring en misverstanden. Buiten de gastheer werden we bij binnenkomst ook niet gegroet door het andere personeel dat we tegenkwamen. Bediening liet af en toe erg lang op zich wachten ookal zat er niemand. Tafels die later binnen waren gekomen hadden al drinken voordat aan ons iets gevraagd was, ook lang moeten wachten tot we konden betalen. Eten was daarentegen wel heel lekker en het zag er erg gezellig uit. Ondanks dat het biertje wat we bestelden er niet was werden we geholpen bij het vinden van een passend alternatief.
Mio V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het eten was okay, smaakte prima. Prijs/kwaliteit in orde. De bediening was echter uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam en van allerlei nationsliteiten. Mooie inrichting binnen ook.
Ik had gezocht naar een Portugees of Braziliaans restaurant voor ons uitje (we studeren Portugese taal) wat er helaas niet is in Breda. Dus voor Italiaans gekozen. Het moest zo zijn dat Marco onze ober was, hij is van Portugese afkomst. Hoe toevallig. Onze avond kon niet meer stuk. Maar ook de andere bediening was prima. We komen zeker nog eens terug.
Muito obrigada Marco ☺
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Zeer vriendelijke en snelle bediening. Het toetje wasmachine de kers op de taart! !heerlijke tartufo
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zijn geen grote porties, maar voldoende.
Lekker, voorgerechten vond ik beetje klein
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het personeel is vriendelijk. Het stoort mij dat ik in het Engels wordt aangesproken door de medewerkster.
Het eten is en de sfeer is niet voor een gezellig avondje maar gewoon een hapje eten met niet teveel poespas.
De wijn was niet echt veel bijzonders.
Het is een gelegenheid voor simpel en snel een hapje eten.
Het is best rumoerig. Tafeltjes erg dicht op elkaar.
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Smaakloos, zeer slechte pizza MonaLisa, pasta was goed. Service was ook goed.
Miagiesbergen G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Hebben heerlijk gegeten, prima prijs kwaliteit, bediening vriendelijk.
Sergej K.
wijn was slecht.
Francis R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Een geweldig restaurant met heerlijk eten en vriendelijke en vlotte bedienind