Versus

Kerkstraat 63A 5211 KE Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Versus

• Per boot te bereiken
6,9

Jouw recensie over het restaurant Versus

Imke L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten en goede prijs/kwaliteitverhouding. Sushi is a la carte en beter dan bij all you can eat restaurants.
Keuze in desserts was niet zo heel groot, maar de tartufo was wel erg lekker.
Geluidsniveau is wat rumoerig en het was erg warm binnen. Bediening is vriendelijk, maar wel wat chaotisch.
Dehart .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk sushi gegeten hier. En de entourage is ook prima! Echter ging er nogal wat mis met onze bestellingen. En dat kan gebeuren, geen probleem, maar dan is het wel zaak dit goed op te lossen. En wat dat betreft kan de bediening nog wel wat lesjes gebruiken op het gebied van gastgerichtheid.
Bij de eerste ronde kregen we een gerecht te weinig. Reactie: ''kan nog wel even duren, want de keuken heeft het druk''. Bij de tweede ronde waren alle gerechten verkeerd, wat we te laat in de gaten hadden en het dus wel opgegeten hadden. We hebben dit uiteraard wel aangegeven bij de ober. Zijn reactie: ''Maar dit was toch ook lekker!''. Tja, geen speld tussen te krijgen, maar natuurlijk niet de juiste reactie. Vervolgens hebben we gevraagd of deze foute gerechten op de rekening zouden komen (aangezien ze goedkoper waren dan hetgeen we besteld hadden). Antwoord: ''Uiteraard!''. Maar helaas bleken we achteraf toch de duurdere gerechten betaald te hebben.
Bij het uithalen van de borden werd niet gevraagd of we nog een dessert wilden. Uiteindelijk zelf maar de kaart gaan halen bij de bar. Paniek, want de keuken was eigenlijk al dicht (21.15 uur). In het bijzijn van de klant werd een discussie gevoerd met de keuken. Uiteindelijk konden we dan toch iets bestellen, maar alleen de gerechten die ze in de keuken snel klaar konden maken. Er werd een smoesje bedacht waarom bepaalde nagerechten niet meer konden (vanilleijs was op...jaja). Zo'n discussie met de keuken voeren doe je niet waar de klant bij staat mijns inziens. We voelden ons bijna bezwaard om nog een dessert te bestellen.
Toen we die op hadden, werden beide buitendeuren tegen elkaar opengezet door de bediening, zodat we het in no time ijskoud hadden en we de indruk kregen dat het tijd was om te gaan. Kortom, fouten maken kan gebeuren, maar los het dan correct op en geef de gast het gevoel dat hij of zij welkom is. We hebben ook geen enkele keer sorry gehoord of iets aangeboden gekregen. Jammer, want anders waren we hier zeker nog eens teruggekomen, want nogmaals: het eten en de inrichting zijn wel prima! Maar uiteindelijk maakt de bediening het verschil en maakt dat je een aangename avond hebt gehad.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Met een sociaal deal komen proeven. Wereldgerechtjes, kokossoep en carpaccio rolletjes goed. Hierna ging alles mis. Uitserveren ging tot 2x toe verkeerd, de kippedijspiesjes waren droog alsof ze in de frituur hadden gelegen. Na 1,5 uur eindelijk steak uitgeserveerd gekregen welke rare was ipv medium. Geen excuses van bediening voor de tijdsduur terwijl het niet druk was noch een excuus voor de foute uitserveringen. De (eigenaa??) Indonesische man maakte zich er af met een OMG en snelde terug naar binnen. Genegeerd worden zonder excuus met een sociaal deal is niet mijn mening om ergens te proeven of proberen. Doe eens je best, gemiste kans, wij komen niet terug!
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Zakelijk gegeten. Ondanks dat het erg druk was hebben we snel en goed gegeten. Hele goede en deskundige bediening. Top, goede tonijnsalade, lekkere kroketten en goed vers brood! Ik heb genoten!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
niet eens gegeten. ontvangst
beneden alle peil. Gastheer (?) maakt zich druk om vouchers i.p.v. klantvriendelijk op te treden. Zelden zo iets mee gemaakt. Komen er nooit meer terug. Desastreus!