Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Deurningerstraat 11 7514 BC Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Italiaans sprookje in Enschede

Reis door de Italiaanse keuken in Enschede. De gerechten zijn samengesteld uit pure en verse Italiaanse ingrediënten en het restaurant is geheel ingericht met Italiaanse meubels. De sprookjesachtige tuin is het paradepaardje. Wil je graag in de tuin zitten, maar weet je even niet waar je trek in hebt? Geen probleem. De chef-kok stelt persoonlijk een menu voor je samen.

Meer informatie over restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

liesholsink .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten, klein en knus terras maar heel gezellig. Prima bediening, heel vriendelijk en attent. Gerechten waren lekker.
Francesco B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin buiten. We hebben het AH menu gehad echt super gegeten voor weinig.
Goede gerechten in een prettige sfeer. Uitstekende bediening en service. Een absolute aanrader voor een avond om uit eten gaan.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Nieuwe poging om recensie geplaatst te krijgen. 8 Juli hier gegeten. De kwaliteit is uitstekend. Echter verhouding prijs en kwantiteit laat te wensen over. Met vijf personen een klein schaaltje sla delen is toch echt een lachertje. Vervolgens voor het garnituur (aardappeltjes, friet) apart betalen past toch echt niet bij een restaurant dat zichzelf tot het bovenste segment rekent. En wederom kleine schaaltjes. Kwaliteit is niets op aan te merken, de rest wel.
Irma E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten vonden het jammer dat de muziek behoorlijk aanwezig was en niet echt paste bij het restaurant. Van ons had de muziek uit gemogen, voegde niets toe omdat het druk was.
Sardientje80 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin een ware oase alsof je op vakantie bent in Italië . We hebben het AH menu gehad echt super gegeten voor weinig.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Kwaliteit prima. Verhouding kwantiteit /prijs laat te wensen over.
Miranda E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
1e keer bij Intenzo en zeer goed bevallen; heerlijk gegeten.
marijkealm76 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mooi restaurant. Prima eten en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard. Geen gewoon Italiaans restaurant, maar met een exclusieve kaart. Jammer dat het voor ons te ver weg is, anders zouden wij er zeker 1x per maand gaan eten. Maar we komen hier zeker een keertje terug.

Erik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Topkwaliteit gerechten in een prettige setting. Uitstekende bediening en service. Een absolute aanrader voor een avond top uit eten gaan.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Superleuke avond gehad. Bediening is attent en prettig. Eten is van hoge kwaliteit. We konden buiten op de binnenplaats eten, erg prettige sfeer. Aanrader
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk genoten van een 4-gangen verrassingsmenu. Afwisselende gerechten gehad met zowel vis als vlees. Gezien het weer kon er buiten in de tuin worden gegeten. Absoluut een aanrader als je een keer iets anders wilt!
W S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was een heerlijke maaltijd, goede kwaliteit, net iets meer dan een ander Italiaans restaurant. De bediening is erg prettig.
Als ik een dikkere portomonaie had at ik er elke week. Een aanrader!
Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, Italiaanseo inspiratie.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker eten, net even wat luxer dan de gewone Italiaan. Goede service en sfeervol ingericht. We kwamen voor de AH restaurantactie en zullen een volgende keer weer komen.
wiebe G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten in de sfeervolle tuin. Vlotte en plezierige bediening. Drie gangen menu was zeer de moeite waard.
Al met al een heerlijk avondje uit in Enschede. Komen zeker terug.
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. Prettige service. Bediening heeft veel geduld, veel kennis en is gastgericht. Eten was van hoge kwaliteit! Hele fijne avond
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zoals we intussen gewend zijn was het driegangenmenu weer uitstekend. Wij namen de antipasti vooraf, heerlijke gerechtjes! Manlief had vlees, ik vis, maar allebei was het heerlijk. Één keer frietjes bijbesteld. Het dessert was een verrassing en super lekker met mousse, ijs, lekkere kleine toetjes met smaak, kortom heerlijk. En ook nog een plaatje om te zien.
De bediening is zeer gastvrij en vriendelijk. Er is ook ruimte voor een grapje! Van ons hadden de gangen wel wat korter na elkaar mogen komen. Helaas zaten er aan de tafel achter ons mensen die erg hard praatten. Maar daar kan Verso natuurlijk niets aan doen. Kortom: nog steeds een aanrader!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hebben heerlijk gegeten! zeer kundig en vriendelijk personeel met kennis van wijnen en de gerechten. Een echte aanrader voor een heerlijke avond uit in Enschede
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Uit eten gaan in Enschede betekent even zoeken naar een geschikt restaurant, als je in de buurt van het centrum wilt blijven. Verso Cucina Italiana d'Intenzo leek een goede keus en viel ook in de praktijk niet tegen, zonder dat er echte uitschieters waren. Niks mis mee maar geen culinaire topper.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Leuk restaurant. Goede kaart met heerlijke gerechten. Wel jammer dat het erg gehorig is waardoor het lastig is om een goed gesprek te voeren met je gasten.