Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Deurningerstraat 11 7514 BC Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Italiaans sprookje in Enschede

Reis door de Italiaanse keuken in Enschede. De gerechten zijn samengesteld uit pure en verse Italiaanse ingrediënten en het restaurant is geheel ingericht met Italiaanse meubels. De sprookjesachtige tuin is het paradepaardje. Wil je graag in de tuin zitten, maar weet je even niet waar je trek in hebt? Geen probleem. De chef-kok stelt persoonlijk een menu voor je samen.

Meer informatie over restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Jouw recensie over het restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Pascal F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kwaliteit van het eten onder alle niveau. De vooraf aangegeven dieetwensen werden eveneens niet gerespecteerd.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het 4-gangen diner was nagenoeg identiek aan de recensie hieronder.

We aten pompoen amuse, ravioli gevuld met rund, vis kabeljauw en eendenborst.

Wij vonden de porties erg klein, bijgerechten werden er helaas niet bijgeleverd. Nadien hadden we dan ook nog echt behoorlijk trek.

Bij bovenstaande hadden we nog een wijnarrangement bijgevoegd en de uiteindelijke rekening loog er dan ook niet om. Een 160 euro voor 2 personen. Dat je voor een goede wijn meer betaalt spreekt voor zich. Maar deze prijs voor deze hoeveelheden vonden wij vrij fors.

Buiten bovenstaande was het eten goed maar niet bijzonder en de bediening zeer vriendelijk. Bij elk gerecht werd ook een leuke uitleg gegeven en de wijnen toegelicht.
hofmangort .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed advies,prettige bediening,warm sfeervol interieur.
Verzorgd en lekker eten.m.d.F.H.
Vooraf een smaakvolle pompoen soep amuse en lekkere variatie van Italiaanse hapjes.
Hoofdgerecht vis kabeljauw perfect met garnituur en eende borst was ook prima waarvan vrij grote porties.
En het dessert was heerlijk met fruit ,ijs met parfait frambozen panna cotta.
Goed voor herhaling!,
wouther S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Uitstekend visgerecht, en het nagerech was erg lekker en origineel. Wij komen graag wer terug.
(Waarom moet de "feedback" een honderd en twintig tekens lang zijn ???)
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie. Het voorgerecht was prima, allerlei verschillende lekkere hapjes. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen tussen eendenborst en vis. Ook lekker, teleurstellend was dat er alleen een salade (klein) bij werd geserveerd. Indien je aardappeltjes of frietjes bij bestelde, vond je dat terug op de rekening. Het dessert was verrassend, weer met allerlei verschillende smaken. Helemaal goed.
Het glaasje prosecco aan het begin van het diner was behoorlijk aan de prijs, € 5,50 per glas.
De service en bediening was prima. De inhoud van de gerechten werd goed uitgelegd.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Omdat mijn man die dag 50 jaar werd, had ik gevraagd of ze daar iets leuks, verrassends aan konden doen. En dat deden ze met het nagerecht. Mooi suptiel zonder dat het hele restaurant zat te kijken wat er aan de hand was. Echt goed gedaan. En belangrijkste: het eten was wederom goed.
Claudette W.
Heerlijk gegeten
Goede service
Fijne ambiance
Mariann D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van ons avondje uit eten. Het eten was heerlijk en de sfeer was uitstekend. Enige opmerking was op de koffie, die voor ons niet sterk genoeg was voor een espresso. Bij een italiaan verwacht je toch wel een goede espresso. Verder was er niets op aan te merken. Het was top!
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Het eten was super lekker. De bediening was geweldig. De uitleg over de verschillende wijnen was heel leuk om te horen!
Een aanrader! Hier komen we zeker terug als we iets te vieren hebben!
Rietje B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Bijzonder lekker gegeten!
lulunshof .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad, het eten was goed en de bediening erg vriendelijk en op de hoogte van alle gerechten. Mooie inrichting, alleen een beetje rumoerig door een gezellige groep mannen dicht bij ons.
Wij komen hier graag óók zonder de AH aktie!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten op basis van de AH actie. Een ding was wel vreemd. We kregen bij het hoofdgerecht geen aardappeltjes - alle andere gasten wel - en toen we daar wat van zeiden kregen we friten die wel extra berekend werden.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Bezonder lekker gegeten met zeer vriendelijke bediening. De uitleg van de gerechten zouden ze wat rustiger mogen doen. Ik zat te dichtbij de parmezaanse kaas en heb de kaas 4 uur lang geroken dit was minder. Het gerecht met de kaas was echter heerlijk. We hebben een leuke avond gehad.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
sfeervol italiaans restaurant
bediening was zeer attent en gaf alle aandacht
geweldig gegeten en gedronken
volgende keer weer naar verso cusina italiana
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel.
Mooi samengesteld menu en de gerechten van hoge kwaliteit.
Wij komen zeker terug.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Samen met collega heerlijk genoten van de het AH menu.Het was weer geweldig en voor herhaling vatbaar. Super smakelijk en met zorg samengesteld.
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De service was perfect, echt heel attent.
Qua kwaliteit van eten: Wij waren al eens bij intenzo in Hengelo geweest en hadden vanuit daar hoge verwachtingen over het eten. Dit vonden we echter qua bijzonderheid tegenvallen in vergelijking met intenzo. Het was goed en lekker, maar niet heel bijzonder.
Verder een leuk restaurant met goed eten en hele goede bediening.
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We gingen hier uiteten met de Albert Heijn - restaurantactie. Je weet dan dat de keuze wat beperkter is, maar waar we voor konden kiezen was erg lekker! Wel een beetje veel kaasbij de voorgerechten en dat lust ik niet. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. En je durft daar toch niet over te klagen als je al met korting eet. Personeel was wel heel vriendelijk, dus wie weet had ik er wel iets van kunnen zeggen,
karin G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening.
Claudia N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Geweldig. Het eten is heerlijk, ziet er prachtig uit en de bediening is erg beleefd! Top avond