Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Deurningerstraat 11 7514 BC Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Italiaans sprookje in Enschede

Reis door de Italiaanse keuken in Enschede. De gerechten zijn samengesteld uit pure en verse Italiaanse ingrediënten en het restaurant is geheel ingericht met Italiaanse meubels. De sprookjesachtige tuin is het paradepaardje. Wil je graag in de tuin zitten, maar weet je even niet waar je trek in hebt? Geen probleem. De chef-kok stelt persoonlijk een menu voor je samen.

Meer informatie over restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Uit eten gaan in Enschede betekent even zoeken naar een geschikt restaurant, als je in de buurt van het centrum wilt blijven. Verso Cucina Italiana d'Intenzo leek een goede keus en viel ook in de praktijk niet tegen, zonder dat er echte uitschieters waren. Niks mis mee maar geen culinaire topper.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Leuk restaurant. Goede kaart met heerlijke gerechten. Wel jammer dat het erg gehorig is waardoor het lastig is om een goed gesprek te voeren met je gasten.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Net ontvangst, met voorgerecht buiten en hoofdgerecht binnen. Porties waren goed, eten was goed al met al een leuk avondje uit. Kantekening zou zijn de wijnkennis en de uitleg bij de wijn die ik kreeg bij het eten. Was een lekker wijntje maar wellicht te zwaar bij hoofdgerecht maar goed bij voorgerecht. Maar wel voor herhaling vatbaar om een gezellig avondje uit te hebben.
Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk Italiaans eten met verrassende combinaties
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was zoals we verwacht hadden na het lezen van de recensies van eerdere klanten. Het restaurant biedt veel meer dan een gemiddelde Italiaan. De klassiekers die we aten zoals vitello tonato en risotto en de overige gerechten werden opgediend als een aangename en verrassende variatie. De amuse was heerlijk. De wijnkaart alleen de keuze voor wijnen per fles. Wij willen liever per gang een goed passend glas wijn en desgevraagd werd er een wijn aanbevolen die we hebben genomen en wel lekker vonden. Op de wijnkaart ook per glas aanbieden heeft onze voorkeur.
We komen terug, dat is zeker.
Steven L.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Mooie kaart, zeer prettig geprijsd en gerechten van hoge kwliteit. We haden de zwaardvis, een aanrader. Veel tafels in beperkte ruimte maakt het wat rumoerig. We zaten in een hoekje dat maakte het beter. Prettige bediening maar wel veel verschillende gezichten aan tafel.
George J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Eten is verrukkelijk
Henk Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijke Italiaanse gerechten in combinatie met lekkere Italiaanse wijnen.
De sfeer en bediening is warm en aangenaam net als in Italië. En voor de prijs hoef je het niet te laten
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke avond gehad met fantastisch eten en heerlijke wijnen. Jammer dat een grote groep dames zeer rumoerig was maar daar kon Verso niets aan doen. Dat was puur pech.
Manon E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat een culinair genot! Prachtige zaak, vriendelijke bediening, top! We waren met 8 man en we hebben alle 8 genoten. Dank tot snel!
JW P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We aten het menu van de AH restaurantactie. Er was alleen keuze in het hoofdgerecht: vis of vlees. Verder lag het menu vast. Verder kon het driegangenmenu aangevuld worden met een tussengerecht van Spaghetti Parmigiano, een specialiteit van het huis. Op de vraag of dat niet te machtig zou worden kwam de suggestie het terug te brengen tot een bijlage bij het hoofdgerecht zodat we het toch konden proeven. Dat bleek een perfect idee. Het voorgerecht bestond uit allerlei soorten vleeswaren en was bijzonder smakelijk. Het hoofdgerecht was eendenborst met allerlei heerlijks erom heen. Het dessert, tot slot, bestond uit bavarois van koffie en een bolletje noteneis en was overheerlijk. De bediening kwam enigszins langzaam op gang hetgeen wellicht te maken had met een volle zaak op de de dinsdag na kerst, maar was vriendelijk en attent. Verso staat in Enschede aan de top.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Toplocatie om heerlijk Italiaans te eten. Vriendelijke bediening, leuke sfeer, goede huiswijn (Primitivo) en heerlijk eten. Voor ons vooraf een heerlijke Vitello Tonato met verse tonijn en verder Coquilles (portie van de Coquilles had iets groter gekund). En als hoofdgerecht wild zwijn met ree, prachtig rosé gebakken en verder een simpele, maar heerlijke Spaghetti met kalfsgehaktballetjes. Een aanrader!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij waren op de AH restaurantactie eten. Prima en gezellige restaurant, goede deskundige bediening en prima kwaliteit prijsverhouding. Prima hoeveelheden, duidelijke uitleg voor bijpassende wijn. Top, wij komen zeker terug.
Lionne S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gekozen voor de tussengang (optioneel), de pasta uit de kaas. Was erg lekker, maar al met al zeker niet nodig. De vleesoptie was eendenborstfilet, omdat ik geen vis lust hiervoor gekozen. Het was niet echt mijn smaak. Volgens de Ah site waarop het menu stond was de vleesoptie iets anders, dus dat is blijkbaar gewijzigd. Wel lekker gegeten en de service was goed!
Douda .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met de AH actie gevieren gegeten. Aangegeven dat we allen vegetarisch aten. De amuse, een soepje van topinamboer, was heerlijk. Het voorgerecht, een antipasti, was verfijnd, uitgebreid en een goed begin van de 3 gangen. Ik was verrast door een keuzemogelijkheid in de hoofdgerechten. Dat waardeerden we zeer. Hierdoor was de obligate pastakeuze niet de enige optie. Meestal kun je als vegetariër in een dergelijke actie niet kiezen. Naast pasta was er polenta als hoofdgerecht. Beide waren in balans en behoorlijk hoog van smaak. De polenta met paddenstoelen was niet droog en zachtkruidig. Helaas misten we groenten (pasta alleen met kaas, kruiden en olie), maar het was geen probleem dit extra te serveren. Wel tegen een meerprijs. Blij verrast waren we ook door de wijn die we uitkozen: niet op de kaart terug te vinden, maar op de fles zagen we dat deze biologisch was. Heel fijn! Goede uitleg en verhaal over de wijnkeuze van het restaurant. Hulde voor de service. Prettig, gastvrij en vriendelijk. Het dessert was prima. Niet te grote portie en niet te zoet. Ook hier was verfijning aanwezig. Wij komen nog eens terug, helemaal als 'groenten' een nog grotere hoofdrol in het het menu gaan uitmaken!
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
de eendenborst vonden we allebei niet zo lekker. het was de eerste keer dat we het aten. bediening was ronduit vriendelijk en prettig. wel wat lang wachten tussen de gerechten door.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Begonnen met lekkere anti-pasti daarna als tussengerecht hun heerlijke verse pasta met Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht een heerlijke eendenborst en roodbaarsfilet. En als afsluiter een heerlijk toetje met o.a. koffie pannacotta en overheerlijke karamelbolletjes.

Het was weer top!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Mooie gelegenheid, heerlijk gegeten, goede service. Gezellige avond gehad!!????
Ik ga er zeker nog eens naartoe!!
Jhm Kamphuis K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldig !!!! Heerlijk gegeten!!! Met AH kaart waarvan wel de reservering onduidelijk was!!!!! Maar geweldig opgelost!!!!!Was helemaal top!!!!!