Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Deurningerstraat 11 7514 BC Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Italiaans sprookje in Enschede

Reis door de Italiaanse keuken in Enschede. De gerechten zijn samengesteld uit pure en verse Italiaanse ingrediënten en het restaurant is geheel ingericht met Italiaanse meubels. De sprookjesachtige tuin is het paradepaardje. Wil je graag in de tuin zitten, maar weet je even niet waar je trek in hebt? Geen probleem. De chef-kok stelt persoonlijk een menu voor je samen.

Meer informatie over restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Jouw recensie over het restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Helga D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gastvrije ontvangst, vriendelijk personeel.
Mooi samengesteld menu en de gerechten van hoge kwaliteit.
Wij komen zeker terug.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Samen met collega heerlijk genoten van de het AH menu.Het was weer geweldig en voor herhaling vatbaar. Super smakelijk en met zorg samengesteld.
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
De service was perfect, echt heel attent.
Qua kwaliteit van eten: Wij waren al eens bij intenzo in Hengelo geweest en hadden vanuit daar hoge verwachtingen over het eten. Dit vonden we echter qua bijzonderheid tegenvallen in vergelijking met intenzo. Het was goed en lekker, maar niet heel bijzonder.
Verder een leuk restaurant met goed eten en hele goede bediening.
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We gingen hier uiteten met de Albert Heijn - restaurantactie. Je weet dan dat de keuze wat beperkter is, maar waar we voor konden kiezen was erg lekker! Wel een beetje veel kaasbij de voorgerechten en dat lust ik niet. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. En je durft daar toch niet over te klagen als je al met korting eet. Personeel was wel heel vriendelijk, dus wie weet had ik er wel iets van kunnen zeggen,
karin G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening.
Claudia N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Geweldig. Het eten is heerlijk, ziet er prachtig uit en de bediening is erg beleefd! Top avond
Ruurd R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
4-gangendiner was prima verzorgd. Het voorgerecht bestaande uit een anti pasta was zeer verrassend, terwijl het speciale pasta tussengerecht voor iedere tafel apart bereid werd. Bediening uitermate vriendelijk en redelijk deskundig. Een aanrader.
a-bommer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was heerlijk, de voorgerechten heel verrassend, het hoofdmenu heel goed, de bediening erg vriendelijk. Wij hebben genoten van een mooie avond ...
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Kleine porties, te hoge prijzen en saaie gerechten. Aankleding van de zaak is matig. Zeker geen aanrader voor de prijs. De eigenaar maakte een narcistische indruk.
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Minpuntje, ik vond de tafeltjes erg dicht op elkkaar staan, praat wat minder ontspannen.
Service prima, gezellige sfeer
Jannie M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst, het menu werd goed uitgelegd, het eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk en correct. Dit is een restaurant die ik zeer zeker zou aanraden aan familie en vrienden.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ontvangst en bediening waren vriendelijk.
Voor en nagerecht prima. Het hoofdgerecht , parelhoender , viel tegen. Weinig smaak.
Wij hadden er meer van verwacht.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
we waren hier voor de 2e keer met de AH actie. Nu met een vriendenstel. We kregen 4 gangen en elke gang was uitstekend. Met 2 flessen wijn moesten we Euro 85 per stel afrekenen. Heel redelijk. We konden buiten eten en waanden ons voor een avondje in Italie. Kun je zonder risico op teleurstelling naar toe gaan.
liesholsink .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten, klein en knus terras maar heel gezellig. Prima bediening, heel vriendelijk en attent. Gerechten waren lekker.
Francesco B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin buiten. We hebben het AH menu gehad echt super gegeten voor weinig.
Goede gerechten in een prettige sfeer. Uitstekende bediening en service. Een absolute aanrader voor een avond om uit eten gaan.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Nieuwe poging om recensie geplaatst te krijgen. 8 Juli hier gegeten. De kwaliteit is uitstekend. Echter verhouding prijs en kwantiteit laat te wensen over. Met vijf personen een klein schaaltje sla delen is toch echt een lachertje. Vervolgens voor het garnituur (aardappeltjes, friet) apart betalen past toch echt niet bij een restaurant dat zichzelf tot het bovenste segment rekent. En wederom kleine schaaltjes. Kwaliteit is niets op aan te merken, de rest wel.
Irma E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten vonden het jammer dat de muziek behoorlijk aanwezig was en niet echt paste bij het restaurant. Van ons had de muziek uit gemogen, voegde niets toe omdat het druk was.
Sardientje80 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin een ware oase alsof je op vakantie bent in Italië . We hebben het AH menu gehad echt super gegeten voor weinig.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Kwaliteit prima. Verhouding kwantiteit /prijs laat te wensen over.
Miranda E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
1e keer bij Intenzo en zeer goed bevallen; heerlijk gegeten.