Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Deurningerstraat 11 7514 BC Enschede Nederland Kaart

Over restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Italiaans sprookje in Enschede

Reis door de Italiaanse keuken in Enschede. De gerechten zijn samengesteld uit pure en verse Italiaanse ingrediënten en het restaurant is geheel ingericht met Italiaanse meubels. De sprookjesachtige tuin is het paradepaardje. Wil je graag in de tuin zitten, maar weet je even niet waar je trek in hebt? Geen probleem. De chef-kok stelt persoonlijk een menu voor je samen.

Meer informatie over restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lionne S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Douda .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met de AH actie gevieren gegeten. Aangegeven dat we allen vegetarisch aten. De amuse, een soepje van topinamboer, was heerlijk. Het voorgerecht, een antipasti, was verfijnd, uitgebreid en een goed begin van de 3 gangen. Ik was verrast door een keuzemogelijkheid in de hoofdgerechten. Dat waardeerden we zeer. Hierdoor was de obligate pastakeuze niet de enige optie. Meestal kun je als vegetariër in een dergelijke actie niet kiezen. Naast pasta was er polenta als hoofdgerecht. Beide waren in balans en behoorlijk hoog van smaak. De polenta met paddenstoelen was niet droog en zachtkruidig. Helaas misten we groenten (pasta alleen met kaas, kruiden en olie), maar het was geen probleem dit extra te serveren. Wel tegen een meerprijs. Blij verrast waren we ook door de wijn die we uitkozen: niet op de kaart terug te vinden, maar op de fles zagen we dat deze biologisch was. Heel fijn! Goede uitleg en verhaal over de wijnkeuze van het restaurant. Hulde voor de service. Prettig, gastvrij en vriendelijk. Het dessert was prima. Niet te grote portie en niet te zoet. Ook hier was verfijning aanwezig. Wij komen nog eens terug, helemaal als 'groenten' een nog grotere hoofdrol in het het menu gaan uitmaken!
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
de eendenborst vonden we allebei niet zo lekker. het was de eerste keer dat we het aten. bediening was ronduit vriendelijk en prettig. wel wat lang wachten tussen de gerechten door.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Begonnen met lekkere anti-pasti daarna als tussengerecht hun heerlijke verse pasta met Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht een heerlijke eendenborst en roodbaarsfilet. En als afsluiter een heerlijk toetje met o.a. koffie pannacotta en overheerlijke karamelbolletjes.

Het was weer top!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Mooie gelegenheid, heerlijk gegeten, goede service. Gezellige avond gehad!!????
Ik ga er zeker nog eens naartoe!!
Jhm Kamphuis K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldig !!!! Heerlijk gegeten!!! Met AH kaart waarvan wel de reservering onduidelijk was!!!!! Maar geweldig opgelost!!!!!Was helemaal top!!!!!
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Smaakvol en mooi geserveerd
Jimmy T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het restaurant is heel gehorig doordat je dicht bij de andere tafels zit.
Judith.termeulen T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Top gegeten, juiste pauze tijd tussen de gangen. Leuke sfeer en goede bediening. Zeer goed eten op mooie manier gepresenteerd
Trudi L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hadden via de Ah/Iens site geboekt , maar we zij met een kluitje in het riet gestuurd!!
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Verso! We hadden geluk dat het mooi weer was want we konden buiten in de tuin eten, heel sfeervol! We kregen een lekkere amuse van een wit schimmelkaasje met kleine crackertjes. Het voorgerecht, antipasti, is altijd een feestje op tafel met lekkere vitello, Italiaanse ham, een soepje, dunne sneetjes brood en bruschetta, een rolletje met pesto en salami, knoflook garnalen, gegrilde groenten en Parmesaanse kaas, heerlijk!
Als hoofdgerecht kozen we voor de gebakken runderhaas die supermals was met een fijne garnituur; een groene salade en frites (bijbesteld) werden apart geserveerd.
Het dessert was die avond Tiramisu met chocolade en een bolletje ijs, erg lekker.
De bediening was weer uitermate vriendelijk! Een aanrader dus.
MBrunger .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Verso. Het eten was perfect, de smaken kloppen, lekkere bijpassende wijn en mooi opgemaakte borden. Elke hap was intens genieten!
De bediening is goed en ze weten waar ze over praten. Met het mooie weer konden we buiten zitten in de gezellige stadstuin.
M.mansfield .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben een fijne avond gehad met vriendelijk bediening en heerlijk eten in een sfeervolle omgeving.
Michael Mansfield
Dijkoever .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een AH menu met een voortreffelijke gevariëerde antipasta als start. Gevolgd door een mooi gebakken stevige moot kabeltouw . Een dessert met veel verschillende smaaksensaties.
En dat in een cosy patio in gerieflijke stoelen en vele andere genietende gasten op een "gewone" dinsdagavond.
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Mooi opgediende en lekkere gerechten! Met de IENS AH Restaurantactie hier gegeten; menu was top.

De tuin is erg leuk, hebben daar gezeten op een zomerse avond. Enige nadeel van binnentuin is dat tafels wat dichter op elkaar staan en rokende mensen aan de tafel naast je dan niet erg fijn is. Ook binnen ziet het er leuk uit, dus bij minder weer een mooie optie!
Gnarfje17 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
wij vonden het een heerlijke ontspannende avond met een culinair hoogstandje !!!! er gaat een bijzondere rust uit van de entourage maar bovenal van het relaxte personeel .
PRIMA
Peter.wanders .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten, creatief en prima wijnen. Vakkundige service en een goede prijs kwaliteitverhouding. Kortom voor ons Hollanders een uitstekende locatie
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De sfeer in dit restaurant is top. Heerlijk in de binnentuin met gezellige verlichting en goed meubilair. Het eten op zichzelf is ook heerlijk. Niets op aan te merken. Wat ik echter wel een beetje 'cheesy' vind, is dat men bij binnenkomst eerst vraagt of je zin hebt aan een lekker glaasje prosecco en achteraf 22 euro pp de rekening zet voor 3 glaasjes en een alcoholvrije variant. De service was ok, niet meer dan dat. Een leuke avond, maar ken restaurants waar ze het over het geheel genomen toch beter doen.
HG55 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Alle drie van het verrassingsmenu. Ook de wijnen waarbij dessertwijn. Je kunt het aan Verso overlaten je te verwennen.
Nnnnnnnnnnn