Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Deurningerstraat 11 7514 BC Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Italiaans sprookje in Enschede

Reis door de Italiaanse keuken in Enschede. De gerechten zijn samengesteld uit pure en verse Italiaanse ingrediënten en het restaurant is geheel ingericht met Italiaanse meubels. De sprookjesachtige tuin is het paradepaardje. Wil je graag in de tuin zitten, maar weet je even niet waar je trek in hebt? Geen probleem. De chef-kok stelt persoonlijk een menu voor je samen.

Meer informatie over restaurant Verso Cucina Italiana d'Intenzo

Henk Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijke Italiaanse gerechten in combinatie met lekkere Italiaanse wijnen.
De sfeer en bediening is warm en aangenaam net als in Italië. En voor de prijs hoef je het niet te laten
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijke avond gehad met fantastisch eten en heerlijke wijnen. Jammer dat een grote groep dames zeer rumoerig was maar daar kon Verso niets aan doen. Dat was puur pech.
Manon E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat een culinair genot! Prachtige zaak, vriendelijke bediening, top! We waren met 8 man en we hebben alle 8 genoten. Dank tot snel!
JW P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We aten het menu van de AH restaurantactie. Er was alleen keuze in het hoofdgerecht: vis of vlees. Verder lag het menu vast. Verder kon het driegangenmenu aangevuld worden met een tussengerecht van Spaghetti Parmigiano, een specialiteit van het huis. Op de vraag of dat niet te machtig zou worden kwam de suggestie het terug te brengen tot een bijlage bij het hoofdgerecht zodat we het toch konden proeven. Dat bleek een perfect idee. Het voorgerecht bestond uit allerlei soorten vleeswaren en was bijzonder smakelijk. Het hoofdgerecht was eendenborst met allerlei heerlijks erom heen. Het dessert, tot slot, bestond uit bavarois van koffie en een bolletje noteneis en was overheerlijk. De bediening kwam enigszins langzaam op gang hetgeen wellicht te maken had met een volle zaak op de de dinsdag na kerst, maar was vriendelijk en attent. Verso staat in Enschede aan de top.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Toplocatie om heerlijk Italiaans te eten. Vriendelijke bediening, leuke sfeer, goede huiswijn (Primitivo) en heerlijk eten. Voor ons vooraf een heerlijke Vitello Tonato met verse tonijn en verder Coquilles (portie van de Coquilles had iets groter gekund). En als hoofdgerecht wild zwijn met ree, prachtig rosé gebakken en verder een simpele, maar heerlijke Spaghetti met kalfsgehaktballetjes. Een aanrader!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij waren op de AH restaurantactie eten. Prima en gezellige restaurant, goede deskundige bediening en prima kwaliteit prijsverhouding. Prima hoeveelheden, duidelijke uitleg voor bijpassende wijn. Top, wij komen zeker terug.
Lionne S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gekozen voor de tussengang (optioneel), de pasta uit de kaas. Was erg lekker, maar al met al zeker niet nodig. De vleesoptie was eendenborstfilet, omdat ik geen vis lust hiervoor gekozen. Het was niet echt mijn smaak. Volgens de Ah site waarop het menu stond was de vleesoptie iets anders, dus dat is blijkbaar gewijzigd. Wel lekker gegeten en de service was goed!
Douda .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met de AH actie gevieren gegeten. Aangegeven dat we allen vegetarisch aten. De amuse, een soepje van topinamboer, was heerlijk. Het voorgerecht, een antipasti, was verfijnd, uitgebreid en een goed begin van de 3 gangen. Ik was verrast door een keuzemogelijkheid in de hoofdgerechten. Dat waardeerden we zeer. Hierdoor was de obligate pastakeuze niet de enige optie. Meestal kun je als vegetariër in een dergelijke actie niet kiezen. Naast pasta was er polenta als hoofdgerecht. Beide waren in balans en behoorlijk hoog van smaak. De polenta met paddenstoelen was niet droog en zachtkruidig. Helaas misten we groenten (pasta alleen met kaas, kruiden en olie), maar het was geen probleem dit extra te serveren. Wel tegen een meerprijs. Blij verrast waren we ook door de wijn die we uitkozen: niet op de kaart terug te vinden, maar op de fles zagen we dat deze biologisch was. Heel fijn! Goede uitleg en verhaal over de wijnkeuze van het restaurant. Hulde voor de service. Prettig, gastvrij en vriendelijk. Het dessert was prima. Niet te grote portie en niet te zoet. Ook hier was verfijning aanwezig. Wij komen nog eens terug, helemaal als 'groenten' een nog grotere hoofdrol in het het menu gaan uitmaken!
Willemien B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
de eendenborst vonden we allebei niet zo lekker. het was de eerste keer dat we het aten. bediening was ronduit vriendelijk en prettig. wel wat lang wachten tussen de gerechten door.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Begonnen met lekkere anti-pasti daarna als tussengerecht hun heerlijke verse pasta met Parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht een heerlijke eendenborst en roodbaarsfilet. En als afsluiter een heerlijk toetje met o.a. koffie pannacotta en overheerlijke karamelbolletjes.

Het was weer top!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Mooie gelegenheid, heerlijk gegeten, goede service. Gezellige avond gehad!!????
Ik ga er zeker nog eens naartoe!!
Jhm Kamphuis K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldig !!!! Heerlijk gegeten!!! Met AH kaart waarvan wel de reservering onduidelijk was!!!!! Maar geweldig opgelost!!!!!Was helemaal top!!!!!
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Smaakvol en mooi geserveerd
jimmy T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het restaurant is heel gehorig doordat je dicht bij de andere tafels zit.
Judith.termeulen T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Top gegeten, juiste pauze tijd tussen de gangen. Leuke sfeer en goede bediening. Zeer goed eten op mooie manier gepresenteerd
Trudi L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We hadden via de Ah/Iens site geboekt , maar we zij met een kluitje in het riet gestuurd!!
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Verso! We hadden geluk dat het mooi weer was want we konden buiten in de tuin eten, heel sfeervol! We kregen een lekkere amuse van een wit schimmelkaasje met kleine crackertjes. Het voorgerecht, antipasti, is altijd een feestje op tafel met lekkere vitello, Italiaanse ham, een soepje, dunne sneetjes brood en bruschetta, een rolletje met pesto en salami, knoflook garnalen, gegrilde groenten en Parmesaanse kaas, heerlijk!
Als hoofdgerecht kozen we voor de gebakken runderhaas die supermals was met een fijne garnituur; een groene salade en frites (bijbesteld) werden apart geserveerd.
Het dessert was die avond Tiramisu met chocolade en een bolletje ijs, erg lekker.
De bediening was weer uitermate vriendelijk! Een aanrader dus.
MBrunger .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Verso. Het eten was perfect, de smaken kloppen, lekkere bijpassende wijn en mooi opgemaakte borden. Elke hap was intens genieten!
De bediening is goed en ze weten waar ze over praten. Met het mooie weer konden we buiten zitten in de gezellige stadstuin.
m.mansfield .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben een fijne avond gehad met vriendelijk bediening en heerlijk eten in een sfeervolle omgeving.
Michael Mansfield
Dijkoever .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een AH menu met een voortreffelijke gevariëerde antipasta als start. Gevolgd door een mooi gebakken stevige moot kabeltouw . Een dessert met veel verschillende smaaksensaties.
En dat in een cosy patio in gerieflijke stoelen en vele andere genietende gasten op een "gewone" dinsdagavond.