Verso Aan 't Strand

Nicolle M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ook al was het niet druk, is deze strandtent zo ingericht dat je toch knus zit, openhaard was aan. Het eten was heerlijk en de service erg aardige jonge mensen. Echt voor herhaling vatbaar.
René T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een boven gemiddeld mooie strandtent met een luxe uitstraling, vriendelijk personeel en prima eten. Een aanrader dus. Als enige nadeel kan je zeggen dat het een stukje lopen is maar als je het als een strandwandeling beschouwd valt het best mee.
Modeur49 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de restaurantzegelactie. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het toetje was itt tot het voor en hoofdgerecht wat minder en dat lag aan het pannekoekje wat koud en erg droog was, het ijs wat erbij geserveerd werd was weer heerlijk. Toch gingen wij met een tevreden gevoel naar huis.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De service is zeer slecht . Wij moesten erg lang wachten voor onze drankejs en menukaart. Uiteindelijk heb ik zelf maar iemand geroepen want uitzichelf kwam er niemand om te vragen wat we wilden drinken. Menu kaart kwam ook een tijd later. Met weining tot geen keuze. Wij vroegen om de gewone menukaart omdat wij hier niet uit konden kiezen. Er werd toeng ezegd dat er op de gewone menukaart niet veel meer stond dan sate, een hamburger en zeebars. Het werd ook met een toon gezegd dat we niet moesten zeuren. Personeel was ook niet genegen om de andere kaart te pakken. Inmiddes zaten wij daar al een uur en nog steeds geen eten. Terwijl andere mensen die na ons binnenkwamen allang hun eten hadden.
We kregen ook nog te horen dat we maar facebook hadden moeten kijken om te zien wat het menu was, dan hadden we geweten dat de kaart erg summier was. Dit is toch geen antwoord??!!.
Kortom een ervaring rijker en een illusie armer. Voor ons geen Verso meer.
Vagebond2003 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met AH actie gegeten. Keuze uit twee voor en twee hoofdgerechten.Keuze uit vlees of vis. Bijde smakelijk bereid.Nagerecht ook erg smakelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De bediening is erg vriendelijk. Namen tijd voor een belangstellend praatje.Het eten was heerlijk.Er is veel aandacht aan besteed.Allemaal vers en gezond. Veel groenten. Ruimte ziet er mooi gedecoreerd uit. Gezellig en stijlvol.Een aanrader. Leuke lokatie met zicht op de zee. Wel even zoeken naar je auto in het donker.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Vooraf wisten we dat we niet de reguliere kaart kregen, maar een aangepaste kaart. Begrijpelijk. We hebben evengoed een prima keuze kunnen maken. Zowel de millefeuille, als de salade gerookte kip als de salade wonton/zalm was zalig. Evenals het hoofdgerecht zalm en varkenshaas. Miste wel iets van een salade/rauwkost, maar dat is misschien iets van mij persoonlijk ;-)
Als afsluiter allevier gekozen voor de appelrumble Liquor 43. Zalig!! De bediening was vlot en vriendelijk. De inrichting was prachtig en de tafels stonden lekker ruim opgesteld!
Vanaf de parkeerplaats is het een stukje lopen over het strand (verhard pad), maar de volle maan was eigenlijk best een fijne verlichting. Zonder de maan zou het wel pikkedonker zijn geweest! ;-)
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk ontvangen. Bij het opnemen van onze keuze hadden we echter een jongeman die totaal geen affiniteit heeft met de horeca. Wat een ontzettend onvriendelijke man die ook niet luisterde naar onze wensen. Daarnaast waren er twee meiden die het fantastisch deden. Deze jongeman kan door zijn houding een gezellige avond verpesten. Het eten was super en de ambiance ook.
Marydropinn .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Op 5 september bij Verso met 3 personen gegeten.
Alles was perfect , het weer de bediening het eten en de locatie ,
zeker een aanrader .
Romy9010 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten was erg lekker iets wat simpel maar zeker tevreden. De bediening uitermate vriendelijk. Heerlijk op het terras gezeten met ondergaande zon.
Liekhartog .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben super lekker gegeten en personeel is ook vriendelijk. Een nadeel dat je vanaf de parkeerplaats een eind moet lopen bij mooi weer geen probleem, helaas hadden wij regen. Als hiervoor een oplossing zou komen is het een toprestaurant ook bij slecht weer.
Irene.vaneijk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij zijn afgelopen donderdag bij Verso gaan eten en het was fantastisch. Het eten was echt heerlijk en het restaurant ziet er fantastisch uit. Het ligt precies tussen de 1e en 2e slag in, dus een beetje lopen. Echt een aanrader en wij gaan zeker terug!
Frankboesenach .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vanaf de parkeerplaats 2e slag moet je een stukje lopen over een verharde aangelegd over het mooie strand naast het duin naar het strandpaviljoen Verso. We werden netjes ontvangen en kregen een plaats met direct uitzicht op strand en zee. De maaltijd was uitstekend, een fris voorgerecht en een hoofdgerecht met verse onderscheidende groenten en een heerlijke varkenshaas of een zalm. We bezoeken als inwoner van Rockanje Verso zeker meer.
Heleenjan .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was echt super, de locatie sowieso heel leuk, maar de bediening was echt heel slecht!!
Op het hoofdgerecht hebben we een uur moeten wachten. Na diverse keren onze wensen kenbaar gemaakt te hebben, drong het bij het personeel niet door dat wij al heel lang zaten te wachten op de volgende gang. Bijzonder slechte communicatie. Vervolgens kwam het nagerecht ook niet "spontaan". Jammer,jammer!!!! Hopelijk is deze reactie een goede leerschool voor het niet professionele personeel!!!!
CAarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Via IENS/AH acti geboekt niet wetende dat het zo'n mooie zomeravond zou worden.
Tafel met schitterend uitzicht op ondergaande zon. Leuke loungesfeer terras.
Bediening kon de drukte niet aan, dus wel lang wachten.
Eten en wijnen waren erg lekker, maar voor 39,50 per menu wel duur voor de relatief eenvoudige gerechten die je kreeg, waardoor het tweede menu eigenlijk niet echt gratis was.

• Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hadden erg veel zin om bij Verso te eten, mooi weer, mooie entourage...alleen hadden we er toch meer van verwacht: het duurde erg lang voordat ons eten kwam, bediening was niet altijd op de hoogte of bestelling al was doorgekomen...kortom teveel 'foutjes' voor zo'n mooie strandtent! Jammer!!
Christine_siddre .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Reservering om 19:00 op een hele warme zomerse avond, maar ze hadden netjes onze tafel buiten (aangevraagd) voor ons klaar staan. Wel volop in de zon want er waren geen parasol voeten meer, dus eerste 45 min flink in de sauna gezeten. Maar hey, het is eindelijk goed weer in Nederland, dan moeten we niet klagen! Bediening zette dan ook 2 volle karaffen water incl ijs op tafel, heel fijn!
Drankjes lieten even op zich wachten, maar dat lag niet aan de inzet van het personeel, het was uitzonderlijk warm en druk.
Eten van het menu was goed, en ook lastig om er een keuze uit te maken. Normale prijs is aan de hoge kant, maar wat je krijgt met de ah-actie voor de helft van de prijs was erg goed en de moeite waard!
Het decor binnen ziet er geweldig uit, buiten daarin tegen is het erg saai en kaal, een leuk kussentje op de stoelen zou al helpen.
Al met al, aanrader!
Yeng44 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima locatie, vriendelijk personeel en een goeie keuken.! Enige minpunt, voor hoofdgerecht en dessert moest een eeuwigheid worden gewacht!
Jbuizer B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Goed verzorgt leuke bediening frisse jongen mensen wij kende verso niet maar komen wel wat meer wij komen uit Zoetermeer maar zijn veel in Rockanje op parkRondewei daar hebben wij een fijn shalet .en vertoeven wij daar heel veel.GrFam Buizer.