Verso Aan 't Strand

Swinsedreef 28 3235 AR Rockanje Nederland Kaart
31-181820175

Meer informatie over restaurant Verso Aan 't Strand

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
prima restaurant, mooi ingericht. jammer van het tv-scherm aan de muur, als je daaronder zit, krijg je elke 5 minuten een lichtflits...

we komen zeker terug.
ivonne.i.doorschodt .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hier gisteren (28-1) van de AH actie gegeten. Best wel even anders in via het strand (in het donker) naar dit restaurant te gaan. De verwachtingen waren hoog gespannen. Eenmaal daar aangekomen werden we heel hartelijk ontvangen. Een fantastische gelegenheid. Groot, hoog en verschillende lounge zitjes. Ons tafeltje gaf leuk zicht op alle kanten van het restaurant. Keus uit vlees/vis zowel in voorgerecht als hoofdgerecht. Beiden waren super heerlijk. Goed warm en heel lekker van smaak. Lekker huiswijntje erbij. Super!. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met AH actie bij Verso gegeten. Was helemaal top! Ontvangst, bediening, locatie, de gerechten en wijn allemaal even goed, vriendelijk en sfeervol. Voor herhaling vatbaar!
katinka H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was goed netje ontvangen . Helaas bij het voorgerecht verkeerde gerecht ontvangen . Dit werd netjes opgelost. Drie dezelfde voorgerechten besteld en alle verschillend . Bij het hoofdgerecht kregen we te horen dat het bier op was dit was een teleurstelling . Verder ook geen compensatie. Een mooie strandtent maar door deze ervaring zullen wij hier helaas niet snel meer gaan eten .
Nicolle M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellig en mooi aangekleed restaurant. Het eten was heerlijk van smaak en werd mooi opgedient .
Vriendelijke bediening. Kort gezegd.. een fantastische avond.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ook al was het niet druk, is deze strandtent zo ingericht dat je toch knus zit, openhaard was aan. Het eten was heerlijk en de service erg aardige jonge mensen. Echt voor herhaling vatbaar.
René T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een boven gemiddeld mooie strandtent met een luxe uitstraling, vriendelijk personeel en prima eten. Een aanrader dus. Als enige nadeel kan je zeggen dat het een stukje lopen is maar als je het als een strandwandeling beschouwd valt het best mee.
modeur49 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de restaurantzegelactie. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het toetje was itt tot het voor en hoofdgerecht wat minder en dat lag aan het pannekoekje wat koud en erg droog was, het ijs wat erbij geserveerd werd was weer heerlijk. Toch gingen wij met een tevreden gevoel naar huis.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De service is zeer slecht . Wij moesten erg lang wachten voor onze drankejs en menukaart. Uiteindelijk heb ik zelf maar iemand geroepen want uitzichelf kwam er niemand om te vragen wat we wilden drinken. Menu kaart kwam ook een tijd later. Met weining tot geen keuze. Wij vroegen om de gewone menukaart omdat wij hier niet uit konden kiezen. Er werd toeng ezegd dat er op de gewone menukaart niet veel meer stond dan sate, een hamburger en zeebars. Het werd ook met een toon gezegd dat we niet moesten zeuren. Personeel was ook niet genegen om de andere kaart te pakken. Inmiddes zaten wij daar al een uur en nog steeds geen eten. Terwijl andere mensen die na ons binnenkwamen allang hun eten hadden.
We kregen ook nog te horen dat we maar facebook hadden moeten kijken om te zien wat het menu was, dan hadden we geweten dat de kaart erg summier was. Dit is toch geen antwoord??!!.
Kortom een ervaring rijker en een illusie armer. Voor ons geen Verso meer.
Vagebond2003 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met AH actie gegeten. Keuze uit twee voor en twee hoofdgerechten.Keuze uit vlees of vis. Bijde smakelijk bereid.Nagerecht ook erg smakelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De bediening is erg vriendelijk. Namen tijd voor een belangstellend praatje.Het eten was heerlijk.Er is veel aandacht aan besteed.Allemaal vers en gezond. Veel groenten. Ruimte ziet er mooi gedecoreerd uit. Gezellig en stijlvol.Een aanrader. Leuke lokatie met zicht op de zee. Wel even zoeken naar je auto in het donker.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Met de AH actie hier gegeten. Vooraf wisten we dat we niet de reguliere kaart kregen, maar een aangepaste kaart. Begrijpelijk. We hebben evengoed een prima keuze kunnen maken. Zowel de millefeuille, als de salade gerookte kip als de salade wonton/zalm was zalig. Evenals het hoofdgerecht zalm en varkenshaas. Miste wel iets van een salade/rauwkost, maar dat is misschien iets van mij persoonlijk ;-)
Als afsluiter allevier gekozen voor de appelrumble Liquor 43. Zalig!! De bediening was vlot en vriendelijk. De inrichting was prachtig en de tafels stonden lekker ruim opgesteld!
Vanaf de parkeerplaats is het een stukje lopen over het strand (verhard pad), maar de volle maan was eigenlijk best een fijne verlichting. Zonder de maan zou het wel pikkedonker zijn geweest! ;-)
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk ontvangen. Bij het opnemen van onze keuze hadden we echter een jongeman die totaal geen affiniteit heeft met de horeca. Wat een ontzettend onvriendelijke man die ook niet luisterde naar onze wensen. Daarnaast waren er twee meiden die het fantastisch deden. Deze jongeman kan door zijn houding een gezellige avond verpesten. Het eten was super en de ambiance ook.
marydropinn .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Op 5 september bij Verso met 3 personen gegeten.
Alles was perfect , het weer de bediening het eten en de locatie ,
zeker een aanrader .
romy9010 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten was erg lekker iets wat simpel maar zeker tevreden. De bediening uitermate vriendelijk. Heerlijk op het terras gezeten met ondergaande zon.
liekhartog .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben super lekker gegeten en personeel is ook vriendelijk. Een nadeel dat je vanaf de parkeerplaats een eind moet lopen bij mooi weer geen probleem, helaas hadden wij regen. Als hiervoor een oplossing zou komen is het een toprestaurant ook bij slecht weer.
irene.vaneijk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij zijn afgelopen donderdag bij Verso gaan eten en het was fantastisch. Het eten was echt heerlijk en het restaurant ziet er fantastisch uit. Het ligt precies tussen de 1e en 2e slag in, dus een beetje lopen. Echt een aanrader en wij gaan zeker terug!
frankboesenach .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vanaf de parkeerplaats 2e slag moet je een stukje lopen over een verharde aangelegd over het mooie strand naast het duin naar het strandpaviljoen Verso. We werden netjes ontvangen en kregen een plaats met direct uitzicht op strand en zee. De maaltijd was uitstekend, een fris voorgerecht en een hoofdgerecht met verse onderscheidende groenten en een heerlijke varkenshaas of een zalm. We bezoeken als inwoner van Rockanje Verso zeker meer.
heleenjan .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was echt super, de locatie sowieso heel leuk, maar de bediening was echt heel slecht!!
Op het hoofdgerecht hebben we een uur moeten wachten. Na diverse keren onze wensen kenbaar gemaakt te hebben, drong het bij het personeel niet door dat wij al heel lang zaten te wachten op de volgende gang. Bijzonder slechte communicatie. Vervolgens kwam het nagerecht ook niet "spontaan". Jammer,jammer!!!! Hopelijk is deze reactie een goede leerschool voor het niet professionele personeel!!!!
CAarsbergen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Via IENS/AH acti geboekt niet wetende dat het zo'n mooie zomeravond zou worden.
Tafel met schitterend uitzicht op ondergaande zon. Leuke loungesfeer terras.
Bediening kon de drukte niet aan, dus wel lang wachten.
Eten en wijnen waren erg lekker, maar voor 39,50 per menu wel duur voor de relatief eenvoudige gerechten die je kreeg, waardoor het tweede menu eigenlijk niet echt gratis was.