Versaen

• Bancontact , Mastercard , Visa
  • Af te huren , Bar , Wijnkelder
Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Versaen

E N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
We bezoeken met enige regelmaat dit restaurant en zijn nog nooit teleurgesteld. De verrassingsmenu´s zijn een aanrader. Er is een open keuken. Zeer gastvrij
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Gewoon in een woord zeer goed
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prachtige entree met zicht in de wijnkelder, mooie inrichting. Het eten was heerlijk, vooral de visgerechten waren erg goed! Onze dame van de bediening ging teveel op de automatische piloot. Uitleg bij de gerechten was te snel en emotieloos opgezegd. Jammer, want haar collega’s zorgden wel voor die warme sfeer. Al met al fantastisch gegeten maar dat warme bad hebben we net gemist. Volgende keer beter!
ossjes .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Geweldige avond gehad, elk bord was een feestje om te zien en echt een sensatie om te eten. Bediening was zeer vriendelijk en hadden veel kennis van de producten.
Coen N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
We komen zeker nog eens terug!
Heerlijk gegeten en gedronken,
fijne ambiance.
Ankie G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Super gegeten! Alle gerechten waren van hoge kwaliteit. De bediening was iets minder dan anders, door twee stagiaires die duidelijk nog moesten leren: te volle wijnglazen, te lang zonder drinken, vriendelijk maar zonder echte horecaziel. Alles moet geleerd worden, maar in een zaak van deze kwaliteit en met bijbehorende prijs doet het wel afbreuk aan ons avondje uit.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Wat was het heerlijk. Alleen de tafeltjes wat dicht op elkaar. Maar het eten was echt heek bijzonder! Top!
Ine R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben met vrienden een gezellige avond gehad, onder het genot van een culinair etentje. Onze vrienden waren ook zeer verrast! We hebben genoten........
Marloes N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Kwaliteit absoluut niet in verhouding tot wat je ervoor moet betalen. Prima eten en het restaurant ziet er netjes uit. Echter ontbreekt het aan sfeer en warmte, erg veel licht waardoor het niet knus was. Personeel jong en ingeprogrammeerd. Heeft geen persoonlijke aandacht voor de klant. Wij gaan niet meer terug.
Guus F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Dochters en ik hebben genoten van de sfeer en het fantastische diner.
R. C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Een pareltje in Ravenstein, heerlijk gerechten goed uitleg! Attente bediening en prettige sfeer. Achtergrond muziek zou wel iets meer bij de tijd mogen zijn.
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heel lekker en bijzonder gegeten. Ook aantal alcoholvrije cocktails/drankjes op de kaart. En er kan ook een bijpassend alcoholvrij drankje besteld worden (wat niet op de kaart staat).
J. F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prachtig en geweldige gerechten; smaak- en ontspanningsbelevenis in optima forma. In jaren niet zo lekker gegeten. Vriendelijke bediening en hoewel niet goedkoop werkelijk elke euro waard!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Uitstekend restaurant; is al jaren op zeer hoog nivo en blijft zich verbeteren .
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten, wel aan de prijs. De bediening is vriendelijk en jong met veel kennis. De open keuken is een avondvullend programma op zich.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We eten regelmatig bij Versaen, constante kwaliteit, ervaren team, wisselende uitgebalanceerde menu’s.
Geweldige culinaire beleving.
W.w. B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijke gerechten, welke door een vriendelijk team van medewerkers perfect wordt opgediend en toegelicht.
Begeleid door prachtige wijnen.
Genoten van een heerlijke avond.
Joop J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Was uitstekend. Gezellig en de service was ook uitstekend. Ik ga zeker terug.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Fantastisch gegeten! Mooie kaart, goed wijnadvies. Een zaak waar in de keuken en in bediening met veel passie wordt gewerkt, zeker een aanrader.
MP D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Oesters vooraf, waarbij de gember iets overheerste. Verder prima. Eendelever met rode bietjes, mooi gerecht. Gamba's met Iberico-ham en artisjok, wederom prima. Entrecôte met truffel en eekhoorntjesbrood: mooie cuisson. Kaas toe. Kortom, prima gegeten, geserveerd door attente bediening. Aanrader.