Versaen

Zondag gesloten

• Bancontact , Mastercard , Visa
  • Af te huren , Bar , Wijnkelder
9,2

Jouw recensie over het restaurant Versaen

Petra .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We namen het verrassingsmenu, super gaaf dat je kon aangeven wat je van de kaart in het menu wilde hebben. Een persoon had bij ons specifieke wensen, daar werd de hele tijd rekening mee gehouden. Het eten was heerlijk en zeer verrassende smaaakcombinaties.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke verassende gerechten mede door de opbouw van de menukaart. Fijne persoonlijke bediening door ober en sommelier.
Herald W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en leuk jong team met veel enthousiasme en energie. Mooie locatie in oud stadje en lekkere wijnen. Entrecote was de topper van de avond maar ook skrei, tonijn en niet te vergeten lam was echt top. In een woord super en 9 gangen bleef verrassen en mooie grootte van de gerechten.
C.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Prachtige zaak, heerlijk eten! Koks maken er werkelijk prachtige smaakvolle gerechten van, bijzondere wijnen en bieren (positief).
J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Geweldig eten in een vriendelijke ambiance. Mooie kaart met veel keus. Oprecht personeel, ongedwongen en natuurlijk in hun benadering. Gemakkelijk te reserveren via de site.
Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Deskundig en erg vriendelijk personeel. Mooi en smaakvol ingericht restaurant. Beperkte kaart, met prachtige gerechten. Kwalitatief top. Perfecte wijnen.
Jody J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Fantastisch lekker gegeten. Mooie kunstwerken en bijzondere smaken. Was echt verrast van de prijs/kwaliteit verhouding. Beslist de moeite waard. Wij komen in ieder geval weer op korte termijn graag terug. Dank voor n lekkere avond.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Sfeervol de inrichting en de tafel. Smaakvol, verrassend en afwisselend het bord. Je ziet en smaakt t werk en de kennis die het maken. Mooie cadans van serveren.
Lobke V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Het eten was heel erg lekker!
M V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het etentje met onze pubermeiden was heerlijk. Mooie gerechten, goede smaken en ook van het bijpassende wijn arrangement hebben we erg genoten. Mijn man werd nog verrast met een heerlijk plaatselijk biertje voor zijn verjaardag. Bediening is erg correct maar ook vlot. Kortom een heerlijk avondje genieten.
S T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Geweldig lekker gegeten. Echte lekkere gerechten met veel smaak en zeer geslaagde combinaties. Zeer decoratief opgediend. Bediening was heel vriendelijk en we werden netjes ontvangen. Bij vertrek werden we uitgeleide gedaan door meerdere personeelsleden, dus het voelde aan alsof gewaardeerde gasten waren. Heerlijk.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Geweldig lekker gegeten, mooie ambiance. Alleen de bediening zou iets informeler mogen . Het was een heerlijke avond.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Alles was naar wens.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima sfeer, ruime keuze, zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding, wijnarrangement zeker bijboeken,
open keuken, kortom zeker doen.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk wederom, mooie composities, perfecte porties! Bediening mag meer echt aanwezig zijn, de sommelier is leuk, mag vanaf binnenkomst wel wat enthousiaster wellicht, rest komt 'n beetje terughoudend over, kortom meer trots en enthousiasme zou op z'n plaats zijn in dit fijne restaurant!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Omdat we een half jaar getrouwd waren gingen we bij Versaen eten op een woensdagavond. We werden ontvangen met bubbels en twee amuses in de kleine tuin, waar we nog even van de laatste zonnestralen konden genieten.
Vervolgens werden we naar onze tafel geleid. De tafels staan wel krap op elkaar, waardoor we ongewenst mee konden genieten met de intense discussies van onze buren. Dit was echter het enige minpuntje aan de verder geweldige avond.
We kregen vier gangen, die stuk voor stuk heerlijk waren. Goede bereidingen, veel groenten, chefs die zichtbaar genieten in de keuken. Bijpassende wijnen in het BOB-arrangement genomen, fijne uitleg erbij en nette halve glazen.
Het nagerecht was echt een aanrader - drie bereidingen van perzik.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Een leuk restaurant: vlotte inrichting, open keuken, en een prima menu. Nieuwsgierig naar een wijn uit Libanon, mogen we die gewoon proeven, ook al is al duidelijk dat deze niet bij ons hoofdgerecht past. Er worden ook Nederlandse wijnen geschonken trouwens. Alles was heel smakelijk en goed afgewerkt. Verrassend lekker was de zalm: perfect met een fantastisch korstje. Ook het nagerecht met verschillende structuren van perzik mocht er wezen. Het was niet druk: zulke kwaliteit wens je meer klandizie toe. Maar het was een heel hete doordeweekse dag, dus misschien lag het daar wel aan. Wij komen in elk geval nog eens terug!
André T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zaterdagmiddag lunch bij Versaen, geen amuse, maar wel brood. De vier gangen menu waren van klein portie maar lekker en verfijnd. Vriendelijke bediening en sfeer was modern minimalistisch.
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Teleurstellend, voorgerecht met zure koude quinoa
was niet te eten, ook werd er niets anders aangeboden
Hoofdgerecht goed van smaak maar veel te weinig,
Met drankje erbij was de prijs kwaliteit niet in
verhouding, voor ons geen tweede keer meer.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voortreffelijk geluncht bij Versaen! Rouleau van Procureur, aardappelpreisoep met oesters en paling, diverse bereidingen van hazenrug en mandarijnendessert! Gruener Veltliner en lichtrode niet te zware Zweigelt als goede begeleidende wijnen! Bediening voorkomend! Ambiance van restaurant smaakvol en mooie bijzondere kerstsfeer!