Vers

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:00
Zondag Gesloten
Matthias H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Smakelijk geluncht hier met de Rotterdampas. Ruime keus aan verse drankjes, hele goede gevulde soep en rijk belegd snee brood. Supervers en gezond!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hier voor een high tea via Groupon geweest. De high tea bestond uit 2 delen. Eerst een hartig deel en daarna een zoet deel. Over het hartige deel niks dan goeds. Erg lekker met leuke combinaties. Het zoete deel was gewoon niet lekker. De taartjes waren veel te klef en zompig en weinig zoets aan. En noem iets geen chocolade als het gaat om gerechten met een klein beetje cacaopoeder. Jammer. Ik snap de glutenvrij, geraffineerde suikervrij ideeën wel, maar niet als dit ten koste gaat van lekker eten.
Dus voor het hartige deel zeker een aanrader, maar als je houdt van goed (foute) zoetigheden, ga dan ergens anders heen.
Bediening erg aardig. Decor zeker leuk.
Edwinvwijngaarden .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wat een aanwinst voor Nederland! Heerlijk vers eten! En mooie combinaties van producten die ikzelf absoluut niet zou combineren. Verrassend! De bediening is vakkundig, gezellig en alert. En als je na het eten nog zonder schuldgevoel wil snoepen....dat kan ook! Geen geraffineerde suikers en andere zooi. Heerlijke salades, soepen, belegde broden. Top!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Ik heb er heerlijk vers en gezond gegeten, er is een vriendelijke informele sfeer en bediening.
Al met al, hier ga ik zeker vaker eten,koffie drinken met eigen gemaakte taart, bonbons, soepen, salades enz. enz.
En dat kan want zij hebben buiten hun vaste gedeelte van d hun kaart, iedere week een wisselend deel van de kaart met nieuwe keuzes.
Bijzonder om mee te maken, iedere week weer een verrassing.
Een echte aanrader!
Tammie S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Van de week heerlijk gegeten bij Vers Rotterdam! Wij hebben genoten van een uitgebreide "High Tea" wat een verwennerij! Was zo moeilijk om iets van de kaart te kiezen dus de "High Tea" was de perfecte oplossing; van alles een beetje! Ik noem het; "Heerlijkheid om de hoek" Ga zo door, wij zijn heel erg blij met deze aanwinst in de buurt! ;-)
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Heerlijke soep! Elke week weer andere verrassende soepen. En de koffie is ook zo lekker, man met bril koffie! Super vriendelijk personeel. En zo fijn dat alles vers en gezond is!!!!!! De framboos/choco truffels die ze zelf ook vers maken die zijn njam njam!
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Mooie nieuwe zaak met wekelijks wisselende,verassende soepen op de kaart.Lekkere verse taarten en voor elk dieet- of allergiewens genoeg keuze. De smoothies zijn erg lekker en vooral gezond!
Vriendelijk personeel!

Echt een aanrader om eens binnen te wippen!