VERS Eten&Drinken

Zaterdag 11:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant VERS Eten&Drinken

Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De trein had vertraging. Op zoek naar een kop koffie vonden we Vers. Vervolgens hier geluncht. Ik had de spicy burger, deze was echt heel erg lekker. Tevens frietjes besteld met eigen gemaakte mayonaise. Grote complimenten voor de service met een grote glimlach en het overheerlijke eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij hadden een personeelsfeest welke aanving met een lunch bij Vers. Heel veel heerlijke vers belegde broodjes, heerlijke zelf gemaakte soep, vers geperste jus de orange en andere dranken. Vriendelijke service. Echt een aanrader!
Ema N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Ik geef geen 10, omdat met dat vast niet geloofwaardig vindt, maar ik vind het eigenlijk wel een 10. Gezond eten, lekker eten en zeer betaalbaar!
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Heeeeerlijk goed en verantwoord, en over het algemeen biologisch eten!
Vegaburger met truffelmayo mjammm
Ach eigenlijk is alles daar lekker :)
Echt een aanrader!!
En geloof mij, ik ben super kritisch wat eten betreft. :)
Syllie19 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Heerlijke verse producten! De pasta's(heerlijke ravioli) en salades zijn mijn favoriet daar. Om daar te eten of gewoon te meenemen om er thuis, of langs waterkant van te genieten. De producten worden nml verpakt in mooi kartonnen doosje en houten bestek!
MikeT1979 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
(H)eerlijk eten! Goede prijs en enthousiaste service. Beste burgers & pasta's van Alkmaar. Echt een aanwinst voor Alkmaar.