Vers 010

6,9
7,1
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gezellig even wat gegeten met wat collega's op tafel onder andere spareribs en saté , goede smaak, goede prijs en portie ook voldoende gezellige bediening. Geen poespas gewoon leuk restaurant. Apart dat er bij 1 van de tafels strobalen lagen als stoel!
Martijn2001 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer vriendelijke en attente bediening met glimlach. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Het interieur is ietwat gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken. Hier komen we zeker terug!
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Afgelopen dinsdag hebben wij hier gegeten voordat wij naar het Luxor gingen. Het is een eenvoudig ingericht restaurant met vriendelijke bediening en alles loopt ook vlot. Mooi voor een snelle maaltijd. Helaas schrokken wij van de frituurlucht die er hing bij binnenkomst. Het leek of dat wij een snackbar in liepen waar ze het frituurvet al even niet hadden ververst. Jammer want deze lucht roken wij ook tijden ons eten etc. Wellicht was de afzuiging kapot , maar mocht dit structureel zo zijn , dan gaat dit ze zeker klanten kosten. Wij hebben de mosselen gegeten, die waren oke.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuk weekend in Rotterdam gepland, dus op zaterdagavond ...we hadden niet zo'n zin weer de stad in te gaan... Dachten we een leuke brasserie gevonden te hebben dicht bij het hotel. Dachten we...We kregen te horen dat we buiten op het terras moesten eten omdat de zaak gesloten was voor een buffet. Buiten waaide het nogal, het was veel te fris....dus wilden we al opstappen, opeens was toch een plekje binnen vrij. We bestelden een lekker glas wijn, prima we wilden graag een biefstukje eten. De naam Vers 010, deed iets goeds verwachten" onze naam hebben we gekozen omdat alles hier vers is en vers bereid wordt" zei de ober. De biefstuk die we "medium" bestelden was helemaal doorgeslagen, alsof deze in een magnetron was opgewarmd, niet lekker mals of zo gewoon een klomp gaar vlees op je bord. Door het bereiden van het voedsel werd het vreselijk warm binnen en werd een groot raam open gezet, waardoor we weer in de tocht kwamen te zitten. Al bij al een slechte ervaring Rijker, jammer....