Vers 010

Meer informatie over restaurant Vers 010

Jouw recensie over het restaurant Vers 010

P K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Als je om half elf een zaak binnenloopt voor koffie is het niet leuk als er een steekwagentje tussen de tafels staat en alles aan de bar nog uitgepakt wordt en overal dozen staan. Zorg dat je klaar bent om gasten te ontvangen. Het tocht in de zaak omdat er ergens een raam openstaat en de voordeur ook. Als er geklaagd wordt blijkt het raam niet dicht te kunnen maar de voordeur blijft ook open. Iemand bestelt een slagroompunt en krijgt een punt met overwegend mokka. Als er gevraagd wordt om bediening wordt er nors omgekeken. Nou ja, onze koffie met appeltaart was prima, maar als je gasten ondergeschikt maakt aan je ´service´ dan is er een probleem.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijke spareribs waar het vlees van afvalt. Dit keer ook een thaise dagsoep genomen.Zeer smakelijk. Bediening super vriendelijk.Lekker dicht bij luxor theater ook. Bij volgend bezoek is kopje koffie altijd gratis.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gisteren samen met Maranke wezen eten eten het was weer Heerlijk.
De gastvrouwen waren erg gastvrij en attent. Het brood met smeersel was weer heerlijk. We hebben erg genoten en komen snel weer terug
Hendrine N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Ondanks dat bijna het hele restaurant de voorstelling moest halen in het nieuwe Luxor, was de bediening super gezellig en goed en het eten ruimschoots en heerlijk geserveerd! Klasse hoor!
Josien H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Hier met een groep van acht gegeten, allemaal verschillende gerechten en iedereen tevreden. Alles vers, bediening top, attent en gezellig. Prijs klopt met wat je krijgt
P K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Doe wat je belooft. Nou, Vers 010 doet dat.
Een bruin broodje carpaccio. Gewoon alles goed, Broodje kakelvers. Prima carpaccio, prima alles eromheen. Hoort dat? Ja, dat hoort, maar is in de horeca helemaal niet standaard. Een pluim voor Vers 010, ook voor de bediening.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met een oud collega samen geluncht op 18 januari. Boterhammen met croquet en een uitsmijter. Glaasje jus d' orange erbij. De bestelling werd prompt geserveerd, het drinken direkt, het eten duurde iets langer. Maar voor een lunch tijdens werktijd allemaal prima op tempo. De lunch was goed al hadden de croquetjes iets minder lang in de frituur gemoeten. De inrichting is bijna ouderwets degelijk, het personeel vriendelijk en correct.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ruim 1,5 uur moeten wachten (van te voren aangegeven dat we naar een voorstelling in het luxor zouden gaan) en snel moeten eten. Jammer! Ober was erg vriendelijk maar helaas duurde het echt veel te lang. De frituurlucht in de tent was ook niet heel prettig..
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gezellig even wat gegeten met wat collega's op tafel onder andere spareribs en saté , goede smaak, goede prijs en portie ook voldoende gezellige bediening. Geen poespas gewoon leuk restaurant. Apart dat er bij 1 van de tafels strobalen lagen als stoel!
martijn2001 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer vriendelijke en attente bediening met glimlach. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Het interieur is ietwat gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken. Hier komen we zeker terug!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Afgelopen dinsdag hebben wij hier gegeten voordat wij naar het Luxor gingen. Het is een eenvoudig ingericht restaurant met vriendelijke bediening en alles loopt ook vlot. Mooi voor een snelle maaltijd. Helaas schrokken wij van de frituurlucht die er hing bij binnenkomst. Het leek of dat wij een snackbar in liepen waar ze het frituurvet al even niet hadden ververst. Jammer want deze lucht roken wij ook tijden ons eten etc. Wellicht was de afzuiging kapot , maar mocht dit structureel zo zijn , dan gaat dit ze zeker klanten kosten. Wij hebben de mosselen gegeten, die waren oke.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuk weekend in Rotterdam gepland, dus op zaterdagavond ...we hadden niet zo'n zin weer de stad in te gaan... Dachten we een leuke brasserie gevonden te hebben dicht bij het hotel. Dachten we...We kregen te horen dat we buiten op het terras moesten eten omdat de zaak gesloten was voor een buffet. Buiten waaide het nogal, het was veel te fris....dus wilden we al opstappen, opeens was toch een plekje binnen vrij. We bestelden een lekker glas wijn, prima we wilden graag een biefstukje eten. De naam Vers 010, deed iets goeds verwachten" onze naam hebben we gekozen omdat alles hier vers is en vers bereid wordt" zei de ober. De biefstuk die we "medium" bestelden was helemaal doorgeslagen, alsof deze in een magnetron was opgewarmd, niet lekker mals of zo gewoon een klomp gaar vlees op je bord. Door het bereiden van het voedsel werd het vreselijk warm binnen en werd een groot raam open gezet, waardoor we weer in de tocht kwamen te zitten. Al bij al een slechte ervaring Rijker, jammer....