Veronica

Strandtent 16 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Veronica

Jouw recensie over het restaurant Veronica

Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gelukkig staat Veronica er weer en wat hebben we de heerlijke Thaise gerechten gemist. jetbis als vanouds echt smullen asn het strand
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Mooi terras met prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke bediening. Lekkere muziek. Zeer uitgebreide en lekker Thaise kaart. De visgerechten zijn ook goed.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk Thais gegeten, aardige en vlotte bediening.
Een visgerecht en een kipgerecht genomen voor twee personen.
Prijs is normaal voor Scheveningen.
jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk ontbeten! Vriendelijke mensen en erg gastvrij. Leuk ingericht en ruim opgezet. Met goed weer komen we een keer terug!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Afgelopen zondag heerlijk in de zon zitten relaxen. Wijntje, biertje, lekkere stoelen en mooi weer. Tot een stel baldadige kinderen met zand gingen gooien en onze drankjes even als ons haar en de tafel onder het zand zaten. Na de kinderen te hebben weg gestuurd heeft een van de uiterst vriendelijke serveersters de ouders van de kinderen aangesproken, die echter een "sorry" wel voldoende vonden. Wij, en het tafeltje naast ons kregen van de zaak een vers drankje. Uiterst vriendelijke bediening en erg klantvriendelijke oplossing ! Daarna waren de borrelhapjes ook uitstekend, bitterballetjes en breekbrood met kruidenboter en aioli. Heerlijke middag aan het strand !
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima eten op een niet te druk terras. keuze uit thaise en nederlandse gerechten. zijn allebei heerlijk. Ook het kindermenu was goed bereidt, geen witte nuggets en goede patatten !
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prachtig gelegen strandpaviljoen. Eten wel aardig, niet eens zo duur voor Scheveningen. Heerlijk genoten van uitzicht op de ondergaande zon. Mag je eigenlijk wel een culinair hoogstandje verwachten? Bedienend vriendelijk personeel veelal geen horeca-ervaring. Aan zeer uiteenlopende kleding niet herkenbaar. Parkeren omgeving haven 10minuten lopen gratis.
Veruschka V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mooie strandtent, Thaise eten is prima. Echter de Vlees en viskaart is stukken minder. Vlees was taai, tonijn veel te doorbakken en koude frietjes voor de kinderen. Na het doorgeven van onze "klacht" was het antwoord: Mevrouw kijk om u heen, het is veel te druk om hier nu op in te gaan. Dessert nooit gekregen, maar stond helaas wel op de rekening...
zeevrouw .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Bij Veronica kun je heerlijk Thais eten en er is een uitgebreide keuze mogelijk. Ik heb dit al een paar keer gedaan en telkens is het weer genieten. En dan het uitzicht op zee natuurlijk, dat is fantastisch; al genietend van je maaltijd zie je de zon langzaam achter de horizon verdwijnen. Het terras is gezellig, gelukkig geen luide muziek, wel goed eten en prima bediening.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op een mooie zondagmiddag hier geluncht met een lekker glas witte wijn.
De sliptongetjes en de kroketten waren prima. De bediening was prettig en attent.En
een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Ik woon al enige tijd in Den Haag/Scheveningen en was hier nog nooit geweest vanwege de combinatie Thai op het strand, ondanks al een aantal goede verhalen van vrienden. Nu toch via familie hier beland en mijn complimenten. We hadden de thaise fondue Mookata. Erg lekker en het vlees en vis was goed gekruid. De saus soort sesam, koriander, pittig was ook erg lekker, hiervan willen we graag het recept. Hele lekkere wijn ook, coto vintage Rioja.
Het thaise meisje in de bediening was zeer vriendelijk, maar de heren in de bediening mogen wat vlotter.
Het is niet één van de mooiste strandtenten, maar met mooi weer kan je natuurlijk heerlijk buiten op het terras zitten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Christoph B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We hebben met z'n vijven gegeten, afgelopen zaterdag 11 juni 2016. Het uitzicht was prachtig. De entrecote eveneens, en een Thais gerecht met inktvis. Maar drie van het gezelschap kozen voor "Mixed grill vis" [à 21,85 e]. En dit gerecht bleek erg slecht te zijn: tonijn, die veel te droog was, misschien te lang gebakken. Een spies die niet vers was. De tomaten-saus paste niet bij het gerecht. Toen een van ons, een volwassen dame, kritiek uitte, werd ze door de kelner aangesproken als 'meisje'. Ze kreeg weliswaar scholletjes aangeboden, om haar verdriet weg te nemen. Maar de avond was al verpest.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben hier al een aantal keren gegeten, elke keer Thais en het smaakt heerlijk! Lekkere voor- en hoofdgerechten, vriendelijke bediening. Thom kha Kai, viskoekjes, Massaman curry, kip met cashewnoten en de Pad thai zijn toch wel favoriet :-). Voor de kinderen staan er ook lekkere pannenkoeken op de kaart. Als we weer in Scheveningen zijn, komen we hier graag weer terug.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk Thais gegeten hier. De Tom kha Kai soep was goddelijk lekker. Ook de curry was heerlijk. Alles mooi opgediend door zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
In september ben ik met een aantal vriendinnen wezen eten bij Veronica. We hadden gehoord dat het eten heel lekker smaakte en het zeker een aanrader was. Niets was hiervan gelogen. Het eten was verrukkelijk.

We begonnen buiten met een drankje doen. De serveerster kwam naar ons toe om te vragen of ze een tafeltje binnen moest reserveren omdat het wel snel zou afkoelen. Erg attent! Het koelde inderdaad snel af waarna wij naar binnen konden vertrekken en het eten naar ons toe gebracht kon worden. Zoals ik net al vertelde was het eten heerlijk! We hebben thais gekozen en hebben hier zeker geen spijt van gehad. Het lijkt gewoon alsof je even terug bent in Thailand. Hoe het binnen was ingericht was ook een verrassing. Het zag er erg knusjes en gezellig uit met de vuurkolfjes en de kaarsjes op tafel.

De bediening lette goed op of wij nog genoeg drinken hadden en vroeg op de gepaste tijden of alles naar wens was.

De prijs-kwaliteit verhouding is ook goed. Ik zou zeker iedereen aanraden om hier heen te gaan!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Vandaag maar weer eens gedronken en gegeten bij een strandtent/paviljoen. Als inwoner van DenHaag ben ik over het algemeen niet zo te spreken over de prijs en kwaliteit van strandtenten. Bij Veronica is de bediening vriendelijk, de drankjes worden snel gebracht en de prijs is redelijk. Voor het eten had ik gekozen voor de thaise keuken, t.w. neua massaman van rundvlees. Prima geserveerd en goed van smaak, alleen jammer dat de rijst plakte. Verder viel mij op dat er bij Veronica altijd wel een nieuwe manier van eten wordt gepresenteerd, thaise fondue bijvoorbeeld, heel apart.
Joep L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Voor het eerst in deze strandtent gegeten en in een spontane opwelling. Wie had gedacht dat je in een strandtent zo heerlijk Thais kon eten? De bediening was zeer vriendelijk maar wel veel verschillende mensen aan tafel. De gerechten hadden echte authentieke Thaise smaak en ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding was ook dik in orde. De papaya-salade, de groene curry met kip, de baars met peper en knoflook en varkensvlees met zoetzure saus waren allemaal heerlijk. Drankjes ook niet absurd duur. En met het prachtige lenteweer van vandaag kon ook de ambiance niet beter. Een zeer aangename verrassing!
yvonne mmc V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Mooie locatie aan zee, prachtige zonsondergang, bonuspunt. Thaise loempiaatjes met kip overheerlijk. Baarsfilet, voortreffelijk klaargemaakt. De groenten, voornamelijk kool, was smakelijk. De garnalen met groenten en oestersaus verrukkelijk. Goed klaargemaakt. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar
bje .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Afgelopen vrijdag zijn wij bij dit restaurant gaan eten. Het was vuurwerkfestival en daardoor hadden ze een aangepaste kaart. Wij konden daar wel begrip voor opbrengen. De bediening is perfect en zeer snel. Wij gaven aan dat we er de hele avond over wilden doen en dat was geen enkel probleem. Het eten smaakten ons heerlijk. De rekening viel ons achteraf behoorlijk mee en als wij in de buurt zijn komen wij hier zeker terug. Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam.
Theo45 S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Prima restaurant. Helaas is de bediening niet altijd efficient, té vaak loopt personeel met lege handen je tafel voorbij zonder zelfs maar te kijken of te vragen of je misschien een wens hebt. Maar als je eenmaal het eten hebt is dat echt genieten! Het decor van een ruisende zee, een leuk terras met vele nisjes, is bijna onovertreffelijk.