Verona

9,1
7,2
lozertjes .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Vanavond met 8 man heerlijk gegeten.Super.
De ossenhaas was grandioos. Hele goede oergezellige bediening.
En Max krijgt zeker van ons een dikke 10
H. groeten van de Fam. Galjé
wolvertjes .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Ook wij van de Galjeetjes hebben heerlijk gegeten.
En Max verdient een dikke pluim.Super.
Komen zeker nog een keer terug.
Fam.L.Galjé
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Verona staat voor kwaliteit, gastvrijheid en sfeer. Vanaf de eerste keer vlak na de opening tot vandaag keer op keer een avond uit met een voldaan gevoel naar huis. Super, ga zo door en kan niet wachten op de opening van het Argentijns restaurant. Edwin Linders Den Haag
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Keer op keer blijft de kwaliteit me verrassen van de diverse gerechten die tot nu toe op tafel zijn gekomen. Het is "gewoon" een topzaak waar je culinair verwend wordt in ook nog eens prettige sfeer en prima bediening. Kwaliteit, service in prima verhouding tot de prijzen. De eigenaar en zijn team blijven het waarmaken!!
2Liefhebbers .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Afgelopen zaterdag hebben wij onze verjaardagen gevierd bij Verona, bij het reserveren goede afspraken gemaakt voor elf personen. Deze afspraken en beloftes zijn meer dan waar gemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk en het eten was meer dan fantastische.
Het restaurant heeft een sfeervolle ambiance.
Komen er zeker nog terug.
Divine .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Vanavond hebben we voor de verjaardag van mijn moeder super gegeten in Verona!! Ik kreeg de menukaart en keek wat er allemaal op stond. Uit alles (wat er allemaal lekker uit zag!!) koos ik voor een heerlijke carpaccio en een heerlijke gegrilde ossenhaas!! Ik heb nu al een aantal keer bij Verona heerlijk gegeten!! En hoop en weet dat ik er nog veel vaker ga komen!! Het eten is gewoon super!! En de bediening ook heel gezellig!! Ze maken altijd wel een gezellig praatje met je!! Echt ik vind Verona een top restaurant!! Ik hoop er binnenkort weer heerlijk gezellig met mijn ouders te gaan eten!! Verona jullie zijn gewoon een super gezellig en leuk restaurant met heel erg lekker eten!!
SanderNo .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Lekkerste Ossenhaas die ik ooit gegeten heb! Goede, gastvrije bediening. Restaurant is erg sfeervol ingericht en je zit er gezellig. De Antipasti als voorgerecht was erg mooi opgemaakt en smaakte super.

Al met al een aanrader!!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Het is goed toeven bij Verona. mijn broers en ik eten hier zeer regelmatig met mijn moeder, die in de Ark woont. De service is top. Ook al is het druk, voor "oma" wordt er altijd een plaatsje gemaakt. Het eten is uitstekend. Neem als voorgerecht eens de warme Mozarella, voortreffelijk. Heerlijke gerechten en een prima ambiance. Zoals al eerder omschreven op de site is de eigenaar en personeel gedreven om het gezellig te maken. Top. Binnenkort de opening van het restaurant boven. Dan gaan we zeker afwisselen tussen de heerlijke italiaanse keuken en de argentijnse steaks.
cokenine .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Wat moet je schrijven na een avond in restaurant Verona ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk.
Nu een dag later hebben we al vele zeer positieve reacties van onze 25 gasten ontvangen.
Eten , bediening en sfeer ...alles was perfect !!
Azmy en zijn hele ploeg in de keuken en het restaurant hebben ons een fijne avond bezorgd. Onze dank daarvoor en graag tot de volgende ronde.
Steffanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
ik ging hier eten omdat mij ouders 14 jaar getrouwd waren. toen kreeg ik de menukaart voor mij neus geschoven toen keek ik alles is lekker wat moet ik nou kiezen toen had ik de lasagne gekozen die was heel lekker. daarvoor kregen we nog allemaal lekkere hapjes die waren ook super lekker ik vind de bediening zo leuk en goed ze deden het volgens mij echt met plezier (nou zo zag het er uit) toen zei ik tegen mij moeder morgen weer en daarna je geeft tocht wel fooi dat hebben ze echt verdiend ik vind hier echt gezellig ik vond eerst de wok alleen het lekkerst maar nu ook verona ik vond het ijsje ook super lekker ik dacht als eerste ik kom hier zeker vaker terug ik heb in het algemeen dus gewoon heel erg lekker gegeten. verona jullie zijn gewoon super goed!!
Dominic B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Super sfeer, leuk personeel en een gepassioneerde eigenaar, maar bovenal super lekker eten, constante kwaliteit zels toen het net als gisteren erg druk was in de zaak. wij komen uit dordrecht, maar rijden graag een uur om hier te komen eten. Restaurants als deze kom je niet gauw meer tegen. Azmy bedankt!
HHS .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Gisteren met opdrachtgever en zijn architect heerlijk wezen eten.
Wij kozen ervoor ons te laten verassen door de eigenaar en hebben genoten van 4 gangen met een verwenning vooraf & tussendoor en eindigde met een prima koffie.
De ambiance is stijlvol en gezellig, de complimenten die ik na afloop kreeg van mijn opdrachtgever gaan naar Verona!!
gerard-inge .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
En weer hebben we een heerlijke avond met lekker eten doorgebracht bij ons favoriete restaurant Verona. Dit is niet zo maar een pizza restaurant. Hier is lekker eten en een avond lang genieten wat de eigenaar je wil laten beleven. En dat lukt hem steeds weer! De eigenaar is zeer gedreven en hij is terecht trots op zijn zaak. Onze tip: vergeet de menukaart en laat hem een heerlijk menu voor je samenstellen. Hij kiest ook de juiste wijnen erbij. Het personeel is aardig, attent en maakt tijd voor een praatje met de gasten. En het kopje espresso of het glaasje limoncello 'van het huis' wordt niet vergeten! Voor een avond genieten is Verona de Mercedes onder de italiaanse restaurants voor ons!
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Met 19 collega's het afscheid van twee van hen gevierd. De eigenaar had in overleg een voor ieder geschikt menu samengesteld. Dit 6-gangenmenu blonk uit door subtiliteit, evenwichtigheid en bovenal de heerlijke smaaksensaties!
Begonnen met het unieke pizzabrood, daarna verrukkelijke kreeftensoep (of de eveneens heerlijke tomatensoep), pasta met truffel en truffelsaus en een perfecte spoom als rustpauze. Voor het hoofdgerecht konden wij iezen tussen een heerlijke entrecote en een net zo heerlijke heilbot. Moeilijke keuze! Tot slot de (uiteraard) huisgemaakte tiramisu of tartufo. Bij het hele menu werden voortreffelijke wijnen geschonken, waar zelfs de meest verwende collega's helemaal stil van werden!
De koffie als afsluiting van de avond werd uiteraard vergezeld door de heerlijke limoncello!
Karel G. D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Wat valt die gewone wereld op maandag tegen als je - zoals wij - een ongelooflijk feest ter gelegenheid van ons 50-jarig huwelijk achter de rug hebt op de zondag ervoor. Alles klopte. Het was een dag in ons leven om nooit te vergeten. Het gezellige tripje naar Madurodam werd gevolgd door een urenlang samenzijn met familie en bekenden bij restaurant Verona in Wateringen. De geweldige sfeer, de muziek, de inzet van het keuken- en bedienend personeel, de fotografe en de video-cameraman en ook nog de ijscoman hebben de aanwezigen, die zelf ook meer dan een duit in het zakje deden, verrast met ieders specialiteit en dat alles onder de bezielende leiding van Chef Azmy, die tussendoor nog "getuige" was bij het sluiten van het vernieuwde huwelijk.
Daarna hebben we met een gezelschap van 28 mensen ook enorm genoten van een heerlijk veel-gangen-diner. Van groot tot klein hebben gesmuld van de voortreffelijke maaltijd. Dit vraagt om herhaling, ook saampjes.
Het is top geweest! Ongelooflijk veel dank aan allen, die de dag tot een onvergetelijke hebben gemaakt.
Wij - ouwetjes - gaan nu verder met recupereren en genieten van de herinneringen aan die dag!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Op een drukke zondag begonnen we met een heerlijk pittige kreeftensoep, daarna pasta met truffel en truffelsaus (heerlijk), vervolgens een mooi stuk(je) ossenhaas met een rijstcombinatie.

Als tussendoor een lichte spoom en we sloten af met overheerlijke teramisu. De wijn had wat krachtiger van smaak gekund, maar al met al hebben we een heerlijke dag gehad en fantastisch gegeten.