Verona

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
9,3
Desire D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Wij hebben deze avond heerlijk gegeten. We hebben ook genoten van alle leuke mensen en de gezelligheid! Dit wel bij het nieuwe Argentijnse restaurant, Asado, wat er boven is gebouwd. Super! Zeker, tot volgende keer. Groetjes Familie Duif.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Keer op keer blijft de kwaliteit me verrassen van de diverse gerechten die tot nu toe op tafel zijn gekomen. Het is "gewoon" een topzaak waar je culinair verwend wordt in ook nog eens prettige sfeer en prima bediening. Kwaliteit, service in prima verhouding tot de prijzen. De eigenaar en zijn team blijven het waarmaken!!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Het is goed toeven bij Verona. mijn broers en ik eten hier zeer regelmatig met mijn moeder, die in de Ark woont. De service is top. Ook al is het druk, voor "oma" wordt er altijd een plaatsje gemaakt. Het eten is uitstekend. Neem als voorgerecht eens de warme Mozarella, voortreffelijk. Heerlijke gerechten en een prima ambiance. Zoals al eerder omschreven op de site is de eigenaar en personeel gedreven om het gezellig te maken. Top. Binnenkort de opening van het restaurant boven. Dan gaan we zeker afwisselen tussen de heerlijke italiaanse keuken en de argentijnse steaks.
Steffanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
ik ging hier eten omdat mij ouders 14 jaar getrouwd waren. toen kreeg ik de menukaart voor mij neus geschoven toen keek ik alles is lekker wat moet ik nou kiezen toen had ik de lasagne gekozen die was heel lekker. daarvoor kregen we nog allemaal lekkere hapjes die waren ook super lekker ik vind de bediening zo leuk en goed ze deden het volgens mij echt met plezier (nou zo zag het er uit) toen zei ik tegen mij moeder morgen weer en daarna je geeft tocht wel fooi dat hebben ze echt verdiend ik vind hier echt gezellig ik vond eerst de wok alleen het lekkerst maar nu ook verona ik vond het ijsje ook super lekker ik dacht als eerste ik kom hier zeker vaker terug ik heb in het algemeen dus gewoon heel erg lekker gegeten. verona jullie zijn gewoon super goed!!
Karel G. D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Wat valt die gewone wereld op maandag tegen als je - zoals wij - een ongelooflijk feest ter gelegenheid van ons 50-jarig huwelijk achter de rug hebt op de zondag ervoor. Alles klopte. Het was een dag in ons leven om nooit te vergeten. Het gezellige tripje naar Madurodam werd gevolgd door een urenlang samenzijn met familie en bekenden bij restaurant Verona in Wateringen. De geweldige sfeer, de muziek, de inzet van het keuken- en bedienend personeel, de fotografe en de video-cameraman en ook nog de ijscoman hebben de aanwezigen, die zelf ook meer dan een duit in het zakje deden, verrast met ieders specialiteit en dat alles onder de bezielende leiding van Chef Azmy, die tussendoor nog "getuige" was bij het sluiten van het vernieuwde huwelijk.
Daarna hebben we met een gezelschap van 28 mensen ook enorm genoten van een heerlijk veel-gangen-diner. Van groot tot klein hebben gesmuld van de voortreffelijke maaltijd. Dit vraagt om herhaling, ook saampjes.
Het is top geweest! Ongelooflijk veel dank aan allen, die de dag tot een onvergetelijke hebben gemaakt.
Wij - ouwetjes - gaan nu verder met recupereren en genieten van de herinneringen aan die dag!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Op een drukke zondag begonnen we met een heerlijk pittige kreeftensoep, daarna pasta met truffel en truffelsaus (heerlijk), vervolgens een mooi stuk(je) ossenhaas met een rijstcombinatie.

Als tussendoor een lichte spoom en we sloten af met overheerlijke teramisu. De wijn had wat krachtiger van smaak gekund, maar al met al hebben we een heerlijke dag gehad en fantastisch gegeten.