Verona

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
9,1
7,2
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Mijn lief en ik hebben ieder van een heerlijke pizza genoten. Jammer dat men geen amuse meer geeft. Dat was juist zo'n leuke verrassing. Hoe kan je nou 5 jaar een amuse geven en daar ineens mee stoppen? Zelfs de eigenaar gaf een ontwijkend antwoord, toen wij hiernaar vroegen. Raar hoor. Het nieuwe personeelslid, Ducan is gastvrij en toont interesse.
Claudette V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een verborgen diamantje wat mij betreft. Twee maal heerlijk gegeten tijdens onze vakantie in Kijkduin. De mosselen vooraf zijn echt een aanrader! Daarnaast heerlijke pizza's en pasta's. Om over de huisgemaakte Tiramisu nog maar te zwijgen, heerlijk! :). Je merkt dat er echt met passie en liefde wordt gekookt en dat zie je terug op je bord en in de service. Wij komen uit Zwolle maar komen hier zeker nog een keer terug, ook al moeten we daar 1.5 uur voor rijden!
Larissa H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
NOOOOOIT MEEERR!! Wat was dit slecht zeg.

de pasta die we hadden besteld was niet goed klaargemaakt en de tagiatelle was dus nog gewoon hard. Het personeel wat er werkte wist niet eens van hun eigen gerechten af, als je er iets over voeg kreeg je als antwoord: Ik weet niet wat het is heb het nog nooit geproefd. En het dessert wat we hadden besteld was nog bevroren. En als klap op de vuurpijl probeerde ze ook nog te weinig geld terug te geven meerdere keren!!!!!!!!!!!!
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Regelmatig eten wij bij Verona in Wateringen. Naast dat het een erg mooi restaurant is, het is met heel veel zorg gebouwd en ingericht, is het eten iedere keer weer uitstekend. Verse ingrediënten, buitengewoon goed klaargemaakt en mooi gepresenteerd. De bediening zorgt ervoor dat je je echt een gast voelt, zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Service met een brede glimlach. Vanavond wederom genoten van de heerlijke pizza's, pasta's en vleesgerechten. En dat alles tegen een zeer aanvaardbare prijs.. absolute aanrader
hansinge1 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Voor de eerste maal in dit sfeervol ingerichte restaurant.
Ons werd een tweepersoons-tafeltje gewezen, waar we redelijk lang moeten wachten op de bediening. Al hoewel "de dames" best aardig waren, miste ik de "jus"(de specifieke aandacht). Na uiteindelijk onze bestelling te hebben doorgegeven, bleek de servering van de "amuse" aan ons voorbij te zijn gegaan (en daar ga je niet om vragen!). Bij het aanbieden van het hoofdgerecht lag het bestek nog niet op tafel. Inmiddels stond de muziek dermate hard, dat een normaal gesprek onmogelijk werd. Dat moet je als ervaren bedienend personeel gewoon aanvoelen. Uiteindelijk maar verzocht de muziek zachter te zetten. Mijn "medium"ossehaas was rauw van binnen; de tagliatelle met zeevruchten voor mijn partner bleek erg lekker te zijn. Dat is dan weer de bonus. Uiteindelijk bleek de rekening ook nog eens niet goed opgesteld te zijn (te veel drankjes!). Enfin geen goede ervaring dus. Misschien ooit nog eens in de herkansing. De Tagliatelle heeft het gemiddelde toch nog tot een ruim voldoende gemaakt/
Rienus .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Afgelopen zaterdagavond een zeer geslaagde avond bij Verona gehad. Vriendelijk welkom geheten door 2 alleraardigste dames. Heerlijke amuse van shoarma met knoflooksaus. Als voorafje lekker Italiaanse brood met kruidenboter en pesto,mmmm. Daarna een prima ossenhaas met gorgonzolasaus welk op verzoek over de ossenhaas werd geserveerd. Tafelpartner had een heerlijke lamsrack met knoflooksaus, een aanrader. Dit alles begeleid door een lekkere rode Merlot. Daarna nog een prima Irish Coffee en als afsluiter een lekker glaasje Limoncello. En dat alles voor een prima prijs. Wij hebben ons prima vermaakt en zoek je in Wateringen een eethuis dan is dit een aanrader.
GerritenAnna .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Prima gegeten in dit sfeervol ingerichte restaurant, smakelijke voorgerechten, pizza en pasta.
Vriendelijke bediening, wij komen hier zeker terug.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Ben zelf geen grote liefhebber van Italiaans. Afgelopen periode toch regelmatig bij Verona geweest, want mijn zoon en vrouw zijn wel liefhebbers, en om de hoek. Het moet gezegd: kwaliteit van het eten is verrassend goed! Zowel de pasta's, de pizza's als het vlees (had een prachtige botermalse T-Bone steak) waren uitstekend. Ik weet dat veel mensen hier in de regio naar de ander Italiaan hier in de buurt gaan (Da Matteo), maar ik vind Verona persoonlijk veeellll beter. Probeer 't eens, aanrader!!
Karel G. D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Met een klein gezelschap hebben we een bijzonder genoeglijke avond gehad in dit restaurant. De bediening was prima, de sfeer was heel bijzonder in een uitstekende entourage en het eten.... dat was TOP. Kortom een aanrader voor een gezellig avondje uit met partner, gezelschap of zelfs alleen. Goed diner, goede (achtergrond)muziek.
We zullen daar zeker vaker komen.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Wederom een heerlijke pizza gegeten, met een lekkere amuse vooraf. Deze werd helaas te laat gegeven, want meteen erna kregen we de pizza al.
Er was maar 1 persoon in de bediening en daardoor was het chaotisch. We zaten al 15 minuten binnen en moesten zelf om een drankje vragen. Doch
de service werd daarna, toen het minder druk was, ruimschoots goed
gemaakt, vandaar toch een 7 hiervoor. Zelfs nog een extra drankje genomen.
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Onze ervaring bij Verona was helaas teleurstellend, het eten viel tegen, de bediening was zwaar onderbezet en vergat daardoor bv het bij bestelde wijn arrangement. Als klap op de vuurpijl was het dessert nog deels bevroren, voor ons is Verona eens maar nooit meer
Maria48 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Het restaurant ziet er mooi uit maar dat is het enige positieve. Mijn zoon bestelde een pizza met alleen gewone ham en kaas, deze stond niet op de kaart dus er werd een pizza mat parmAHam aangeslagen op de kassa en die kost maar liefst €13,95 . Behoorlijk duur in vergelijking met andere Italiaanse restaurants. Ik bestelde lasagna. We hebben 3 kwartier zitten wachten op het eten terwijl de zaak bijna leeg was. Mensen die na ons binnenkwamen hadden hun eten al op voordat wij eten kregen. De lasagne was een vieze smurrie die zuur smaakte en ik heb gevraagd of deze vers gemaakt wordt. Ja dat wel maar niet perse vandaag werd gezegd door een dame van de bediening die overig slecht Nederlands sprak. Ik kon wel wat anders bestellen maar dat durfde ik niet aan vanwege de slechte kwaliteit van de lasagne. Het leek net zo'n diepvrieslasagne van de supermarkt maar zelfs die smaakt beter. In deze zaak kom ik dus nooit meer.
Sabine A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Twee super lekkere en originele pizza's op. Pizza's hebben een heerlijke dunne bodem en vooral veel inhoud. Beide pizza's hadden echte verse kruidentakjes en verse producten. Alle ingrediënten kwamen goed naar voren en er was geen standaard tomaatsmaak met kaas. Echt een aanrader ook qua interieur heel sfeervol, Italiaanse muziek en niet te vergeten echte Italiaanse eigenaar en koks. Hier rijd ik een stukje verder voor top!
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Goede service, lekkere pizza met een heerlijke dunne bodem.
Max van de bediening is zeer sociaal en allert. Leuk ook, om met hem te praten over zijn studie en onze eigen ervaringen in de horeca.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Verona is een sjiek restaurant met een super net interieur. Wij eten hier vaker en dit is echt een aanrader. De pizza's zijn echt onwijs lekker hier met een dunne bodem zoals het hoort, en de vulling is ook na toebehoren, aanrader is de pizza tonno . De pasta's zijn ook een echte aanrader vooral de spaghetti alla bolognese en de spaghetti aglio. De bediening is ook snel en goed oplettende. De eigenaar is ook een zeer sociale man die een praatje niet uit de weg gaat. Wij hebben hier al meerdere malen gegeten en blijven hier terugkomen. Kortom een aanrader voor ieder.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Dat we op de achterkant van de AH zouden uitkijken wisten we natuurlijk wel. Geen fietsenrek, tussen twee grote vuilnisbakken door naar de automatische deur waarachter klapdeuren waar je je lastig doorheen wurmt. Later een mevrouw met een kinderwagen had er ook moeite mee. Oprechte verbazing toen we zeiden dat we gereserveerd hadden. Echt waar? Hier? De zaak was leeg, op ons na. De dochter van de dame die ons serveerde zat in een hoek met een laptop te spelen (de hele avond). Het was een soort doorgaande voorstelling van mensen die naar het restaurant boven gingen en weer terug kwamen. Ongeïnteresseerde slome bediening. De dame sprak slecht nederlands en verstond ons ook vermoedelijk maar half. Bij de tweede gang mocht ik het bestek van de tafel naast ons wel pakken. Het voorgerecht (warme mozzarella) was vermoedelijk gefrituurd, enorm vet, veel en fantasieloos. Daar had je met vier personen wel van kunnen eten. De tournedos, die ik rood had gevraagd, verscheen doorbakken op mijn bord. Niet te eten. Pepersaus uit een potje? Het toetje dat we met z'n tweeën wilden delen was weer zo veel (en niet lekker) dat we het niet opgekregen hebben. Al met al een teleurstellende ervaring qua eten. En ik vind voor zo'n achteraf restaurantje de prijs wel heel erg aan de maat. 26 euro voor zo'n tournedos is veel te veel. Wij gaan er niet meer heen.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Hoewel het personeel nog eea kan leren (bestek compleet, vragen wat er gedronken wordt voordat de amuses worden geserveerd, letterlijk geren van personeel van en naar het restaurant erboven) is dit een echte aanrader. Gulle porties, goed belegde pizza van behoorlijke afmeting en alles bijzonder smaakvol. We waren dan ook verbaasd dat het op een zaterdagavond zo leeg was. Dit restaurant hoort, zeker wat eten betreft, op zaterdagavond vol te zitten.
Decor is een kwestie van smaak - niet helemaal de onze maar gelukkig ook niet de standaard uitrusting.
denhoorn .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Met ons gezin bestelden we drie pizza's en een lasagne. De pizza's werden al gebracht, maar de lasagne nog niet. Die moest nog goed warm worden gemaakt volgens de vrouw die ons bediende. Uiteindelijk moesten we ongeveer een kwartier wachten tot de lasagne gebracht werd. Dit met nog een aantal andere puntjes (geen jassen aannemen, niet zeggen waar de garderobe is, geen bestelling opnemen voor het drinken, geen excuses voor de late lasagne, etc) zorgt ervoor dat wij de service met een onvoldoende beoordelen. De pizza's waren lekker, en de inrichting ziet er zeer goed en mooi uit.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Heerlijke pizza gegeten, goede service en het drankje bij de koffie was goed ingeschonken, niet zo zielig zoals je weleens elders krijgt. Mooi Argentijns restaurant erboven, wat we meteen geresveerd hebben voor verjaardag, volgende maand.
Desire D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Wij hebben deze avond heerlijk gegeten. We hebben ook genoten van alle leuke mensen en de gezelligheid! Dit wel bij het nieuwe Argentijnse restaurant, Asado, wat er boven is gebouwd. Super! Zeker, tot volgende keer. Groetjes Familie Duif.