Verona

Meer informatie over restaurant Verona

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
9,1
7,1

Jouw recensie over het restaurant Verona

• Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
O, wat hebben wij weer heerlijk gegeten bij jullie. Lief en ik hadden 2 verschillende pizza’s samen gedeeld. Dat is
handig, want dan bestel je eerst 1 pizza, die je samen deelt en daarna de andere pizza. Zo blijft je eten warm.
Aan te raden is de nieuwste pizza: Romeo & Juliette. Heerlijk en beetje pittig. Goede kok en vriendelijke bediening.
Kregen nog een extraatje, voor het langere wachten en daar men ons graag mag? Wj zijn en blijven dan ook vaste klant. En Rosa, jij bent een aanwinst voor de zaak. Als jij er bent, dan gaat het altijd goed! X
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
sfeervol restaurant, vriendelijke bediening.
Heerlijk gegeten tegen redelijke prijs.
Leuk dat de kok een paar keer aan onze tafel kwam om te vragen of het eten naar ons zin was.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Eten was heerlijk zoals gewoonlijk! Muziek stond in het begin heel hard, later stond het zachter zodat je elkaar kon verstaan.. De jonge dame van de bediening had er duidelijk geen zin in of was alleen ingezet omdat het druk was.
Keuken en gastvrijheid is prima! ☺
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij waren met de kleikinderen om 6 uur dus begin van de avond .
maar als de zaak volzit wordt de wachttijd groter het eten was prima.
E.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ter gelegenheid van het afscheid van een collega met 7 personen wezen eten. Iedereen was zeer tevreden over de gerechten, deze waren mooi opgemaakt en uitstekend van smaak. Groot voordeel is dat je in alle rust kunt eten, tussen de verschillende gangen zit ruim voldoende tijd om ook gezellig met elkaar te kunnen praten. De bediening is erg persoonlijk en vriendelijk, dat maakt het eten bij Verona tot een heel leuke avond. Met de lange wachttijd bedoelen wij de rust die er genomen wordt, deze zeker niet 'te' lang. Wat ons betreft een 10 waard!
M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Voldoende, redelijk prijs kwaliteitsvertoning. Vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Jammer dat de muziek soms te hard is
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hadden speciaal op tijd gereserveerd (17.45), omdat wij met jonge kinderen waren. Maar het duurde al bijna een half uur voordat we wat te drinken hadden. Daarbij kreeg ik het gevoel dat er alleen het Valentijns menu beschikbaar was (en pizza voor de kinderen!). Maar dat bleek dus ook niet zo te zijn. Uiteindelijk pas rond 20.00 klaar met eten, en 2 lastige kinderen, dus was jammer want wij komen graag bij Verona en Posado! Er was zeker een duidelijke taal barrière die avond met de bediening.
M V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De inrichting is mooi, sfeer is prima. Hartelijke ontvangst. Alleen de kou die iedere keer naar binnen stroomt als bezoekers voor Verona en Asado naar binnen komen en als ze naar buiten gaan, is uiterst vervelend als je zit te eten. Je ziet ook dat andere bezoekers er last van hebben. Als dat probleem opgelost wordt, dan is Verona helemaal perfect.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Met zn vieren gaan eten. Mooie zaak. Heerlijk vers eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk parkeren (wel een deel blauwe zone). Helaas viel de bediening enorm tegen. De zaak zat niet vol, maar toch moesten wij meer dan 6 minuten op 2 drankjes wachten. De dame kwam puffend richting onze tafel lopen om de bestelling van het eten opnemen. Het viel haar niet eens op dat 2 van ons nog geen drinken hadden en dat de andere 2 glazen leeg waren. De bediening was alles behalve oplettend. Wij vroegen of het mogelijk was om alleen het hoofdgerecht van het menu buiten de kaart te bestellen. Volgens ons begreep de dame ons niet en kwam met allerlei vragen. Gelukkig was het geen probleem. Ook kwamen niet alle hoofdgerechten tegelijk. Echt jammer van de bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten, de ambiance, kwaliteit was allemaal prima. Misschien een tip voor de bediening (die overigens erg vriendelijk was); loop bij een grotere groep wat vaker langs om te vragen of men nog iets wil drinken. Daar hebben we soms wel wat lang op moeten wachten. Bovendien is dat voor het restaurant zelf ook gunstiger om te zorgen dat de glazen vol blijven :)
B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ik heb meerdere keren bij Verona gegeten. Het eten is altijd erg lekker met goede porties. De ontvangst en de service vind ik ook erg goed. Alle keren heb ik lekker gegeten. Maar met name de verrassingsmenu's met gerechten buiten de kaart waren erg de moeite waard. Oftewel een echte aanrader!!
Trees Y.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ter gelegenheid van mijn verjaardag hier met mijn vrouw, kinderen en kleinkind gegeten. De zaak is mooi aangekleed en komt gezellig over. Ook was er een prima tafel voor ons gereserveerd. We werden vriendelijk en attent bediend met drankjes en lekker eten, wat wil je nog meer? Bij het dessert werd er ingespeeld op mijn verjaardag met versiering en het muziekje "Happy Birthday". Na het afrekenen kreeg ik ook nog een lekker fles Lambrusco cadeau.
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Buitengewoon lekker gegeten. De chef (Roumany) uitgedaagd een verrassend menu op tafel te zetten. Startend met een heerlijke carpaccio met truffelmayonaise, superlekker gekruid pizzabrood erbij. Daarna een tussengerecht, spinazieravioli . Hoofdgerecht een superlekker gegrild stuk vlees met groente en een speciaal gestoken aardappel met kaas gegrild. Als dessert pannacotta met vanilleijs en cranberrys, Daarbij de persoonlijke aandacht van zowel de chef als de bediening (Rosa). Kortom en leuke avond, gezellig en met heerlijk eten.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vanavond weer bij jullie gegeten. Jammer, dat Rosa er niet was. De kok serveerde nu in het restaurant (er kookte een collega) en hij weet ook
op een goede manier gerechten aan te prijzen en er veel over te kunnen vertellen. Door hem heb ik een nieuwe soort pizza gegeten, die zeer smakelijk was. Hij was bijzonder gastvrij en alert.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Na 2 goede ervaringen een reserving gedaan voor mijn schoonmoeder haar 84e verjaardag. wij miste de italiaanse dame en collega die het zo goed deden. personeel wat er nu rond liep (te weinig met een volle zaak) was niet goed op elkaar ingespeeld en het liep slecht. we hebben bijna een uur na ons drankje moeten wachten voordat de bestelling werd opgenomen. ook tussentijds een drankje bestellen was nogal een gedoe. Eten was prima, de keuken moet ook hebben gemerkt dat het niet goed liep. Bij het afruimen kreeg mijn schhonzus een straal dressing uit een bord over haar rug. Geen excuses op dat moment. Wat een aanfluiting! Wij hadden de tafel versierd en pas toen wij een toetje kregen werd dit opgemerkt. Wat een bijzondere avond had moeten zijn met een fijne restaurant sfeer liep uit in een hoop ergernis en blamage. Laat goed personeel hier komen nu is het echt geen aanrader en het is zo jammer van wat Verona wel was.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wij waren hier enkele maanden niet meer geweest, omdat Rosa (van de bediening) er niet meer werkte. Zij is de SPIL van het restaurant, evenals de fantastische kok. Beiden gastvrij, vriendelijk en allert. Rosa, wij zijn blij, dat jij er weer bent.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wij waren wat later, i.v.m. kraam bezoek, maar dit was geen probleem. Zoals altijd weer een heerlijke pizza gegeten, met een krokante dunne bodem. Het personeel is erg vriendelijk en allert.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Wij gaan hier vaker eten.
Eten is altijd goed op smaak en vers.
Pizza's zijn overheerlijk en keuze genoeg.
Service is ook top altijd even aardig zelfs voor onze kleine man van 2 jaar oud.

Dit restaurant is niet voor niks een van de beste van iens
Jouf .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Hier samen met z'n tweeën gegeten. Het was niet druk; er was wel een lange tafel met familie, waardoor er geen menukaart beschikbaar was.Intussen kregen we de gevraagde Italiaanse broodjes met boter en tapenade drankje.Nadat we eindelijk de kaart kregen, was het nog een grote kunst om je bestelling door te geven;er was maar 1 vrouw die deze op nam. De deur ging telkens open voor de mensen die naar het bovengelegen restaurant gingen,wat elke keer een koude wind bezorgde. We besloten daarom alleen een pastaatje (eigenlijk een voorgerecht) en salade te nemen,wat lekker smaakte. Ik wilde nog een cola, maar die werd niet bezorgd. De borden werden niet weg gehaald en we hebben weer om de kaart moeten vragen voor het dessert. We kregen een klein stukje zelfgemaakte tiramisu:lekker, maar veel te duur (6,75)! De cola was ze vergeten te brengen, maar die heb ik geannuleerd, omdat we nog een cappuccino wilden. Deze was veel te sterk en absoluut niet lekker. Uiteindelijk zijn we maar zelf naar de kassa gelopen,om af te rekenen; want niemand kwam bij de tafel.
Kortom:wij komen hier niet meer terug. Hoe zal de bediening zijn als het druk is?
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Na maanden eindelijk weer eens bij Verona gegeten. Zoals wij inmiddels gewend zijn was het eten weer voortreffelijk. Antipasta Misto en pizzabrood als voorgerecht, een super lekkere combinatie en alles vers. De pizza´s en pasta met zalm waren weer heel erg lekker, goed belegd, superdun en geweldig lekker gebakken. Bij de koffie kregen wij Tiramisu van het huis, een zeer aangename verrassing. Ook de bediening kan ik alleen maar betitelen als geweldig, persoonlijke aandacht, zeer vriendelijk. Eten bij Verona is echt een avondje uit. Een echte aanrader...