Verona

Gantelplein 9 2291 CW Wateringen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Verona

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wij waren wat later, i.v.m. kraam bezoek, maar dit was geen probleem. Zoals altijd weer een heerlijke pizza gegeten, met een krokante dunne bodem. Het personeel is erg vriendelijk en allert.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Wij gaan hier vaker eten.
Eten is altijd goed op smaak en vers.
Pizza's zijn overheerlijk en keuze genoeg.
Service is ook top altijd even aardig zelfs voor onze kleine man van 2 jaar oud.

Dit restaurant is niet voor niks een van de beste van iens
Jouf .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Hier samen met z'n tweeën gegeten. Het was niet druk; er was wel een lange tafel met familie, waardoor er geen menukaart beschikbaar was.Intussen kregen we de gevraagde Italiaanse broodjes met boter en tapenade drankje.Nadat we eindelijk de kaart kregen, was het nog een grote kunst om je bestelling door te geven;er was maar 1 vrouw die deze op nam. De deur ging telkens open voor de mensen die naar het bovengelegen restaurant gingen,wat elke keer een koude wind bezorgde. We besloten daarom alleen een pastaatje (eigenlijk een voorgerecht) en salade te nemen,wat lekker smaakte. Ik wilde nog een cola, maar die werd niet bezorgd. De borden werden niet weg gehaald en we hebben weer om de kaart moeten vragen voor het dessert. We kregen een klein stukje zelfgemaakte tiramisu:lekker, maar veel te duur (6,75)! De cola was ze vergeten te brengen, maar die heb ik geannuleerd, omdat we nog een cappuccino wilden. Deze was veel te sterk en absoluut niet lekker. Uiteindelijk zijn we maar zelf naar de kassa gelopen,om af te rekenen; want niemand kwam bij de tafel.
Kortom:wij komen hier niet meer terug. Hoe zal de bediening zijn als het druk is?
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Na maanden eindelijk weer eens bij Verona gegeten. Zoals wij inmiddels gewend zijn was het eten weer voortreffelijk. Antipasta Misto en pizzabrood als voorgerecht, een super lekkere combinatie en alles vers. De pizza´s en pasta met zalm waren weer heel erg lekker, goed belegd, superdun en geweldig lekker gebakken. Bij de koffie kregen wij Tiramisu van het huis, een zeer aangename verrassing. Ook de bediening kan ik alleen maar betitelen als geweldig, persoonlijke aandacht, zeer vriendelijk. Eten bij Verona is echt een avondje uit. Een echte aanrader...
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Mijn lief en ik hebben ieder van een heerlijke pizza genoten. Jammer dat men geen amuse meer geeft. Dat was juist zo'n leuke verrassing. Hoe kan je nou 5 jaar een amuse geven en daar ineens mee stoppen? Zelfs de eigenaar gaf een ontwijkend antwoord, toen wij hiernaar vroegen. Raar hoor. Het nieuwe personeelslid, Ducan is gastvrij en toont interesse.
Claudette V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een verborgen diamantje wat mij betreft. Twee maal heerlijk gegeten tijdens onze vakantie in Kijkduin. De mosselen vooraf zijn echt een aanrader! Daarnaast heerlijke pizza's en pasta's. Om over de huisgemaakte Tiramisu nog maar te zwijgen, heerlijk! :). Je merkt dat er echt met passie en liefde wordt gekookt en dat zie je terug op je bord en in de service. Wij komen uit Zwolle maar komen hier zeker nog een keer terug, ook al moeten we daar 1.5 uur voor rijden!
Larissa H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
NOOOOOIT MEEERR!! Wat was dit slecht zeg.

de pasta die we hadden besteld was niet goed klaargemaakt en de tagiatelle was dus nog gewoon hard. Het personeel wat er werkte wist niet eens van hun eigen gerechten af, als je er iets over voeg kreeg je als antwoord: Ik weet niet wat het is heb het nog nooit geproefd. En het dessert wat we hadden besteld was nog bevroren. En als klap op de vuurpijl probeerde ze ook nog te weinig geld terug te geven meerdere keren!!!!!!!!!!!!
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Regelmatig eten wij bij Verona in Wateringen. Naast dat het een erg mooi restaurant is, het is met heel veel zorg gebouwd en ingericht, is het eten iedere keer weer uitstekend. Verse ingrediënten, buitengewoon goed klaargemaakt en mooi gepresenteerd. De bediening zorgt ervoor dat je je echt een gast voelt, zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Service met een brede glimlach. Vanavond wederom genoten van de heerlijke pizza's, pasta's en vleesgerechten. En dat alles tegen een zeer aanvaardbare prijs.. absolute aanrader
Hansinge1 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Voor de eerste maal in dit sfeervol ingerichte restaurant.
Ons werd een tweepersoons-tafeltje gewezen, waar we redelijk lang moeten wachten op de bediening. Al hoewel "de dames" best aardig waren, miste ik de "jus"(de specifieke aandacht). Na uiteindelijk onze bestelling te hebben doorgegeven, bleek de servering van de "amuse" aan ons voorbij te zijn gegaan (en daar ga je niet om vragen!). Bij het aanbieden van het hoofdgerecht lag het bestek nog niet op tafel. Inmiddels stond de muziek dermate hard, dat een normaal gesprek onmogelijk werd. Dat moet je als ervaren bedienend personeel gewoon aanvoelen. Uiteindelijk maar verzocht de muziek zachter te zetten. Mijn "medium"ossehaas was rauw van binnen; de tagliatelle met zeevruchten voor mijn partner bleek erg lekker te zijn. Dat is dan weer de bonus. Uiteindelijk bleek de rekening ook nog eens niet goed opgesteld te zijn (te veel drankjes!). Enfin geen goede ervaring dus. Misschien ooit nog eens in de herkansing. De Tagliatelle heeft het gemiddelde toch nog tot een ruim voldoende gemaakt/
Rienus .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Afgelopen zaterdagavond een zeer geslaagde avond bij Verona gehad. Vriendelijk welkom geheten door 2 alleraardigste dames. Heerlijke amuse van shoarma met knoflooksaus. Als voorafje lekker Italiaanse brood met kruidenboter en pesto,mmmm. Daarna een prima ossenhaas met gorgonzolasaus welk op verzoek over de ossenhaas werd geserveerd. Tafelpartner had een heerlijke lamsrack met knoflooksaus, een aanrader. Dit alles begeleid door een lekkere rode Merlot. Daarna nog een prima Irish Coffee en als afsluiter een lekker glaasje Limoncello. En dat alles voor een prima prijs. Wij hebben ons prima vermaakt en zoek je in Wateringen een eethuis dan is dit een aanrader.
GerritenAnna .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Prima gegeten in dit sfeervol ingerichte restaurant, smakelijke voorgerechten, pizza en pasta.
Vriendelijke bediening, wij komen hier zeker terug.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Ben zelf geen grote liefhebber van Italiaans. Afgelopen periode toch regelmatig bij Verona geweest, want mijn zoon en vrouw zijn wel liefhebbers, en om de hoek. Het moet gezegd: kwaliteit van het eten is verrassend goed! Zowel de pasta's, de pizza's als het vlees (had een prachtige botermalse T-Bone steak) waren uitstekend. Ik weet dat veel mensen hier in de regio naar de ander Italiaan hier in de buurt gaan (Da Matteo), maar ik vind Verona persoonlijk veeellll beter. Probeer 't eens, aanrader!!
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Hier nu twee keer gegeten. Het eten is prima: smakelijke, verse quattro stagioni pizza gegeten en mijn man een pizza paddestoelen en ei, maar ook het vlees is uitstekend, zeker wanneer het van de grill komt. Ik moet zeggen dat de hoofdgerechten buiten de pizza om, wel aan de prijzige kant zijn, hoor! Het personeel in Verona blijf ik vreemd vinden. Zelf moeten aanpakken van de borden bij het serveren van de gerechten is in mijn ogen vreemd, en dat geldt trouwens ook voor het bestek. Zo zijn er nog meer onlogische handelingen zoals het ontvangen van een compleet ander type bestek als een deel van het bestek mist, en vooral als je wat vroeger (18.00 uur) binnenkomt staat de muziek keihard, ik ben zelf best wel fan van pittige muziek, maar je kan elkaar gewoon niet verstaan. Als het wat drukker wordt of wanneer je aan het schreeuwen bent tegen je tafelgenoot, lijkt dit te verbeteren en gaat het volume naar beneden. Op zich is het personeel wel vriendelijk, maar vreemde gedragingen. Qua eten dus prima, qua personeel lijkt een cursusje op zijn plaats.
Karel G. D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Met een klein gezelschap hebben we een bijzonder genoeglijke avond gehad in dit restaurant. De bediening was prima, de sfeer was heel bijzonder in een uitstekende entourage en het eten.... dat was TOP. Kortom een aanrader voor een gezellig avondje uit met partner, gezelschap of zelfs alleen. Goed diner, goede (achtergrond)muziek.
We zullen daar zeker vaker komen.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Wederom een heerlijke pizza gegeten, met een lekkere amuse vooraf. Deze werd helaas te laat gegeven, want meteen erna kregen we de pizza al.
Er was maar 1 persoon in de bediening en daardoor was het chaotisch. We zaten al 15 minuten binnen en moesten zelf om een drankje vragen. Doch
de service werd daarna, toen het minder druk was, ruimschoots goed
gemaakt, vandaar toch een 7 hiervoor. Zelfs nog een extra drankje genomen.
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Onze ervaring bij Verona was helaas teleurstellend, het eten viel tegen, de bediening was zwaar onderbezet en vergat daardoor bv het bij bestelde wijn arrangement. Als klap op de vuurpijl was het dessert nog deels bevroren, voor ons is Verona eens maar nooit meer
Maria48 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Het restaurant ziet er mooi uit maar dat is het enige positieve. Mijn zoon bestelde een pizza met alleen gewone ham en kaas, deze stond niet op de kaart dus er werd een pizza mat parmAHam aangeslagen op de kassa en die kost maar liefst €13,95 . Behoorlijk duur in vergelijking met andere Italiaanse restaurants. Ik bestelde lasagna. We hebben 3 kwartier zitten wachten op het eten terwijl de zaak bijna leeg was. Mensen die na ons binnenkwamen hadden hun eten al op voordat wij eten kregen. De lasagne was een vieze smurrie die zuur smaakte en ik heb gevraagd of deze vers gemaakt wordt. Ja dat wel maar niet perse vandaag werd gezegd door een dame van de bediening die overig slecht Nederlands sprak. Ik kon wel wat anders bestellen maar dat durfde ik niet aan vanwege de slechte kwaliteit van de lasagne. Het leek net zo'n diepvrieslasagne van de supermarkt maar zelfs die smaakt beter. In deze zaak kom ik dus nooit meer.
S .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Twee super lekkere en originele pizza's op. Pizza's hebben een heerlijke dunne bodem en vooral veel inhoud. Beide pizza's hadden echte verse kruidentakjes en verse producten. Alle ingrediënten kwamen goed naar voren en er was geen standaard tomaatsmaak met kaas. Echt een aanrader ook qua interieur heel sfeervol, Italiaanse muziek en niet te vergeten echte Italiaanse eigenaar en koks. Hier rijd ik een stukje verder voor top!
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Goede service, lekkere pizza met een heerlijke dunne bodem.
Max van de bediening is zeer sociaal en allert. Leuk ook, om met hem te praten over zijn studie en onze eigen ervaringen in de horeca.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Verona is een sjiek restaurant met een super net interieur. Wij eten hier vaker en dit is echt een aanrader. De pizza's zijn echt onwijs lekker hier met een dunne bodem zoals het hoort, en de vulling is ook na toebehoren, aanrader is de pizza tonno . De pasta's zijn ook een echte aanrader vooral de spaghetti alla bolognese en de spaghetti aglio. De bediening is ook snel en goed oplettende. De eigenaar is ook een zeer sociale man die een praatje niet uit de weg gaat. Wij hebben hier al meerdere malen gegeten en blijven hier terugkomen. Kortom een aanrader voor ieder.