Verona

Gantelplein 9 2291 CW Wateringen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Verona

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
9,4

Jouw recensie over het restaurant Verona

• Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lief en ik zijn hier met een vriendin, haar verjaardag en de verjaardag van haar overleden man komen vieren. Wat een bijzondere avond hebben wij gehad en zo lekker gegeten. Een 3-gangen menu, met overheerlijke carpaccio vooraf. Als hoofdgerecht een zalige ossenhaas, met toebehoren en een heerlijke peper-truffelsaus. Als dessert een buitengewone verrukkelijke, zelfgemaakte tiramisu. Rosa had dit ons aanbevolen, een dikke pluim voor Rosa dus. X
T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was erg lekker. Het was zaterdagavond. We waren met vier personen. Het was erg rustig. Rond half 9 waren we nog de enige bezoekers en we hadden het idee dat het personeel graag vroeg naar huis wilde. We wilden nog wat te drinken bestellen, maar er is nooit meer iemand langsgekomen. We voelden ons een beetje weggekeken. Rond 21.00 uur zijn we vertrokken. We vonden dit erg jammer, omdat het eten supergoed is. Maar de ambiance is ook belangrijk en die vonden wij niet goed. Zonde, want we gaan dit restaurant om die reden niet aanbevelen.
A T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ik was hier al eerder geweest en daarom kwam ik ook terug.
De inrichting is heel gezellig en je kan lekker rustig praten met elkaar, je zit niet dicht op elkaar en dat is prettig.
Het eten was heerlijk, nog nooit zulke heerlijke zachte biefstuk gegeten.
De kok kwam zelfs nog even vragen hoe het eten was.
De bediening was vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en jij, Rosa weet precies wat we willen drinken en waar wij het liefst willen zitten. Helaas was die plaats bezet, maar meteen, toen die gasten weggingen, vroeg jij aan ons, of we daar wilde zitten? Heel alert. Jij bent een SUPER-gastvrouw. Als jij er niet meer zou zijn, zullen wij niet snel terugkomen.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Net en rustig restaurant, met een mooi interieur.
Eten was heerlijk en goede porties.
Echt een aanrader voor een traditioneel Italiaans gerecht maar ook voor een goed stuk vlees.
M O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Voor het verrassingsmenu had de kok echt zijn best gedaan. Hij kwam persoonlijk vragen of het naar wens was (en dat was het zeker). Het toetje Teramisu, was vers, het smolt op je tong.
h.j.petermeijer .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten met familie uit het buitenland. Zowel de gerechten als de bediening waren erg goed. Aan alle wensen is voldaan, wij bevelen dit Italiaanse restaurant ten zeerste aan.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
O, wat hebben wij weer heerlijk gegeten bij jullie. Lief en ik hadden 2 verschillende pizza’s samen gedeeld. Dat is
handig, want dan bestel je eerst 1 pizza, die je samen deelt en daarna de andere pizza. Zo blijft je eten warm.
Aan te raden is de nieuwste pizza: Romeo & Juliette. Heerlijk en beetje pittig. Goede kok en vriendelijke bediening.
Kregen nog een extraatje, voor het langere wachten en daar men ons graag mag? Wj zijn en blijven dan ook vaste klant. En Rosa, jij bent een aanwinst voor de zaak. Als jij er bent, dan gaat het altijd goed! X
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
sfeervol restaurant, vriendelijke bediening.
Heerlijk gegeten tegen redelijke prijs.
Leuk dat de kok een paar keer aan onze tafel kwam om te vragen of het eten naar ons zin was.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Eten was heerlijk zoals gewoonlijk! Muziek stond in het begin heel hard, later stond het zachter zodat je elkaar kon verstaan.. De jonge dame van de bediening had er duidelijk geen zin in of was alleen ingezet omdat het druk was.
Keuken en gastvrijheid is prima! ☺
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij waren met de kleikinderen om 6 uur dus begin van de avond .
maar als de zaak volzit wordt de wachttijd groter het eten was prima.
E.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ter gelegenheid van het afscheid van een collega met 7 personen wezen eten. Iedereen was zeer tevreden over de gerechten, deze waren mooi opgemaakt en uitstekend van smaak. Groot voordeel is dat je in alle rust kunt eten, tussen de verschillende gangen zit ruim voldoende tijd om ook gezellig met elkaar te kunnen praten. De bediening is erg persoonlijk en vriendelijk, dat maakt het eten bij Verona tot een heel leuke avond. Met de lange wachttijd bedoelen wij de rust die er genomen wordt, deze zeker niet 'te' lang. Wat ons betreft een 10 waard!
M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Voldoende, redelijk prijs kwaliteitsvertoning. Vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Jammer dat de muziek soms te hard is
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hadden speciaal op tijd gereserveerd (17.45), omdat wij met jonge kinderen waren. Maar het duurde al bijna een half uur voordat we wat te drinken hadden. Daarbij kreeg ik het gevoel dat er alleen het Valentijns menu beschikbaar was (en pizza voor de kinderen!). Maar dat bleek dus ook niet zo te zijn. Uiteindelijk pas rond 20.00 klaar met eten, en 2 lastige kinderen, dus was jammer want wij komen graag bij Verona en Posado! Er was zeker een duidelijke taal barrière die avond met de bediening.
M V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De inrichting is mooi, sfeer is prima. Hartelijke ontvangst. Alleen de kou die iedere keer naar binnen stroomt als bezoekers voor Verona en Asado naar binnen komen en als ze naar buiten gaan, is uiterst vervelend als je zit te eten. Je ziet ook dat andere bezoekers er last van hebben. Als dat probleem opgelost wordt, dan is Verona helemaal perfect.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Met zn vieren gaan eten. Mooie zaak. Heerlijk vers eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk parkeren (wel een deel blauwe zone). Helaas viel de bediening enorm tegen. De zaak zat niet vol, maar toch moesten wij meer dan 6 minuten op 2 drankjes wachten. De dame kwam puffend richting onze tafel lopen om de bestelling van het eten opnemen. Het viel haar niet eens op dat 2 van ons nog geen drinken hadden en dat de andere 2 glazen leeg waren. De bediening was alles behalve oplettend. Wij vroegen of het mogelijk was om alleen het hoofdgerecht van het menu buiten de kaart te bestellen. Volgens ons begreep de dame ons niet en kwam met allerlei vragen. Gelukkig was het geen probleem. Ook kwamen niet alle hoofdgerechten tegelijk. Echt jammer van de bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten, de ambiance, kwaliteit was allemaal prima. Misschien een tip voor de bediening (die overigens erg vriendelijk was); loop bij een grotere groep wat vaker langs om te vragen of men nog iets wil drinken. Daar hebben we soms wel wat lang op moeten wachten. Bovendien is dat voor het restaurant zelf ook gunstiger om te zorgen dat de glazen vol blijven :)
B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ik heb meerdere keren bij Verona gegeten. Het eten is altijd erg lekker met goede porties. De ontvangst en de service vind ik ook erg goed. Alle keren heb ik lekker gegeten. Maar met name de verrassingsmenu's met gerechten buiten de kaart waren erg de moeite waard. Oftewel een echte aanrader!!
Trees Y.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ter gelegenheid van mijn verjaardag hier met mijn vrouw, kinderen en kleinkind gegeten. De zaak is mooi aangekleed en komt gezellig over. Ook was er een prima tafel voor ons gereserveerd. We werden vriendelijk en attent bediend met drankjes en lekker eten, wat wil je nog meer? Bij het dessert werd er ingespeeld op mijn verjaardag met versiering en het muziekje "Happy Birthday". Na het afrekenen kreeg ik ook nog een lekker fles Lambrusco cadeau.
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Buitengewoon lekker gegeten. De chef (Roumany) uitgedaagd een verrassend menu op tafel te zetten. Startend met een heerlijke carpaccio met truffelmayonaise, superlekker gekruid pizzabrood erbij. Daarna een tussengerecht, spinazieravioli . Hoofdgerecht een superlekker gegrild stuk vlees met groente en een speciaal gestoken aardappel met kaas gegrild. Als dessert pannacotta met vanilleijs en cranberrys, Daarbij de persoonlijke aandacht van zowel de chef als de bediening (Rosa). Kortom en leuke avond, gezellig en met heerlijk eten.