Verona

Donderdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Catering , Terras
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Goede pizza s gegeten op de dinsdag voor 7 euro keuze uit allemaal..
Ben zelf ook kok en ze waren zeker lekker en groot genoeg..
Goede bediening en gezellige sfeer.
Alleen de ice tea van lipton zou toch egt een stuk beter zijn.
Rooskruithof .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Lekker gegeten bij Restaurant Verona! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een heerlijk avondje uit in een mooie sfeer! We komen hier al jaren en het blijft ieder keer weer een feestje.
F.behrens .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vanavond als trouwe gasten en na een telefoontje om zeker te zijn van een tafeltje schoven we om 7 uur aan.
De sfeer is altijd aangenaam en over het eten ook deze keer weer uiterst tevreden.
Dit etentje als (extra) kadootje voor de verjaardag van mijn vrouw.
Kortom: weer een bijzonder geslaagde culinaire belevenis bij VERONA.

HalloO .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Verona wat een geweldige pizzeria met een chef die een hart voor de zaak heeft! Alles was zo lekker, carpaccio vooraf met daarna een heerlijke calzone pizza een calzone zoals die hoort te zijn goed gevuld en heerlijk op smaak. Wat een prachtige zaak met een heel erg fijne sfeer en het personeel wat er rondloopt grandioos! In een woord Super , een lekker etentje ga naar Verona in Putten en je beleef de smaak van Italië! Dankjewel voor de fijne avond!
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We zij hier anderhalf jaar geleden geweest en hebben toen lekker gegeten. Omdat we nu een weekend in Garderen waren dachten we we gaan bij Verona eten. Dat was een misser. Wat een slecht eten, de salade van het menu was opzich op smaak maar er zaten hele oneetbare stronken in.ik had een lasagna waarvan het leek of deze in de magnetron was geweest, deze was nog koud. Gerecht terug gegeven waarop het 2 minuten later weer kwam, nog niet goed warm het leek een kant en klaar maaltijd die eruit zag of hij zo uit de magnetron kwam. Andere gerechten waren flauw en smakeloos. Zeer slechte keuken, ze rommelen maar wat aan. Toen we er commentaar op leverden ontstond er een vreemde discussie. Tot slot kan je ook geen rekening krijgen maar moet je bij de bar een bedrag dat genoemd wordt pinnen! Wij komen hier nooit meer!
Snopie42 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Matig eten.niet de moeite waard om naar toe te gaan.slecht ???? eten. Alleen pizza's misschien.verder gewoon amateuristisch koken. Cajo
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Tijdens een kort verblijf in Putten na raadpleging van de Iens-site gekozen voor dit Italiaanse restaurant. Om 19 uur zijn we de enigen die in dit goed verzorgde restaurant een tafeltje bezetten. Bij ons drankje krijgen we een geroosterd stuk brood met een warm groenten mengsel. We kiezen voor het voordeligste menu van €17,95, mede vanwege de warme geitenkaas salade die hierin is opgenomen als voorgerecht. Het hoofdgerecht is een pasta die jezelf mag uitkiezen uit de forse lijst. Dat wordt een prima pasta's met een 4 kazensaus met champignons en een ravioli gevuld met kaas en spinazie. Als nagerecht een soort Dame Blanche. De wijnen kosten €3,75 per glas, een Leffe bier €3. Heel redelijke prijzen. Aardige bediening en vanwege de rust staan we in 1,5 uur weer buiten en hebben rond de €50 achtergelaten voor een lekkere, simpele Italiaanse dis.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
We zijn een paar dagen in Garderen en hadden zin in een Italiaans restaurant. Even op internet gekeken waar het dichts bij was en dat was deze in Putten. Toen even bij Iens gekeken wat de recensies waren. De meeste kwamen positief over dus zijn er gaan eten. We namen een menuutje van 3 gangen. We waren er om 18.00 uur, bestelling van drank en eten is opgenomen en toen moesten we wachten. Na een tijdje kregen we 2 warme stukjes stokbrood, met verse groente erop. Ongeveer 3 kwartier later kwam de heerlijke verse soep was wel lange wachttijd, maar zeker de moeite waard. Na de heerlijk soep hebben we nog eens 3 kwartier moeten wachten op de pizza's. Ook deze waren helemaal top, goed gevuld en erg warm. Zodra we de pizza ophadden kwam ze vragen of we nog een desert wilden. Omdat we het menuutje hadden genomen zat er ijs bij. Ik had en hoopte nu dat hij ook nog even weg bleef, maar deze kregen we 10 min. later al. Lekker hoor, maar omdat het andere zoveel was en net ophadden, had dit ook wat later mogen komen.

Al met al is dit zeker een aanrader waar je heerlijk kunt eten.
Hannar .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Per toeval een keer terecht gekomen en daarna hebben wij hier vaker gegeten. ´Zelf vinden wij het restaurant sfeervol en gezellig met een modern tintje. Elke keer weer iets anders gegeten maar nog nooit teleurgesteld.
De bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam zonder dat het opdringerig wordt.
Wij vinden Verona een aanrader ondanks dat wij vaak kritisch naar restaurants kijken.
JJP .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Bijv. een spaghetti Carbonara die precies zo gemaakt wordt zoals het hoort, zeldzaam goed! Alles super vers. Zeker een aanrader!
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Lekker gegeten in een compleet chaotische entourage. De carpaccio was aannemelijk en lekkerder dan in de meesta andere restaurants in de buurt. De lasagne en de kinderpizza waren lekker. Het was geen topkwaliteit, maar vergeleken met wat andere Italiaanse restaurants uit de buurt durven opdienen was het in ieder geval een verademing.

Wel was de bediening heel chaotisch en is de keuken volgens de bediening weinig flexibel. Zo kon een klant geen bepaalde pizza zonder ham krijgen omdat de Chef dat niet zou kunnen onthouden. Dat de betreffende klant vegetarie was bleek ook geen goede reden.
Wim1947 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
De laatste recensies van dit restaurant kunnen wij absoluut niet onderschrijven, integendeel het was zeer matig en de bediening
klantonvriendelijk en niet terzake kundig.
Als dit restaurant een Italiaanse( ?) eigenaar heeft zal hij toch zeker het aloude Italiaanse aperitief aperol moeten kennen, maar helaas de bediening weet niet waarover wij het hebben.
Dan maar een cointreau besteld maar helaas beschikt dit restaurant over 1 glaasje, bij de tweede bestelling is de fles leeg en zullen wij het met iets anders moeten doen.
Bij het diner een glas witte wijn besteld, er is alleen een droge wijn beschikbaar, geen halfzoete of zoete !
Dan maar vier glazen rode wijn besteld, echter er zijn nog maar 3 wijnglazen terwijl het restaurant nog niet voor de helft is bezet!
Als hoofdgerecht scaloppina met gorgonzola saus besteld, dit was bij een van ons nog erg rood van binnen wat absoluut niet hoort bij dit vlees.
De saus was een regelrechte roomsaus , de gorgonzola was nergens te vinden, laat staan te proeven !
Volgens de bediening mag dit wel, maar ze zou het toch doorgeven aan de keuken, echter niets meer gehoord !
Vervolgens een dessert besteld en gevraagd waar de Italiaanse naam van het dessert voor stond en naar de samenstelling gevraagd, echter de bediening snapt er niets van en geeft toe het allemaal niet te weten !
Een andere dame zou het wel weten, kwam vervolgens naar onze tafel met de mededeling : Wat wil je nou !
Aan het eind van een teleurstellende avond om de rekening gevraagd.
Het is hier kennelijk teveel moeite om de rekening aan tafel te presenteren, wij moesten maar de bar komen om af te rekenen.
Aldaar mag je direct pinnen en krijg je de pinbon zonder te zien waarvoor je hebt gepind !
Als er door ons om een specificatie van het bedrag wordt gevraagd krijgen wij als antwoord dat alle bestellingen van iedereen op een groot vel worden genoteerd maar dat de specificatie wel zou worden opgeschreven.
Uiteindelijk komt de bediening met een kladje( een Grolsch papiertje) waarop met de hand de bestelde gerechten zijn overgeschreven, echter zonder bedragen !
Zelfs als je weggaat, na een zeer teleurstellende avond, kan er geen enkele groet van de bediening af.
Dit was absoluut zonde van de door betaalde 147,= euro !
Voor dit geld zijn er voldoende andere restaurants in Putten te vinden die op een geheel andere manier met gasten omgaan en voor dit geld een beter product serveren.

Lexolivier .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Geweldig lekker
Calzone was zeer goed gevuld.
Verse ingredienten. Je ziet het ze klaarmaken
Goede bediening. Een echte aanrader
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Sindskort heeft Verona het restaurant uitgebreid met een open keuken een een ruimer zitgedeelte. Het eten smaakt me elke keer weer erg goed en de ambiance is erg aantrekkelijk geworden. Een echte aanrader!