Verona

Oostwaarts 9 2711 BA Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Verona

Bij de bouw van het Italiaanse restaurant Verona in Wateringen is het liefdesverhaal van Romeo en Juliet als inspiratie gebruikt. Het interieur is afgewerkt met marmer, natuursteen, hout en leer en zorgt ervoor dat je je even in Verona in Italië waant. De gerechten zijn uitsluitend bereid met verse ingrediënten. Boven Verona zit het bijbehorende Argentijnse Steakhouse Asado. Ook hier laat de inrichting en service niets te wensen over. In combinatie met een saladebar en typische bijgerechten worden de lekkerste steaks geserveerd. Welkom in Argentinië! Heb je iets te vieren of gewoon trek gekregen? Maak snel online een reservering!

Meer informatie over restaurant Verona