Reguliersdwarsstraat 7 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203413710

Over het restaurant Verona Ristorante Italiano

Na een dag werken of winkelen kun je - vlakbij de Bloemenmarkt - even ontsnappen aan de drukte van de dag bij Verona Ristorante Italiano, de nieuwe aanwinst van de beroemde Reguliersdwarsstraat in Amsterdam! Dankzij de echte authentieke pizza’s, de verse pasta’s, traditionele vleesgerechten én de Italiaanse gastvrijheid, waan je je heel even in Italië. Een intiem diner, avondje uit met vrienden of familie, een bedrijfsuitje of uw verjaardag vieren? Verona Ristorante Italiano zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt en tevreden de deur uit gaat!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Verona Ristorante Italiano

Tram 1 en 5
  • Kom je met de auto?
    Indien u met de auto komt, kunt u het beste via de Herengracht richting Koningsplein rijden. Daar vandaan is het nog maar 1 minuut lopen. Tram 1 en 5 stopt vrijwel voor de deur en vanaf Centraal Station is het 10-15 minuten lopen.
  • : Ja

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Verona Ristorante Italiano

Lilian P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Gezellig restaurant waar je je meteen welkom voelt! Heerlijk Italiaans eten en top personeel! Perfecte plek voor een etentje met een ongedwongen sfeer.
Famke D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ik heb hier gister met mijn vriend gegeten. We aten hier voor de eerste keer en het beviel goed. Het personeel was super vriendelijk en het eten was heerlijk. Je krijgt een lekker gerecht voor een goede prijs. Ik ga hier zeker nog een keer heen!
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezien de ervaringen uit het verleden wederom gegeten bij Verona. Deze keer hebben we genoten van het pasta menu. Leuke prijs voor een lekker drie-gangen menu.
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Personeel had niet zulke zedelijke gesprekken waar je als klant niet omheen kon omdat er erg hard gepraat werd..
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super leuk! Ik heb hier mijn verjaardag gevierd met mijn vriendinnen en ik heb me helemaal jarig gevoeld! De bediening is hartstikke aardig en de sfeer heel gezellig. En het eten natuurlijk ook! Snel en lekker, ideaal. Ik kom hier zeker een keertje terug om mijn verjaardag nog een keertje dunnetjes over te doen.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Kleinschalig en gezellig restaurant met vriendelijk personeel en lekker eten. Afhankelijk van de aanwezige gasten kan het wat rumoeriger zijn, echter is dit niet storend.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Tiramisu van het huis, heel sympathiek. Bediening goed, maar kan wel wat alerter zijn.
Verder prima en lekker gegeten.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten .
Fijne sfeer,vriendelijk personeel.
Korte wachttijd.
Wij gaan vast nog een keer naar het restaurant.
Kris A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en relatief lekker eten, maar zeker niet in verhouding tot de andere reviews die (te) lovend waren.
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Erg leuke en gastvrije plek! In tegenstelling tot wat ik hier lees vind ik dat de pasta + saus ( tagliatelli Fruta di Mare) wat beter kan, nogal oppervlakkige smaak, en proefde niet echt zeevruchten. Bij Knoflookbrood voor 4 euro krijg je vier dunne stukjes stokbrood met gesmolten kaas.. Ook voor hetzelfde geld ( en werk) kan het beter.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Leuk restaurantje, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs voor de gerechten is prima. We komen hier zeker nog eens terug!
K.H. M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Innemende gastvrouw. De huisgemaakte tiramisu was erg lekker. Een aanrader.
Micha S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk en ongedwongen gegeten met mn dochter. Gezellige sfeer, goed eten en zeer hartelijke bediening. Ik had een glas huiswijn besteld en dit werd gewoon door het huis lekker bijgeschonken. Aandachtspunt is een fris toilet.. dat kan met weinig inspanning beter. Al met al, prima en waar voor je geld. Dit heb ik zeker wel eens anders gezien in dit soort toeristische plekken. Voor herhaling vatbaar..
marieke N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij vonden het teleurstellend. Kregen eerst de verkeerde pasta. Kan gebeuren. Werd gelijk nieuwe gemaakt. Ik had tagliatelle met zeevruchten.. het smaakte naar tomatensaus. Zat bijna geen vis in en al zeker geen zeevruchten. Paar inimini garnalen, 3 oude mosselen zonder schelp, en kleine beetje taaie inktvis.
De roomsaus van tafelgenoot was zoet en de tortellini smaakte muf... kortom er wordt hier niet met verse producten en met liefde gekookt. Zou hier niet weer heengaan. Echte toeristen tent.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zeer hartelijke ontvangst. Je krijgt direct het gevoel, hier is het prettig! Goed eten, prima prijs.
Beste Fred,

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om een recensie voor ons te schrijven. We hopen je vaker als gast te mogen verwennen.

wopke V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ze hadden ontzettend hun best gedaan om er een feestje van de maken voor onze jarige dochter, geweldige service!!!
Beste Wopke,

Bedankt voor je lieve recensie! Iedere gast die ons restaurant bezoekt is voor ons een feestje waard. Als een van onze gasten ook nog eens haar/zijn verjaardag bij ons komt vieren zetten wij heel graag de jarie in het zonnetje! Fijn dat wij daarin zijn geslaagd en fijn dat je de moeite hebt genomen om dat kenbaar te maken!

melouska E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig, leuk, knus en betaalbaar restaurant. De bediening is ook erg vriendelijk. De penne met kip, champignons en roomsaus is heerlijk.
Beste Melouska,,

Bedankt voor je recensie en tot ziens?? :)

Sonja Y.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik vond het eten echt heel lekker. Ik had in eerste instantie niet verwacht dat er op zo een plek, waar meerdere 'toeristische restaurantjes' zijn, zo een leuk restaurantje kon zitten! Ook goeie prijzen en veel gezellige studenten. En niet te vergeten: echt een hele vriendelijke bediending. Kortom een fijne ervaring!
Beste Sonja,

Bedankt voor je lieve recensie en vooral dat het ons restaurant jou is bevallen!

Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bijzonder gezellig en lekker gegeten met de kinderen en hun geliefden. De ontvangst was fijn, het eten heerlijk en de bediening was super. Kortom alles aanwezig om een mooie, ontspannen avond met elkaar te genieten. Mensen bedankt! We komen graag terug.
Beste Els,

Bedankt voor je fijne recensie en wij hopen inderdaad dat je onze restaurant weer bezoekt!

Willem Jan P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten met familie. Ruime keus en goede prijs-kwaliteit verhouding. Beetje rommelig met kratjes tussen de tafels en koud als de deur open gaat. Wel een aanrader!
Beste Willem,

Bedankt voor je recensie. Het kan inderdad soms rommelig en hectisch zijn in een restaurant. Het spijt ons dat het jou heeft gestoord. Doordat wij een drukbezochte restaurant zijn gaat de voordeur vaak open en in de winter kan dat voor kou zorgen. Wij hopen dat je bij de volgende bezoek de warme Italiaanse gastvrijheid kunt voelen ;)