Verona Ristorante Italiano

Reguliersdwarsstraat 7 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203413710

Over het restaurant Verona Ristorante Italiano

Na een dag werken of winkelen kun je - vlakbij de Bloemenmarkt - even ontsnappen aan de drukte van de dag bij Verona Ristorante Italiano, de nieuwe aanwinst van de beroemde Reguliersdwarsstraat in Amsterdam! Dankzij de echte authentieke pizza’s, de verse pasta’s, traditionele vleesgerechten én de Italiaanse gastvrijheid, waan je je heel even in Italië. Een intiem diner, avondje uit met vrienden of familie, een bedrijfsuitje of uw verjaardag vieren? Verona Ristorante Italiano zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt en tevreden de deur uit gaat!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Verona Ristorante Italiano

Tram 1, 2 en 5
  • Kom je met de auto?
    Indien u met de auto komt, kunt u het beste via de Herengracht richting Koningsplein rijden. Daar vandaan is het nog maar 1 minuut lopen. Tram 1, 2 en 5 stoppen vrijwel voor de deur en vanaf Centraal Station is het 15 minuten lopen.
  • : Ja

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Verona Ristorante Italiano

Peter R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuk restaurant, goede vlotte bediening, lekker gegeten! Hier kom.ik graag nog eens terug!
Pascale G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Door de positieve commentaren dit restaurant gekozen. Eten was redelijk, niet echt bijzonder, maar ook weinig mis mee. De avond is gered door de prettige, doortastende en vriendelijke bediening. Geweldig! Dank!
Matan P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Good meal
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De piza was goed en de salade was veel sla en te weinig andere vulling met een tekort aan dressing
Olga U.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
wat simpele sfeer, vriendelijk personeel, voorgerechten goed, hoofdgerechten en dessert middelmatig.
Frank jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima, echt Italiaans restaurant.
Vriendelijke bediening en lekker gegeten
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten en er hing een gezellige, ontspannen sfeer. Medewerkers en ik denk eigenaar zijn erg vriendelijk en enthousiast. De eigenaar stond ons al enthousiast op te wachten nadat we gereserveerd hadden.
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede porties en gezellige sfeer! We werden al door denk ik de eigenaar opgevangen bij de ingang!
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Bediening was vriendelijk en snel. Eten erg goed en de rekening viel mee. Kortom veel waar voor je geld
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Aanrader!

Prima Italiaans restaurant. Lekker gegeten met mijn dochter voor een zeer schappelijke prijs.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prima Italiaans eten voor een zeer schappelijke prijs. Wij waren hier op zondagavond en het relatief rustig maar ik kan mij voorstellen dat het op vrijdag/zaterdag druk is. Op Tripadvisor krijgt dit restaurant goede recensies en dat is ook volledig terecht.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Echt een tof leuk gezellig restaurantje! Lief aardig personeel, heerlijk eten, al om al een goede ervaring!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gewoon goed eten voor goede prijs. Leuke aankleding van het restaurant.
Lilian P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Gezellig restaurant waar je je meteen welkom voelt! Heerlijk Italiaans eten en top personeel! Perfecte plek voor een etentje met een ongedwongen sfeer.
Famke D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ik heb hier gister met mijn vriend gegeten. We aten hier voor de eerste keer en het beviel goed. Het personeel was super vriendelijk en het eten was heerlijk. Je krijgt een lekker gerecht voor een goede prijs. Ik ga hier zeker nog een keer heen!
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezien de ervaringen uit het verleden wederom gegeten bij Verona. Deze keer hebben we genoten van het pasta menu. Leuke prijs voor een lekker drie-gangen menu.
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Personeel had niet zulke zedelijke gesprekken waar je als klant niet omheen kon omdat er erg hard gepraat werd..
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super leuk! Ik heb hier mijn verjaardag gevierd met mijn vriendinnen en ik heb me helemaal jarig gevoeld! De bediening is hartstikke aardig en de sfeer heel gezellig. En het eten natuurlijk ook! Snel en lekker, ideaal. Ik kom hier zeker een keertje terug om mijn verjaardag nog een keertje dunnetjes over te doen.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Kleinschalig en gezellig restaurant met vriendelijk personeel en lekker eten. Afhankelijk van de aanwezige gasten kan het wat rumoeriger zijn, echter is dit niet storend.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Tiramisu van het huis, heel sympathiek. Bediening goed, maar kan wel wat alerter zijn.
Verder prima en lekker gegeten.