Verona Ristorante Italiano

Reguliersdwarsstraat 7 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203413710

Over het restaurant Verona Ristorante Italiano

Na een dag werken of winkelen kun je - vlakbij de Bloemenmarkt - even ontsnappen aan de drukte van de dag bij Verona Ristorante Italiano, de nieuwe aanwinst van de beroemde Reguliersdwarsstraat in Amsterdam! Dankzij de echte authentieke pizza’s, de verse pasta’s, traditionele vleesgerechten én de Italiaanse gastvrijheid, waan je je heel even in Italië. Een intiem diner, avondje uit met vrienden of familie, een bedrijfsuitje of uw verjaardag vieren? Verona Ristorante Italiano zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt en tevreden de deur uit gaat!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Verona Ristorante Italiano

Tram 1 en 5
  • Kom je met de auto?
    Indien u met de auto komt, kunt u het beste via de Herengracht richting Koningsplein rijden. Daar vandaan is het nog maar 1 minuut lopen. Tram 1 en 5 stopt vrijwel voor de deur en vanaf Centraal Station is het 10-15 minuten lopen.
  • : Ja

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

9,2
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Erg leuke en gastvrije plek! In tegenstelling tot wat ik hier lees vind ik dat de pasta + saus ( tagliatelli Fruta di Mare) wat beter kan, nogal oppervlakkige smaak, en proefde niet echt zeevruchten. Bij Knoflookbrood voor 4 euro krijg je vier dunne stukjes stokbrood met gesmolten kaas.. Ook voor hetzelfde geld ( en werk) kan het beter.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Leuk restaurantje, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs voor de gerechten is prima. We komen hier zeker nog eens terug!
K.H. M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Innemende gastvrouw. De huisgemaakte tiramisu was erg lekker. Een aanrader.
Micha S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk en ongedwongen gegeten met mn dochter. Gezellige sfeer, goed eten en zeer hartelijke bediening. Ik had een glas huiswijn besteld en dit werd gewoon door het huis lekker bijgeschonken. Aandachtspunt is een fris toilet.. dat kan met weinig inspanning beter. Al met al, prima en waar voor je geld. Dit heb ik zeker wel eens anders gezien in dit soort toeristische plekken. Voor herhaling vatbaar..
marieke N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij vonden het teleurstellend. Kregen eerst de verkeerde pasta. Kan gebeuren. Werd gelijk nieuwe gemaakt. Ik had tagliatelle met zeevruchten.. het smaakte naar tomatensaus. Zat bijna geen vis in en al zeker geen zeevruchten. Paar inimini garnalen, 3 oude mosselen zonder schelp, en kleine beetje taaie inktvis.
De roomsaus van tafelgenoot was zoet en de tortellini smaakte muf... kortom er wordt hier niet met verse producten en met liefde gekookt. Zou hier niet weer heengaan. Echte toeristen tent.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zeer hartelijke ontvangst. Je krijgt direct het gevoel, hier is het prettig! Goed eten, prima prijs.
wopke V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ze hadden ontzettend hun best gedaan om er een feestje van de maken voor onze jarige dochter, geweldige service!!!
melouska E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig, leuk, knus en betaalbaar restaurant. De bediening is ook erg vriendelijk. De penne met kip, champignons en roomsaus is heerlijk.
Sonja Y.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik vond het eten echt heel lekker. Ik had in eerste instantie niet verwacht dat er op zo een plek, waar meerdere 'toeristische restaurantjes' zijn, zo een leuk restaurantje kon zitten! Ook goeie prijzen en veel gezellige studenten. En niet te vergeten: echt een hele vriendelijke bediending. Kortom een fijne ervaring!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bijzonder gezellig en lekker gegeten met de kinderen en hun geliefden. De ontvangst was fijn, het eten heerlijk en de bediening was super. Kortom alles aanwezig om een mooie, ontspannen avond met elkaar te genieten. Mensen bedankt! We komen graag terug.
Willem Jan P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten met familie. Ruime keus en goede prijs-kwaliteit verhouding. Beetje rommelig met kratjes tussen de tafels en koud als de deur open gaat. Wel een aanrader!
M D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er is een hele gezellige en knusse sfeer in het restaurant. Het eten was heerlijk en vooral de zelfgemaakte tiramisu :) Makkelijk bereikbaar en zeker een aanrader.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Informele gemoedelijke sfeer, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend!
Jorinde G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Erg aardige bediening. Heerlijke pizza en lasagne gegeten. Helaas hebben ze geen zelfgemaakte deserts! Dat was het enige minpunt. De tafels waren mooi aangekleed.
Margje Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten en een heel vriendelijke bediening.
Ook een praatje maken met je en daar nemen ze even de tijd voor.
We waren hier ook met onze kleinkinderen en ze waren heel kindvriendelijk tegen ze.
We hebben daar een overheerlijke pizza gegeten en een tiramisu.
voor de kinderen wat ijs en leuk opgediend.
we komen zeker terug. Een heel goed adres
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gister ben ik met mijn vriend uit eten geweest in dit restaurant op aanraden van vrienden. We waren erg tevreden, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding!

Ik had een tomatensoep vooraf, die erg lekker en vers was. Mijn vriend had bruschetta, ook erg smakelijk. Daarna had ik een pasta carbonara en mijn vriend een pizza peperoni, ook beide aanraders. De bediening was vriendelijk.

We hadden allebei een glas huiswijn en waren nog geen 18 euro p.p. kwijt! Voor een avondje uitgebreid tafelen in Amsterdam is dat zeker een goede prijs.
T S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gewoon waardeloos. Chianti was geen Chianti en de carpaccio was nog bevroren. Ik begrijp de goede recensies hier dan ook niet, tenzij je het vergelijkt met een slechte cafetaria.
Beste klant,

Bedankt voor uw recencie. Wij vinden het wel jammer en tevens vreemd dat u uw ongenoegen niet tijdens uw bezoek hebt geuit.
Vwb de waardering die wij van onze klanten op iens krijgen: dat is iets wat wij enorm waarderen en ook met respect behandelen.
De overheerlijke wijn Chianti verkopen en waarvan u zegt dat u deze heeft besteld verkopen wij per fles en u weet ongetwijfeld dat een fes aan uw tafel wordt opengemaakt, ingeschonken en op tafel wordt geplaatst. Dit doen wij nadat de fles aan u wordt getoond, uw goedkeuring krijgt en u een slok van de wijn hebt geproefd. Dit is een handeling wat wereldwijd bekend is. HIerdoor weten wij ook dat wij uw recencie niet serieus kunnen nemen en dat spijt ons.

Verona Restorante Italiano
Betos S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met mijn man en dochter voor het eerst in de Reguliersdwarsstraat gegeten. Leuke straat met leuke restaurants. Wij kozen voor de Italiaanse restaurant Verona. De bediening is professioneel en geeft veel aandacht aan haar klanten. De voorgerechten werden mooi gepresenteerd en de bruchetta was heerlijk. Daarna namen wij een pasta met vis en een pizza met kip en groenten. Verse ingedrienten en fantastische smaak. Koffie met tiramisu van het huis maakte ons bezoek helemaal compleet. Mijn complimenten aan de eigenaar. Top team, top eten, top sfeer! Tot 2017 Verona!
masis T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een geweldige ambiance! Personeel werkt keihard en blijft toch lachen en neemt de tijd om een korte praatje te maken. Heerlijke pizza's, lekkere salade en perfect bijpassende huiswijn. Bij de koffie kregen de kinderen huisgemaakte tiramisu en wij limoncello. Absoluut een aanrader als je Italiaans wilt eten!!
Jochen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier. Snelle en hele vriendelijke bediening ! Lekkere pizza's ( bolognese en vegetarisch ) en wijntjes gedronken ( rosso di montepulciano ).
Beste gast,

Bedankt voor uw fijne recensie. Wij hopen u vaker als gast te mogen verwelkomen.

Verona Ristorante Italiano