Reguliersdwarsstraat 7 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203413710

Over restaurant Verona Ristorante Italiano

Na een dag werken of winkelen kun je - vlakbij de Bloemenmarkt - even ontsnappen aan de drukte van de dag bij Verona Ristorante Italiano, de nieuwe aanwinst van de beroemde Reguliersdwarsstraat in Amsterdam! Dankzij de echte authentieke pizza’s, de verse pasta’s, traditionele vleesgerechten én de Italiaanse gastvrijheid, waan je je heel even in Italië. Een intiem diner, avondje uit met vrienden of familie, een bedrijfsuitje of uw verjaardag vieren? Verona Ristorante Italiano zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt en tevreden de deur uit gaat!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Verona Ristorante Italiano

Tram 1 en 5
  • Kom je met de auto?
    Indien u met de auto komt, kunt u het beste via de Herengracht richting Koningsplein rijden. Daar vandaan is het nog maar 1 minuut lopen. Tram 1 en 5 stopt vrijwel voor de deur en vanaf Centraal Station is het 10-15 minuten lopen.
  • : Ja

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Nadat wij waren gaan zitten kwam er een zeer rumoerig groot gezelschap binnen. Wij gaven te kennen dat wij onze drankjes wilden afrekenen en het restaurant wilden verlaten. De ober probeerde ons op alle mogelijke manieren te bewegen om toch te blijven en zei o.a. dat dat normaal was voor de vrijdagavond. Ons standpunt kon op geen enkel begrip rekenen.
Jochen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier. Snelle en hele vriendelijke bediening ! Lekkere pizza's ( bolognese en vegetarisch ) en wijntjes gedronken ( rosso di montepulciano ).
Beste gast,

Bedankt voor uw fijne recensie. Wij hopen u vaker als gast te mogen verwelkomen.

Marga O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een heerlijk Italiaans restaurant. Keurige, zeer vriendelijke bediening, ondanks de drukte van de zaterdagavond. Chapeau! Korte wachttijden, heerlijke pizza's. Zeker een aanrader. Wij komen snel weer terug. Bedrijfsleider Sarkis ontvangt je alsof je familie bent. Zeer hartelijk. Gevestigd dichtbij het Koningsplein, dus makkelijk met het OV te bereiken.
Beste gast,

Bedankt voor uw recensie en fijn dat uw bezoek u zo goed is bevallen.

Annette S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We wisten niet waar binnen te gaan in de Regulierdwarsstraat, maar dit was een schot in de roos! Je krijgt waar voor je geld, fijne sfeer. Wij komen zekerterug als we weer in Amsterdam zijn!
Beste gast,

Bedankt voor uw aardige recensie en graag tot ziens!

Anna B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Perfect restaurant voor een gezellig, lekker en voordelig avondje! Ik kom regelmatig eten bij Verano en de laatste tijd zijn ze erg vooruitgegaan. Het is een klein restaurantje met een gezellige sfeer en leuke werknemers die graag even met je kletsen en je ook herkennen als je weer komt eten. De pizza's zijn top en de huisgemaakte Tiramisu is ook een echte aanrader!
Beste gast,

Bedankt voor uw recensie en graag tot de volgende keer.

Roos-Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik heb heerlijk genoten van een kwalitatief goede maaltijd. Héél veel, maar héél lekker. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Studenten korting is ook mooi meegenomen. Er hangt een gezellige, warme, Zuid-Europese sfeer en de bediening is vriendelijk. Ik kom hier zeker terug.
Beste gast,

Bedankt voor uw recensie en graag tot ziens.

Lous V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk gegeten. En als student krijg je korting, je moet wel je studenten kaart laten zien. En ben je geen student kan je nog steeds voor een goede prijs echt lekker eten. Ik raad de pizza elverano aan, heerlijk! Het is net allemaal verbouwd, het ziet er hartstikke schoon en netjes uit.