Reguliersdwarsstraat 7 1017 BJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203413710

Over het restaurant Verona Ristorante Italiano

Na een dag werken of winkelen kun je - vlakbij de Bloemenmarkt - even ontsnappen aan de drukte van de dag bij Verona Ristorante Italiano, de nieuwe aanwinst van de beroemde Reguliersdwarsstraat in Amsterdam! Dankzij de echte authentieke pizza’s, de verse pasta’s, traditionele vleesgerechten én de Italiaanse gastvrijheid, waan je je heel even in Italië. Een intiem diner, avondje uit met vrienden of familie, een bedrijfsuitje of uw verjaardag vieren? Verona Ristorante Italiano zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt en tevreden de deur uit gaat!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Verona Ristorante Italiano

Tram 1 en 5
  • Kom je met de auto?
    Indien u met de auto komt, kunt u het beste via de Herengracht richting Koningsplein rijden. Daar vandaan is het nog maar 1 minuut lopen. Tram 1 en 5 stopt vrijwel voor de deur en vanaf Centraal Station is het 10-15 minuten lopen.
  • : Ja

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

9,2
Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Bijzonder gezellig en lekker gegeten met de kinderen en hun geliefden. De ontvangst was fijn, het eten heerlijk en de bediening was super. Kortom alles aanwezig om een mooie, ontspannen avond met elkaar te genieten. Mensen bedankt! We komen graag terug.
Willem Jan P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten met familie. Ruime keus en goede prijs-kwaliteit verhouding. Beetje rommelig met kratjes tussen de tafels en koud als de deur open gaat. Wel een aanrader!
M D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Er is een hele gezellige en knusse sfeer in het restaurant. Het eten was heerlijk en vooral de zelfgemaakte tiramisu :) Makkelijk bereikbaar en zeker een aanrader.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Informele gemoedelijke sfeer, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend!
Jorinde G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Erg aardige bediening. Heerlijke pizza en lasagne gegeten. Helaas hebben ze geen zelfgemaakte deserts! Dat was het enige minpunt. De tafels waren mooi aangekleed.
17HMaa44 Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten en een heel vriendelijke bediening.
Ook een praatje maken met je en daar nemen ze even de tijd voor.
We waren hier ook met onze kleinkinderen en ze waren heel kindvriendelijk tegen ze.
We hebben daar een overheerlijke pizza gegeten en een tiramisu.
voor de kinderen wat ijs en leuk opgediend.
we komen zeker terug. Een heel goed adres
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gister ben ik met mijn vriend uit eten geweest in dit restaurant op aanraden van vrienden. We waren erg tevreden, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding!

Ik had een tomatensoep vooraf, die erg lekker en vers was. Mijn vriend had bruschetta, ook erg smakelijk. Daarna had ik een pasta carbonara en mijn vriend een pizza peperoni, ook beide aanraders. De bediening was vriendelijk.

We hadden allebei een glas huiswijn en waren nog geen 18 euro p.p. kwijt! Voor een avondje uitgebreid tafelen in Amsterdam is dat zeker een goede prijs.
T S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gewoon waardeloos. Chianti was geen Chianti en de carpaccio was nog bevroren. Ik begrijp de goede recensies hier dan ook niet, tenzij je het vergelijkt met een slechte cafetaria.
Beste klant,

Bedankt voor uw recencie. Wij vinden het wel jammer en tevens vreemd dat u uw ongenoegen niet tijdens uw bezoek hebt geuit.
Vwb de waardering die wij van onze klanten op iens krijgen: dat is iets wat wij enorm waarderen en ook met respect behandelen.
De overheerlijke wijn Chianti verkopen en waarvan u zegt dat u deze heeft besteld verkopen wij per fles en u weet ongetwijfeld dat een fes aan uw tafel wordt opengemaakt, ingeschonken en op tafel wordt geplaatst. Dit doen wij nadat de fles aan u wordt getoond, uw goedkeuring krijgt en u een slok van de wijn hebt geproefd. Dit is een handeling wat wereldwijd bekend is. HIerdoor weten wij ook dat wij uw recencie niet serieus kunnen nemen en dat spijt ons.

Verona Restorante Italiano
Betos S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met mijn man en dochter voor het eerst in de Reguliersdwarsstraat gegeten. Leuke straat met leuke restaurants. Wij kozen voor de Italiaanse restaurant Verona. De bediening is professioneel en geeft veel aandacht aan haar klanten. De voorgerechten werden mooi gepresenteerd en de bruchetta was heerlijk. Daarna namen wij een pasta met vis en een pizza met kip en groenten. Verse ingedrienten en fantastische smaak. Koffie met tiramisu van het huis maakte ons bezoek helemaal compleet. Mijn complimenten aan de eigenaar. Top team, top eten, top sfeer! Tot 2017 Verona!
masis T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een geweldige ambiance! Personeel werkt keihard en blijft toch lachen en neemt de tijd om een korte praatje te maken. Heerlijke pizza's, lekkere salade en perfect bijpassende huiswijn. Bij de koffie kregen de kinderen huisgemaakte tiramisu en wij limoncello. Absoluut een aanrader als je Italiaans wilt eten!!
Jochen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier. Snelle en hele vriendelijke bediening ! Lekkere pizza's ( bolognese en vegetarisch ) en wijntjes gedronken ( rosso di montepulciano ).
Beste gast,

Bedankt voor uw fijne recensie. Wij hopen u vaker als gast te mogen verwelkomen.

Marga O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een heerlijk Italiaans restaurant. Keurige, zeer vriendelijke bediening, ondanks de drukte van de zaterdagavond. Chapeau! Korte wachttijden, heerlijke pizza's. Zeker een aanrader. Wij komen snel weer terug. Bedrijfsleider Sarkis ontvangt je alsof je familie bent. Zeer hartelijk. Gevestigd dichtbij het Koningsplein, dus makkelijk met het OV te bereiken.
Beste gast,

Bedankt voor uw recensie en fijn dat uw bezoek u zo goed is bevallen.

Annette S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We wisten niet waar binnen te gaan in de Regulierdwarsstraat, maar dit was een schot in de roos! Je krijgt waar voor je geld, fijne sfeer. Wij komen zekerterug als we weer in Amsterdam zijn!
Beste gast,

Bedankt voor uw aardige recensie en graag tot ziens!

Anna B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Perfect restaurant voor een gezellig, lekker en voordelig avondje! Ik kom regelmatig eten bij Verano en de laatste tijd zijn ze erg vooruitgegaan. Het is een klein restaurantje met een gezellige sfeer en leuke werknemers die graag even met je kletsen en je ook herkennen als je weer komt eten. De pizza's zijn top en de huisgemaakte Tiramisu is ook een echte aanrader!
Beste gast,

Bedankt voor uw recensie en graag tot de volgende keer.

Roos-Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik heb heerlijk genoten van een kwalitatief goede maaltijd. Héél veel, maar héél lekker. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Studenten korting is ook mooi meegenomen. Er hangt een gezellige, warme, Zuid-Europese sfeer en de bediening is vriendelijk. Ik kom hier zeker terug.
Beste gast,

Bedankt voor uw recensie en graag tot ziens.

Lous V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk gegeten. En als student krijg je korting, je moet wel je studenten kaart laten zien. En ben je geen student kan je nog steeds voor een goede prijs echt lekker eten. Ik raad de pizza elverano aan, heerlijk! Het is net allemaal verbouwd, het ziet er hartstikke schoon en netjes uit.