Vero

Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Erg gunstig
Erg rustig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Vero

Ron M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Fantastisch, doet alles zelf, verse ingrediënten en échte Italiaan, geen surrogaat toeristenvoedsel. Service onvoorstelbaar goed. Betalen mocht zelfs dag later toen bleek dat ik mijn geld thuis had laten liggen, zolang het lekkere eten maar niet koud werd. Topper!
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vero heeft een afhaalkaart en nog een kleine eethoek. Menu met grote keuze uit diverse pizza’s, pasta’s en salades. Wij hebben geweldig goed gegeten, echt een aanrader, vooral de lasagna was bijzonder. Goeie gastheer!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Een afhaal Italiaan die al jaren in Diemen zit en zo ontzettend goed is! Hele vriendelijke kok die alles vers voor je neus bereid. Denkt mee met je en past als je dat wil het gerecht aan naar jou wens.

Prijs /kwaliteit verhouding is fantastisch. Wel handig om van te voren even te bellen anders zit je te wachten op je gerecht (het wordt vers gemaakt dus dat duurt dan ook even).

Top tent!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Met enige regelmaat halen we hier pizza en/of pasta. Ruime keuze en alle gerechten worden vers bereid. De bodems van de pizza's zijn heerlijk: goed deeg en lekker knapperig. Mijn favorieten zijn de pizza's fruti di mare en totti. Even van tevoren bellen en je bestelling staat op het afgesproken tijdstip klaar.
melanie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Super lekker pizza's. We bestellen echt regelmatig, bellen van te voren en spreken een tijd af om te komen halen. Altijd perfect geregeld. Pizzas met aangepaste ingredienten zonder moeite, alles warm en een knapperige bodem, mijn favoriet de quatro fromaggio met rucola en extra spaanse peper. Pasta's ook prima overigens. Al met al een absolute aanrader!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Perfecte takeaway. De aandacht ligt op het eten, zoals het hoort. De pizza Vegetariana is een absolute aanrader. Probeer ook eens de kalfsoesters.
Kath I.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Lekker eten, maar wat een ontzettend slechte service. Ik heb zelf bij een pizzaria gewerkt waar de klant koning was. Bovendien snap ik dat het druk is op zondag, maar klantvriendelijkheid is een woord wat in mijn ogen niet voorkomt in de vocabulaire van de man die daar werkt, hij werd zelfs bijna boos toen ik met een briefje van 50 wilde afrekenen.
Verder had hij geen tasje voor de pizza's. Ondanks dat de pizza's lekker waren komen wij hier echt nooit meer.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Deze Italiaan is puur voor afhalen bedoeld, Je kunt er ook eten maar het decor leent zich daar niet voor. De gerechten zijn, let wel het gaat om afhaal, van het niveau "oh my god!!". Alles is vers bereid. Aanraders zijn de pizza calzone, fusilli, spaghetti frutti di mare, pfff eigenlijk is alles ontzettend lekker. !x per week haal ik 2 gerechten en ik ben nog nooit teleurgesteld.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Uitstekende Italiaanse keuken. Heerlijk eten, met passie en liefde bereid. Zeer constante kwaliteit. Wel om af te halen, want het is niet echt ingericht om daar te nuttigen.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Bij Vero kun je alleen afhalen. Geen bezorgservice, geen brommertjes! Je zult dus 'je huis uit moeten'. Maar het is de moeite waard. Heerlijke pizza's, heerlijke pasta's. Een aanrader voor iedereen uit de omgeving Diemen.
Mtokkie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Al vaak geweest. Perfecte echte italiaan van zeer hoog niveau. Bereiding duurt even, maar alles wordt ter plekke vers bereid, en gesneden. Gezond! Zeer vriendelijke kok/eigenaar.