Verleiding

Voorstraat 22 3281 AV Numansdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Verleiding

Harry V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De verleiding was groot om hier naar toe te gaan gezien de goede reputatie in de omgeving.
Wellicht troffen we het op een slechte dag maar de reputatie werd niet waargemaakt.
Het eten was zeker niet slecht maar miste alle fantasie terwijl de prijzen wel stevig zijn.
Vlees, ondanks verzoek , te ver door gebakken en niet mals en zalm echt veel te droog. Zonde. Niet echt een aanrader wat mij betreft tenzij de keuken substantieel verbetert. Jammer
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Super adres voor een heerlijke lunch. Hier al vele malen gegeten en nog nooit tegengevallen. Wat een leuke ambiance, vriendelijk en alert personeel. Aan te raden om op een vrijdag of zaterdag te reserveren voor de lunch als je de zekerheid wilt hebben op een plekje. In een bakkerij gesitueerd, het ruikt binnen verrukkelijk, het woord verleiding is niet overdreven. Een uitgebreide lunchkaart met heerlijke gerechten, de club sandwich traditioneel is zalig!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
leuke relaxte gelegenheid achterin de Bakkerij, naast de wijnverkoop. Eenvoudige kaart met een elke vrijdag een dag menu ,meestal keuze uit minimaal 3 gerechten. Voorheen erg goedkoop laatste maanden een stuk steviger geprijsd. De man die die wijn schenkt heeft regelmatig erg lekkere wijnen met leuke aanbiedingen om mee naar huis te nemen!