Verkadefabriek

6,7
6,2
Lara K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
28-5-16 hier gegeten voor de film. We waren er om 19,10 en de film begon om 21.20, dus dat zou makkelijk moeten kunnen zou je denken. Maar de bediening is helaas niet zo vlot. Duurde een tijd voor we de kaart kregen, duurde nog veel langer voor de bestelling werd opgenomen. Duidelijk aangegeven dan ik de diamant spies rauw tot maximaal medium wilde hebben en mijn tafel genoot wilde 'm juist niet rauw en echt medium. Prima, genoteerd, komt z'n collega de beide borden uitserveren, vraag ik welke rauw is, zegt ie dat er geen verschil is. Dus een overbakken spies die daardoor droog en smakeloos was, helaas. Ook een wat vreemde combi met de ( ook al droge) pasta carbonara. Mijn overbakken spies werd opgelost door een kopje koffie van het huis bij het dessert. Gekozen voor de chocolade cake met zachte kern van karamel, helaas ook droog en veel te gaar, dus weinig zachte kern. De ambiance is goed, mooie inrichting, maar ik kom ook voor het eten, en helaas is dit nu de 2e keer dat ik teleurgesteld wordt dus geen derde keer voor mij.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Als laatste van ons drieluik wilden we Afghaans eten in Den Bosch. Helaas geen plek meer vrij. Toen na de film gaan eten in De Verkadefabriek nadat we naar de film waren gegaan, want deze eetgelegenheid is gekoppeld aan bioscoop en theater. Een leuk idee, we waren hier al eerder. Van de maaltijd moet je niet te hoge verwachtingen hebben. Veel mensen gaan voor de bios een hapje eten en dat geeft een chaotische indruk. De bediening is niet heel alert. Je kunt overigens niet reserveren, maar achter ons was wel een tafel gereserveerd. Merkwaardig, want ik had het 's middags nog gevraagd. Omgeving oogt apart, industrieel inderdaad. Mijn vrouw nam Falafel ( vegetarisch) en ik heilbot. Veel te veel pastinaak zat erbij, terwijl het vegetarische gerecht wat eenzijdig was opgemaakt. Voor friet moet je extra betalen 3,50. Dat is dan wel voor twee personen .Je hebt het eten trouwens snel op tafel. Afsluitend: de combinatie film- eten is geslaagd. Wil je echt van een diner genieten kun je hier in Den Bosch op talrijke andere plekken terecht.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Erg leuke en bijzondere plek om te eten. Eten ok. Maar wat een waardeloze bediening! We werden nauwelijks gezien. Steeds moeten zwaaien om de aandacht te krijgen en als er aandacht is, onattent en onvriendelijk. Koffie wordt uitgeserveerd met een pissige blik. Om half 1 werd ons verteld dat het de laatste ronde was omdat ze zeker om 2 uur dicht wilden zijn..... Bijna anderhalf uur van tevoren? Rekening vervolgens ongevraagd gebracht en tot slot nog eens of 'we nu toch echt wilde betalen'. Vraag of zeg het gewoon, waarom zo onbeschoft? En ik maar zeggen tegen mijn Amsterdamse vriendinnen dat het zo vriendelijk is in Den Bosch...
Goddelijk-smullen .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Erg gezellig in een fantastische omgeving. Altijd leuk!!
Eten was goed, met een kleine opmerking over het vlees: de kipspies was wat droog en het stukje vis erg klein. Maar we komen zeker terug.
Lara G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
"voortaan word je er op je wenken bediend."

Dat staat er op de website. Mag ik even lachen?
We gingen gisteren hier lunchen, aansluitend naar de film. Het eten was lekker, uitsmijter ham en zoete aardappelsoep besteld. Aan de prijs, maar vooruit, daar is nog overheen te komen want het was echt lekker eten. Maar de bediening? Een aanfluiting. We waren klaar en hebben 20 minuten naar ons bord zitten staren voor we zelf maar bij de bar zijn gaan vragen of we nog een nagerecht konden bestellen. Onze koppen koffie waren een uur eerder al op, maar niet dat er wordt gevraagd of we nog wat wilde drinken.
De jongen kwam met de kaart, haalde de borden weg en ruim een kwartier later zaten we nog te wachten op zijn terugkeer. Toen maar gevraagd of we konden betalen en aangegeven dat we graag nog een nagerecht hadden wil hebben. "O dat is spijtig". En dat was het. Bediening? Maak het even, mijn bejaarde grootmoeder heeft nog meer tempo en beleefdheid.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Redelijk eten in een mooi gebouw.
Het restaurant in de Verkadefabriek oogt als een industrieel eetcafe.
Eten viel wat tegen qua prijs kwaliteit verhouding.
Club sandwich zag er chaotisch opgebouwd uit, maar was wel smaakvol.
De Flammenkuchen met Zeeuwse beenham viel tegen. Voor de beenham had je een vergrootglas nodig.
Geen culinaire hoogstandjes, maar wel gezellig om even voor het Jazz concert wat te gaan eten.
Rbrouwers .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Een dagje Den Bosch ...... lunchen bij de Verkadefabriek: mooi gebouw en gezellige sfeer!
helaas viel de maaltijd erg tegen; geen desembrood maar geroosterd witbrood met olie, een slordige uitsmijter; zelfs de pilsjes waren slecht getapt!
Mandy H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Kom al jaren bij de Verkadefabriek en normaal is het eten zeker een 7 waard. De laatste keer het sucadevlees en dat was een grote misser. Bediening nam dit zeer serieus, gaaf aan dat de kaart nieuw was, en we kregen ter compensatie een heerlijke koffie. Ambiance is zoals gewoonlijk lekker chill.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Heerlijk gegeten bij de Verkadefabriek voorafgaand aan de filmvoorstelling. Daar werd bij het opdienen perfect rekening mee gehouden. Zeer vriendelijke, no-nonsens en zeer attente bediening. En waar kun je voor zulke bescheiden prijzen nog zo lekker eten. Ik had de garnalen in Thaise curry en mijn partner zuurkool met Eisbein (hammetje). Daarbij allebei een glas huiswijn van prima kwaliteit, ook al voor een zeer redelijke prijs. Daarna nog een heerlijke cappucino met een grote Verkadereep. De film moest nog beginnen, maar onze avond kon al niet meer stuk. Tot gauw.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Iets uit het centrum maar deze locatie is een aanrader om te eten voordat je naar de film gaat. Eten was goed, service ook en decor compleet super. Prijs en kwaliteit goed op orde. Als ik in Den Bosch zou wonen zou ik hiet heel regelmatig de combinatie film met diner gaan maken.
Lout D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Verkadefabriek is een fijne plek. Levendige omgeving, mooi om voor of na een voorstelling wat te eten of te drinken. Of om zomaar langs te gaan. Geen super uitgebreide kaart, maar genoeg keuze. Snelle en vriendelijke bediening. Je kunt niet reserveren. Gewoon aansluiten. Gerechten zijn puur. Kwaliteit goed. Mijn entrecote had iets steviger gebraden mogen zijn, maar verder o.k.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Afgelopen vrijdag lekker gegeten met vriendinnen. We namen geen voorgerecht maar kozen voor de kabeljauw (oosters gemarineerd en op de huid gebakken / pittige quinoa / shiitake / spitskool / doperwten / wonton / kokos-serehsaus) en de tilapia (met aardappelfritatta / courgette / fèta / zwarte olijf / romige saus van citroen en gepofte knoflook) met daarbij uiteraard de dikke frieten. Grote voordeel vind ik dat de kaart niet heel veel gerechten biedt maar dat ze wel allemaal met zorg bereid zijn en heel smaakvol. De kabeljauwfilet was supermooi gaar en ook de tilapia was prima. De bediening was redelijk vlot hoewel het af en toe moeilijk was hun aandacht te trekken. Het industriële interieur spreekt me erg aan en de sfeer vond ik heel ontspannen. Het is niet echt een tent om heel lang na te tafelen, rond 21.45u werd de rekening ongevraagd gebracht omdat het bedienend personeel naar huis ging. Prima plek om terug te komen (op (ov-)fietsafstand van station.
David .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Goed eten zoals je het bij een cultureel centrum als de Verkadefabriek verwacht. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten zonder te veel poespas. Er is de mogelijkheid om door de weeks gebruik te maken van het Food en Film arrangement, wel even reserveren.

De Verkadefabriek is een mooie industriele locatie en in de zomer is het er aangenaam op het terras.
Bertus R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
De Verkade Fabriek in Den Bosch is sowieso een erg prettige plek om te zijn, voor of na een film maar ook om even wat te drinken. De sfeer is er altijd goed en ze draaien prettige muziek. De zelf service in het cafe gedeelte is ook prima, hierdoor hoef je niet lang te wachten en om je eigen drankje te halen mag natuurlijk ook geen probleem zijn. De deal waarbij je film en een diner combineert is erg goed gevonden. Voor 20 euro krijg je én een hoofdgerecht én een film. Ze zorgen altijd dat je de film nog haalt door te informeren naar welke voorstelling je gaat.
Het menu is erg verschillend, elke maand anders en aangepast op het seizoen. Verse lekkere gerechten en een gezellig avondje uit!
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
We zouden in De Verkadefabriek naar de film gaan en omdat we aan de late kant waren, besloten we ter plekke een hapje te eten. Voor meer dan een hoofdgerecht hadden we geen tijd. Rode huiswijn prima en de gevulde paprika was verrukkelijk. Jammer dat de bulgur erbij koud was, maar dat zullen we dan maar authentiek noemen (in veel Midden-Oosterse landen wordt de bulgur ook koud of lauw geserveerd). Zeer goede smaakcombinaties, heerlijk knapperige friet, die lang warm bleef, en (groot pluspunt!) de dressing voor de salade werd apart opgediend, zodat wij zelf konden bepalen hoeveel we ervan wilden nemen. Voor een gezellig etentje met je slechthorende moeder of een intiem diner is de locatie minder geschikt. Het is erg druk en lawaaiig. Ons ging het om een snelle maaltijd en wij waren dik tevreden, ook over de huiswijn en de cappuccino. Door de drukte duurde het soms lang voor we bestelde drankjes kregen, maar we werden niet vergeten. Als ik weer in Den Bosch ben, zal ik n ruil voor de leuke avond De Verkadefabriek ook niet vergeten. Tip (wij wisten dit namelijk niet): wie op maandag of dinsdag een filmvoorstelling bijwoont, kan bij de kassa een ticket Food en Film kopen voor 19,50. Inbegrepen is een hoofdgerecht (keuze uit drie) en een ticket voor de film.
FamilieDullaart .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Altijd heerlijk om naar de Verkade te gaan voor een borreltje en wat gezelligheid. Een ongedwongen sfeer en een aanrader voor mensen met kinderen.
Laatst hier gegeten en in verleg met de chef-kok een speciaal kinder-menu ontvangen (voor een redelijke prijs!) in plaats van de standaard frietjes.. (witvis met aardappel en knolselderij-puree).
Kindjes blij; wij ook blij!
Eten voor de volwassenen was ook van goede kwaliteit.
We voelden ons ontzettend welkom en komen graag weer eens eten!
Helwin .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Altijd een erg prettige plek om te komen en een avond uit te gaan. Zeker in combinatie met een voorstelling is deze locatie een uitkomst. In de (directe) omgeving zijn er weinig restaurantjes dus de combinatie theater/film - diner is hier prima!

De Verkadefabriek is zeer aangenaam ingericht. Industrieel en eigentijds. Modern en vrij.

Voor wat betreft het eten is het een beetje afhankelijk van de kaart. Deze wisselt regelmatig en geeft eens wat anders dan een standaard "carpaccio-zalm-biefstuk" kaart. Wereldgerechten, prima bereid. De porties kunnen wel wat groter.

Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend en kindermenu's gezond en lekker!

Oftewel: prima!

Marc B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Wij zijn nog steeds heel blij met de Verkadefabriek in Den Bosch. Een plek waar altijd vertier is en waar je ook goed alleen kan eten en/of naar de film kan gaan.
Voor ons al jaren een plek waar we regelamtig snel wat eten voor een film of voorstelling en dan naafloop een biertje.
De bediening houdt uitstekend rekening met je verdere programma en werkt goed en heeft een vaste kern. De keuken wisselt qua kwaliteit: meestal is het redelijk, soms goed en ook nog wel eens 'matig'. Porties wat mij betreft aan de kleine kant maar portie altijd goede friet doet wonderen! Wij komen hier voor de sfeer en gemak en in mindere mate voor het goede eten
Prijs/kwalitiet zijn goed met elkaar in balans. Fijne plek om te zijn!
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Samen met de dochter, 2 generaties dus, vriendelijke bediening, modern en strak interieur, kleine kaart, maar volop keuze, de gerechten snel en verrassend opgediend met originele accenten, Zeebaars/ varkenshaas) frites en salade erbij als je daar behoefte aan hebt. Heerlijk en eerlijk toetje ( tiramisu / sabayon) Goede prijs en kwaliteitverhouding, daarna naar de film: dat doen we nog eens!
Marleen54 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Het eten is prima, de keuze van ingrediënten vaak verrassend. Ik kom er erg graag en vind de prijs - kwaliteitverhouding goed. De bediening is altijd erg vriendelijk, maar redelijk traag.
Het gebouw is prachtig, de tafels achter de bar ontnemen echter veel van het zicht op de ruimte. Fijn als je wat privacy wilt, maar anders erg jammer.