Over het restaurant Veri Sapori

Culinair feest in Amstelveen

Een warm ontvangst geeft je direct een meer dan welkom gevoel. Maak je op voor een heerlijk maal en proef de liefde die ze hier in het eten stoppen. Dit in combinatie met topproducten en de sublieme bediening maken een bezoek aan Veri Sapori een culinair feestje.

Meer informatie over restaurant Veri Sapori

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 22:00

Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heel lekker eten en aardige bediening met gart voor de zaak. Veel reguliere gasten, dat was duidelijk te merken en een goed teken. Aankleding is erg basic, maar wel prima que privacy etc.
maureen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening, goede sfeer!
Tanja E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Echt super lekker gegeten! De gastheer / eigenaar heeft aandacht voor iedereen en altijd een aardig woord! Hele fijne bediening! Je ziet dat iedereen met plezier daar werkt en dat geeft een goed gevoel. Ik ga er zeker weer naartoe en zal het mijn vrienden en kennissen aanraden!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastische gerechten in heerlijke ambiance
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten is prima. De keuze is uitgebreid genoeg. De prijs is aan de hoge kant. De bediening komt nors over, maar ze bedoelen het goed. Ze proberen er ook wel een feestje van te maken, al is contact krijgen met de bediening niet vanzelfsprekend.
wendy V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten is niet goedkoop, maar de smaken zijn echt goed. Heerlijk gegeten. Soms wel lang moeten wachten met lege glazen op tafel.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor herhaling vatbaar, maar dat doen we ook regelmatig.
zipper127 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Toppertje, dikke 10. Met koningsdag hier gegegeten met 14 pers. allemaal dik tevreden. volgend jaar weer en tussendoor uiteraard ook.
Vanavond de ossebuko maar is proberen.
Charel J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Super lekker gegeten!
M. F.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vanwege de hoge recensies hier wezen eten en het viel om eerlijk te zijn erg tegen. We eten vaak Italiaans buiten, maar dat is niet te vergelijken met hier. Om mee te beginnen waren de porties vrij klein en niet echt vullend. De prijs/kwaliteit verhouding was daardoor ook vrij matig. De service die we ontvingen was ook niet bepaald met enthousiasme. De desserts waren lekker.
Ilja B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Fantastisch! Heerlijk gegeten in een zeer gezellige sfeer! Zeker de moeite waard om te herhalen!
Joy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hoorden goede berichten over dit restaurant maar gaan er niet meer heen. Ze zijn erg gericht op terugkerende klanten en het is zichtbaar dat mensen die ze kennen anders worden ontvangen. Er kon geen lachje vanaf, een vraag over wat ze konden aanraden werd ontweken, de prijzen zijn te hoog in verhouding tot wat je krijgt, en de sfeer is teleurstellend. Voor dat geld kun je veel lekkerder elders eten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zoals altijd bellissima
Chanti W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
ik kom hier regelmatig maar de laatste 2 keer is het opgevallen dat de porties aanzienlijk minder is geworden. Prijzen zijn wel gelijk gebleven.
Stella C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant ! Goede bediening , echt Italiaans, heerlijke gerechten en dus top ! Aanrader !
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top keuken
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk op tafel laten zetten wat de chef bedenkt....geen keuzes gemaakt...de vitello, ravioli, pasta parma, garnalen, scroppino waren heerlijk!
M S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij komen sinds we in Amstelveen wonen graag bij Veri Sapori!

Al onze gasten nemen wij mee om heerlijk Italiaans te eten. We laten ons vaak verrassen door de specials. Onze favoriet zijn de ravioli met pompoen, de heerlijke tournedos en de antipasta! Mooi wijn erbij en je hebt een speciale avond met goede gerechten..

We gaan er als ouder nu minder naar toe omdat helaas niet kind vriendelijk is.

Maar als we zelf even ergens naar toe kunnen dan doen we het graag bij Veri Sapori!
Jesse M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het eten is prima maar dat mag ook wel voor de prijzen die er voor gelden.
Bediening mag wel wat vriendelijker, oplettender en een glimlach zo nu en dan ondanks het warme weer zou niet misstaan.
Als je om zout en peper vraagt bij het hoofdgerecht dan dien je dit wel zo snel mogelijk te leveren zodat het eten toch enigzins warm gegeten kan worden.

Dank u voor de recensie. hoop als een volgende keer is niet u te teleurstellen met de bediening.
vriendelijke groet
erna1969 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zaterdagavond voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alles zeer smakelijk en met zorg bereid. Enorm van genoten en we gaan zeker nog een keer.