Over het restaurant Veri Sapori

Culinair feest in Amstelveen

Een warm ontvangst geeft je direct een meer dan welkom gevoel. Maak je op voor een heerlijk maal en proef de liefde die ze hier in het eten stoppen. Dit in combinatie met topproducten en de sublieme bediening maken een bezoek aan Veri Sapori een culinair feestje.

Meer informatie over restaurant Veri Sapori

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Veri Sapori

Karin P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Ik heb heerlijk gegeten!!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Eindelijk ossobuco
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten goed, echter prijs-/kwaliteitsverhouding is zoek. Gerechten en losse glazen witte wijn Pinot Grigio (€ 6,25) te duur. Inrichting is ook sober (sfeerloos systeemplafond, niet comfortabele stoelen, tafels erg dicht op elkaar). Ook sanitaire voorzieningen en garderobe mogen uitgebreid worden.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Warm ontvangst en we konden rustig op de laatste tafelgenoot wachten. Daarna heerlijk genoten van de verschillende gerechten en de familiaire sfeer in het restaurant.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, leuke bediening met humor, je voelt je welkom, het is er altijd weer een feestje! Wel prijzig, maar dan heb je ook echt wat!
Francoise M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Een echt Italiaans restaurant in de beste zin van het woord: Heerlijk eten, geweldige sfeer, sobere inrichting, min-of-meer rumoerig, personeel is erg aardig en zichzelf. Nee, het is niet goedkoop, maar het eten en de sfeer zijn geweldig.
Er komen vaste gasten, maar dat merk je alleen aan die gasten; het personeel gaat er heel relaxed en gezellig mee om.
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vriendelijke, warme bediening. Persoonlijke aandacht. Smakelijke gerechten met verse ingrediënten en natuurlijk de lekkerste sgroppino die je hebt geproefd.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben onwijs heerlijk gegeten! De bediening is erg vriendelijk en gezellig, er hangt een leuke italiaanse sfeer. Ook hebben we niet lang hoeven wachten op onze gerechten. Wij hebben genoten van dit avondje uit.
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We wonen aan de andere kant van het land maar waren een weekendje weg hier in de buurt en omdat we dit restaurant een tijdje geleden op tv hebben gezien hebben we hier gereserveerd. We hebben allebei super lekker gegeten.ik had de pasta met truffel en champignons,geflambeerd en dan door de Parmezaanse kaas gehaald,echt een aanrader.De zelfgemaakte tiramisu was ook om te smullen en de limoncello krijg je in een bevroren glaasje....jammer dat dit restaurant niet bij ons in de buurt zit
Thony V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Enige jaren geleden heb ik hier ook al eens gegeten. De kwaliteit van het eten is in mijn herinnering alleen maar beter geworden. Het eten was echt heel erg goed! De hoeveelheid was ook goed. We waren met 10 personen en iedereen bestelde wat anders. Dat is natuurlijk best wel lastig maar alles kwam tegelijkertijd en goed warm op tafel. Heerlijk! Het interieur is niet heel erg bijzonder en al lange tijd niet aangepast. De bediening gaat zeer amicaal om met bekenden en lijkt wat stug en direct maar is wel vriendelijk naar anderen. Als je eens heel erg lekker Italiaans wilt eten ("No Pizza" staat er op het bord bij de ingang) en je minder stoort aan de wat bejaarde en enigszins luidruchtige omgeving is dit restaurant zeker aan te raden. Oh ja, de prijs is wellicht wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit van het eten maakt dit zeker goed.
laterszzz .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Altijd goede pasta's. Vooral de truffel met de parmazaan is geweldig.. Maar de lamsschenkel uit de oven mag er ook wezen. Kortom genoeg keuze voor iedereen!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Geweldig lekker, supergezellig kortom dikke 10
Nira S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geweldig eten. Fijne sfeer.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was goed, maar te duur. Te veel tafels in een kleine ruimte. Ongelooflijk lawaaierig.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Top gegeten. Prettige sfeer.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heel lekker gegeten. Echt top!! Het eten is wel erg machtig. Als je een gevoelige maag hebt (vet slecht verdraagt) dan is het wellicht beter om ergens anders naartoe te gaan.
Siegna L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten is super alles is heerlijk en de sfeer is top.
Ik ga er zo vaak mogelijk heen.
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heel lekker eten en aardige bediening met gart voor de zaak. Veel reguliere gasten, dat was duidelijk te merken en een goed teken. Aankleding is erg basic, maar wel prima que privacy etc.
maureen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening, goede sfeer!
Tanja E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Echt super lekker gegeten! De gastheer / eigenaar heeft aandacht voor iedereen en altijd een aardig woord! Hele fijne bediening! Je ziet dat iedereen met plezier daar werkt en dat geeft een goed gevoel. Ik ga er zeker weer naartoe en zal het mijn vrienden en kennissen aanraden!