Veri Sapori

Lindenlaan 147 1185 LG Amstelveen Nederland Kaart
31-206479063

Over restaurant Veri Sapori

Culinair feest in Amstelveen

Een warm ontvangst geeft je direct een meer dan welkom gevoel. Maak je op voor een heerlijk maal en proef de liefde die ze hier in het eten stoppen. Dit in combinatie met topproducten en de sublieme bediening maken een bezoek aan Veri Sapori een culinair feestje.

Meer informatie over restaurant Veri Sapori

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 22:00

6,7
Stella C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant ! Goede bediening , echt Italiaans, heerlijke gerechten en dus top ! Aanrader !
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top keuken
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk op tafel laten zetten wat de chef bedenkt....geen keuzes gemaakt...de vitello, ravioli, pasta parma, garnalen, scroppino waren heerlijk!
M S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij komen sinds we in Amstelveen wonen graag bij Veri Sapori!

Al onze gasten nemen wij mee om heerlijk Italiaans te eten. We laten ons vaak verrassen door de specials. Onze favoriet zijn de ravioli met pompoen, de heerlijke tournedos en de antipasta! Mooi wijn erbij en je hebt een speciale avond met goede gerechten..

We gaan er als ouder nu minder naar toe omdat helaas niet kind vriendelijk is.

Maar als we zelf even ergens naar toe kunnen dan doen we het graag bij Veri Sapori!
JesseM .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het eten is prima maar dat mag ook wel voor de prijzen die er voor gelden.
Bediening mag wel wat vriendelijker, oplettender en een glimlach zo nu en dan ondanks het warme weer zou niet misstaan.
Als je om zout en peper vraagt bij het hoofdgerecht dan dien je dit wel zo snel mogelijk te leveren zodat het eten toch enigzins warm gegeten kan worden.

Dank u voor de recensie. hoop als een volgende keer is niet u te teleurstellen met de bediening.
vriendelijke groet
Erna1969 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zaterdagavond voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alles zeer smakelijk en met zorg bereid. Enorm van genoten en we gaan zeker nog een keer.
Claudia131 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Op een plek waar je het niet zou verwachten vind je dit fantastische restaurant met overheerlijke Italiaanse gerechten. Vooraf een proeverij van Bruschetta's en als hoofdgerecht de ravioli gevuld met pompen. Heerlijk gegeten, lekkere wijn, vriendelijke en enthousiaste bediening. Top! Qua aankleding kan de zaak wel wat sfeervoller en moderner worden aangekleed, maar het houdt mij niet tegen om vaker te gaan!
Bloemetje23 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
heerlijke pasta vers gemaakt en met kreeft en heerlijke olie en parmazan. Hmm zo maak je mij gelukkig. de passie spat er vanaf en bij een goede Italiaan kun je de hele avond huiswijn drinken dat deden wij dus ook. Ook heerlijke dessert genoten.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Oh oh oh, het is altijd weer feest om te eten in dit heerlijke restaurant. Elke keer weer wordt het overtroffen. Wij komen hier al jaren eten en het lijkt alleen maar beter te worden! Bedankt weer jongens! Arrivederci!
Ju65 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteravond hier gegeten met vrienden,de gerechten waren zoals gewoonlijk overheerlijk!het is voor mij altijd moeilijk om een keuze te maken omdat bijna alles lekker is.de naam veri sapori is niet overdreven (echte smaken).De bediening was attent en vriendelijk.grazie veri sapori per una bellissima serata di buona forchetta a presto!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vergane glorie en een hele matige bediening die klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel heeft staan, behalve voor de vaste gasten. Het eten was niet goed genoeg om de bediening op de koop toe te nemen. De koffie hebben we elders gedronken, waar we ons wel welkom voelden.
Maxmason1961 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vrijdag 22 -4 -16 hier met een klein gezelschap lekker gegeten.
De gerechten werden door het vriendelijke personeel geserveerd.
Zowel voor- als hoofdgerecht allemaal erg lekker en ruim voldoende.
Vooral de melanzane parmigiana en de pasta in de groot kaas met als dessert een excellent tiramisu.
Al met al een hele goede ervaring en wij gaan dan ook zeker weer terug!!
Jvanmarle .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
gisteravond hier gegeten, het stond al lang op ons lijstje. Het restaurant zit in een woonwijk en daar is niets mis mee, het is even zoeken. Binnen in het restaurant is het gezellig druk. Wij hebben gereserveerd. We komen binnen en worden naar onze tafels gewezen. Jas wordt niet aangenomen dus die hang je over je stoel. Het eten is prima voor een antipasti voor 2 personen betaal je 28,- euro, is aan de hoge kant maar het smaakt prima. Daarna twee spaghetti en als dessert een tiramisu. Samen met twee glazen wijn en fris betaal je € 105,- en dat is echt veel geld. Het eten is gewoon goed maar niet bijzonder. Wat vooral tegenstaat is de onvriendelijke en totaal ongeïnteresseerde bediening. Nemen geen jas aan, vragen niet of het heeft gesmaakt, als je glas leeg is hebben ze wel aandacht voor je als ze kunnen vullen. Het lijkt er op dat ze graag willen dat je snel eet en weer snel weg bent zodat ze de tafel nog een keer kunnen vullen... je zit niet rustig en na een uur ga je weer weg. Al met al goed eten maar te duur, en een totaal ongeïnteresseerde bediening.
Janpels .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag voor het eerst wezen eten , een complete verrassing zowel op gebied van gezelligheid en kwaliteit . wat een gezellige en zeer goeie italiaan . alle 3 de gerechten zeer smakelijk en goed bereid , oke simpel restaurant maar de kwaliteit verre van dat hele fijne en rustige service en nogmaals de smaken van de gerechten gewoon fantastisch . hier komen we zeer zeker terug . gewoon lekker eten zonder poespas voor normaal geld.
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Ik kom wekelijks bij VeriSapori en wij vinden het heerlijk. Mijn favoriete rode wijn en melanzane (aubergine/mozarella) uit de oven en als hoofdgerecht Filetto di Manzo al Gorgonzola (kalfsvlees in gorgonzola). De bediening is ook erg vriendelijk en aardig. Gewoon TOP. Kim & Jacqueline
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij komen regelmatig in dit restaurant voor het heerlijke eten. Meestal gaan we voor de gemixte brucheta's, de pasta met zalm en de lasagne. Constante, zeer smakelijke kwaliteit. Het restaurant ligt midden in een woonwijk waardoor het niet aantrekkelijk oogt. Pluspunt is dat je er gewoon met de auto heen kunt gaan. Binnen is het geen romantisch gebeuren maar zeker niet ongezellig. Personeel is tegen ons altijd uitermate vriendelijk.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Komen hier al heel wat jaren en elke keer verrassen ze ons weer ! De calamari als voorgerecht was to die for ! Blijft een van mijn favorieten
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Heerlijk echt Italiaans eten.Een familierestaurant met een gezellige informele bediening.Vooraf heerlijke bruchetta met mozzarella en tomaat , en als hoofdgerecht een heerlijke pasta met paddenstoelen en truffel met roomsaus die vervolgens in de Parmenzaanse kaas wordt geflambeerd met vodka.... En een overheerlijk tiramisu dessert, kortom een aanrader!
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Twee keer gegeten met een man of tien, een keer lunch en een keer dinner. Erg lekker authentiek Italiaans. De pasta met kreeft is een aanrader. Vooraf hadden we verschillende voorgerechten gedeeld. Ze adviseren je graag. De entourage is wat eenvoudig, maar het draait bij deze mensen gewoon om lekker en vers eten.
JAMZF .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We werden aan de slechtste tafel van het restaurant gezet (naast de toegangsdeur die steeds met een enorme klap in het slot viel en bij het raam met een koude tochtstroom) en vergeten.... Na een half uur werd de kaart dan toch gebracht en gevraagd of we iets wilden drinken. We bestelden prosecco en die werd vervolgens ook vergeten. Uiteindelijk kwam iemand de bestelling opnemen en tegen hem zeiden we dat we prosecco besteld hadden. Oh, dat is dan vergeten, was het enige dat hij zei. Toen de prosecco gebracht werd met wat brood, was er inmiddels een betere tafel vrijgekomen. Die bleef ongedekt. We vroegen of we daarheen naar mochten verhuizen. Waarom?, werd nors gevraagd. Omdat we last hebben van de tocht en de deur. De gasten aan een tafel naast ons waren ook al omdezelfde reden verhuisd. Ik moet het gaan vragen, kregen we te horen. Vervolgens zagen we dat de gewenste tafel voorzien werd van de papieren placemats en wat bestek en met een norse knik werd ons te verstaan gegeven dat we konden verhuizen. Alle glazen, fles water, bord met brood, alles moesten we zelf verkassen, er werd totaal geen hulp geboden. Het eten was oké, lekker, maar ik herken niet alle lovende woorden over het bijzondere eten. De desserts waren zeer matig, allemaal opgeleukt met spuitbusslagroom en chocoladesaus uit een flesje. Ik had een vierkant blok pannacotta, badend in een grote plens fabrieks-aardbeiensaus, hoezo huisgemaakt? De bestelling werd ongeïnteresseerd opgenomen en het eten liefdeloos gebracht door een norse Italiaan, die niet echt uitstraalde dat hij het zijn klanten naar de zin wilde maken. Bij de koffie kregen we iets geserveerd, we vroegen wat dat was. Dat wist hij niet, behalve dan dat ze het zelf maakten. Op een gegeven moment was er ook enige onenigheid tussen het bedienend personeel, waar niet heel professioneel mee om werd gesprongen.
Kortom, een restaurant zonder sfeer en ambiance, met nors personeel die geen oog heeft voor de klant, matige desserts en redelijk lekkere voor- en hoofdgerechten, maar veel te duur geprijsd. Wij komen hier nooit meer terug.