Veri Sapori

Lindenlaan 147 1185 LG Amstelveen Nederland Kaart
31-206479063

Over het restaurant Veri Sapori

Culinair feest in Amstelveen

Een warm ontvangst geeft je direct een meer dan welkom gevoel. Maak je op voor een heerlijk maal en proef de liefde die ze hier in het eten stoppen. Dit in combinatie met topproducten en de sublieme bediening maken een bezoek aan Veri Sapori een culinair feestje.

Meer informatie over restaurant Veri Sapori

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:30 - 22:00

wendy V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten is niet goedkoop, maar de smaken zijn echt goed. Heerlijk gegeten. Soms wel lang moeten wachten met lege glazen op tafel.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor herhaling vatbaar, maar dat doen we ook regelmatig.
zipper127 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Toppertje, dikke 10. Met koningsdag hier gegegeten met 14 pers. allemaal dik tevreden. volgend jaar weer en tussendoor uiteraard ook.
Vanavond de ossebuko maar is proberen.
Charel J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Super lekker gegeten!
M. F.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vanwege de hoge recensies hier wezen eten en het viel om eerlijk te zijn erg tegen. We eten vaak Italiaans buiten, maar dat is niet te vergelijken met hier. Om mee te beginnen waren de porties vrij klein en niet echt vullend. De prijs/kwaliteit verhouding was daardoor ook vrij matig. De service die we ontvingen was ook niet bepaald met enthousiasme. De desserts waren lekker.
Ilja B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Fantastisch! Heerlijk gegeten in een zeer gezellige sfeer! Zeker de moeite waard om te herhalen!
Joy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hoorden goede berichten over dit restaurant maar gaan er niet meer heen. Ze zijn erg gericht op terugkerende klanten en het is zichtbaar dat mensen die ze kennen anders worden ontvangen. Er kon geen lachje vanaf, een vraag over wat ze konden aanraden werd ontweken, de prijzen zijn te hoog in verhouding tot wat je krijgt, en de sfeer is teleurstellend. Voor dat geld kun je veel lekkerder elders eten.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zoals altijd bellissima
Chanti W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
ik kom hier regelmatig maar de laatste 2 keer is het opgevallen dat de porties aanzienlijk minder is geworden. Prijzen zijn wel gelijk gebleven.
Stella C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant ! Goede bediening , echt Italiaans, heerlijke gerechten en dus top ! Aanrader !
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Top keuken
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk op tafel laten zetten wat de chef bedenkt....geen keuzes gemaakt...de vitello, ravioli, pasta parma, garnalen, scroppino waren heerlijk!
M S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij komen sinds we in Amstelveen wonen graag bij Veri Sapori!

Al onze gasten nemen wij mee om heerlijk Italiaans te eten. We laten ons vaak verrassen door de specials. Onze favoriet zijn de ravioli met pompoen, de heerlijke tournedos en de antipasta! Mooi wijn erbij en je hebt een speciale avond met goede gerechten..

We gaan er als ouder nu minder naar toe omdat helaas niet kind vriendelijk is.

Maar als we zelf even ergens naar toe kunnen dan doen we het graag bij Veri Sapori!
Jesse M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het eten is prima maar dat mag ook wel voor de prijzen die er voor gelden.
Bediening mag wel wat vriendelijker, oplettender en een glimlach zo nu en dan ondanks het warme weer zou niet misstaan.
Als je om zout en peper vraagt bij het hoofdgerecht dan dien je dit wel zo snel mogelijk te leveren zodat het eten toch enigzins warm gegeten kan worden.

Dank u voor de recensie. hoop als een volgende keer is niet u te teleurstellen met de bediening.
vriendelijke groet
erna1969 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Zaterdagavond voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alles zeer smakelijk en met zorg bereid. Enorm van genoten en we gaan zeker nog een keer.
claudia131 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Op een plek waar je het niet zou verwachten vind je dit fantastische restaurant met overheerlijke Italiaanse gerechten. Vooraf een proeverij van Bruschetta's en als hoofdgerecht de ravioli gevuld met pompen. Heerlijk gegeten, lekkere wijn, vriendelijke en enthousiaste bediening. Top! Qua aankleding kan de zaak wel wat sfeervoller en moderner worden aangekleed, maar het houdt mij niet tegen om vaker te gaan!
Bloemetje23 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
heerlijke pasta vers gemaakt en met kreeft en heerlijke olie en parmazan. Hmm zo maak je mij gelukkig. de passie spat er vanaf en bij een goede Italiaan kun je de hele avond huiswijn drinken dat deden wij dus ook. Ook heerlijke dessert genoten.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Oh oh oh, het is altijd weer feest om te eten in dit heerlijke restaurant. Elke keer weer wordt het overtroffen. Wij komen hier al jaren eten en het lijkt alleen maar beter te worden! Bedankt weer jongens! Arrivederci!
ju65 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Gisteravond hier gegeten met vrienden,de gerechten waren zoals gewoonlijk overheerlijk!het is voor mij altijd moeilijk om een keuze te maken omdat bijna alles lekker is.de naam veri sapori is niet overdreven (echte smaken).De bediening was attent en vriendelijk.grazie veri sapori per una bellissima serata di buona forchetta a presto!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vergane glorie en een hele matige bediening die klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel heeft staan, behalve voor de vaste gasten. Het eten was niet goed genoeg om de bediening op de koop toe te nemen. De koffie hebben we elders gedronken, waar we ons wel welkom voelden.