Verhulst Eten en Drinken

31-207723872

Meer informatie over restaurant Verhulst Eten en Drinken

AJ10 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Afgelopen zomer diverse keren bij Verhulst geweest of gegeten. Voor lunch, borrel of diner. Heerlijk buiten op het terras waar je lekker lang in de zon zit, of binnen in de warme en stijlvolle gezelligheid met heel veel gevoel voor sfeer! Eigenlijk is alles heerlijk bij Verhulst, de Carpaccio is bijna nergens zo lekker, de Caeser salade altijd weer een feest en de Entrecote met de eigen jus geweldig. Ook de bediening met een warme flair en aandacht is altijd even toegewijd. Heb het restaurant al vaak aangeraden en lof alom! Kom graag weer!
HvdE .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Bijna "On Nederlands" goed. Werkelijk betrokken bediening. Oprecht en Servicegericht met een hoofdletter. Uitstekend gegeten. Venkel bouillon smaakvol zacht, met ingetogen leuke garnering. Tonijn perfect gegrilld met mooie groenten gereserveerd in perfecte porties. En dat allemaal in een omgeving die meer doet denken aan een gezellige huiskamer dan een restaurant.
Tac A.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Heb hier diverse keren gegeten spontaan na een borrel met collega's. Kleine kaart maar gerechten zijn van goede kwaliteit. Voor elk wat wils: vlees, vis vegetarisch, grote en kleine trek. Je kunt ook gerust later op de avond aanschuiven, tussen de cafébezoekers. Verhulst is eigenlijk een eetcafé – op niveau.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2013
Verhulst is de perfecte plek om te lunchen of iets te drinken voor of na een bezoek aan Christie's.
Met name de garnalenkroketten kan ik zeer aanbevelen, maar ook de uitsmijter is perfect. Tja de bitterballen bij de borrel zijn gewoon prima. de service is uitstekend te noemen.
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Mooie tent die stijlvol ingericht is. De prijs-kwaliteitverhouding vond ik zeer matig. Sliptong flauw van smaak en de bediening was erg rommelig en een oudere bediende vergat onze drankjes. Te duur voor weinig kwaliteit.
Fam-Meijer .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Heerlijk gegeten bij Verhulst, een echte aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We aten dit keer de kalfsoester en de sliptongen, erg lekker. Gezellige sfeer en een eigentijds interieur! Leuk, enthousiast personeel en lekker ongedwongen. We komen snel weer!
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Vandaag heerlijk geluncht bij Verhulst. Ze hebben een mooie overzichtelijke kaart waar niet rijen opgesomd staan maar waar je gewoon voldoende keuze hebt uit heerlijke varianten lunchgerechten. Heerlijke tonijnsalade met vers lekker brood gegegeten. Mijn tafelgenoot had vers gemaakte erwtensoep met spek en roggebrood. Ook zij was heel enthousiast. De dinerkaart ziet er ook goed uit dus dat gaan we zeker binnenkort proberen. Dit tentje is een aanrader tussen alle dure tenten in zuid. Normale kaart met normale prijzen. Zeer prettige relaxte bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Goed gegeten voor een fijne prijs! Bediening door eigenaar is perfect. Super relax! Sfeer en inrichting is goed. Kom zeker terug!
Anneloes K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Al verschillende keren hier gegeten, altijd goed en altijd gezellig. Vooral de carpaccio is een aanrader. Geen super uitgebreide kaart, maar alles wat erop staat is lekker. Ook leuke dingen buiten de kaart om zoals mosselen, beef teriyaki, etc.
Gezellig restaurant met leuke bediening en perfect eten.
Tot snel weer!
Lennard S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Wat een aanwinst voor de buurt. Warme intieme inrichting. Low key met een eenvoudige kaart maar wel kwaliteit en niet zuinige porties. Tempo met de lunch kan wel wat hoger als er veel tafels bezet zijn.