Verdi

Ooststraat 11 4357 BE Domburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Verdi

• Huisdieren welkom
7,2

Jouw recensie over het restaurant Verdi

Catharina J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Na een zeer prettige week in Zeeland doorgebracht te hebben en overal genoten te hebben van de gastvrijheid van de Zeeuwse horeca, vandaag een enorme afknapper gehad bij deze zaak, Verdi. We waren toe aan koffie met wat lekkers erbij en wilden dat bestellen en vroegen náást de bestelling om een glas kraanwater erbij maar dat kon niet, alleen Spa konden we erbij bestellen. Nu noem je je café Verdi maar volgens mij ben je dan nog nooit in Italië geweest want daar krijg je standaard water bij de koffie. Nog nooit ergens meegemaakt en wij komen toch veel in horecazaken. Als we nu alléén water bestelden, tja dat snappen wij ook wel dat dat in rekening wordt gebracht. De dollartekens staan hier hoger in het vaandel dan de gastvrijheid!
Endezant D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zeer slechte ervaring gehad. Er zat een haar in het voorgerecht. Dit hebben we aangegeven maar er kwam geen enkele compensatie voor. Het gerecht werd zelfs volledig in rekening gebracht. Daarnaast was de spaghetti klef, smakeloos. Kortom de eerste en de laatste keer
Noor A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vanavond in Verdi gegeten. We kregen vlot een tafeltje toegewezen. Er stond Italiaanse muziek op. Ik kwam al helemaal in Italiaanse sferen en verwachtte daardoor ook echt Italiaans eten. Het commentaar van augustus 2016 is nog steeds van toepassing. De bodem van de pizza is door een fabriek gemaakt. Zo ook de pesto op mijn pizza caprese. Zonde! En dat met een open keuken. De pizza's werden achterin gemaakt. Alleen de saladebar was zichtbaar. Het is wel duidelijk waarom. De bediening was vriendelijk.Het eten kan echt zoveel beter.
josien D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
na twee salades en wat drinken wilde ik nog een kopje koffie bestellen. Ik vroeg om een glas water. Maar kon geen kraanwater krijgen. Dat doen we niet, aldus de ober. Ik vond dat vreemd en ook vervelend en vroeg me af waarom dat niet kon. 'De kwaliteit van het water is niet goed' was de verklaring. Waarop ik zei dat we in Nederland zijn en dat de waterkwaliteit prima is. Ik heb de koffie afbesteld en ben bij de kraan in de toiletruimte wat water gaan drinken. Smaakte prima en ben tot op heden nog gezond.
Dat heb ik de ober ook verteld en gevraagd of hij voortaan met een beter verhaal moet komen. Heel jammer deze ervaring, want we komen er graag.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten. Zowel de pizza,s als het vlees waren erg goed gemaakt. Aardig personeel. Alles was zoals een Italiaans restaurant moet zijn. Een echte aanrader!
Pekoma K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Komen hier steeds weer terug als we in Domburg zijn. Deze keer hebben we hier met 5 personen gegeten.
Het was er (zoals gewoonlijk) druk, maar toch kwamen de gerechten vrij snel door.
Over de kwaliteit van de gerechten waren we zeer te spreken.
De bediening was opnieuw zeer vriendelijk.
Tot de volgende keer!
Tomvanboekel .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Italiaans restaurant??
Dit restaurant heeft niets met Italië te maken, verre van!
Het is een ordinaire vreetschuur waar de kwaliteit van het eten ver te zoeken is.
Hier wordt niets vers bereid, het is opgewarmd diepvries-voer met kant en klare sausjes uit potjes!

Ook de bediening laat steken vallen, onder andere:
Bij aankomst vraag ik om alstublieft een hoge kinderstoel. Zonder een woord te zeggen wordt ik door de ober letterlijk 'verwezen' naar achterin in de zaal waar deze stoelen staan. Ik mag deze zelf pakken inderdaad.
Zie ik even later een collega ober met alle liefde en plezier voor een ander gezin wél een kinderstoel pakken, dus.
Slagroom op de taart: de ober aan onze tafel zie ik even later wel lekker spontaan slijmen etc. bij een tafel met drie jonge blonde dames. Nee, das goed.
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Vandaag naar Verdi gegaan met de verwachting om lekker te eten! Helaas was dit niet het geval. Een pasta met basilicum saus en scampi blijkt een pasta met fabrieks-pesto te zijn waarin vetstof de smaak aan het gerecht moet geven. Daarnaast zijn Hollandse garnalen de standaard van scampies in dit restaurant. Na eerst een half uur te wachten op een rekening die "snel" zou komen. Uiteindelijk maar gewoon zelf naar de kassa toegelopen waar we aangaven dat het eten tegenviel. De reactie van de gastheer was:"helaas". Kennelijk zijn punten voor verbetering in dit restaurant niet nodig en is er geen interesse in de gast. Vanzelfsprekend voel ik mij als gast niet serieus genomen en zal ik hier dan ook NOOIT meer terugkeren. Mooie zaak maar daar was voor ons dan ook alles mee gezegd!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening was top en vlot! Eten goed op smaak en een goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen voor wat extra kip op je pizza betaal je al gauw 3 euro. Verder echt een aanrader! Gezellig en warm.
Door V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
zaterdag hier gegeten, moesten net als de vorige keer wachten op een tafel, het grote pluspunt hier is de bediening, aardig,snel en zeer attent, eten is redelijk doorsnee.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Leuk restaurant. Erg lekkere pizza funghi. Bediening vriendelijk en snel. Waren net op tijd want toen we al even zaten werd het ontzettend druk en toen we weer weggingen weer. Je kan er smakelijk eten, voor herhaling vatbaar
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Soms strijk je met een groep van 9 man neer in een vol restaurant en heb je ook nog plek aan een mooie tafel! Zo ook afgelopen vrijdag.

Rond een uur of half 8 kwamen wij aan in het restaurant waar we met zijn alle een vakantie gingen afsluiten. Groot restaurant en open keuken (pluspunt), verder niks fancy's maar dat is ook niet nodig. Ik geef een 7 omdat het geen 6 is maar ook geen 8, prima dus.

Service! De obers zijn helemaal ingewerkt en werken per tafel maar staan open voor anders. Drankjes kwamen vlug en het verkeerde biertje werd gelijk vervangen door iets anders. De obers grapten her en der en dat is zoals ik het graag zie, meer dan een 7 dus!

Het eten! Ik nam de pasta met garnalen en een basilicum roomsaus. Erg lekker, en ook genoeg garnalen (zelfs kleintjes ertussen, top). De saus was goed op smaak maar ik mistte denk ik wat groenten, of iets wat die richting op gaat. Dan had het een hoger cijfer gekregen.

Even een zijpuntje de pizza's waren echt heel erg mooi en ik proefde her en der wat, die zijn zeker een 8. Vooral scherpe peppertjes erop (die vallen nog wel is tegen), ik grapte er vooraf 1 in mijn mond en nam gelijk een slok water erna. Goed spul!

Leuk restaurant en ik hoop er nog eens een pizza te gaan eten.
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Leuke pizzeria in Domburg. Gelegen midden in het centrum. Razend druk deze avond. We moesten buiten wachten op een tafeltje. We kregen een leuk plekje buiten op het terras. Lekkere heaters boven je hoofd. Aardige bediening. Lekker bordje anti pasti vooraf, goede huiswijn. En prima pizza met lekkere dunne bodem en rijkelijk belegd. Het duurde wel een beetje lang, maar doordat er leuke muziek op straat speelde, stoorde ons dat niet. We komen hier zeker nog een keer
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Het buitenterras is een van de mooiste, zo niet het mooiste, van Domburg. Binnen is het ok. Bediening vlot en gemakkelijk. Eten is niet veel bijzonders met pizza's die kunnen druipen in vocht van de groenten en bodems die niet echt knapperig zijn. Ondanks dat, toch altijd een van mijn favoriete tenten in Domburg vanwege het fijne terras.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
De bediening was zeer vriendelijk. Het eten kwam snel. Mijn man had tong: een royale portie en goed klaargemaakt. Ik had spaghetti aglio en salade: ook prima. Kortom :een aanrader.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Wij waren hier voor de tweede maal. Wederom uitstekend gegeten:overheerlijke Avocadosalade met spekjes, verse minestronesoep, bruin broodjes zalmsalade. De service was weer on-Hollands goed, snel en vriendelijk. Een aanrader voor wie lekker voor een vriendelijke prijs wil eten.