Verdi

7,1
Tomvanboekel .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Italiaans restaurant??
Dit restaurant heeft niets met Italië te maken, verre van!
Het is een ordinaire vreetschuur waar de kwaliteit van het eten ver te zoeken is.
Hier wordt niets vers bereid, het is opgewarmd diepvries-voer met kant en klare sausjes uit potjes!

Ook de bediening laat steken vallen, onder andere:
Bij aankomst vraag ik om alstublieft een hoge kinderstoel. Zonder een woord te zeggen wordt ik door de ober letterlijk 'verwezen' naar achterin in de zaal waar deze stoelen staan. Ik mag deze zelf pakken inderdaad.
Zie ik even later een collega ober met alle liefde en plezier voor een ander gezin wél een kinderstoel pakken, dus.
Slagroom op de taart: de ober aan onze tafel zie ik even later wel lekker spontaan slijmen etc. bij een tafel met drie jonge blonde dames. Nee, das goed.
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Vandaag naar Verdi gegaan met de verwachting om lekker te eten! Helaas was dit niet het geval. Een pasta met basilicum saus en scampi blijkt een pasta met fabrieks-pesto te zijn waarin vetstof de smaak aan het gerecht moet geven. Daarnaast zijn Hollandse garnalen de standaard van scampies in dit restaurant. Na eerst een half uur te wachten op een rekening die "snel" zou komen. Uiteindelijk maar gewoon zelf naar de kassa toegelopen waar we aangaven dat het eten tegenviel. De reactie van de gastheer was:"helaas". Kennelijk zijn punten voor verbetering in dit restaurant niet nodig en is er geen interesse in de gast. Vanzelfsprekend voel ik mij als gast niet serieus genomen en zal ik hier dan ook NOOIT meer terugkeren. Mooie zaak maar daar was voor ons dan ook alles mee gezegd!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening was top en vlot! Eten goed op smaak en een goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen voor wat extra kip op je pizza betaal je al gauw 3 euro. Verder echt een aanrader! Gezellig en warm.
Door V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
zaterdag hier gegeten, moesten net als de vorige keer wachten op een tafel, het grote pluspunt hier is de bediening, aardig,snel en zeer attent, eten is redelijk doorsnee.
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Leuk restaurant. Erg lekkere pizza funghi. Bediening vriendelijk en snel. Waren net op tijd want toen we al even zaten werd het ontzettend druk en toen we weer weggingen weer. Je kan er smakelijk eten, voor herhaling vatbaar
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Soms strijk je met een groep van 9 man neer in een vol restaurant en heb je ook nog plek aan een mooie tafel! Zo ook afgelopen vrijdag.

Rond een uur of half 8 kwamen wij aan in het restaurant waar we met zijn alle een vakantie gingen afsluiten. Groot restaurant en open keuken (pluspunt), verder niks fancy's maar dat is ook niet nodig. Ik geef een 7 omdat het geen 6 is maar ook geen 8, prima dus.

Service! De obers zijn helemaal ingewerkt en werken per tafel maar staan open voor anders. Drankjes kwamen vlug en het verkeerde biertje werd gelijk vervangen door iets anders. De obers grapten her en der en dat is zoals ik het graag zie, meer dan een 7 dus!

Het eten! Ik nam de pasta met garnalen en een basilicum roomsaus. Erg lekker, en ook genoeg garnalen (zelfs kleintjes ertussen, top). De saus was goed op smaak maar ik mistte denk ik wat groenten, of iets wat die richting op gaat. Dan had het een hoger cijfer gekregen.

Even een zijpuntje de pizza's waren echt heel erg mooi en ik proefde her en der wat, die zijn zeker een 8. Vooral scherpe peppertjes erop (die vallen nog wel is tegen), ik grapte er vooraf 1 in mijn mond en nam gelijk een slok water erna. Goed spul!

Leuk restaurant en ik hoop er nog eens een pizza te gaan eten.
HildeP .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij hebben gisteren bij Verdi gegeten met twee kinderen. Er stonden steeds vele mensen te wachten en zowel binnen als buiten was het vol, maar er was een goede doorstroom. Het eten kwam op tijd en was heerlijk. Ook de witte huiswijn was heerlijk. De bediening bleef ondanks de enorme drukte steeds alert en vriendelijk.
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Leuke pizzeria in Domburg. Gelegen midden in het centrum. Razend druk deze avond. We moesten buiten wachten op een tafeltje. We kregen een leuk plekje buiten op het terras. Lekkere heaters boven je hoofd. Aardige bediening. Lekker bordje anti pasti vooraf, goede huiswijn. En prima pizza met lekkere dunne bodem en rijkelijk belegd. Het duurde wel een beetje lang, maar doordat er leuke muziek op straat speelde, stoorde ons dat niet. We komen hier zeker nog een keer
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Het buitenterras is een van de mooiste, zo niet het mooiste, van Domburg. Binnen is het ok. Bediening vlot en gemakkelijk. Eten is niet veel bijzonders met pizza's die kunnen druipen in vocht van de groenten en bodems die niet echt knapperig zijn. Ondanks dat, toch altijd een van mijn favoriete tenten in Domburg vanwege het fijne terras.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
De bediening was zeer vriendelijk. Het eten kwam snel. Mijn man had tong: een royale portie en goed klaargemaakt. Ik had spaghetti aglio en salade: ook prima. Kortom :een aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Super lekker eten, alleen jammer dat Heineken huisbier is en zo ook uitgedragen wordt. De andere biertjes smaakten prima!
Gerb .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Na voorgaande jaren vaker met plezier bij Verdi gegeten te hebben kwamen we met z'n tweeën weer terug. We bestelden een salade met meloen en parmaham en een pasta met zeevruchten. De salade bestond uit 4 dunne partjes meloen, 4 meloenschillen, een handjevol gemengde sla, zonder olie en azijn en een twee plakjes gedroogde ham. In plaats van brood bestelden we een portie friet. Dit was een handjevol, waarvoor op de rekening € 4,00 werd gezet. De pasta was erg vlak van smaak, op de bodem een eetlepel garnalen, olie en een zweem van knoflook. Het lijkt ons dat men zich er gemakkelijk van af maakt en er aan het lekker bereiden weinig aandacht wordt besteed. Jammer!
Bart1983 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Prima gegeten! Heerlijke carpaccio, lekkere pasta en een goed stukje vis. Gezellig druk en goede bediening. Prijzen ook in orde. Kortom, een aanrader!
Verwdrgr .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Super zitten op terras centrum. Salade spek avocado was zeer matig ( lappen spek aan elkaar gebakken, waar was de verse sla ? ) maar prijs was ook gunstig. Prijs pizza & Karafje wijn 15,- was voor mij erover. Koffie was top maar totaal eind rekening in verhouding te duur. Weinig gerafineerd en niet mijn restaurant.
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Al met al goed. Het eten was prima, heerlijk, erg ruime keus en absoluut niet duur (zeker gezien veel andere restaurants in Domburg). De bediening was was traag, duurde erg lang voordat onze bestellingen werden opgenomen en de drankjes gebracht, terwijl het niet erg druk was. Maar wel vriendelijk!
Mooie locatie, en de zaak zelf is ook zeker gezellig ingericht.
Zeker aan te raden voor een betaalbare Italiaanse maaltijd.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Afgelopen zondag met 3 kinderen heerlijk gegeten bij Verdi. We hadden pizza margarita en tagiatelli met zalm en garnalen. Was alleen jammer dat de tagiatelli veel te zout was...uitgeschoten met de zoutpot?!
De huisgemaakte tiramisu was heerlijk! Jammer dat we niet de gevraagde karaf water maar een fles water van 5 euro 50 kregen.
Verder miste ik de Italiaanse muziek en de Italiaanse prenten aan de muur en bv. een leuke kleurplaat met kleurtjes. Nu hadden ze helemaal niets voor de kinderen.
D2l .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Heerlijk gegeten! Mn vader wilde graag een pizza met grote garnalen. Het stond niet op de kaart maar het werd zonder problemen gemaakt. De bediening was zeer goed!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Wij waren hier voor de tweede maal. Wederom uitstekend gegeten:overheerlijke Avocadosalade met spekjes, verse minestronesoep, bruin broodjes zalmsalade. De service was weer on-Hollands goed, snel en vriendelijk. Een aanrader voor wie lekker voor een vriendelijke prijs wil eten.
Carla1866 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Ons favoriete familie restaurant.altijd vriendelijke bediening. Genieten van de tonijnsalade, pizza siciliane of de pizza sep!