Verde Boxtel

Markt 19 5281 AT Boxtel Nederland Kaart

Over restaurant Verde Boxtel

Neem de proef op de som

Uitgebreid dineren doe je bij Restaurant Verde. De Italiaanse keuken kent vele gangen, dat wordt genieten! De chef houdt van vernieuwing en presenteert op de kaart klassieke gerechten en eigen creaties. Iets nieuws proberen is hier heel verleidelijk. Bestel de proeverij, dan dineer je onbeperkt en je kunt kiezen uit maar liefst veertig gerechten inclusief desserts. Een genot voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Verde Boxtel

Mirror_Image .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Na eerdere goede ervaringen tijdens Brabantse dagtrip nu weer naar Verde geweest en weer genoten. Vooraf tafel gereserveerd op terras aan de Boxtelse markt. Dit keer gebruik gemaakt van de proeverij, onbeperkte keuze uit allerlei kleine gerechten. De kaart is ingedeeld in koude en warme voorgerechten, pasta's, vis, vlees en desserts. Van heerlijke lichte zalmtartaar tot tiramisu. Leuk concept en betaalbaar. Bediening is snel, adequaat en Brabants vriendelijk.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben gisteren voor de derde keer bij Verde gegeten. De proeverij is een aanrader! wat kan je daar lekker eten! Goede bediening, helemaal top!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Prima eten! Wij hebben de proeverij gedaan en alles was lekker. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat we op het einde geen kopje koffie meer konden bestellen. Ook de chardonnay wijn raakte op, terwijl we die al aan het drinken waren..
Paulael .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten bij Verde is echt heel lekker en super vers maar de bediening is nergens te vinden, wanneer ze komen zijn ze zeker erg vriendelijk maar op alles moet je echt enorm lang wachten en het is in verhouding tot wat je krijgt erg duur
Talitha V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Twee keer heerlijk gegeten bij Verde. Lekker knoflookbrood en de gerechten smaken super. Alleen het interieur is idd niet mijn smaak, beetje kitsch. Maar ja het eten is goed en daar kom je toch voor.
Macks .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
na een dagje Almere spontaan terecht gekomen bij restaurant Verde in Boxtel .

we hadden dus niet gereserveerd maar er werd meteen een tafeltje gemaakt voor ons ( 5 pers.)
De ontmoeting ging wat stroef ,maar dat kwam wel goed
het eten was erg lekker en netje opgemaakt.

De bediening aan tafel was apart onze jongens hadden daar wel moeite mee maar zo was het niet bedoelt van de ober.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Vanavond met mijn vriendin gegeten bij Verde. Een sfeervol ingerichte zaak met personeel dat er echt zin in heeft. Er werd uit eigen beweging een foto van ons gemaakt. Niets was hen teveel. Goede service!

Allereerst erg lekker knoflookbrood, gevolgd door een voor- (Pasta met kip / Carpaccio) en hoofdgerecht (Varkensmedallions / Pasta gamba's). De smaak was prima, evenals de hoeveelheid ervan.

Als nagerecht wilden we graag de Tiramisu bestellen, maar deze was helaas op. Hierdoor namen we een Dame Blanche en een Truffel taart. Achteraf kregen we als verrassing alsnog een verse Tiramisu van het huis aangeboden. Klasse!

Een erg gezellige zaak met zeer smakelijke gerechten. We komen zeker binnenkort nog eens terug.
Rich Daantje Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vandaag lunchen met de familie voor vaderdag eten was goed alleen voor kinderen van 2 en 3 moet je ook je volle pond betalen en die eten niet veel maar goed dan om 2 uur besteld en om kwart voor drie zelf naar gevraagd omdat we nog niets gehad hadden vervolgens komt om 5 over drie het eten dus vragen we of we nog iets kunnen bestellen omdat we lang gewacht hebben krijg je als antwoord sorry het is drie uur geweest dus het kan niet meer en dan lopen ze gewoon weg dus voor ons meteen de laatste keer geweest
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Met een gezelschap gegeten, gewoon voor de gezelligheid. In de dagen voorafgaand veranderde de grootte van de groep regelmatig, op de dag zelf ook nog eens en toen op het moment zelf weer. Begrijpelijk dat dit lastig is, maar wellicht beter in zo'n geval al wat extra indekken? Nu werd de vraag om een extra stoel in eerste instantie niet warm beantwoord...
Ondanks de groepsgrootte mochten we kiezen uit de hele kaart. Het eten werd mooi tegelijk geserveerd, zij het dat men er wel wat lang tijd voor nodig had en was prima. Niet spectaculair, maar goed en prima prijs-kwaliteit.
De naam van het restaurant was in het interieur goed terug te vinden, de styling is niet mijn smaak.
De totale indruk is eenvoudig, eerlijk, prima prijs-kwaliteit-verhouding.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Afgelopen weekend prima gegeten bij Verde. We waren aan de late kant (8 uur), dus het was rustig. Een uitgebreide Italiaanse kaart, met geen pizza, maar pasta's en vlees/vis zoals de Italianen het eten. Als voorgerecht had ik de carpaccio met truffeldressing, erg lekker. Ook de andere gerechten zagen er goed uit! Als hoofd ging ik voor de pasta met gamba's en courgette. Echte zelfgemaakte pasta en de gamba's en saus waren goed op smaak. Bediening is erg vriendelijk en snel. Het decor is een beetje druk. Prijs is goed, inclusief brood vooraf en een wijntje erbij minder dan €30 uitgegeven. Zeker een aanrader!
Paula E.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
een heel gezellig Italiaans restaurant waar je eerlijk eten krijgt. De carpaccio is fantastisch en de vleesgerechten zeer goed. Een redelijk nieuw restaurant in Boxtel maar zeker de moeite waard om een avondje gezellig te vertoeven.