Verboden Toegang

Zaterdag en Zondag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Verboden Toegang

SauvignonBlanc21 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij hebben met een vrijgezellenfeest een heerlijke wijnproeverij gehad. We gingen met de boot door de grachten van Leiden en onderweg kregen we diverse heerlijke wijnen te proeven. Er werden bijpassende luxe hapjes bij geserveerd en de vinoloog die mee was had duidelijk echt heel veel verstand van wijn. Heel interessant allemaal! Kortom, echt een ontzettend leuke ervaring die ik iedereen kan aanraden!
Herman A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gisteravond met vrienden gegeten in Verboden Toegang.
Een prima restaurant met een gezellige inrichting en vriendelijk personeel. Alle gerechten smaakten voortreffelijk. Ook willen wij het personeel nogmaals bedanken voor de feestelijke versiering van het nagerecht van onze vrienden. Bij de reservering hadden wij hierom gevraagd omdat zij voor de 1e maal Oma en opa waren geworden. Hun reactie was echt onbetaalbaar. Wij komen zeker nog een keer terug.
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Hier voor het eerst geweest. Een prima restaurant met een prima sfeer. Wij hebben als voorgerecht een Carpaccio en Escargots besteld. Beide smaakten prima de escargots waren wel inimini klein maar smaak verder prima. Uiteraard later de spareribs en deze smaakte voortreffelijk. Hou rekening dat er geen grote porties geserveerd worden, dus advies een normaal of groot portie bestellen. Een locatie om zeker nog eens terug te gaan.
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg lekker gegeten, nette bediening en gerechten die even iets anders zijn dan het doorsnee eetcafé. Goede afwisseling van vlees, vis en vegetarisch op de kaart.
Sia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Supergoed, lekker eten, origineel en lieve bediening. Ik wilde graag 2 voorgerechtjes als hoofdgerecht, allemaal geen probleem. Kom graag terug.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Na een tijdje weer eens hier gegeten. Interieur nog ongewijzigd, ik houd er wel van. Bediening is vriendelijk, prettig normaal en ongecompliceerd, maar wel wat lang wachten steeds terwijl we toch wel in het zicht zaten. Eetgenoot was niet al te enthousiast over voor- en hoofdgerecht (salade met feta, kippedijen), lekker maar van het niveau kan ik zelf ook maken. Vond mijn tonijn met filet american ok, salade met rivierkreeftjes heel smakelijk. Topper is het nagerecht verboden vrucht (cheesecake met champagneijs).
Burdi V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
InIn het verleden vaak en uitstekend gegeten bij Verboden toegang, daardoor was de teleurstelling van het laatste bezoek misschien extra groot. De keuze op de kaart vond ik al weinig aansprekend. Heb ik doorgaans moeite moet kiezen uit alle heerlijkheden, nu was het kiezen uit de minst slechtse, en helaas de verkeerde keuzes gemaakt. De enige salade, de little gem salade met gamba's, was fantasieloos en verdronk in de mayonaise. Het hoofdgerecht van het bord, een varkenshaasrolletje, was te droog, de begeleidende groenten te gaar. Een paar goede frieten erbij en een aardige salade hadden de boel nog enigszins kunnen redden, maar de frieten waren iel en bleek en salade ontbrak. Partner die de spareribs had gekozen miste ook wat begeleiding op zijn bord. Geen sausjes, een heel klein bakje rauwkost, dat was het. Bediening was vriendelijk. Entourage met alle verbodsborden leuk, maar enige vernieuwing/modernisering kan na al doe jaren geen kwaad.
Al met al heel teleurstellend allemaal. Wat mij betreft een dikke bekeuring voor Verboden toegang. het verleden vaak en uitstekend gegeten bij Verboden toegang, daardoor was de teleurstelling van het laatste bezoek misschien extra groot. De keuze op de kaart vond ik al weinig aansprekend. Heb ik doorgaans moeite moet kiezen uit alle heerlijkheden, nu was het kiezen uit de minst slechtse, en helaas de verkeerde keuzes gemaakt. De enige salade, de little gem salade met gamba's, was fantasieloos en verdronk in de mayonaise. Het hoofdgerecht van het bord, een varkenshaasrolletje, was te droog, de begeleidende groenten te gaar. Een paar goede frieten erbij en een aardige salade hadden de boel nog enigszins kunnen redden, maar de frieten waren iel en bleek en salade ontbrak. Partner die de spareribs had gekozen miste ook wat begeleiding op zijn bord. Geen sausjes, een heel klein bakje rauwkost, dat was het. Bediening was vriendelijk. Entourage met alle verbodsborden leuk, maar enige vernieuwing/modernisering kan na al doe jaren geen kwaad.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Jaren geleden aten we hier regelmatig, nadat er paar keer een menukaart was waar we niet echt warm voor liepen, werd dit restaurant een beetje een 'vergeet'. Nu met vriendin hier gaan eten die er nog nooit geweest was, nieuwe ronde nieuwe kansen. Decor is gewoon top, met overal verbodsborden om je heen kijk je je ogen uit, wel is het wat donker. We begonnen beide met de rode kaart, carpaccio, heerlijk. Daarna nam ik de joy-ride en mn tafelgenoot de topcrimineel. Borden waren mooi opgemaakt en werden vergezeld van een mandje met patatjes. Als dessert wilde ik eigenlijk slotpleidooi (proeverij van alle zoete dessertgerechten op de kaart) met kleine aanpassing, werd wat moeilijk over gedaan, daarom nam ik uiteindelijk de cheesecake. Die was gelukkig heerlijk. Al waren de stukjes koek in het begeleidende american cookie ijs was taai/oudbakken. Tafelgenoot had wel de slotpleidooi, (was jaloers) mooi opgemaakt en ze heeft er van gesmuld. Bediening was over de hele avond niet echt super aardig. Maar gun het zeker nog een nieuwe kans.
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Ik kom best vaak bij Verboden toegang en altijd ben ik erg tevreden over de hele opzet van dit restaurant. Het eten is erg goed, personeel oprecht en vriendelijk en de sfeer anders dan gebruikelijk. Een echte aanrader in een mooi stukje Leiden!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gezellig, leuke kaart, lekker en vlotte bediening. Vooral fijn geen geneuzel over wat er op het bord ligt.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gekozen voor de gerechtelijke dwaling, een proeverij van 6 gerechten van de kaart in kleine porties. Mooie gerechten, heerlijke smaken en mooi opgemaakte borden. Leuke entourage, een restaurant om bij een volgend bezoek aan Leiden zeker terug te komen.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Aardig middenklasse restaurant in Leiden! Rilette van gevogelte ok! Escargots goed aan de knoflook:;! Biefstuk saignant goed! Bediening voorkomend! Huiswijnen: Italiaanse Pinot Grigio en Spaanse Tinto ok! Centraal gelegen!
Tilly Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten en goede wijn gedronken. De bediening was ook erg aangenaam.
Vaste waarde!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten is echt heerlijk. Kwaliteit prima maar wel erg prijzig. Maar voor speciale gelegenheden komen wij zeker nog eens terug. Borden zijn mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was uitstekend, heerkijk en de gezelligheid was top, een aanrader xx
Regien O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Oei, dat viel zwaar tegen, het eten bij Verboden Toegang. Constructieve feedback geven vind ik dan ook lastig. Het dieptepunt van de avond was het trio van wildzwijnhaas, -burger en -worstje dat twee tafelgenoten op hun bord kregen. Echt niet goed bereid. We hoorden al dat de chef een avond vrij was - stond er mss een leerling in de keuken deze avond? Mijn heilbot was overgaar. Het plasje spinaziesaus werkte op de lachspieren.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hier op kerstavond genoten van een uitstekend vijfgangen kerstmenu. Op de smaak en opmaak van de gerechten viel niets aan te merken. Ondanks de drukte was de bediening goed en vlot. We willen de chef en zijn medewerkers danken voor dit culinaire avondje.
Lekkers V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
FIjne keuze aan franse gerechten, genoeg variatie voor het smaakpalet; Helaas moesten wij wel lang wachten op ons eten omdat het druk was in de zaak en daardoor ook redelijk rumoerig. De kwaliteit van het eten maakte veel goed.
joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Na een lange tijd hier weer eens gegeten. Voorgerecht vijg met gorgonzola was redelijk, de ribs echter erg lekker. Kaasplankje was voor ons echt onder de maat. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Voor een spontaan etentje zeker voor herhaling vatbaar.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker gegeten, carpaccio was goed op temperatuur vaak is deze veel te koud prima dus. Hoofdgerechten goed, hertengoulash had iets warmer gemogen, maar verder prima gerecht met de spruitjes stamppot.
Dessert was ik iets minder enthousiast, crumble van appel, erg veel rozijnen en had iets meer op smaak gemogen.
Verder prima sfeer en komen zeker nog een keer terug.