Meer informatie over restaurant Verboden Toegang

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was uitstekend, heerkijk en de gezelligheid was top, een aanrader xx
Regien O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Oei, dat viel zwaar tegen, het eten bij Verboden Toegang. Constructieve feedback geven vind ik dan ook lastig. Het dieptepunt van de avond was het trio van wildzwijnhaas, -burger en -worstje dat twee tafelgenoten op hun bord kregen. Echt niet goed bereid. We hoorden al dat de chef een avond vrij was - stond er mss een leerling in de keuken deze avond? Mijn heilbot was overgaar. Het plasje spinaziesaus werkte op de lachspieren.
Lekkers V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
FIjne keuze aan franse gerechten, genoeg variatie voor het smaakpalet; Helaas moesten wij wel lang wachten op ons eten omdat het druk was in de zaak en daardoor ook redelijk rumoerig. De kwaliteit van het eten maakte veel goed.
joepdorst .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Na een lange tijd hier weer eens gegeten. Voorgerecht vijg met gorgonzola was redelijk, de ribs echter erg lekker. Kaasplankje was voor ons echt onder de maat. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Voor een spontaan etentje zeker voor herhaling vatbaar.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker gegeten, carpaccio was goed op temperatuur vaak is deze veel te koud prima dus. Hoofdgerechten goed, hertengoulash had iets warmer gemogen, maar verder prima gerecht met de spruitjes stamppot.
Dessert was ik iets minder enthousiast, crumble van appel, erg veel rozijnen en had iets meer op smaak gemogen.
Verder prima sfeer en komen zeker nog een keer terug.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op een maandag hier 'het proefverlof' (3 gangen menu voor 29 euro) gegeten Als voorgerecht een eenborstpate/ runderrookvlees/ kweepeercompote ('gedaanteverwisseling') voor de een, een gerecht met mosselen en chorizo ('hangvloggers') voor de ander: heerlijk!
Beide namen we de hertenbiefstuk als hoofdgerecht met runderstoofpotje en spruitenstamppot ('vluchtgevaarlijk'): lekker mals vlees! De extra friet was service, maar o.i. niet nodig geweest.
Als nagerecht proeverij van zoete gerechtje ('slotpleidooi'): een llaatje en heerlijk! En het 'hartig woordje' (kaasplankje met vijgenbrood/ stroop): kan bij mij sowieso nooit stuk, maar heerlijk.
Lekkere huiswijn erbij.
De service was prima: vriendelijk, snel, steeds goede uitleg.
Leuke sfeer in de zaak zelf: beetje 'bruin', maar wel 'bij de tijd', met allerlei gebodsborden aan de wanden.
Wij waren hier jaren geleden eens geweest, we vonden het duidelijk beter dan toen! De namen van de gerechten: hoe krijg je het verzonnen! Heel leuk!
Frank5512 V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Waren met zes personen met verschillende menukeuzes. Unaniem was men enthousiast over sfeer, bediening en maaltijd. Kortom: een aanrader.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een weekendje met oud collega's op stap en dan moet het gezellig zijn en ook lekker. We kozen voor het hertenbiefstuk (vluchtgevaarlijk), groene pastamet rucola en pompoen (t groentje) en curry madras met groente, kikkererwten en wilde rijst (vreemdelingenwet). Als nagerecht kozen we voor Leidse koffie (met kaneellikeur en room), witte stoofpeer met mousse en pistacheijs (uit de lucht gegrepen) en crème brulee met bramenijs (brandgevaar). Alle gerechten waren heerlijk. Goede sfeer en ontzettend aardige bediening. Echt een aanrader. Het is wel aan te raden om te reserveren.
Isabel W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima kaart, voldoende keus. De service was snel en vriendelijk. Tafelgenoot had pech met een slecht stukje vlees, maar dat werd gecompenseerd met een gratis nagerecht. Inrichting is heel leuk, met alle borden. De akoustiek is echter verschrikkelijk. We konden elkaar bijna niet verstaan. Verder een leuke avond gehad!
Robert Jan E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
Wiet V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gastvrije ontvangst, vlotte attente bediening, echt lekker gegeten, goede prijs-kwaliteitsvehouding, gezellig rommelig interieur. Aanrader voor lekker informeel eten met een klein gezelschap.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hier gegeten met een groep van 18 man. We zaten in de 'zijkamer' en dat is perfect als je met een groep bent. Niemand heeft last van je en je kunt toch elkaar goed verstaan. Goede bediening! Er was een nieuwe jongen en die raakte van ons wel wat van slag maar dat lag niet aan hem. We hebben dat goedgemaakt aan het end van de avond. Voor groepen hebben ze menu's in verschillende prijsklassen, wij hebben die van 29,50 genomen, de middenmoot.
Ik had vooraf een salade met rivierkreeftstaartjes, appel en pancheta chips. Heerlijk van smaak en mooi opgemaakt op het bord. Als hoofdgerecht had ik de kabeljauwfilet met een korstje van saffraan, geserveerd met witte wijnsaus, zeekraal en wortelcreme. Mijn man had de ibericorack met calvadossaus en groentemix. Als 3e keus was er biologische biefstuk met pepersaus en ratatouille. De zeekraal en wortelcreme was qua groente, vergeleken met de andere gerechten weinig, maar toen ik om extra vroeg was dat geen probleem en werd het direct gebracht.
Toetjes waren ook prachtig opgemaakt en heerlijk. ik had een kaasplankje en dat waren mooie kleine stukjes heerlijke kaas met vijgenbrood en abrikozenmoes. Gewoon een mooi portie met goed op elkaar afgestemde smaken. Mijn man had chocolademousse met zelfgemaakte ijsbonbons en nog meer. Een prachtige kleurencombinatie op het bord.
We werden royaal voorzien van biere en wijn, toe koffie en thee. We hebben heerlijk gegeten en royaal gedronken. Prima service en perfect ete. Totaalprijs 47,50 p.p. Een toplocatie voor een groep dus voor herhaling vatbaar!
Haya H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een gerecht van kabeljauw met safraankorstje en zeekraal. Het leek me een heerlijke combinatie. Echter zat er geen smaak aan de kabeljauw ( waterig, als het al kabeljauw was en geen koolvis) De zeekraal was weinig, verlept, taai en met harde vezels die niet eetbaar bleken. Salade (mini) als bijgerecht van witte kool was uitgedroogd. Mijn man had spareribs die erg doorgegaard waren en met heel veel (teveel) saus overladen. De dame die onze klacht in ontvangst nam was uiterst vriendelijk, vertelde na gesproken te hebben met de kok dat in deze tijd van het jaar de zeekraal niet meer zo lekker is. Waarom dan deze op het menu? Daar had ze ook geen antwoord op. Als goedmaker hoefde het eerste drankje niet betaald te worden. Wat op de kaart een mooi gerecht leek bleek smakeloos en liefdeloos bereid. Gelukkig hebben we de dag erna bij een Italiaans restaurant heerlijk gegeten en nog voordeliger ook!
lekkerbek-Jos .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met een groep van 8 een avond getafeld. Locatie en aankleding is Hollands gezellig, personeel vriendelijk. De keuken kan beter. De vermeldingen op de kaart klinken aantrekkelijk, maar bijvoorbeeld een 'bloody mary' saus is op je bord toch echt niet meer dan een slap tomatensausje. En restaurants zouden toch eens van die hype van Italiaanse Pinot Grigio af moeten stappen. Ook hier weer zo'n slappe wijn (keuze van een tafelgenoot....); schenk liever Elzasser Pinot Gris.
floriskras .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk en niet duur! Een mooi terras op een leuke plek in de stad. We hebben er erg leuk buiten gegeten. De bediening was ook erg goed en gezellig.
MrsQ .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wederom gegeten bij de Verboden Toegang. Als voorgerecht had mijn tafelgenoot de carpaccio en zelf heb ik voor de salade van watermeloen, feta, munt, rucola, citroendressing en pittige popcorn gekozen. Wat een heerlijke salade was dat! En ook een enorm bord vol.
Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor de biefstuk en de gamba's. De biefstuk was groot en smaakvol. De gamba's (in veel lookroom) smaakte ook goed. Bij de gamba's werd een kleine salade en brood geserveerd. Niks mis met de salade, maar op de een of andere manier vond ik de salade er persoonlijk niet bij passen.
De bediening was duidelijk ervaren en de drankjes en eten werden in een goed tempo geserveerd.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Hele gezellige avond gehad op het terras, zeer vriendelijke en prompte bediening. Lekker eten, ze hebben een kaart met veel verschillende keus en het was zelfs mogelijk nog een klein beetje eigen inbreng te hebben op het toetje. Al met al een heel fijne avond.
herman S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor een etentje met vrienden een tafeltje gereserveerd daar en daar in die hoek. Prima geregeld. samengevat een gezellige avond gehad met elkaar, met als kritiekpunt de akoestiek: erg lawaaierig. Jammer.
Maar nu verder over naar het eten. Grappige benoeming van gerechten, passend bij de stijl van Verboden Toegang. Essentie is uiteindelijk of het goed wordt opgediend en dat het smaakt. Ik beperk me tot twee hoofdgerechten. "De onschuld zelve" (lamshaasjes) waren prima, maar "Topcrimineel" (de gegrilde biefstuk) leed aan een vaker ervaren euvel: de medium gewenste biefstuk was nogal "rare". Hier is kennelijk meer ervaring gewenst bij het grillen van een dikker stuk vlees.
De bediening was, net als de service vooraf, vriendelijk en attent.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Gisteravond hele avond buiten op terras gezeten van dit restaurant, dat helemaal vol zat. Gelukkig had ik gereserveerd en gingen we vroeg eten (18.30 uur) waardoor we konden kiezen op het terras waar te zitten.
Inderdaad is het eten van betere kwaliteit dan het druk ingerichte interieur doet vermoeden.
Als voorgerecht gefileerde gamba's met buikspek en als hoofdgerecht gefileerde, gestoomde heilbotfilet met kokoscrunch erover heen. De frietjes waren erg bleekjes. Oranje zoete aardappelfrietjes zou veel beter passen bij deze gerechten.
De bediening is erg servicegericht (in positieve zin), waarbij karaf kraanwater op tafel wordt gezet (zonder te hoeven vragen) en ze meerdere keren navragen of alles naar wens is. Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Prima prijs/kwaliteit met goede porties en fijne bediening!
VanRooijen83 V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ontzettend leuk restaurant met veel humor.
We hebben erg lekker gegeten, en genoten van alle bordjes aan de muren.
We komen hier zeker terug!