Ver van Hier

Kleiweg 69 3051 GJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ver van Hier

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Ver Van Hier is een geweldige plek in het Kleiwegkwartier waar je heerlijk kan toeven met je kinderen -veel speelruimte- of (wat ik zelf soms doe) kan werken (wifi! stopcontacten!). De koffie is heerlijk, zo ook de eigen bereide lunchgerechten op de wisselende kaart. Ook nog eens leuke mensen in de bediening, absoluut een aanrader dus. Je kan er trouwens in het andere gedeelte van de zaak snuffelen tussen een prachtige kinderboekencollectie. Ik ga dus geregeld ook met een boek naar huis ;-)
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Precies de plek die deze hoek van Rotterdam nodig had! Met liefde ingerichte kinderboekenwinkel met heel ruim cafégedeelte waar kinderen meer dan welkom zijn. De inrichting is uitnodigend, speels, een beetje gek, fijn, met leuke details. De service is persoonlijk, ongedwongen, met aandacht. De koffie is bijzonder lekker (geen slootkoffie!). Taart/cake zijn vers en smakelijk. De lunch-boterhammen (2 van de 3 vega) worden vers gemaakt en zijn heerlijk.
De ideale plek voor een gezellige zondagmiddag. Of dinsdagochtend. Of vrijdagnamiddag...
Met gratis Wifi en genoeg stopcontacten voor de laptoppers onder ons.
Colette P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Zo'n leuke combi boeken en koffie! Fijne sfeer, relaxed, heerlijke koffie en taart en lekkere broodjes. Een plek waar je gewoon overdag lekker kunt zitten en genieten.
Jvis84 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Fijne nieuwe plek in het Kleiwegkwartier. Prima (kleine) lunchkaart en goede koffie. Voor kids erg leuk met een speelhoek én natuurlijk veel kinderboeken.