Venus & Adonis

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
C.J. H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zulk vieze gerechten en zeer hoge prijzen. Gewoon een 'tourist trap'. Terras, snelle service en zeer geestige bediening maakten veel goed.
miriam H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Verrukkelijk!
Perfecte steak (Tomahawk) en vis (Dorade) en voor de vegetariër onder ons gevulde portobello's. Samen met uitstekend gekozen wijn en dito bediening en ambiance een klein feestje aan de Prinsengracht.
Aanrader!
anniek T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Super sfeer, heerlijk eten, heerlijk Ossenhaas saté met groenten en een gepofte aardappel. vriendelijke en oplettende bediening. Zeker een aanrader.
karinkim M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Zaterdag avond met ze 4e daar gegeten. Vriendelijke bediening, komt regelmatig langs. Wij hadden als voorgerechten de garnalen, kip en . Als hoofd de zalm, spare-ribs en steak. Als toetje koffie en thee met iets lekkers en chocolatetaart (heerlijk luchtig). Alles smaakte voortreffelijk. Als side-dish vonden wij de gepofte aardappel tegenvallen.
Buiten regen en fris windje, binnen daarin tegen lekker rumoerig (niet storend), de kachel stond heerlijk warm.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima restaurant, wij komen hier zeker terug! Goede sfeer, uitstekende service en goede internationale keuken. De Venus surf and turf is een aanrader
Kiran A.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Absolutely delicious steak and prawns. Perfect service. Dessert was yummy too. Very nice ambience and good wine selection. Highly recommended!
Merel L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Niks bijzonders en veel te duur voor wat je krijgt. Prima voor een kroeg maar niet voor deze prijzen. De bediening was onervaren en sprak geen Nederlands. Verder waren de wijnen niet bijzonder evenals het eten, niet voor herhaling vatbaar.
Barbera V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gisteren 11-12 met Yuri en Ivan gegeten. Op aanraden van Yuri moesten wij mee. Wat was dit een positieve verrassing. Heerlijk gegeten en hele lieve bediening. Ik heb het gelijk aan iedereen vertelt en aangeraden. Wij komen zeker terug. Tot snel. Groetjes, Barbara
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prachtige plek, super leuke en vriendelijke bediening. Heerlijke Adonis steak gegeten met geroosterde groenten en gepofte aardappel met heerlijke pittige saus. Echt een aanrader.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Venus & Adonis is een knusse zaak aan de Prinsengracht met vriendelijk personeel. Als lunch had ik de gegratineerde uiensoep en het pitabroodje met Thaise kip en gegrilde groente. De muntthee viel tegen omdat de hoeveelheid groen wel heel minimaal was. De soep en het pitabroodje daarentegen waren heerlijk.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Zojuist voor de lunch geweest. De lekkerste pita met kip van Amsterdam kan je hier eten, bediening super! Aanradertje en zeker een bezoekje waard!
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Echt superheerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant met vriendelijk personeel op een super locatie in Amsterdam.
De coquilles vooraf waren heerlijk en de Spareribs zijn super mals en echt de lekkerste van Amsterdam. Ook de toetjes waren heerlijk (Citroen merengue taart is een aanrader!). Ik kom hier zeker gauw weer terug.
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Bij binnenkomst bleek dit een zaak te zijn waar ik zelf op een blauwe maandag in de bediening had gewerkt. Het was Pasen dus ik bestelde lambsrack, mijn lief een steak, en mijn schoonmoeder zalm. Ik had de lambsrack medium besteld, en deze oogde wat doorbakken, maar was toch goed van smaak/goed gespiced. De steak was ook aardig, maar niet de beste ever. Goede frietjes erbij. Jammer dat de open rode wijnen bestaan uit merlot, cabernet en beaujoleis. Juist een wat vollere rode wijn, een malbec of een tempranillo passen goed bij de steakgerechten. En als je dan toch al zo’n mooie wijnkast hebt die ze vacumeerd zodat open wijnen goed blijven, why not use it?
nrikken .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we gegeten bij Venus & Adonis en het is in alle opzichten aan te raden! Het eten (Voor: Escargots en Steak Tartere, hoofd: Adonis Steak en de Langoustien staart en na citroen merengue) was ontzettend lekker, de bediening erg behulpzaam en vriendelijk en de ambiance was top! Het is prijzig, maar echt elke cent waard! Eindelijk weer een restaurant in Amsterdam waar alles klopt, hip, vriendelijk en heerlijk eten!! Een dikke 9!!
Cecile J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Leuk, smaakvol restaurant! Bij binnenkomst voel je je meteen welkom. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een echte aanrader als je opzoek bent naar lekker eten op een top locatie!
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Ontzettend lekker gegeten! Spare-ribs waren erg goed en hetzelfde geldt voor de wijnen. Vriendelijk en bovenal professioneel personeel. Op het laatste moment schoof er nog iemand aan en dat was geen enkel probleem. Al met al een heel goede ervaring en wij komen hier zeker vaker terug!
RutgerD .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Vooraf hadden wij de gemarineerde kippendijen gekozen. Ze waren heerlijk op smaak met een goede dip en lekker vol voor een voorgerecht. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor een een Venus steak die super mals werden geserveerd. Daarnaast is het interieur echt uitstekend! Met respect voor de authentieke elementen hebben ze het toch eigentijds kunnen maken. Een aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Ik heb de Surf & Turf gegeten. Bijzonder goed. Met name het vlees was bijzonder mals en goed gebraden. Entourage prachtig en aardige bediening. Aanrader!
Jaap P .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Mooi restaurant met prachtig uitzicht op de gracht. Wij zijn erg vriendelijk geholpen met goede uitleg over het vlees e.d.
Heerlijke steak en soft-shell krab gegeten met een top wijntje erbij! Eten was echt van zeer goede kwaliteit, vlees ‚smolt’ in m’n mond.
Leuke hippe uitstraling, maar niet té.
Ik ga zeker terug!!!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Leuke locatie en lekker eten maar de service schiet echt tekort. Geen vriendelijk ontvangst, elke vraag wordt beantwoord met lichte tegenzin lijkt en enige vriendelijkheid naar de jonge gast, kind van 9, ontbreekt geheel. Jammer, want de keuken is prima.