Venus & Adonis

Prinsengracht 274 1016 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-204211848

Over het restaurant Venus & Adonis

Een heerlijke Grill & Bar aan de Prinsengracht met de verrassende naam Venus & Adonis. Ga langs voor de lekkere surf & turf of een ander keuze van de uitgebreide menukaart. Ook voor een borrel ben je hier op het juiste adres.

Bij het surf & turf menu, kun je de heerlijkste gerechten van de houtskoolgrill verwachten en die combineren met verschillende toppings. Bijzonder is het shared dining concept! Hierbij kun je de gerechten van de houten plank met elkaar delen.

Ook wanneer je alleen komt, hoef je bij ons niet alleen te zijn! Je kunt ervoor kiezen om aan de bar of aan het grote 'greet&meet' tafel plaats te nemen. Alleen uit en toch samen!

Reserveer een tafel en kom snel eens langs bij Venus & Adonis in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Venus & Adonis

Maandag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Venus & Adonis

Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was een heerlijke maaltijd in een gezellig restaurant. Bediening was attent en vriendelijk. Het was super!! Komen zeker terug, echte aanrader.
Meip W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Goeie, redelijk simpele kaart.
Op een mooie plek een beetje uit de drukte van alle toeristische attracties zit dit prima eethuisje.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg goede en vriendelijke service, lekker eten en een mooie zaak. Verzoek om een speciale plek is perfect ingewilligd. Klein dingetje: de vloer in t halletje bij de wc’s stond onder water, waardoor de trap erg glad werd.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De coquilles als vooraf, roken en proefde te rauw en vissig, hoeft niet
De Adonis Filet was te ver doorgebroken, terwijl raw-medium was verzocht, is te verhelpen
De messen, geweldig mooi ontwerp, waren te bot voor het mooi vlees
De tent ziet op een geweldige locatie, iets meer aandacht en je scoort hoger !
Florence V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Fantastisch lekker vlees. Groenten matig. Goede
Friet. Enige minpunt is de drukke muziek.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goed eten, prima bediening en fijne sfeer
Wendele M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wat een gezellig en mooi restaurant! Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg gastvrij! Het is een warm restaurant met een hele gezellige sfeer.
Tobias H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Redelijke voorgerechten, redelijke hoofdgerechten. Waar we alleen 50 min op moesten wachten zonder enige attentie van de bediening. Geen zelfgemaakte mayo en pepersaus uit een pakje; niets meer dan een eetcafé maar dan twee keer zo duur. Wel aardige gozer in bediening trouwens
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Voor het eerst geweest en dit beviel uitstekend. Mooie locatie, leuke sfeer binnen en heerlijk eten bediend door leuke jonge gasten. Ze zijn daar gek op houten plankjes wat erg leuk presenteerd. Cocktails waren iets minder. Zeer zeker een aanrader
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
een voorgerecht Spare Ribs is niet zo gebruikelijk als voorgerecht, maar het was een prima keuze, de bruine bonensoep als keuze voor dagsoep, vond ik meer bij een lunch passen. Die lieten we aan ons voorbijgaan.
Heerlijke hoofdgerechten tonijn en zalm, flinke porties. Geserveerd per twee couverts op plateau van hout.
Beetje krap om te zitten aan tafel, want het zijn dure vierkante meters op de Prinsengracht. Aanrader!!
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Top eten!
Je betaald rond de 50/60 euro maar het is ongelooflijk lekker!
D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Leuk intiem restaurant op een fijne locatie, heerlijk gegeten, attent personeel. Fijne sfeer.
Gegrilde tonijn was heerlijk, evenals de lamsrack. Planken om te delen.
Cyrus T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Dit was onze zesde beleving bij Venus & Adonis. Wederom heerlijk gegeten. Zowel het eten als de service is prima. Absolute aanrader!
Raquel M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellig knus restaurantje, wel dicht op elkaar. Heerlijk eten echt genoten. Klantvriendelijk! Zijn goed geholpen met onze vragen en werd vooraf ook een korte uitleg gegeven wat VENUS & ADONIS precies inhoud. Top restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Wij hebben hier op nieuwjaarsdag gegeten. klein knus restaurant met een goede sfeer. De bediening zoals het hoort, niet met elektronica maar gewoon de bestelling voor- en hoofdgerecht van vijf mensen uit het blote hoofd onthouden. Echt heerlijk gegeten. Komen hier zeker vaker.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Erg lekker gegeten bij Venus & Adonis in Amsterdam. Gezellige sfeer en goede bediening. De gerechten zijn met zorg bereid. Zeker een aanrader !
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wat een grote teleurstelling. Wij kozen dit restaurant om hun shared dining en fantastische planken met gerechten. Tot onze verbazing was er een Kerstmenu, waar niemand ons over had geinformeerd. Dit stond ook niet op de website. We konden kiezen uit vier voor- en hoofdgerechten en vier desserts. Wat een ongelofelijke domper. De tournedos dus maar gekozen en deze was niet goed op smaak. Het dessert was ook zonde van het geld. Verder stonden wachtende mensen ongeveer naast onze tafel wat de sfeer ook niet ten goede kwam. En wat is de zin van reserveren wanneer je gewoon een half uur later dan afgesproken naar je tafel kunt? Dikke, dikke, dikke fail....
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Prima locatie in een gezellige omgeving. Sfeer was ontspannen. We zijn netjes geholpen en het eten was prima verzorgd. Smaakvol en voor ieder wat wils. Zou hier zeker nog terugkomen.
Kiri B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super gezellig en heerlijk eten! Midden in de Jordaan, wrs daarom wel wat prijzig. Goede service, eigenaresse straalt echt passie voor haar zaak uit. Leuk om te zien!
RobbyDarling D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
helder concept, goed bereid. 2x een foutje met gaarheid/bereidingswijze van de steaks, maar vlot hersteld. Wijnen lekker, maar niet bijzonder.