Venus & Adonis

Prinsengracht 274 1016 HH Amsterdam Nederland Kaart
31-204211848

Over het restaurant Venus & Adonis

Een heerlijke Grill & Bar aan de Prinsengracht met de verrassende naam Venus & Adonis. Ga langs voor de lekkere surf & turf of een ander keuze van de uitgebreide menukaart. Ook voor een borrel ben je hier op het juiste adres.

Bij het surf & turf menu, kun je de heerlijkste gerechten van de houtskoolgrill verwachten en die combineren met verschillende toppings. Bijzonder is het shared dining concept! Hierbij kun je de gerechten van de houten plank met elkaar delen.

Ook wanneer je alleen komt, hoef je bij ons niet alleen te zijn! Je kunt ervoor kiezen om aan de bar of aan het grote 'greet&meet' tafel plaats te nemen. Alleen uit en toch samen!

Reserveer een tafel en kom snel eens langs bij Venus & Adonis in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Venus & Adonis

Maandag t/m Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Venus & Adonis

D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Leuk intiem restaurant op een fijne locatie, heerlijk gegeten, attent personeel. Fijne sfeer.
Gegrilde tonijn was heerlijk, evenals de lamsrack. Planken om te delen.
Xerxes X.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Dit was onze zesde beleving bij Venus & Adonis. Wederom heerlijk gegeten. Zowel het eten als de service is prima. Absolute aanrader!
Raquel M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellig knus restaurantje, wel dicht op elkaar. Heerlijk eten echt genoten. Klantvriendelijk! Zijn goed geholpen met onze vragen en werd vooraf ook een korte uitleg gegeven wat VENUS & ADONIS precies inhoud. Top restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Wij hebben hier op nieuwjaarsdag gegeten. klein knus restaurant met een goede sfeer. De bediening zoals het hoort, niet met elektronica maar gewoon de bestelling voor- en hoofdgerecht van vijf mensen uit het blote hoofd onthouden. Echt heerlijk gegeten. Komen hier zeker vaker.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Erg lekker gegeten bij Venus & Adonis in Amsterdam. Gezellige sfeer en goede bediening. De gerechten zijn met zorg bereid. Zeker een aanrader !
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wat een grote teleurstelling. Wij kozen dit restaurant om hun shared dining en fantastische planken met gerechten. Tot onze verbazing was er een Kerstmenu, waar niemand ons over had geinformeerd. Dit stond ook niet op de website. We konden kiezen uit vier voor- en hoofdgerechten en vier desserts. Wat een ongelofelijke domper. De tournedos dus maar gekozen en deze was niet goed op smaak. Het dessert was ook zonde van het geld. Verder stonden wachtende mensen ongeveer naast onze tafel wat de sfeer ook niet ten goede kwam. En wat is de zin van reserveren wanneer je gewoon een half uur later dan afgesproken naar je tafel kunt? Dikke, dikke, dikke fail....
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Prima locatie in een gezellige omgeving. Sfeer was ontspannen. We zijn netjes geholpen en het eten was prima verzorgd. Smaakvol en voor ieder wat wils. Zou hier zeker nog terugkomen.
Kiri B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super gezellig en heerlijk eten! Midden in de Jordaan, wrs daarom wel wat prijzig. Goede service, eigenaresse straalt echt passie voor haar zaak uit. Leuk om te zien!
RobbyDarling D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
helder concept, goed bereid. 2x een foutje met gaarheid/bereidingswijze van de steaks, maar vlot hersteld. Wijnen lekker, maar niet bijzonder.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hadden met z'n vieren een plank met vier vlees/visgerechten:
Spareribs, lamsrack, tonijn en biefstuk. Stuk voor stuk heerlijk van smaak en supermals en voorzien van bijpassende sausjes.
Erbij een schaaltje sla, verschillende groenten en friet.
Nagerechten: brownie o.a. en Eton mess.
Gezellig restaurant, vriendelijke en vlotte bediening.
Aan de prijzige kant, zéker door de apart bij te bestellen bijgerechten.
Al met al heerlijk gegeten.
Carmen S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
het was ons eerste keer daar en kregen een slechte tafel in de hoek naast de keuken dat was jammer. het eten was wel lekker, volgens verwachting. wijn was ook goed, ik had een glad chardonnay
Jacco T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Werkelijk fantastische rib-eye en venus steak gegeten. Je moet wel echt bijgerechten bestellen want er je krijgt echt alleen steak. Prima friet. Groente was wel kwaliteit maar inspiratieloos (nb: zoete aardappel is geen groente). De coquille was er precies één en die was te doorbakken en leek niet dagvers. Dat was jammer. € 5,- voor een flesje water vond ik wel stevig aan de prijs. De bediening was dan weer wel zeer vriendelijk wat het alles bij elkaar niet goedkoop maar wel een geslaagde avond maakten.
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Helaas viel de kwaliteit van de steak tegen, goed gegaard maar dradig en niet mals vlees. De bediening liet echt te wensen over, wij hebben enorm lang moeten wachten en herhaaldelijk kwartieren zonder drinken gezeten. Jammer!
Robbert Jan S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top locatie, heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel, klein probleem met 1 van de wijnen, werd super opgelost. Aanrader voor lekker eten in n gezellige informele atmosfeer.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fantastisch eten en super gastvrouw. Kom zeker terug!
Samantha B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Binnen 2 maanden voor de 5e keer hier uit eten geweest. Zecht genoeg lijkt mij! Echt heerlijk! Bediening altijd vriendelijk. Goede muniek en mooie inrichting.
C.J. H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zulk vieze gerechten en zeer hoge prijzen. Gewoon een 'tourist trap'. Terras, snelle service en zeer geestige bediening maakten veel goed.
Miriam M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Verrukkelijk!
Perfecte steak (Tomahawk) en vis (Dorade) en voor de vegetariër onder ons gevulde portobello's. Samen met uitstekend gekozen wijn en dito bediening en ambiance een klein feestje aan de Prinsengracht.
Aanrader!
anniek T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Super sfeer, heerlijk eten, heerlijk Ossenhaas saté met groenten en een gepofte aardappel. vriendelijke en oplettende bediening. Zeker een aanrader.
karinkim M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Zaterdag avond met ze 4e daar gegeten. Vriendelijke bediening, komt regelmatig langs. Wij hadden als voorgerechten de garnalen, kip en . Als hoofd de zalm, spare-ribs en steak. Als toetje koffie en thee met iets lekkers en chocolatetaart (heerlijk luchtig). Alles smaakte voortreffelijk. Als side-dish vonden wij de gepofte aardappel tegenvallen.
Buiten regen en fris windje, binnen daarin tegen lekker rumoerig (niet storend), de kachel stond heerlijk warm.