Venue

Varkenmarkt 16 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Venue

Ideale combinatie van uitgaan en relaxen

Gelegen in Utrecht ligt het leuke restaurant Venue waar je lekker kan eten en drinken, met de keuze om te dansen op live muziek! Venue is werkelijk de ideale combinatie van uitgaan en relaxen. De keuken bereidt smaakvolle huisgemaakte gerechten, gemaakt van kwaliteitsproducten. Kortom: Venue is een plek waar men samenkomt om uitgebreid te dineren of om anderen te ontmoeten!

Meer informatie over restaurant Venue

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 04:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Wi-Fi
manda W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellige huiselijke sfeer. Fijne rustige muziek met precies goede volume. Eten is prima en de begeleidende wijn ook. Bediening is erg vriendelijk. En op dinsdagavond: na het eten tangodansen.
Sebastiaan I.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was heerlijk, bediening was erg vriendelijk en je hoefde niet heel lang te wachten op je eten/drinken. En het eten was heerlijk, ze hebben een erg goede keuken. Daarnaast werd er ook gezorgd voor Amusement door een live Jazzband neer te zetten. Erg goed en leuk restaurant dus.
Doeke V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
goede ten, attente bediening, keurig er voor gezorgd dat we ondanks drukte op het door ons gewenste tijdstip ook klaar waren.
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heel erg lekker en leuk gegeten bij Venue met het Jazz dinner! De bediening was erg vriendelijk en spontaan, en er hoefde niet lang op het eten gewacht te worden. Als voorgerecht hadden we tapas, deze waren zelfs meer dan verwacht en leuk te delen. Er werd ons automatisch al een bordje gegeven zodat we het makkelijk konden eten met z'n 2en terwijl we maar voor een hadden besteld. Het eten was verder gewoon goed, helemaal de nagerechten, een taartje van chocolade en framboos, en het suikerbrood taartje, waren geweldig! Daarnaast was de sfeer heel erg fijn, wij kozen ervoor om dicht bij het podium te zitten voor de muziek, maar de zaal is groot genoeg om ook de mogelijkheid te hebben ervoor te kiezen iets rustiger te eten verderop. De muziek was geweldig en gaf een goede sfeer, hopelijk komen deze jazz diners nog vaker terug! Wij komen sowieso nog een keer langs.
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Venue is echt een leuke tent met prima personeel in de bediening en een leuke sfeer. Gisteravond was er een band voor een 'jazz-diner', en daarvoor waren we speciaal gekomen. Een beetje jammer dat die precies eetpauze nam op het drukste moment van de avond (van 19.15 tot 20.15 uur) en er om 21.00 uur al definitief mee ophield. Het concept is leuk (tafeltjes, met lage zitjes door elkaar heen en een hele grote bar) maar het eten is echt niet goed genoeg. Ik at er nu voor de derde keer, gaf het elke keer weer het voordeel van de twijfel omdat ik het een leuke tent vond ('misschien heb ik het verkeerde van de kaart gekozen') maar na 3 keer heb ik bijna de hele kaart gehad en het is echt te mager. De indruk die je krijgt is dat er gewoon niet genoeg aandacht is voor het eten en dat er flink zuinig wordt gedaan met de ingrediënten, de smaak is net mis, de kwaliteit van het vlees matig, de rijst te klef, etc. Wie gefrituurde aardappelen met een pot mayonaise serveert bij een potje (smakelijk) gestoofd rundvlees, begrijpt het niet helemaal. Jammer. Met een betere kok zou het een toptent kunnen worden en dan mogen de prijzen best iets omhoog.
Kenneth J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hele smaakvolle gerechten tegen een goede prijs-kwaliteit. Vriendelijke bediening. De lokatie in een souterrain vind ik alleen niet zo sfeervol.
sarah O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker eten, gezellige inrichting en spontane service. Ik ga er zeker nogmaals eten. Zeker de blauwe kaasfondue is een aanrader!
sterrenproever .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bij Venue kun je eten, drinken en dansen. De inrichting beviel me: industrieel met retro meubels, loungehoeken, hoge tafels, mooie bar. De bediening is vriendelijk, de muziek goed, het wijnassortiment uitgebreid. Zeker geschikt voor een gezellige borrel of een avondje dansen, maar voor het eten hoef je er echt niet heen. Geen smaaksensaties en prijs/kwaliteit laat sterk te wensen over. Het kippetje uit de oven werd geserveerd met 'seizoensgroente'. Dat bleek een berg bietjes en niets anders dan dat. De bediening en /of het keukenpersoneel is traag. We hebben een uur gewacht op het hoofdgerecht. Jammer.
Merel C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige tent met ontspannen sfeer.
Eten was goed: kaasfondue heerlijk en net even anders door de blauwe kaas, bananensuikerbroodtaart ook erg lekker.
Kortom: leuk restaurant voor een avond met vrienden of familie.
Voor herhaling vatbaar!
Dymfy V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuk en gezellig personeel en heerlijk eten, kortom dit restaurant zou ik zeker nog een keer bezoeken.

Het interieur vond ik iets minder maar dat vind ik niet zo belangrijk. Als het personeel maar vriendelijk is en het eten goed en dat was zeker zo!
anneleen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De Varkenmarkt? Een straatje vlak bij de Jacobikerk, zes loopminuten van het station. Je daalt de trap af en komt in een ruime kelder met rechte muren, geen gewelf zoals aan de grachten. Het is er huiskamerachtig ingericht met wat bankstellen, fauteuils en verschillende tafels met stoelen. Achter velours gordijnen ligt een tweede ruimte waar van alles gebeurt; het is een podium voor cabaret, toneel, dans. Op dinsdagavond bijvoorbeeld is er tangodansen met een DJ, vanaf half tien maar het geluidsniveau blijkt goed om bij te blijven eten. We hebben het AH-menu en hebben vrije keus uit de kaart. Vitello tonato vooraf; de tonijn half gegaard op de grill. Daarna een kogelbiefstuk en toe een kaasplankje. De keuken hield rekening met mijn allergie voor schimmelkaas en paste het plankje daarop aan. Alle gerechten mooi van formaat en goed van smaak. Mijn partner koos de tapas als voorgerecht; die werden geserveerd in mooie aardewerk bakjes. Chorizo, ham, olijven, dadels in bacon. Hij had als hoofdgerecht een curry van biefstuk met kokosrijst. Verrassend en met een mooie balans van smaken. Toetje voor hem was een Irish coffee. De vrolijke bediening maakte het een echt avondje uit.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Entree alsof je bij een oud bowlingcentrum binnenkort en inrichting van de kringloop. Eten was prima, niets bijzonders. Een heel erg verouderd restaurant met ook gerechten die niet van deze tijd zijn. Geen aanrader.
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zoals de ober al liet weten: "de entree aan de straatzijde is weinig uitnodigend".

Het restaurant is gelegen in een kelder in het centrum van Utrecht in Wijk C. De inrichting is een mix van tafels & stoelen en lekkere luie banken. Tweede hands inrichting met vintage look, oogt gezellig en warm.

De tweekoppige bediening met de eigenaar als vliegende keep loopt zich de benen onder de gat vandaan en heeft ook nog tijd voor een praatje.

Alhoewel we eten met de AH restaurant actie, kunnen we kiezen uit het volledige menu. Het kaart biedt voldoende keuze uit vis en vlees en vegetarisch.

Wij waren positief verrast door de locatie, de gastvrijheid van het personeel en de goede prijs-kwaliteit verhouding. #aanrader!
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De bediening was wat onhandig. De ene keer zit je eindeloos te wachten tot iemand ziet dat je de aandacht probeert te trekken, de andere keer komt iemand vragen of je nog wat wil drinken terwijl beide glazen nog gevuld zijn (we waren met z'n tweeën). De glazen wijn die ze schenken zijn erg klein en daarom relatief duur. Maar het is er gezellig, je kunt lekker lang blijven plakken, het eten smaakt goed (maar niet geweldig, gewoon wel prima) en het is niet al te duur. Alleen de 'boter' die bij het brood komt is uitgesproken vies.
mmwouters .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier staan mensen met verstand in de keuken! Goede bediening! Top! Zeker voor herhaling vatbaar! Ruime keuze aan wijn en la Chouffe op de tap!!
Elise I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het restaurant is gezellig huiselijk ingericht. De kaart vond ik uitgebreid genoeg, ook genoeg keus voor vegetariërs. We hebben heel lekker gegeten. Vooral de huisgemaakte kaasfondue is zeker een aanrader! Het personeel was heel vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Jacobinevp .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima tentje om even gezellig een hapje te eten.
Niet hoogstaand culinair, maar gewoon prima en lekker voor een spontaan etentje. Prijs kwaliteitverhouding zeker redelijk en het personeel was zeer vriendelijk. Gezellige beetje studentikoze ambiance.
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer vriendelijk en attent. Met aandacht voor kinderen. Rruimtelijke opzet van inrichting, met veel banken en hoekjes waardoor er ook ruimte is voor kinderen wanneer ze even van tafel willen,
Nelly M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Op de site stonden 4 €'s, en een 8,5, Dan denk je aan een restaurant met een chiquere uitstraling. Dit was meer een café uitstraling met vrij luide muziek. Eten was lekker maar niet bijzonder. Bediening was vriendelijk, maar gewoontjes. Niet wat ik er door de site aan voorstelling van kreeg!
Fientje V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij hebben ons als klant echt koning gevoeld op kerstavond bij venue! Het begon eigenlijk al de avond voor kerst. Het zou waarschijnlijk een rustige avond worden en de gastheer belde of dat voor ons oké was. Zoniet, dan zou hij voor ons iets anders gaan regelen. Omdat wij eerder goede recensies hadden gelezen, besloten wij om toch naar venue te gaan. Het was een fantastische avond! Prettige ontvangst, heerlijk eten en attente bediening die met je meedenkt.
Fientje en vrienden