Venue

Varkenmarkt 16 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Venue

Ideale combinatie van uitgaan en relaxen

Gelegen in Utrecht ligt het leuke restaurant Venue waar je lekker kan eten en drinken, met de keuze om te dansen op live muziek! Venue is werkelijk de ideale combinatie van uitgaan en relaxen. De keuken bereidt smaakvolle huisgemaakte gerechten, gemaakt van kwaliteitsproducten. Kortom: Venue is een plek waar men samenkomt om uitgebreid te dineren of om anderen te ontmoeten!

Meer informatie over restaurant Venue

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 04:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Wi-Fi
sterrenproever .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Merel C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige tent met ontspannen sfeer.
Eten was goed: kaasfondue heerlijk en net even anders door de blauwe kaas, bananensuikerbroodtaart ook erg lekker.
Kortom: leuk restaurant voor een avond met vrienden of familie.
Voor herhaling vatbaar!
Dymfy V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuk en gezellig personeel en heerlijk eten, kortom dit restaurant zou ik zeker nog een keer bezoeken.

Het interieur vond ik iets minder maar dat vind ik niet zo belangrijk. Als het personeel maar vriendelijk is en het eten goed en dat was zeker zo!
anneleen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De Varkenmarkt? Een straatje vlak bij de Jacobikerk, zes loopminuten van het station. Je daalt de trap af en komt in een ruime kelder met rechte muren, geen gewelf zoals aan de grachten. Het is er huiskamerachtig ingericht met wat bankstellen, fauteuils en verschillende tafels met stoelen. Achter velours gordijnen ligt een tweede ruimte waar van alles gebeurt; het is een podium voor cabaret, toneel, dans. Op dinsdagavond bijvoorbeeld is er tangodansen met een DJ, vanaf half tien maar het geluidsniveau blijkt goed om bij te blijven eten. We hebben het AH-menu en hebben vrije keus uit de kaart. Vitello tonato vooraf; de tonijn half gegaard op de grill. Daarna een kogelbiefstuk en toe een kaasplankje. De keuken hield rekening met mijn allergie voor schimmelkaas en paste het plankje daarop aan. Alle gerechten mooi van formaat en goed van smaak. Mijn partner koos de tapas als voorgerecht; die werden geserveerd in mooie aardewerk bakjes. Chorizo, ham, olijven, dadels in bacon. Hij had als hoofdgerecht een curry van biefstuk met kokosrijst. Verrassend en met een mooie balans van smaken. Toetje voor hem was een Irish coffee. De vrolijke bediening maakte het een echt avondje uit.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Entree alsof je bij een oud bowlingcentrum binnenkort en inrichting van de kringloop. Eten was prima, niets bijzonders. Een heel erg verouderd restaurant met ook gerechten die niet van deze tijd zijn. Geen aanrader.
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zoals de ober al liet weten: "de entree aan de straatzijde is weinig uitnodigend".

Het restaurant is gelegen in een kelder in het centrum van Utrecht in Wijk C. De inrichting is een mix van tafels & stoelen en lekkere luie banken. Tweede hands inrichting met vintage look, oogt gezellig en warm.

De tweekoppige bediening met de eigenaar als vliegende keep loopt zich de benen onder de gat vandaan en heeft ook nog tijd voor een praatje.

Alhoewel we eten met de AH restaurant actie, kunnen we kiezen uit het volledige menu. Het kaart biedt voldoende keuze uit vis en vlees en vegetarisch.

Wij waren positief verrast door de locatie, de gastvrijheid van het personeel en de goede prijs-kwaliteit verhouding. #aanrader!
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De bediening was wat onhandig. De ene keer zit je eindeloos te wachten tot iemand ziet dat je de aandacht probeert te trekken, de andere keer komt iemand vragen of je nog wat wil drinken terwijl beide glazen nog gevuld zijn (we waren met z'n tweeën). De glazen wijn die ze schenken zijn erg klein en daarom relatief duur. Maar het is er gezellig, je kunt lekker lang blijven plakken, het eten smaakt goed (maar niet geweldig, gewoon wel prima) en het is niet al te duur. Alleen de 'boter' die bij het brood komt is uitgesproken vies.
mmwouters .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier staan mensen met verstand in de keuken! Goede bediening! Top! Zeker voor herhaling vatbaar! Ruime keuze aan wijn en la Chouffe op de tap!!
Elise I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het restaurant is gezellig huiselijk ingericht. De kaart vond ik uitgebreid genoeg, ook genoeg keus voor vegetariërs. We hebben heel lekker gegeten. Vooral de huisgemaakte kaasfondue is zeker een aanrader! Het personeel was heel vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Jacobinevp .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Prima tentje om even gezellig een hapje te eten.
Niet hoogstaand culinair, maar gewoon prima en lekker voor een spontaan etentje. Prijs kwaliteitverhouding zeker redelijk en het personeel was zeer vriendelijk. Gezellige beetje studentikoze ambiance.
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer vriendelijk en attent. Met aandacht voor kinderen. Rruimtelijke opzet van inrichting, met veel banken en hoekjes waardoor er ook ruimte is voor kinderen wanneer ze even van tafel willen,
Nelly M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Op de site stonden 4 €'s, en een 8,5, Dan denk je aan een restaurant met een chiquere uitstraling. Dit was meer een café uitstraling met vrij luide muziek. Eten was lekker maar niet bijzonder. Bediening was vriendelijk, maar gewoontjes. Niet wat ik er door de site aan voorstelling van kreeg!
Fientje V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij hebben ons als klant echt koning gevoeld op kerstavond bij venue! Het begon eigenlijk al de avond voor kerst. Het zou waarschijnlijk een rustige avond worden en de gastheer belde of dat voor ons oké was. Zoniet, dan zou hij voor ons iets anders gaan regelen. Omdat wij eerder goede recensies hadden gelezen, besloten wij om toch naar venue te gaan. Het was een fantastische avond! Prettige ontvangst, heerlijk eten en attente bediening die met je meedenkt.
Fientje en vrienden
hildea .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Venue is een gezellige zaak waar je lekker kunt eten voor een schappelijke prijs. De bediening is erg vriendelijk. We hadden vitello tonato, maar dan eens heel origineel (en heerlijk), lam (prima, met lekkere wedges en groente) en een lekker toetje. Daarnaast was er goede keuze aan wijnen per glas. Leuke zaak!
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een 8,1 die er nu op Iens staat ...... Ik snap de nieuwe ranking niet meer.
hoe kan deze locatie een 8,1 hebben?

Gelegen in een kelder in wijk C.
Inrichting lelijk, kwaliteit van het vlees niet echt top, dus dan kan een kok er geen feestje van maken en de menukeuze niet echt bijzonder en een ratjetoe van wereldkeukens. Al met al kwamen wij niet hoger uit dan een 4,5
esthervniel .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier op een zondagavond gegeten met vriendinnen. Brood vooraf vond ik teleurstellend: witte en bruine boterhammen op tosti-wijze doorgesneden, olie erbij, maar zonder zeezout op tafel; dat kan naar mijn idee beter.
Als hoofdgerecht bestelde ik de biefstuk, waarbij de serveerster niet vroeg hoe ik deze gebakken wilde hebben; gelukkig houd ik van medium. Het eten was oké, maar niet bijzonder. Het toetje (bananensuikerbrood) vond ik origineel en lekker. Het hebben van een open keuken is een nadeel als daarmee de gasten kunnen zien dat de manier van messen slijpen op zn minst bijzonder is, de komkommer door het plastic heen wordt gesneden en zonder wassen een bakje ingaat. Mijn vriendin (met koksopleiding) heeft zich verbaasd. Er speelde die avond een band, die had voor mij geen toegevoegde waarde. Ik zou hier niet snel terugkomen, daarvoor zijn er teveel restaurants in Utrecht op een betere lokatie.
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Niet goed, niet slecht.
Kortom aardig om een hapje te eten als je toevallig in Utecht bent.
Extra waardering!!! Geen AH menu maar gewoon kiezen van de kaart. Echt tweede gratis dus.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Venue ligt verscholen in een klein straatje. De entree is vrij kil, je daalt een betonnen trap af en gaat een veiligheidsdeur door. Helaas bleef die deur steeds openstaan, waardoor er veel kou van het trappenhuis naar binnenkwam. Als je eenmaal binnen bent, word je aangenaam verrast door de gezellige en sfeervolle inrichting. Er is ook een retro loungehoek, met zowel meubels als behang helemaal in jaren 70 stijl, erg origineel.
We mochten nog het staartje meebeleven van het café chantant.
Met de ah-actie konden we vrij kiezen van de kaart. Vooraf genoten we van carpaccio en van tonijn. Als hoofdgerecht kogelbiefstuk en viscurry. De biefstuk was heerlijk, mooi rosé en een royale portie. De viscurry was wel aardig, maar niet bijzonder. Beetje flauw van smaak, en maar 1 soort vis, heek. Misschien is het 'spannender' om er bijvoorbeeld garnalen of zalm bij te doen. Verder was de rijst net niet gaar. Als toetje genoten we van café glacé (ijs met espressolikeur) en van 'kwark met kapsones'. Een luchtig citroentaartje met aardbeien. De 'kapsones' sloegen op de peper in de aardbeien, die ik eigenlijk niet geproefd heb! Wat ik overigens niet erg vond! Tot slot alle lof voor het personeel. Er was een kok en een serveerster. Met z'n tweeën runden ze het restaurant! Heel vriendelijke bediening.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuk en gezellig eetcafe / restaurant in een sfeervolle kelder. Het soort eten past goed in deze ambiance, geen superculinaire of spannende combinaties, maar wel herkenbare gerechten met een leuke twist. De bereiding is kwalitatief erg goed. De kip was bijvoorbeeld bijzonder sappig en mals. De bediening is jong, een enkeling wat onervaren, maar leuk, enthousiast en goed verzorgd. De prijzen vind ik redelijk, zeker in verhouding met de kwaliteit! Al met al een dikke aanrader!
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed restaurant, jammer dat er geen live muziek was. Eten perfect, zeker de viscurry en het pasta gerecht. Voorgerecht tapas plank was erg lekker. Aanrader!