Venue

Varkenmarkt 16 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Venue

Ideale combinatie van uitgaan en relaxen

Gelegen in Utrecht ligt het leuke restaurant Venue waar je lekker kan eten en drinken, met de keuze om te dansen op live muziek! Venue is werkelijk de ideale combinatie van uitgaan en relaxen. De keuken bereidt smaakvolle huisgemaakte gerechten, gemaakt van kwaliteitsproducten. Kortom: Venue is een plek waar men samenkomt om uitgebreid te dineren of om anderen te ontmoeten!

Meer informatie over restaurant Venue

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 04:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Wi-Fi
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De ontvangst was uitstekend en we werden goed verzorgd.
Goede ontvangst, en we genoten vooral van de heel lekkere voorgerechten en toetjes.
Jenny N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima gegeten, maar verwacht eetcafé plus kwaliteit voor restaurant prijzen.
Het buikspek hoofdgerecht was lekker, de biefstuk wat minder. Tonijn vooraf prima, maar geen spannende smaken (o.a. geserveerd met coleslaw en druiven).
Conclusie: wij gaan er om te eten waarschijnlijk niet gauw weer heen (zonder AH actie bon te duur voor wat je krijgt), maar voor borrelen/muziek/dansen wellicht nog wel een keer!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Mooi ingericht restaurant en aan de serveersters heeft het zeker niet gelegen, zij gaven een leuk welkom en er speelde zelfs een pianist. Het eten was niet wat wij noemen 'echt lekker'. Deels wel goed maar ander deel was weinig bijzonder of vonden we niet echt smaakvol, waardoor we overal voor het eten niet terug zouden komen.
Teni H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was een erg leuk restaurant, weliswaar in een kelder, maar sfeervol met Live-Muziek.
Ondanks de wat lange wachttijd een aanrader.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met vrienden bij Venue gegeten. De ontvangst was wat onbeholpen. Jas over de stoel, later zag ik dat er een garderobe was. Daar is niet op gewezen. Vooral in het begin was er erg harde muziek en heel erg rumoerig. Het eten was goed, niet heel verrassend.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Via de AH actie bij Venue terecht gekomen Zeer vriendelijke en vlotte bediening Eten erg simpel opgemaakt Hoofdgerecht Gamba s 3 stuks gedrappeerd op een dot gare venkel geserveerd met (diepvries) aardappelpartjes Live muziek van een prima pianist alleen die avond speelde hij alleen zeer drukke muziek
Han E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In het kader van AH restaurantactie en met de gehele familie naar Venue geweest. Ons moeder werd 80 jaar die dag en het personeel heeft haar echt in het zonnetje gezet. De carpaccio was misschien wel de lekkerste die wij ooit gegeten hebben. Heel zacht van smaak. We mochten van de gewone kaart kiezen en hoofdgerechten en toetjes vielen bij iedereen in de smaak. Een echte aanrader.
Vankvanr .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een leuke verrassing dit restaurant! Gezellige sfeer, smaakvol en (h)eerlijk eten en goede bediening. We komen gauw terug. Organiseren veel leuke activiteiten in de weekenden. Ben benieuwd!
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De beenham en buikspek waren meer dan uitstekend! Goede ambiance en prettige en kundige bediening. Een restaurant waar je blijft terug komen door de wisselende kaart.
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima eten maar niet bijzonder. De carpaccio was goed en het broodplankje was erg eenvoudig, met droge boterhammen. Kogelbiefstuk en Gamba's smaakten goed.
Truus L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke locatie waar je nog een eerlijk en heerlijk product voorgeschoteld krijgt!!
J.W. B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH?Iens actie hier terecht gekomen; kende het van vroeger als een jazz kelder, maar nu kon je er heerlijk eten!
Vooraf werd speciaal brood in verband met nootallergie geserveerd en zelfs bij de thee werd het koekje aangepast: hulde! De verantwoord gevangen tonijn en het biologische kippetje smaakten uitstekend. De service was soms een tikje te overdadig, maar zeer alert en voorkomend: complimenten. Wij komen zeker terug!
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het is een prima zaak. Alles loopt er lekker soepel. Leuke spreiding in soorten gerechten, die in ons geval allemaal erg goed smaken.
Jan-oude-luttikhuis .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede en fijne ambiance. Fijne bediening, behulpzaam en adequaat. Vriendelijke bediening.
De biefstuk was prima. De voorgerechten heerlijk. Alleen het Poussin kippetje was Nasr nze mening van binnen niet gekruid, en d kruiden zaten alleen aan de buiten kant.

Gehele impressie, prima en keurig bovendien fijn om met d ahrestaurantactie van de GEHELE kaart te mogen kiezen, een duidelijke pre.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een aangename verrassing is Venue! Voorafgaand aan een theatervoorstelling heb ik hier samen met een vriendin gegeten met de AH restaurantactie. Waar sommige deelnemers van deze actie de menu's aanpassen en je het gevoel kunnen geven dat je geen volwaardige gast bent, snapt Venue heel goed hoe belangrijk een eerste indruk is.
We werden hartelijk ontvangen en door dezelfde gastvrouw keer op keer vlot en attent bediend. We konden kiezen uit het gehele menu en kozen voor een smakelijke Thom Ka Kai soep en carpaccio vooraf.
De carpaccio was perfect, niet te koud geserveerd en de 'loempiacrunch' werkte verrassend goed in combinatie met de truffelmayonaise.
Als hoofdgerecht de kaasfondue, heel leuk geserveerd in een broodbol met lekker knapperige groenten. Een kippetje uit de oven met goed gekruide potaio wedges en snijboontjes, ook heerlijk.
Door de vlotte doorgifte van de gerechten (er werd keurig gecheckt of we al toe waren aan de volgende gang) konden we nog rustig genieten van een dessert.

Al met al een heel aangename verrassing, waar we voor een budgetmaaltijd gingen hadden we boven verwachting goed gegeten in een sfeervolle ambiance.
Laat je niet weerhouden door de dubieuze entree of de ratjetoe-inrichting, Venue is de moeite waard voor een casual diner!
Annelies O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ongeveer twee weken geleden een high wine gedaan met drie vriendinnen bij Venue met een Groupon-bon. De waarde van de bon was aanzienlijk groter dan wat we daadwerkelijk kregen: twee huiswijntjes per persoon en één klein borrelplankje. Dit zou ter waarde van 85 euro zijn. Het personeel was niet oplossingsgericht toen wij hen hierop wezen. We zijn teleurgesteld in wat we kregen en hoe dit opgepakt werd door de bediening. Inmiddels is de prijs van de high wine aangepast op Groupon naar een goedkopere prijs. Helaas voor ons te laat.

De wijn en het borrelplankje zelf waren lekker en goed. De inrichting en sfeer eveneens.
Deb ..
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hadden allebei het kippetje genomen als hoofdgerecht; teleurstellend, want gortdroog! Teruggestuurd en we konden een nieuw hoofdgerecht uitkiezen, maar hebben daar niet voor gekozen. Uiteindelijk kopje koffie van het huis gekregen. Voor- en nagerecht waren wel lekker. De bediening was goed:)
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Leuke ruimte en hele gastvrije bediening. Ook erg leuk dat er na het serveren van het eten wat verteld wordt over de producten!
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke locatie die wat meer verstopt is omdat het een kelder os. Maar er heerst een hele leuke sfeer en het is leuk ingericht. Maar absoluut de moeite waard voor de lekkere gerechten en goede service.