Venue

Varkenmarkt 16 3511 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Venue

Ideale combinatie van uitgaan en relaxen

Gelegen in Utrecht ligt het leuke restaurant Venue waar je lekker kan eten en drinken, met de keuze om te dansen op live muziek! Venue is werkelijk de ideale combinatie van uitgaan en relaxen. De keuken bereidt smaakvolle huisgemaakte gerechten, gemaakt van kwaliteitsproducten. Kortom: Venue is een plek waar men samenkomt om uitgebreid te dineren of om anderen te ontmoeten!

Meer informatie over restaurant Venue

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 02:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Dansvloer , Wi-Fi
Margot C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Plezierig was dat ik mijn speciale wensen aangaande ' pedis ' eten (scherp) aan de kok mocht toelichten en zij dit volledig snapte en kon toepassen.
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Gezellige tent met een fijne bediening. Het was rustig waardoor het eten snel kwam. Alles van de kaart was te kiezen! Ik ga hier zeker vaker heen.
Christie E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lelijke donkere kelder. Jaren 70 inrichting. Het is duidelijk meer een uitgaansplek dan een restaurant. Eten was prima. Bediening matig/letten niet goed op. En bedrag viel duurder uit dan verwacht als je reserveert vanuit website IENS
hoewasteten .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heel vriendelijk personeel dat met je meedenkt, indien nodig. Niets is ze te veel. Het eten zelf was soms wat te ongedefinieerd (mengsel bij lofsalade en de curry ). Voor een curry zou ik liever naar een echte Thai gaan.
iris_j .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Leuk restaurant, lekker gegeten en goede bediening. Er was live muziek (heel leuk!), maar deze was net wat te hard. Verder alles naar wens. Al met al zeker aan te raden!
Dik J. D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Nog vlees nog vis....
Niet de kwaliteit voor een restaurant, zeker niet voor een cafe. En dan is de prijs behoorlijk. Tijdens het eten was er een besloten feesje achter een gordijn wat de muziek overstemde, best irritant, zeker als je weg gestuurd wordt. "Sorry meneer aan de andere kant van het gordijn bent u welkom"
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Toen wij hier kwamen eten was het zeer rustig. Er speelde een live bandje. De enige andere tafel die bezet was waren blijkbaar bekenden van de bediening en de band want er was uitgebreide interactie. Op zich niets mis mee maar dit maakte het voor ons een beetje ongemakkelijk omdat we verder de enige gasten waren; de muziek was hierdoor ook te overheersend. Het eten was prima maar de ambiance was zodanig dat we niet langer bleven zitten dan nodig en het als een opluchting voelde toen we weer buiten stonden. Kan me voorstellen dat het leuk is als het drukker is.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Tja, als het druk is en muziek zal het best gezellig zijn maar nu zonder muziek eigenlijk niets aan. Dan is het ook niet echt een restaurant omdat er bijna niemand is. Eten is wat onder de maat. Maar zoals gezegd wij kunnen ons voorstellen dat tijdens een muziekavond de entourage prima is en het eten erbij redelijk.
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Bediening op een na goed.Dame liet slokje wijn in fles zitten erg gierig.Vervolgens met een plof een fles honing op tafel.Voor de rest prima gegeten op de lofsalade na erg saai.
Harley V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Leuke sfeer, goede service, eten geweldig. Jammer dat het zo rustig was, maar ook wel weer fijn. Zal wel door eerste paasdag komen. Top avond.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zeer sfeervol
Grt Marian
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker gegeten bij Venue, absoluut voor herhaling vatbaar. Ik kende deze locatie niet. Het is niet duur, lekkere biertjes en losse setting.
Manda W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellige huiselijke sfeer. Fijne rustige muziek met precies goede volume. Eten is prima en de begeleidende wijn ook. Bediening is erg vriendelijk. En op dinsdagavond: na het eten tangodansen.
Sebastiaan I.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was heerlijk, bediening was erg vriendelijk en je hoefde niet heel lang te wachten op je eten/drinken. En het eten was heerlijk, ze hebben een erg goede keuken. Daarnaast werd er ook gezorgd voor Amusement door een live Jazzband neer te zetten. Erg goed en leuk restaurant dus.
Doeke V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
goede ten, attente bediening, keurig er voor gezorgd dat we ondanks drukte op het door ons gewenste tijdstip ook klaar waren.
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heel erg lekker en leuk gegeten bij Venue met het Jazz dinner! De bediening was erg vriendelijk en spontaan, en er hoefde niet lang op het eten gewacht te worden. Als voorgerecht hadden we tapas, deze waren zelfs meer dan verwacht en leuk te delen. Er werd ons automatisch al een bordje gegeven zodat we het makkelijk konden eten met z'n 2en terwijl we maar voor een hadden besteld. Het eten was verder gewoon goed, helemaal de nagerechten, een taartje van chocolade en framboos, en het suikerbrood taartje, waren geweldig! Daarnaast was de sfeer heel erg fijn, wij kozen ervoor om dicht bij het podium te zitten voor de muziek, maar de zaal is groot genoeg om ook de mogelijkheid te hebben ervoor te kiezen iets rustiger te eten verderop. De muziek was geweldig en gaf een goede sfeer, hopelijk komen deze jazz diners nog vaker terug! Wij komen sowieso nog een keer langs.
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Venue is echt een leuke tent met prima personeel in de bediening en een leuke sfeer. Gisteravond was er een band voor een 'jazz-diner', en daarvoor waren we speciaal gekomen. Een beetje jammer dat die precies eetpauze nam op het drukste moment van de avond (van 19.15 tot 20.15 uur) en er om 21.00 uur al definitief mee ophield. Het concept is leuk (tafeltjes, met lage zitjes door elkaar heen en een hele grote bar) maar het eten is echt niet goed genoeg. Ik at er nu voor de derde keer, gaf het elke keer weer het voordeel van de twijfel omdat ik het een leuke tent vond ('misschien heb ik het verkeerde van de kaart gekozen') maar na 3 keer heb ik bijna de hele kaart gehad en het is echt te mager. De indruk die je krijgt is dat er gewoon niet genoeg aandacht is voor het eten en dat er flink zuinig wordt gedaan met de ingrediënten, de smaak is net mis, de kwaliteit van het vlees matig, de rijst te klef, etc. Wie gefrituurde aardappelen met een pot mayonaise serveert bij een potje (smakelijk) gestoofd rundvlees, begrijpt het niet helemaal. Jammer. Met een betere kok zou het een toptent kunnen worden en dan mogen de prijzen best iets omhoog.
Kenneth J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hele smaakvolle gerechten tegen een goede prijs-kwaliteit. Vriendelijke bediening. De lokatie in een souterrain vind ik alleen niet zo sfeervol.
sarah O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker eten, gezellige inrichting en spontane service. Ik ga er zeker nogmaals eten. Zeker de blauwe kaasfondue is een aanrader!
D. S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bij Venue kun je eten, drinken en dansen. De inrichting beviel me: industrieel met retro meubels, loungehoeken, hoge tafels, mooie bar. De bediening is vriendelijk, de muziek goed, het wijnassortiment uitgebreid. Zeker geschikt voor een gezellige borrel of een avondje dansen, maar voor het eten hoef je er echt niet heen. Geen smaaksensaties en prijs/kwaliteit laat sterk te wensen over. Het kippetje uit de oven werd geserveerd met 'seizoensgroente'. Dat bleek een berg bietjes en niets anders dan dat. De bediening en /of het keukenpersoneel is traag. We hebben een uur gewacht op het hoofdgerecht. Jammer.