Venstra Cafe

31-206419880

Meer informatie over restaurant Venstra Cafe

Nina V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Geregeld gaan we enkel even naar Stadshart om bij Venstra een koffietje te drinken, en bijna nooit weerstaan wij de verleiding en nemen we een (enorm) stuk taart. Venstra is de enige plek in Amstelveen waar je echt goede koffie kunt drinken, met een leuke hippe inrichting en gezellige bediening. Er staan verschillende lekkere dingen op het menu, de flammkuchen zien er altijd erg goed uit.
M O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Prettige plek om even lekker uit te rusten van het winkelen op het Amstelveense winkelcentrum. Leuke tafeltjes in boekwinkel, worden ook leuke spulletjes (blender, koffie erc.) verkocht. Tussen de boeken lekker koffie drinken. Heerlijke tosti's, de chorizo-cheddar is heerlijk. Goede latte macchiato!
A. S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Goede koffie (met een stukje stroopwafel!), lekkere cake-jes en broodjes. Bestellen aan de counter, maar wordt wel netjes naar tafel gebracht. Leuke sfeer in de hoek van de boekenwinkel.
Babs30 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Lekkere koffie, koeken en taarten in een leuke ambiance van de boekwinkel aanwinst voor Amstelveen. Het doet denken aan een America bookstore.