Venster

Berlijnplein 520 3541 Utrecht Nederland Kaart
31-31302006187

Over het restaurant Venster

Bij Venster houden we van goed drinken en lekker eten.
Hier willen we dan ook mee aan de slag, op een manier die past bij het terrein van RAUM waar wij deel van uitmaken.
Continu gaan wij op zoek naar de perfecte combinaties, waarbij we rekening willen houden met alles.
De gasten die we binnen krijgen, onze persoonlijke voorkeur, het seizoen, de beschikbaarheid in de buurt, het laatste liedje wat we hebben gehoord en de laatste nieuwtjes in de buurt.
Met dit in ons achterhoofd proberen we elke dag naar de kaart te kijken en deze weer aan te passen, zodat niet alleen jullie, onze eters, er gelukkig van worden… maar ook wijzelf in de keuken en in de bediening.
Verwacht geen poespas, maar herkenbare gerechten waarbij we wanneer er interesse is, precies uitleggen van welke boer of leverancier welk ingredient komt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Venster

Wij zitten op 2 minuten lopen verwijderd van trein station Leidsche Rijn en Busstation Leidsche Rijn
  • : Parkeren is mogelijk bij de parkeerplaatsen tussen de bioscoop en Venster in

Woensdag t/m Zondag: 11:30 tot 21:30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Wi-Fi
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Venster

E. B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Een fantastische avond met heerlijk eten en zeer enthousiast, kundig en gezellig personeel! Een aanwinst voor Leidsche rijn
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Heerlijk eten, goede prijs en vriendelijk personeel. Leuk dat ze een wisselend menu hebben met altijd voor ieder wat wils.

Kortom: Een aanrader!
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Gezellige ongedwongen sfeer, goede bediening, betaalbaar en heerlijk eten. Het concept om zo min mogelijk voedsel te verspillen en lokale producten te gebruiken spreekt ons enorm aan. Wij gaan hier zeker vaker komen.
Hein A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten in Venster. Ik at kogelbiefstuk die prima klaargemaakt was. Als toetje had ik de appeltaart die wat droog was. De locatie is vlakbij de bioscoop. Handig om om zes uur te komen, rustig te eten en naar de film te gaan. De bediening is vriendelijk. Dit restaurant verdient meer gasten!
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
(H)eerlijke keuken met verse ingredienten bij een wissselende dagkaart. Wij hebben genoten van de verse vis, de heerlijk, malse stukken vlees en de creatieve groenten combinaties die met veel enthousiamse & goede zorg worden voorbereid en gepresenteerd. Prima gelegen tegenover Cinemec. Wij komen hier dus zeker terug.