Venneper Lodge

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Venneper Lodge

Steffan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij wilden gezellig wat lekkers en simpels eten met de verjaardag van de neef van mijn vriendin. Wij hadden van tevoren gereserveerd voor 7 personen. Eenmaal daar aangekomen, waren de medewerkers nog bezig met het verschuiven van de tafels gezien zij daarvoor een feestje hadden gehad. De medewerkster die ons hielp wees ons een tafel van 6 personen aan, in feite was het een tafel voor 4 personen waarbij aan beide kopse kanten al een stoel was neergezet. Dus wij gaven ook aan dat wij met ze zevenen zijn en niet zessen. Zegt zij vervolgens: wij kunnen een extra stoel aanschuiven. Met verbazing keken wij der aan en zeiden dat dat niet gaat passen. Zij wist toen niet zo goed wat zij moest doen en bleef een beetje om der heen kijken. In het midden stond een grote tafel waar wel 10 personen aan konden zitten en wij vroegen of die al gereserveerd was en dat wij daar anders wel wilden zitten. "Nee dat kon niet en blabla.." Vervolgens komt een andere medewerkster aan en die zei dat het gewoon prima was. A fin, wij zaten.. Vervolgens stonden 5 à 6 keer een medewerker aan onze tafel met drankjes die wij niet hadden besteld en dan met bewondering afvragen waar de drankjes wel heen moesten.. Het voorgerecht kwam vlot nadat wij besteld hadden, maar op de pannenkoeken hebben wij ANDERHALF UUR moeten wachten. De pannenkoeken waren overigens niet helemaal gaar, dat hebben wij 's avonds ook gemerkt..

Samenvattend: het was zeer teleurstellend. En een tip: laat geen personeel rondlopen met dienbladen als zij het niet kunnen, de gasten hun drankjes zelf laten aanpakken is een beetje raar.
Steffan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018

Marijn R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Met gezin 2 volwassenen en 2 kinderen gereserveerd om 18:00. Lekker gegeten Al duurde het wel heel lang voordat we konden bestellen en nog langer voordat het hoofd gerecht opgediend werdt. Om kwart voor 8 konden we eindelijk eten. Pizza was niet heel warm maar met een carpaccio pizza was dat niet zo erg. Eten was dus wel lekker, dat maakte het lange wachten weer wat goed ????
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
1e paasdag hier ontbeten. Hadden een meni voor 17,50 maar kreeg niet voldoende voor datgene waar je voor betaald, ook de bediening was niet goed, hadden 45 min moeten wachten op ons eerst drankje.
B B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Geweldig met de kinderen en de rest van de familie geweest. Leuke sfeer en zeer kindvriendelijk. Het is absoluut een aanrader
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Goed ontvangst, iemand stond de binnenkomende gasten netjes op te vangen. Er werd duidrlijk een stapje meer neergezet in dit restaurant.
Mooie locatie en sfeer binnen. Zeer kindvriendelijk.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een (meer dan) levendig pannenkoekenrestaurant. Een andere manier om uit te drukken wat ik van dit restaurant vind, heb ik niet. Toch zal ik hieronder nog enkele indrukken weergeven. Het is er vergeven van de kinderen, maar dat is niet vreemd voor een Pannenkoeken-Plus restaurant. Pannenkoeken zijn aan de prijs, maar de kaas-spek pannenkoek was wel om door een ringetje te halen. Bediening is rommelig: we hebben wel 5 of 6 verschillende mensen aan onze tafel gehad, en niet iedereen heeft horecabloed door d'n aderen stromen... Voorgerecht Vitello Tonnato op Papadum viel in die zin tegen, dat er een enorme berg sla onder lag (zonder dressing), en er nauwelijks tonijnmayonaise op zat. Catch of the day was kabeljauw op een combinatie van aardappel- en erwten(?) puree. Was een beetje gewoontjes/flauw. Mijn conclusie: voor pannenkoeken prima, voor de rest niet..
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond hier gegeten om onze trouwdag te vieren. Net als voorgaande keren werden we niet teleurgesteld! De kids hadden een knuffel pannenkoek, mijn vrouw en ik beide de saté van kippendijen. Super lekker!!! De voorgerechten carpaccio en een pompoenensoep waren ook goed. Afsluiten met een lekker nagerecht en koffie en de avond was compleet. Bediening was goed terwijl toch de hele tent vol zat! Mooie speelgelegenheid voor de kids. Aanrader dus!!!
Milou D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Afgelopen zondag naar dit restaurant geweest. Het gebouw is mooi en het eten is lekker maar daar is dan ook alles mee gezegd. We vierde de trouwdag van mijn ouders. We hadden expres vroeg gereserveerd ivm met kinderen. Maar we kregen helaas pas na een uur de pannenkoeken geserveerd. Mijn vader kreeg een verkeerde dus moesten we nog langer wachten. Die van mijn moeder was ook al later, dus aten we allemaal door elkaar en had de ene het al op waar de ander pas net begon. Niet echt gezellig. Op het toetje moesten we ook weer een uur wachten. Mijn vader en ik hadden hetzelfde toetje. Dat was dus op 1 bord gedaan en moesten we samen van eten. Best wel apart. Onze laatste drankjes die we graag hadden willen drinken bij het dessert, kregen we helemaal niet. Dat samen met de veel te dure prijs (pannenkoek 17-19 euro, zelfs voor kinderen gerecht 20>) komen wij hier nooit meer!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig met de kids uit eten geweest in dit mooie en sfeervolle pannenkoekenrestaurant. Naast pannenkoeken hebben ze ook een volwassen menu met best redelijk eten. Helaas is wel alles ongeveer 25% te duur, waardoor de prijs kwaliteitverhouding een beetje zoek is. Als ik een tournedos van 26 euro wil eten dan ga ik niet naar een pannenkoekenrestaurant. Bediening is alert, heel vriendelijk en goed met de kinderen. Volgende keer neem ik ook gewoon een pannenkoek.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Service loopt helaas weer wat terug. Ook zagen we ons eten weer langs verschillende tafels gaan. Eten was van gemiddelde kwaliteit, bediening wel vriendelijk maar niet een goede training genoten.
bert K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
ik was deze dag 80 jaar geworden en we dachten , op advies , bij jullie een pannenkoek te eten. we waren met 4 volwassene en 3 kinderen in de leeftijd van 5 tot 10 jaar , de kinderen namen een kleine hamburger met patat e.d.
het afbak broodje was zwart van de grill , en is direct terug gestuurd , kwam er een ander afbakbroodje deze was niet gaar en dat voor de prijs van € 10= per kind . de pannenkoeken waren klef en de slade was terecht een bord met sla deze sesar was niet te eten en is voor de helft terug gegaan . totaal voor € 115= een schande . hier heb ik dan genoeg van . Bert MAAS W'VEER
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met 3 personen gelunched. Sfeervol restaurant met veel hout. Het was druk toen wij er waren, erg rumoerig, mede door behoorlijk wat kinderen. Lunchkaart niet verrassend, wel genoeg keuze. Wij moesten vrij lang op onze gerechten wachten, sneller had best gemogen. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.
AnuschkaV .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Twee keer gegeten en beide keren niet tevreden. Vette pannekoeken, vette burger. Ossenhaas met wokgroente en een aardappel stick van matige kwaliteit die zijn geld niet waard is. Hoeveelheid was ook te weinig. Toen de ober een drankje liet vallen (kan gebeuren) en mijn trui nat was geworden, kon er geen gratis drankje van af........
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor de vijfde keer wezen eten. In het begin toen het net open was ging werkelijk alles fout, langzaam maar zeker wordt de bediening steeds beter. De kwaliteit van het eten is ruim voldoende. Bediening altijd zeer vriendelijk. Dicht bij huis dus als we niet te veel tijd hebben is dit een goede optie.
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteravond heb ik ter ere van mijn verjaardag met mijn gezin, vader en schoonouders heerlijk gegeten bij de Venneper Lodge in Nieuw Vennep.
Wat ons betreft echt een aanrader!
Het is echt een heel mooi restaurant met een gevarieerde kaart voor jong en oud.
De bediening is echt heel erg vriendelijk en vlot. Alles verliep super.
De kids zijn nog steeds super blij met hun (grote) knuffel.
Volgende keer zeker weer!
c H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Recentelijk een broodje carpaccio met mijn vrouw besteld, was goed belegd met heerlijk vers broodje en heeft ons goed gesmaakt. Bediening was ook zeer vriendelijk en we kregen vanwege het mooie weer zonnebrandcreme omdat alle schaduwplaatsen al vergeven waren, waar vindt je nog zulke service?
Al met al een zeer goede eerste indruk welke zeker een vervolg zal krijgen.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een prachtige, nieuwe, locatie. Hier nu voor de tweede keer geweest in de afgelopen maanden. De eerste keer was niet zo'n succes, maar dat kan een moment opname geweest zijn en dat ook nog in de aanloopfase. Het eten op zich was prima (lunch) maar wel erg prijzig voor het geboden. Mijn partner had soep en een oosterse pannenkoek. Voor mij de salade Erg lekker. Waar het de vorige keer mis ging, namelijk het personeel was niet verbeterd. Ondanks dat deze, stuk voor stuk, jonge medewerkers erg vriendelijk zijn, zijn zij absoluut ongeschikt voor de horeca tenzij zij goede instructies of een korte opleiding krijgen. Alles loopt door elkaar heen en lopen steevast naar de verkeerde tafels. Wij hebben 3 keer om de kaart gevraagd en hem uiteindelijk zelf maar gepakt. Na de bestelling van de drankjes, zij er ook nog twee anderen geweest om te vragen of we iets wilden drinken. Uiteindelijk kregen we de drankjes nadat ook deze bij mensen aan de verkeerde tafel waren uitgeserveerd. Uiteindelijk toch kunnen afrekenen (binnen). En toen werd me het duidelijk. Het grootste gedeelte van het bedienend personeel (zonder uitzondering scholieren) stond te wachten bij de uitgifte counter om uit te kunnen serveren i.p.v hun gasten te kunnen helpen. Na deze herkansing is het voor mij welletjes. Ik houd het voor gezien. Jammer van zo'n mooie horecagelegenheid.
Rik L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
voorgerecht en hoofdgerecht genomen, prima maar mag ook wel gezien prijsniveau. Mooie lichte zaak met fijn buiten. Wel erg rumoerig. Meiden in bediening vriendelijk maar moeten nog wel wat oefenen, ze wisten zelf ook niet echt zeker welke tafel ze wel of niet konden bedienen, kwam regelmatig onprofi over. Tijd tussen voor en hoofd was ook erg lang. Ga nog wel eens terug om te kijken of het beter wordt.
Caroline F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
venneper lodge ligt op een mooie locatie, de bediening is erg jong , ze zijn niet erg ervaren kan ook niet op die leeftijd.
het personeel is vriendelijk en het eten was top wij hadden een tournedo echt heel mals voor herhaling vatbaar.