Venneper Lodge

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Venneper Lodge

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een (meer dan) levendig pannenkoekenrestaurant. Een andere manier om uit te drukken wat ik van dit restaurant vind, heb ik niet. Toch zal ik hieronder nog enkele indrukken weergeven. Het is er vergeven van de kinderen, maar dat is niet vreemd voor een Pannenkoeken-Plus restaurant. Pannenkoeken zijn aan de prijs, maar de kaas-spek pannenkoek was wel om door een ringetje te halen. Bediening is rommelig: we hebben wel 5 of 6 verschillende mensen aan onze tafel gehad, en niet iedereen heeft horecabloed door d'n aderen stromen... Voorgerecht Vitello Tonnato op Papadum viel in die zin tegen, dat er een enorme berg sla onder lag (zonder dressing), en er nauwelijks tonijnmayonaise op zat. Catch of the day was kabeljauw op een combinatie van aardappel- en erwten(?) puree. Was een beetje gewoontjes/flauw. Mijn conclusie: voor pannenkoeken prima, voor de rest niet..
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond hier gegeten om onze trouwdag te vieren. Net als voorgaande keren werden we niet teleurgesteld! De kids hadden een knuffel pannenkoek, mijn vrouw en ik beide de saté van kippendijen. Super lekker!!! De voorgerechten carpaccio en een pompoenensoep waren ook goed. Afsluiten met een lekker nagerecht en koffie en de avond was compleet. Bediening was goed terwijl toch de hele tent vol zat! Mooie speelgelegenheid voor de kids. Aanrader dus!!!
Milou D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Afgelopen zondag naar dit restaurant geweest. Het gebouw is mooi en het eten is lekker maar daar is dan ook alles mee gezegd. We vierde de trouwdag van mijn ouders. We hadden expres vroeg gereserveerd ivm met kinderen. Maar we kregen helaas pas na een uur de pannenkoeken geserveerd. Mijn vader kreeg een verkeerde dus moesten we nog langer wachten. Die van mijn moeder was ook al later, dus aten we allemaal door elkaar en had de ene het al op waar de ander pas net begon. Niet echt gezellig. Op het toetje moesten we ook weer een uur wachten. Mijn vader en ik hadden hetzelfde toetje. Dat was dus op 1 bord gedaan en moesten we samen van eten. Best wel apart. Onze laatste drankjes die we graag hadden willen drinken bij het dessert, kregen we helemaal niet. Dat samen met de veel te dure prijs (pannenkoek 17-19 euro, zelfs voor kinderen gerecht 20>) komen wij hier nooit meer!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig met de kids uit eten geweest in dit mooie en sfeervolle pannenkoekenrestaurant. Naast pannenkoeken hebben ze ook een volwassen menu met best redelijk eten. Helaas is wel alles ongeveer 25% te duur, waardoor de prijs kwaliteitverhouding een beetje zoek is. Als ik een tournedos van 26 euro wil eten dan ga ik niet naar een pannenkoekenrestaurant. Bediening is alert, heel vriendelijk en goed met de kinderen. Volgende keer neem ik ook gewoon een pannenkoek.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Service loopt helaas weer wat terug. Ook zagen we ons eten weer langs verschillende tafels gaan. Eten was van gemiddelde kwaliteit, bediening wel vriendelijk maar niet een goede training genoten.
bert K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
ik was deze dag 80 jaar geworden en we dachten , op advies , bij jullie een pannenkoek te eten. we waren met 4 volwassene en 3 kinderen in de leeftijd van 5 tot 10 jaar , de kinderen namen een kleine hamburger met patat e.d.
het afbak broodje was zwart van de grill , en is direct terug gestuurd , kwam er een ander afbakbroodje deze was niet gaar en dat voor de prijs van € 10= per kind . de pannenkoeken waren klef en de slade was terecht een bord met sla deze sesar was niet te eten en is voor de helft terug gegaan . totaal voor € 115= een schande . hier heb ik dan genoeg van . Bert MAAS W'VEER
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met 3 personen gelunched. Sfeervol restaurant met veel hout. Het was druk toen wij er waren, erg rumoerig, mede door behoorlijk wat kinderen. Lunchkaart niet verrassend, wel genoeg keuze. Wij moesten vrij lang op onze gerechten wachten, sneller had best gemogen. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.
AnuschkaV .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Twee keer gegeten en beide keren niet tevreden. Vette pannekoeken, vette burger. Ossenhaas met wokgroente en een aardappel stick van matige kwaliteit die zijn geld niet waard is. Hoeveelheid was ook te weinig. Toen de ober een drankje liet vallen (kan gebeuren) en mijn trui nat was geworden, kon er geen gratis drankje van af........
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor de vijfde keer wezen eten. In het begin toen het net open was ging werkelijk alles fout, langzaam maar zeker wordt de bediening steeds beter. De kwaliteit van het eten is ruim voldoende. Bediening altijd zeer vriendelijk. Dicht bij huis dus als we niet te veel tijd hebben is dit een goede optie.
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gisteravond heb ik ter ere van mijn verjaardag met mijn gezin, vader en schoonouders heerlijk gegeten bij de Venneper Lodge in Nieuw Vennep.
Wat ons betreft echt een aanrader!
Het is echt een heel mooi restaurant met een gevarieerde kaart voor jong en oud.
De bediening is echt heel erg vriendelijk en vlot. Alles verliep super.
De kids zijn nog steeds super blij met hun (grote) knuffel.
Volgende keer zeker weer!
c H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Recentelijk een broodje carpaccio met mijn vrouw besteld, was goed belegd met heerlijk vers broodje en heeft ons goed gesmaakt. Bediening was ook zeer vriendelijk en we kregen vanwege het mooie weer zonnebrandcreme omdat alle schaduwplaatsen al vergeven waren, waar vindt je nog zulke service?
Al met al een zeer goede eerste indruk welke zeker een vervolg zal krijgen.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een prachtige, nieuwe, locatie. Hier nu voor de tweede keer geweest in de afgelopen maanden. De eerste keer was niet zo'n succes, maar dat kan een moment opname geweest zijn en dat ook nog in de aanloopfase. Het eten op zich was prima (lunch) maar wel erg prijzig voor het geboden. Mijn partner had soep en een oosterse pannenkoek. Voor mij de salade Erg lekker. Waar het de vorige keer mis ging, namelijk het personeel was niet verbeterd. Ondanks dat deze, stuk voor stuk, jonge medewerkers erg vriendelijk zijn, zijn zij absoluut ongeschikt voor de horeca tenzij zij goede instructies of een korte opleiding krijgen. Alles loopt door elkaar heen en lopen steevast naar de verkeerde tafels. Wij hebben 3 keer om de kaart gevraagd en hem uiteindelijk zelf maar gepakt. Na de bestelling van de drankjes, zij er ook nog twee anderen geweest om te vragen of we iets wilden drinken. Uiteindelijk kregen we de drankjes nadat ook deze bij mensen aan de verkeerde tafel waren uitgeserveerd. Uiteindelijk toch kunnen afrekenen (binnen). En toen werd me het duidelijk. Het grootste gedeelte van het bedienend personeel (zonder uitzondering scholieren) stond te wachten bij de uitgifte counter om uit te kunnen serveren i.p.v hun gasten te kunnen helpen. Na deze herkansing is het voor mij welletjes. Ik houd het voor gezien. Jammer van zo'n mooie horecagelegenheid.
Rik80 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
voorgerecht en hoofdgerecht genomen, prima maar mag ook wel gezien prijsniveau. Mooie lichte zaak met fijn buiten. Wel erg rumoerig. Meiden in bediening vriendelijk maar moeten nog wel wat oefenen, ze wisten zelf ook niet echt zeker welke tafel ze wel of niet konden bedienen, kwam regelmatig onprofi over. Tijd tussen voor en hoofd was ook erg lang. Ga nog wel eens terug om te kijken of het beter wordt.
Caroline F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
venneper lodge ligt op een mooie locatie, de bediening is erg jong , ze zijn niet erg ervaren kan ook niet op die leeftijd.
het personeel is vriendelijk en het eten was top wij hadden een tournedo echt heel mals voor herhaling vatbaar.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We wilden even snel wat eten. iets kleins.
Vonden de menukaart vrij matig voor een lunchkaart .
De meeste meisjes in de bediening hadden vooral oog voor elkaar. Met z''n 4 en heel gezellig aan het kletsen zonder af en toe de zaak in te kijken of gasten wat wilden.
Menukaart lieten ze gewoon op tafel liggen nadat de borden werden gebracht.
Ben uiteindelijk zelf aan de bar mijn pannenkoeken gaan bestellen.
Deze waren redelijk maar zeker niet bijzonder.
Kortom tegenvaller.
De buitenkant belooft veel maar wordt niet waargemaakt.
petervv19 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het restaurant ziet er mooi uit van buiten en van binnen. We bestelde een kipsate en een trio met zalm en draadjesvleeskroket. Ook bestelde we een broodplankje.

De saté smaakte echt super, lekker mals en sappig. Helaas gold het tegenovergestelde voor het trio. Ik had zelf even niet aan gedacht dat er kruidenkaas op het broodje zou zitten dus ik de zalm er afgehaald en bewaard voor als het broodplankje zou komen. Toen een hap van het andere broodje, bleek er een garnalenkroket op mijn broodje te zitten. Zo vies :(

De bediening neemt netjes mijn bord mee om deze terug naar de keuken te brengen. Komt deze later weer terug, maar zonder mijn zalm.

Tot nu toe zit ik ook nog te wachten op het broodplankje. Vraagt een medewerker of alles naar wens is geweest, geef ik aan wat er allemaal mis was. De medewerker geeft aan dat dat niet de bedoeling is en dat het de bedoeling is dat iedereen met een lach en een volle buik het restaurant zou moeten verlaten. Hij wil het graag oplossen door te gaan kijken dat er iets gedaan kan worden in de vorm van met de rekening.

Krijg ik de rekening, betaald ik gewoon voor alles, zelfs mijn trio welke ik niet heb gegeten. Echt heel jammer dit. Ik met een lege maag weg en mijn vriendin die vol zit. Zwaar teleurgesteld en voor mij hier nooit meer.
Modam .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Van de week hier gegeten. Ik vroeg of ik een pannenkoek met basterdsuiker en citroen kon krijgen, na check met de keuken was dit geen probleem. Manlief had ook een pannenkoek besteld (Gevuld met pittige kip) en ons neefje een hamburger. De pannenkoeken kwamen, die van mij met bruine suiker en de boodschap dat de citroen op was. De pannenkoek was lauw tot koud waarschijnlijk dooe koude borden. De boter die er op lag smolt niet. Die van mijn man was rdelijk door de warme vulling. We heebn nog even gewacht op de hamburger van neefie maar toen die maar niet kwam besloten om te gaan eten. OH NEE dat kon niet want we hadden geen bestek, geen stroop, geen poedersuiker... Dus heb ik die zelf van een paar tafels naast ons "geleend"... Het is toch normaal dat wanneer je besteld het bestek e.d. Op tafel wordt gelegd.Toen wij halverwege het eten waren kwam de hamburger van neefie. Die was wel lekker. Heb de opmerkingen door gegeven maar kreeg niet de indruk dat het echt indruk maakte. Koffie wordt ook lauw geserveerd... Ik had er erg naar uit gekeken maar was totaal niet onder de indruk. Het is een mooi pand maar daar houdt het dan ook bij op... Ik heb het idee dat er niet een meer ervaren persoon rondloopt die toezicht houdt en waar nodig bijspringt.
AJ69 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik had al een paar keer getracht te reserveren net na de opening maar het bleek steeds vol te zitten. Uiteindelijk toch gelukt en heb er toen met 5 personen gegeten. Het is een prachtig pand op een mooie locatie, voldoende parkeergelegenheid maar van binnen erg rumoerig door de constructie. Lastig om een gesprek te voeren. Maar het eten was dik in orde net als de bediening.

Het viel mij op dat er zelfs bij mijn burger gevraagd werd hoe ik de burger wilde hebben? Medium, Medium-well etc. Ik koos voor medium en 1 van de tafelgenoten voor medium-well. Mijn waardering was groot toen bij het uitserveren bleek dat beide burgers inderdaad conform wens waren bereid. Dat maak ik wel eens anders mee. Bediening is jong en vriendelijk en doen hun best. Even laagdrempelig als de menukaart. Prima combi in deze setting.

Een pannekoekenhuis met eindelijk ook wat meer keus. Prima geitenkaassalade, burgers dik in orde en de pannekoeken waren ook geslaagd. Aanrader dus, maar wel gebleken dat het wenselijk is te reserveren. Prima doorlooptijden tussen bestellen en serveren. Ik ga hier vast meer komen :-)
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk gegeten, heerlijk gezeten. Wat een enorme aanwinst voor de regio. Leuke speelfaciliteiten voor de kinderen, leuke gerechten en enorm Atente bediening ondanks de enorme drukte. Super.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Hier op een zondag de lunch genoten. Voor dit restaurant gekozen zodat ons kind lekker kon spelen. Dat ging prima.
Bediening is duidelijk geselecteerd op kostentechnisch aantrekkelijk en dat was te merken in hun ervaring. Ze deden wel hun best.
De prijzen liggen iets bovengemiddeld en dat proefde ik dan weer niet geheel terug in het trio met een soepje en twee broodjes. De soep was flauw en de broodjes waren wel erg mini.
Mijn man zijn clubsandwich erg standaard en niet onderscheidend.

Entourage krijgt van mij een negen. Helaas vind ik het niet gelukt mij te overtuigen dat het zich onderscheidt van andere plekken die ingericht zijn voor kinderen maar dan met echt lekker eten voor de volwassen. Jammer.

Het strenge deurbeleid staat mij ook een beetje tegen. Op alle tafeltjes die leeg kwamen na onze komst, ging een bordje " gereserveerd " en daar mocht niemand meer bij. Wij zaten daar van 12.30 uur tot 16.00 uur....
Dus een gast ziet lege tafels maar mag er niks meer nuttigen.
Vreemd.

Nee echt overtuigd ben ik niet. Maar de kinderen hebben genoten!