Venkel Java

Javastraat 55 1094 HA Amsterdam Nederland Kaart
31-207371747

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Venkel Java

Gemaakt met groenten van de biologische boeren uit de buurt. Boeren die we hebben leren kennen en van wie we weten hoeveel liefde en aandacht ze in hun oogst steken.

Hun groenten vullen we aan met bijzondere lokale producten, gemaakt hier in onze eigen stad, door onze buren. Zoals de Amsterdamse honing, gemaakt door de bijtjes langs de Amstel. Of de huisgemaakte amandelmelk en muntsiroop.

Wij zijn verliefd geworden op deze rijke en liefdevolle smaken. En we staan telkens versteld van al ‘t moois en lekkers dat we om ons heen vinden. Daarom combineren we al deze producten tot bijzondere maaltijdsalades met een eigenzinnig karakter. Maaltijden die dus ook nog eens super gezond zijn.

Kom langs en proef! Wij zorgen voor de gezelligheid en vertellen je graag de mooie verhalen achter onze ingrediënten. Misschien word jij dan ook verliefd.

Meer informatie over restaurant Venkel Java

Dagelijks van 08:00 tot 21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Venkel Java

Julia H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zeer smakelijk gegeten!
Ella T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Salade was saai en de kip droog, was wel veel maar moeilijk doorheen te komen vanwege de vlakke smaak. Loempia's en frietjes heel lekker. Bediening aardig, maar na eerste drankje steeds met moeite aandacht uit de keuken gekregen. Mooie tent en zeker niet duur. Met Gulpener, dat is fijn bier voor een goede prijs.
Roger K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Net als de eerste keer weer heerlijk gegeten, in een prettige groene omgeving (veel planten) en geholpen door een fijne bediening.
Marjolein P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Echt genoten van de zeewierloempia’s en de portobellospiesjes met vegan satesaus!
Thaise herfstsoep was ook lekker.
Tip om duidelijk op de kaart te vermelden dat de taart raw is...dat hadden we over
het hoofd gezien (en vind ik persoonlijk niet zo lekker).
Mooi interieur, fijne sfeer. aanrader!
Amina M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Klassieke geitenkaas salade was echt niet lekker! Kikkererwten veel te zout en dan die rode kool.. totaal geen Combi ! Service ook slecht .. als je binnenkomt ziet niemand je .. je moet heel lang wachten tot iemand bij de tafel komt. Ik moest mijn stem verheffen om nog een cappuccino te bestellen. Niet mijn tent ..
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten, kleine kaart met nadruk op (heerlijke) salades en side dishes. Erg lekkere Kombucha gedronken. Kraanwater op tafel. Heel mooi ingericht met veel groen. Hele892094 leuke plek om vaker te eten!
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lekker en gezond!
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Salade was wat vlak van smaak en de soep erg dik naar mijn smaak. Verder wel een prettige bediening en goede service!
Ralph K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Vriendelijke bediening, prijs kwaliteit prima in orde.
Ariela A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Lekker en gezond gegeten. Alles was vers en goed klaar gemaakt. Leuke muziek. Sympathieke bediening. Mooi
Roger K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Opmerkelijk lekker gegeten in een prettige, rustige en lichte ruimte met veel planten, en een vriendelijke en attente bediening!
M.kempkes K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Achterin de zaak tocht het flink. Kaart beperkt en veel dranken / gerechten niet voorradig. Echter correcte en vriendelijke bediening.
Cissy N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten was verrassend en erg lekker: zeewierloempia’s en zoete aardappelfrietjes met truffelmayo als voorgerecht. Bediening was supervriendijk en flexibel. De omgeving doet warm aan met veel planten. Het gevoel van een gezellig en ongedwongen eetcafé met veel vegan opties..
I J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
lekkere aparte gerechten
goede vegetarische keuze
prima wijn, aardige bediening
Suzette V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Aparte gerechten, weer eens wat anders. De peren cocktail was heerlijk! Verder gezellige inrichting en vriendelijke medewerkers.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
prima restaurant
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Gezellig, mooi ingericht restaurant, prettige bediening. Meer geschikt voor lunch dan voor diner. Beperkte kaart. Smakelijke gerechten.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij hadden de geroosterde pompoensalade en de vegaburger met geitenkaas en dat was echt heerlijk! Lieve meisjes in de bediening en een algehele, relaxte sfeer.
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Redelijk eten. Prijs kwaliteit is prima zeker met de AH actie. Inrichting is wat licht maar wel leuk. Service was vriendelijk maar moest wel steeds gevraagd worden te komen. Fijn dat er veel gezonde en vegetarische opties zijn
Rien S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
vlotte vriendelijke bediening. Biologisch, vers smakelijk, hoeveelheid voldoende