Venkel Java

Javastraat 55 1094 Amsterdam Nederland Kaart
31-207371747

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Venkel Java

Gemaakt met groenten van de biologische boeren uit de buurt. Boeren die we hebben leren kennen en van wie we weten hoeveel liefde en aandacht ze in hun oogst steken.

Hun groenten vullen we aan met bijzondere lokale producten, gemaakt hier in onze eigen stad, door onze buren. Zoals de Amsterdamse honing, gemaakt door de bijtjes langs de Amstel. Of de huisgemaakte amandelmelk en muntsiroop.

Wij zijn verliefd geworden op deze rijke en liefdevolle smaken. En we staan telkens versteld van al ‘t moois en lekkers dat we om ons heen vinden. Daarom combineren we al deze producten tot bijzondere maaltijdsalades met een eigenzinnig karakter. Maaltijden die dus ook nog eens super gezond zijn.

Kom langs en proef! Wij zorgen voor de gezelligheid en vertellen je graag de mooie verhalen achter onze ingrediënten. Misschien word jij dan ook verliefd.

Meer informatie over restaurant Venkel Java

Dagelijks van 08:00 tot 21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Venkel Java

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Originele tent, heerlijk en eerlijk eten en hele vriendelijke bediening !
Nathy C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De gerechten waren vers, gezond en smaakvol. Was een aparte maar leuke belevenis. Traditionele gerechten worden hier niet geserveerd dus dat was even wennen. Heb gebruik gemaakt van de ah actie hierdoor waren de gerechten voordeliger om uit te proberen. Denk dat ik hier weer zou komen eten, al is alleen maar om de belevenis.
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Lekker gegeten en ook nog eens gezond! Het was rond 18.00 uur en erg rustig, kan dus niet veel zeggen over de akoestiek. Vooraf de bloemkoolsoep, als hoofdgerecht de "ajam"-salade, beide erg lekker én gezond. Als toetje de citroencake, redelijk, een toetje hoort eigenlijk een stuk ongezonder te zijn ;). Werden bij binnenkomst direct geholpen, niet lang hoeven wachten op de gerechten. Via de actie van de Albert Heijn korting, uiteindelijk voor een zeer nette prijs dus heerlijk gegeten in een leuk gedeelte van Amsterdam.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Venkel was voor ons aansprekend en een heel fijne plek om eens echt lekker (ook) veganistisch te kunnen eten. Mooi gevulde salades, goed dessert, kortom...zeer zeker voor herhaling vatbaar!!! Jos en Ineke, Amersfoort
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten, prima prijs-kwaliteit-verhouding.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Leuk restaurant, redelijk alternatief publiek.
Lekker eten maar niet echt ingericht op familie met kleine kinderen (idg 10 jaar)
Tanya R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk vers en gezond eten voor een goede prijs!
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Goed ingericht restaurant, met een prima kaart en kwaliteit.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten en weer een top ervaring met een goeie drank- en spijskaart in een gezellig en sfeervol ingericht restaurant. En vergeet niet het goed getrainde en Nederlands sprekende personeel! Waar kom je dit nog tegen in Amsterdam? Hier dus! AANRADER!
Janiek G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten was wat saai en koud. (Halloumi was koud, sateh werd koud geserveerd) Vooral heel veel sla en verder weinig toegevoegde waarde. Wel een supergezellig tentje, leuk ingericht! Maar wij gaan niet meer terug.
AnskeS .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Leuke inrichting. Gegeten met AH actie. Salades vielen erg tegen. Heel veel groene groenten in een bowl. Weinig smaak. Voor een klein schaaltje frites van zoete aardappel €5 durven vragen is bijna 'misdadig'. ????
Wij komen niet terug.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Een leuke avond gehad bij Venkel! Het is er leuk ingericht, prettige sfeer. Het eten was lekker, de bediening was goed. We waren hier met de AH Restaurantactie. Je mag kiezen uit de hele kaart en hoeft niet bij te betalen voor gerechten. Per gang krijg je het goedkoopste gerecht gratis.
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wij waren er met de Albert Heijn actie, om het een keer te proberen. Het eten was smakelijk, maar de porties waren klein: half kommetje soep, bordje maaltijdsalade, mini stukje gebak. Of dat met de AH actie te maken heeft kan ik niet beoordelen. Bediening was vriendelijk en de zaak ziet er leuk uit. De tafeltjes bij de deur bevinden zich op een zeer tochtig plekje omdat het raam boven de deur open moet blijven staan, anders werd het benauwd, zeiden ze. Toen zijn we achterin gaan zitten, waar het beter was. Al met al toch wel een wat karige ervaring, die niet uitnodigt tot terugkomen.
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Vooral het toetje, bosbessentaart was erg lekker. Het opdienen in een soort plastic bakjes was wat minder.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Met de AH actie gegeten. We konden zelf een plekje en de gerechten uitzoeken. Heerlijk gegeten en prettige bediening. Kortom, alles prima.
Lara S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Salade was zuur en niet erg speciaal. Voor de rest was het wel redelijk.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Genoten van een heerlijke verrassende lunch!
Hariana S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Goede service, personeel is super vriendelijk, lekkere gezonde maaltijden, (toetje beetje prijzig voor wat je krijgt).
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Nieuw restaurant. Verrassend, mooi ingericht. Met bijzondere gerechten op de kaart. Veel lokale producten, en verantwoorde gerechten. Lekker gegeten.
Joelle P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gegeten met de AH actie. Bietenballen en viskoekjes erg lekker en een heerlijke salade met verse zalm. Toetje was wat minder, maar zeker niet verkeerd. Goede porties en vriendelijke bediening. Zou hier zeker ook buiten de actie nog eens terugkomen.