Venezia

Kogerstraat 7 1791 Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Over restaurant Venezia

Omgeven door water, maar dan net even anders dan het echte Venetië. In het centrum van Den Burg verwelkomt pizzeria Venezia al haar bezoekers met open armen en goed belegde pizza's. Heerlijk om weer op krachten te komen na een Texelse wandeling.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Venezia

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Al twee keer heerlijk gegeten. Er is goede bediening, vriendelijk personeel. Er heerst een goede sfeer en prijs kwaliteit is goed. Ik kom hier graag terug!
Hannah H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sinds lange tijd weer eens op pad geweest op texel en wat was het heerlijk zo warm en vriendelijk ontvangen en de sfeer zo romantisch sfeervol ingericht ik waande me even in italie met zacht italiaansr muziek op de achtergrond. Zelf voor vis gekozen en die was voortreffelijk ook de pizza van mijn parnter zag er heerlijk uit en voor de kleintjes wordt er ook wat leuks bedacht de siroopcoctail en toetje was spectaculair zeer zeker een aanrader en ons ga je gauw weer terugzien
Iman N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk genoten van de gerechten met Italiaanse smaken...voortreffelijk! Zeer zeker de moeite waard...???????? we will be back!!
Jolien B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Met een grote groep van 11 man 2x gegeten in dit gezellige restaurant. Het eten was goed en wij kregen extra persoonlijke aandacht. Toen wij de tweede keer kwamen werden wij hartelijk ontvangen net alsof wij familie waren! Top sfeer, top bediening en lekker eten. Het is wel aan te raden om te reserveren als je met een groep komt eten.
Ronv1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Dagje Texel afgesloten bij dit Italiaanse restaurant. Prima gegeten (soepje en carpaccio vooraf) en allebei een (enorme) pizza. Uitermate prettige bediening door een zeer aardige jongeman met een staartje. Prima restaurant met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader. Als wij weer terugkomen op dit prachtige eiland gaan we hier zeker weer eten.
Menno X.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Erg warm ontvangen, de eigenaar bediende ons zelf en gaf advies over welke pasta te kiezen.

Het restaurant was zeer sfeervol ingericht, en door de gescheiden zitjes toch redelijk prive. Met verse snijbloemen op tafel.

Verse gebakken broodjes vooraf en de pasta was super lekker!De mixed grill iets minder, het vlees kan met iets meer zorg worden uitgekozen ;) Het toetje daar in tegen was weer erg lekker!!

Aandachtspuntje: het herentoilet, de geur van de mottenballen is erg overheersend en het stopcontact is niet afgedekt en dus onveilig ;)
Arny P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Leuk, gezellig restaurant met prima bediening. Het 3 gangen keuze dagmenu was top en ook de pizza was heerlijk. Wat ons betreft echt een aanradet