Venezia

Kogerstraat 7 1791 Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Over het restaurant Venezia

Omgeven door water, maar dan net even anders dan het echte Venetië. In het centrum van Den Burg verwelkomt pizzeria Venezia al haar bezoekers met open armen en goed belegde pizza's. Heerlijk om weer op krachten te komen na een Texelse wandeling.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Venezia

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Venezia

mulders47 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Niet veel keus op de kaart voor AH-Iens-gasten, maar wel erg goed gegeten. Uitstekende keuken en vriendelijke prettige bediening. Een aanrader.
Ruud C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Sfeervol restaurant met lekker eten en zeer enthousiaste medewerkers. Een echte aanrader tijdens de vakantie op het eiland Texel
jaap S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Hebben heerlijk gegeten.Hadden gereserveerd via a.h.actie..Personeel heel attent ondanks grote drukte.
Zeer aan te bevelen.
Ermin B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Afgelopen week samen met ouders en onze dochters van 4 en 2 hier geweest te eten. Daar aangekomen werden we naar de tafel begeleidt waar een kinderstoel klaar stond voor de kleinste( erg fijn gebeurt lang niet overal) drinken besteld wat snel werd uitgeleverd. Helaas een grote scheur in het glas van mijn jongste dochter, dit moet na ons inzien niet kunnen gebeuren. De pizza's en pasta prima maar niet geweldig, geen verse ingrediënten en zeer grof opgemaakt. Wij waren op tijd maar naarmate het restaurant vol liep kon de bediening de drukte niet aan. Ons werd gevraagd of het eten had gesmaakt maar de lege borden werden niet afgehaald, deze hebben nog 30 minuten voor ons gestaan. De kaart voor de desserts gekregen maar werd niet opgenomen ondertussen werden er 6 pers. Achter ons gezet aan een tafel van 4 met de mededeling( door de eigenaar) dat wij zo wel weg zouden gaan. Hierdoor zijn wij meteen opgestapt. nog wel een portie (zo vertelde de gastheer) huisgemaakte tiramisu meegenomen, dit was na ons inzien tiramisu van de Lidl en dus een grote teleurstelling. Wij komen hier niet weer en vinden het de 8.1 op Iens niet waard.
hsietzema .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen door het personeel.
Het eten was erg lekker en goed van kwaliteit.
Een aanrader!!!!
wilhelmien V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gebruik gemaakt van het AH actie menu. Heerlijk gegeten. Prima service. Ondanks dat het erg druk was persoonlijke aandacht. Een klein foutje werd ruimschts gecorrigeerd. Wij hadden onze paraplu laten liggen en deze werd ons achterna gebracht in de winkelstraat. Een aanrader!
lydaloenenvoorn .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. Een vast menu met vlees of vis. Alles smaakte prima. Bediening was erg aardig. We hadden geluk dat we op het laatste moment vrienden hadden meegevraagd omdat de bediening niet op de hoogte was van onze reservering. Deze was wel door Iens bevestigd. Een minpuntje voor mensen met rugklachten zijn de zitjes aan de zijkanten van het restaurant. Een soort treinzit met rechte bankjes. Lekker zitten was niet mogelijk.
Audrey W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten !
En hadden gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Een aanrader.
De bediening was vriendelijk en correct.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een knus restaurant, ietwat donker binnen. Wij kregen een mooi tafeltje aan het raam, het was behoorlijk druk in de zaak met flink wat reserveringen.

De eigenaar is zeer vriendelijk. Broodje vooraf met olijven was ok. De pizza's zijn hier echt heerlijk. Goeie bodem en rijkelijk belegd, prima gebakken. Het enige minpuntje was dat door onoplettend personeel wij erg lang op de koffie en thee moesten wachten maar dan heb je ook wat: Een heerlijk kop koffie.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima gegeten. Prima bediening. Kan er niet veel van zeggen zowel niet in positieve als in negatieve zin. Gewoon prima gegeten.
H R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vlotte bediening ondanks dat het wel behoorlijk druk werd. Het eten was goed , vooral de vis. Maar ik miste de sausje wel bij het vlees gerecht, het vlees was droog . Nagerecht was heerlijk. Wel voor herhaling vatbaar.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De bediening gedroeg zich heel druk tijdens de drukte. Als zij zich gewoon rustig houden dan hangt er geen drukke sfeer, maar relaxte sfeer tijdens de drukte. Nu werd het 2x zo druk omdat de bediening steeds langs rende.
Ikzelf heb hier vaker pizza gegeten en ik ga hier nog vaker terug. Steeds als ik oo het eiland ben heb ik hier minimaal 1 avond gegeten. Heerlijke pizza's. Goede bodem + topping. Ga zo door en tot snel
Marcella N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het was een zeer gezellig, leuk Italiaans ingericht restaurant. We hebben heerlijke gegeten, kregen nog zelf een appetizer voor het voorgerecht. De bediening was zeer vriendelijk. Zelfs een grapje was mogelijk (citroensoep).
A T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Klein restaurant. Personeel doet het prima, goede service.
De meesten van ons hadden mixed grill, het vlees had een overheersende smaak van de grill. Voor ons allen geen mixed grill weer. Wellicht is de pizza wel prima. De pasta van de kinderen was wel prima.
j.oostra .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst. Uitgebreide kaart maar ook keuze uit diverse menu's. Hierbij kon je ook weer kiezen uit diverse gerechten met vlees of vis of vegetarisch. Bovendien was de bediening en service allerhartelijkst. We kregen zelfs na het eten nog een klein afzakkertje in de vorm van een glaasje limoncello. Komen zeker terug!
j.oostra .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker eten, goede sfeer. Je kon kiezen van de uitgebreide kaart maar ook uit drie menu's . Wij hadden een menu en je kon dan nog weer kiezen uit vis of vlees. Bediening was allervriendelijkst. Hier komen we zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een voorkeurmenu voor deze actie werd voorgelegd. Wij kozen voor de mix van 3 soorten vlees van de grill. Ik sneed mijn kip aan en proefde een niet gaar status. Uit de diepvries en dus alleen aan de buitenkant warm, Binnenkant waterig. Ik zei niets tegen mijn partner en wachtte op haar reactie. Zij sneed aan en proefde. Meteen keek ze mij aan met een gezicht van?? De bediening erbij geroepen en die nam de kip mee naar achter. Komt even later terug en zegt dat de chef heeft geproefd en niets heeft opgemerkt. Wij zijn niet in discussie gegaan en de kip maar laten liggen. Vlees was goed. Maar wel opmerkelijk dat een gelijksoortig 3 gangen menu op de uithangborden wordt aangeboden voor €17.50 en voor deze actie € 29.50 in rekening wordt gebracht.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Bediening was vriendelijk. De mix van vlees was té droog. De mix van vis was prima. Salade was prima. Toch kiezen we de volgende keer een ander restaurant.