Venezia

Kogerstraat 7 1791 Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Over het restaurant Venezia

Omgeven door water, maar dan net even anders dan het echte Venetië. In het centrum van Den Burg verwelkomt pizzeria Venezia al haar bezoekers met open armen en goed belegde pizza's. Heerlijk om weer op krachten te komen na een Texelse wandeling.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Venezia

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Venezia

Fred B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten met onze vriendengroep Scheif Stuur! Dikke complimenten voor iedereen. Lieve Kaya....you're the best! --X-
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie locatie', warm ontvangen, buiten.gewoon vriendelijk en goede bediening en OVERHEERLIJK eten.
Bedankt VeneZia,tot snel.
Vriendengroep Scheif Stuur Meerlo.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Prima prijs kwaliteitverhouding. Gerechten naast de pizzakaart noemen allemaal friet erbij wat het wat plat doet overkomen, maar je kunt dit ook veranderen in pasta. Voorgerecht een goed krokante frito misto. Als hoofdgerecht een scalopinne alla pizzaiola met daarbij een aglio e olio met peper. Affogato toe.
De kids hadden een prima pizza, wij heerlijk eten.

Ga terugkomen.
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer, interieur is wat oudersers, de gastvrijheid is uitstekend, dit geldt zeker ook voor de prijs/kwaliteitsverhouding.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
AH kortingskaart klanten komen er bekaaid af bij Venezia. We zaten ons te verlekkeren bij de lasagne en pasta's op de menukaart, maar bij het zien van de AH kortingskaart moesten we het doen met een geplastificeerd A4tje met een wel héél beperkte keuze. Het eten was zéér eenvoudig en niet meer dan redelijk. De prijs was duidelijk opgeschroefd, dus niet 2 voor de prijs van 1. Waarom doen restaurants mee met deze actie als ze de AH klanten niet serieus nemen? Dat het wel kan bewees een dag eerder bistro 110 in De Koog. Het normale menu en heerlijk!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellige uitstraling. Druk, personeel werkte hard. Wij waren met de AH actie. Keuze uit 2 menu's. Mixed grill vlees of vis. Eten voortreffelijk.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten heel goed,, smakelijk. Inrichting. Moet eens een frisse wind, gordijnen uit de verre vorige eeuw.
Verder Een fijne avon gehad
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hadden hoge verwachtingen gezien de score op Iens. De gerechten vielen echter tegen. De 'lasagne Verdi' was ronduit flauw van smaak. Ik had de 'Risotto verdi con Pollo'. Die was redelijk maar niet heel bijzonder.
De cheesecake die we samen als dessert namen, maakt het nog een beetje goed.
J B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij vinden het een prima restaurant en lekker gegeten. Bij het serveren van spare-ribs behoort wel een kommetje water en een doekje voor je handen te zijn. Bij het vismenu is het handiger om visbestek te hebben ipv. een steakmes. Wij hebben dit besproken met de bediening.
mulders47 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Lekker eten zowel het vlees als de vis,voor gerecht champions waren prima.
Bediening goed en vriendelijk.kan het zeker aanbevelen.
Jolette D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Er was geen keus in menu, was niets Italiaans aan, behalve het stukje tiramisu.
Vriendelijkheid:matig, wachttijd zeer lang.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Gegeten van AH restaurant actie was een vast menu van vlees of vis was erg lekker en meer dan genoeg gaan zeker nog een keer terug.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Niet veel keus op de kaart voor AH-Iens-gasten, maar wel erg goed gegeten. Uitstekende keuken en vriendelijke prettige bediening. Een aanrader.
Ruud C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Sfeervol restaurant met lekker eten en zeer enthousiaste medewerkers. Een echte aanrader tijdens de vakantie op het eiland Texel
jaap S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Hebben heerlijk gegeten.Hadden gereserveerd via a.h.actie..Personeel heel attent ondanks grote drukte.
Zeer aan te bevelen.
Ermin B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Afgelopen week samen met ouders en onze dochters van 4 en 2 hier geweest te eten. Daar aangekomen werden we naar de tafel begeleidt waar een kinderstoel klaar stond voor de kleinste( erg fijn gebeurt lang niet overal) drinken besteld wat snel werd uitgeleverd. Helaas een grote scheur in het glas van mijn jongste dochter, dit moet na ons inzien niet kunnen gebeuren. De pizza's en pasta prima maar niet geweldig, geen verse ingrediënten en zeer grof opgemaakt. Wij waren op tijd maar naarmate het restaurant vol liep kon de bediening de drukte niet aan. Ons werd gevraagd of het eten had gesmaakt maar de lege borden werden niet afgehaald, deze hebben nog 30 minuten voor ons gestaan. De kaart voor de desserts gekregen maar werd niet opgenomen ondertussen werden er 6 pers. Achter ons gezet aan een tafel van 4 met de mededeling( door de eigenaar) dat wij zo wel weg zouden gaan. Hierdoor zijn wij meteen opgestapt. nog wel een portie (zo vertelde de gastheer) huisgemaakte tiramisu meegenomen, dit was na ons inzien tiramisu van de Lidl en dus een grote teleurstelling. Wij komen hier niet weer en vinden het de 8.1 op Iens niet waard.
wilhelmien V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gebruik gemaakt van het AH actie menu. Heerlijk gegeten. Prima service. Ondanks dat het erg druk was persoonlijke aandacht. Een klein foutje werd ruimschts gecorrigeerd. Wij hadden onze paraplu laten liggen en deze werd ons achterna gebracht in de winkelstraat. Een aanrader!
hsietzema .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen door het personeel.
Het eten was erg lekker en goed van kwaliteit.
Een aanrader!!!!
lydaloenenvoorn .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. Een vast menu met vlees of vis. Alles smaakte prima. Bediening was erg aardig. We hadden geluk dat we op het laatste moment vrienden hadden meegevraagd omdat de bediening niet op de hoogte was van onze reservering. Deze was wel door Iens bevestigd. Een minpuntje voor mensen met rugklachten zijn de zitjes aan de zijkanten van het restaurant. Een soort treinzit met rechte bankjes. Lekker zitten was niet mogelijk.
Audrey W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten !
En hadden gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Een aanrader.
De bediening was vriendelijk en correct.