Venezia

Kogerstraat 7 1791 Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Over het restaurant Venezia

Omgeven door water, maar dan net even anders dan het echte Venetië. In het centrum van Den Burg verwelkomt pizzeria Venezia al haar bezoekers met open armen en goed belegde pizza's. Heerlijk om weer op krachten te komen na een Texelse wandeling.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Venezia

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
j.oostra .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst. Uitgebreide kaart maar ook keuze uit diverse menu's. Hierbij kon je ook weer kiezen uit diverse gerechten met vlees of vis of vegetarisch. Bovendien was de bediening en service allerhartelijkst. We kregen zelfs na het eten nog een klein afzakkertje in de vorm van een glaasje limoncello. Komen zeker terug!
j.oostra .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker eten, goede sfeer. Je kon kiezen van de uitgebreide kaart maar ook uit drie menu's . Wij hadden een menu en je kon dan nog weer kiezen uit vis of vlees. Bediening was allervriendelijkst. Hier komen we zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Een voorkeurmenu voor deze actie werd voorgelegd. Wij kozen voor de mix van 3 soorten vlees van de grill. Ik sneed mijn kip aan en proefde een niet gaar status. Uit de diepvries en dus alleen aan de buitenkant warm, Binnenkant waterig. Ik zei niets tegen mijn partner en wachtte op haar reactie. Zij sneed aan en proefde. Meteen keek ze mij aan met een gezicht van?? De bediening erbij geroepen en die nam de kip mee naar achter. Komt even later terug en zegt dat de chef heeft geproefd en niets heeft opgemerkt. Wij zijn niet in discussie gegaan en de kip maar laten liggen. Vlees was goed. Maar wel opmerkelijk dat een gelijksoortig 3 gangen menu op de uithangborden wordt aangeboden voor €17.50 en voor deze actie € 29.50 in rekening wordt gebracht.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Bediening was vriendelijk. De mix van vlees was té droog. De mix van vis was prima. Salade was prima. Toch kiezen we de volgende keer een ander restaurant.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig klein Italiaans restaurantje. Vriendelijke, vlotte bediening en lekkere pizza's
70269962235 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten niet verkeerd, behalve een waardeloze quick fix tiramisu. De ah actie 3 gangen menu 30euro terwijl eigen 3 Gangen menu 20 euro kost. Geschikt dus alleen maar voor een snelle pizza op een zomerse avond. De inrichting binnen is griezelig verouderd met onder andere kaarshouders die met schroeven uit de muur hangen.
Edgar N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Uiterst vriendelijk personeel die de benen uit hun gat lopen. Lette goed op i.v.m. mijn allergie. Ondanks de drukte was de wachttijd acceptabel.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een eenvoudig restaurant in het centrum van Den Burg, Texel. Met AH IENS actie hier gegeten.Klein keuze menu: twee voor-, twee hoofdgerechten, die we allebei probeerden. Vooraf spaghetti met olie en knoflook, het andere was champignons. Niet verrassend bereid, maar erg lekker en Italiaans gekruid. Mixed vis en mixed vlees waren de hoofdgerechten, buitengewoon lekker gebakken, we hebben gesmuld! Tiramisu huisgemaakt was het dessert, ook heerlijk. we gunnen dit restaurant veel klandizie, de sfeer was buitengewoon prettig. Bij binnenkomst memoreerde de serveerster direct de opmerking, die ik op de de internetreservering had gemaakt.
Karla R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ruime menu keuze, het was erg druk, lang wachten op het eten. Toen dat uiteindelijk kwam na bijna een uur wachten bleek dit het hoofdgerecht te zijn. Het bestelde voorgerecht hebben we nooit gezien... Bediening rende steeds langs maar had geen oog voor onze tafel, heel jammer. Eten en dessert was lekker, een excuus voor het gemiste voorgerecht was op z'n plaats geweest.
alexandrazegers Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Weer heerlijk gegeten......net als altijd ;-)
jkmkeers .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gezellige atmosfeer , prettige bediening en goed smakende gerechten. Bij een bezoek aan Texel is dit restaurant zeker een aanrader. Het is duidelijk meer als een enkel pizza restaurant.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Héérlijke pasta gegeten, portie was precies goed! Vernieuwde dessertkaart bracht fijne verrassing! Aangename persoonlijke aandacht zorgde voor een prettige sfeer. Bij een volgend bezoek aan Texel kom ik zeker weer terug! ????????
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prima gegeten, gezellige gemoedelijke sfeer.
Met Ah actie geweest, wordt duidelijk aangegeven op de Iens site wat de voorwaarden zijn.
Het was Super lekker, zeker voor herhaling vatbaar
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We zijn hoer voor de eerste keer geweest.
Het eten was prima, maar niet heel bijzonder. Iets meer gekruid mag het voor ons wel zijn.
De bediening was begin van de avond goed, maar richting het dessert was het lang wachten voordat we iemand zagen om te roepen. Er liep maar 1 persoon.
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijke chaotische Italiaanse sfeer. Uitstekende gerechten. Verse ingrediënten. Ondanks geen reservering, konden we toch nog terecht. Komen zeker terug!
Rowena M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij kwamen eten volgens de actie van Albert Hein. Van te voren al enthousiast geworden over het menu op de site. En dat voor maar 20 euro.
We waren dan ook erg teleurgesteld toen we aankwamen en de keuze vlees of vis was. De rest van het menu stond vast en konden dus niet kiezen. Toen wij dit aangaven werd ons minder vriendelijk verteld dat dit het was en daar konden we het mee doen. Ook ging er vanalles mis bij verschillende tafels waar wij van mee konden genieten. Het eten was wel oké maar viel erg tegen na dat we ons verlekkerd hadden op de site. Wij komen hier vaker en is altijd goed. Maar dit was wel een tegenvaller.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Echt een aanrader!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Bij binnenkomst ruikt het in het rtestaurant naar olie van de olielampjes op tafel. De geur is erg overheersend. De pizza is te nat, de ingrediënten liggen in het vocht. Een echte Italiaanse pizza, en daar hebben wij heel veel ervaring mee, is niet overladen met ingrediënten. Viel tegen gezien de eerdere beoordelingen.
Jeffry B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima en nette prijzen
mollejan M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor een gunstige prijs. Zeer aardige bediening