Venezia

Kogerstraat 7 1791 Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Tiramisu incl. Koffie of Thee
      Tartufo incl. Koffie of Thee

Over het restaurant Venezia

Omgeven door water, maar dan net even anders dan het echte Venetië. In het centrum van Den Burg verwelkomt pizzeria Venezia al haar bezoekers met open armen en goed belegde pizza's. Heerlijk om weer op krachten te komen na een Texelse wandeling.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Venezia

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Venezia

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Na even wachten, toch nog lekker gegeten. Echt een Italiaanse sfeer.
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Met AH bon hier gegeten. Vooraf anti-pasta was uitstekend. Hoofdgerecht keuze uit mix grill vlees of vis.
Vlees was wat droog, verder goed. Nagerecht van tiramisu en koffie was ook goed. Ruime porties.
Zeer zeker de moeite waard.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Eten was geen Italiaans was vrij koud en vlees en vis droog wij hadden AH actie
Was weinig keus van de kaart
Wij komen daar niet meer
Yvon Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima gegeten, gezellige mensen en leuk restaurant.
E..J. J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
bankbekleding versleten/het geheel zag er gezellig uit/aardige bediening/vleesgerecht was niet echt warm
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ondanks de AH aktie hebben ze zich er niet met een jantje van leiden van af gebracht.
De kwaliteit, service en vriendelijkheid zijn zeker een reden om terug te gaan, ook voor onze genodigde vrienden.
Gaan dit adres zeker aan anderen adviseren.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het personeel was vriendelijk. Het eten erg lekker. Zeker een aanrader.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Eten was heerlijk. Dururde wel even. Service was prima.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Geen huisgemaakte dingen en zeer fantasieloos. De tiramisù en de pizza’s kwamen uit de vriezer en smaakten allemaal mierzoet. Meestal zit je vol na n diner maar dat was niet het geval. Was echt n teleurstelling.
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We werden vriendelijk ontvangen door de serveerster. We maakten gebruik van de AH actie en kregen een geplastificeerde kaart met daarop een zeer beperkte keuze. Opvallend was dat het hoofdgerecht bestond uit een mixed-grill van vlees of vis en er geen keuze gemaakt kon worden uit pasta of pizza. Iets wat je wel verwacht bij een Italiaan. En iets waar wij onze keuze toch wel op hadden gebaseerd. Deze gerechten waren tevens de duurste gerechten van de kaart. Als voorgerecht kregen wij een anti-pasta, bestaande uit een salade, brood met bruchetta, olijventapenade en ham met meloen. Vooral de bruchetta was goed van smaak, de rest wat vlak. Beide hadden wij het vlees als hoofdgerecht. De porties zijn ruim, maar de kwaliteit niet heel goed. Droog en vlak van smaak. Als nagerecht was de keuze tussen een tartufo of tiramisu. De tartufo was half qua portie, maar beviel wel. De bediening is vriendelijk. De inrichting enigszins gedateerd.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vriendelijke bediening. Uitstekend gerechten. Heel leuk geserveerd voorgerecht. Mals vlees en lekkere vis. Authentieke inrichting
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een top avond met supergezellige bediening! Goed eten in grote porties. We hebben met de AH-actie gegeten. Het is een echte aanrader!!
Dana K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het menu was duidelijk aangepast omdat je maar voor 1 persoon betaald, als voorgerecht een stukje meloen, een spiesje met stukje kaas en tomaat en een brushetta met tomatenprut, hoofdgerecht duurde heel lang en de vis was droog vlees was koud, geserveerd met een beetje patat en het toetje was een stukje tiramisu opgedeeld in 3! Zo klein en de tartufo was gehalveerd, nee er was weinig tot geen aandacht voor ons... hier gaan we niet meer terug... jammer...
Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Via iens gereserveerd met de AH actie, echter wist het restaurant nergens van. Was verder geen probleem want het was rustig. We kregen een aangepaste menukaart. Het eten was prima; verschillende tapas vooraf, mixed grill vlees en tiramisu met koffie toe. De bediening vond ik een beetje rommelig overkomen maar verder wel vriendelijk. De inrichting is niet zozeer ongezellig als wel sterk verouderd; er zat nauwelijks nog bekleding op de bankjes. Al met al prima voor een keer.
Marten En Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Lekker gegeten, inrichting kan wat opgeknapt worden
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hadden een menu op AH bon maar was slecht de smaak was slecht zonder echt iets wat er uit sprong volgens ons was de vis en het. vlees in dezelfde olie bereid jammer van de avond
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het AH menu had niet veel keuze maar dit is duidelijk vooraf te zien. Het was wel erg lekker en met zorg bereid. Helaas was er te weinig bediening en daardoor duurde t erg lang voor we ons dessert kregen. Hier is wel netjes uitleg over gegeven en zijn excuses aangeboden.
Goed eten, gezellige sfeer.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gastvrij ontvangen in een gezellig Italiaanse ambiance. Goede waar voor ons geld gekregen met de AH bon. Voorgerecht was gevarieerd met verse producten bereid. Hoofdgerecht was ruime portie en heerlijk stukje tiramisu toe. Aanrader, voor herhaling vatbaar!
MARTIEN G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
het was allemaal heel lekker ,goeie bediening beter kon het niet zijn ,voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Via de AH kortingsactie heerlijk gegeten. Het betreft weliswaar een grotendeels vastgesteld menu maar dat was zeker geen slechte keuze.
Ook de ontvangst en bediening was prima.