Venezia

26/27 Grote Markt 4201 EB Gorinchem Nederland Kaart
31-183631919

Meer informatie over restaurant Venezia

Jouw recensie over het restaurant Venezia

Arie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk zelfgemaakt ijs. IJs is niet vet of stroef. Ik had de Bosbessen Grande, en die is echt groot. Uitstekende bosbessensaus, perfect bosbessenijs. Prima luchtige en koele slagroom.
Het kost ruim 10 Euro (stevige prijs) maar dan heb je ook wat.
Vorig jaar was ik hier ook en heb in de recensie geschreven dat ik het glaasje water bijzonder miste en idem een servetje.
Dat is nog altijd zo. Jammer, anders was het perfect geweest.
De_Groot_ .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Nette ijssalon met goed ijs. De kinderen komen hier graag om een ijsje te eten. Elke dag andere smaken.
Ook de ijscoupes zijn erg lekker, veel keuzes.
yolrin .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Heerlijke ijscoupes.Schepijsjes zijn ook lekker,maar naar verhouding erg duur.Je kunt beter een coupe nemen.
De keuze is zeer ruim.
Zaak zit sinds kort weer op de oude stek aan de Grote Markt,waar ze ooit begonnen zijn.
Jammer,dat je hier niet meer van terug ziet in de nieuwe zaak.
Deze doet niet echt gezellig aan,maar je komt uiteindelijk voor het ijs en dat is perfect!!