Venezia del Nord

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Venezia del Nord

Jelle333 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Waardeloos z'on kartonnen pizza. Niet te eten. En dan nog een postmix colaatje zonder prik erbij. Nooit naar toe gaan.
Bediening kan er ook niks aan doen.
Jelle333 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Werkelijk waardeloos van begin tot einde. Bediening sprak zeer gebrekkig Engels maar vroeg wel grote of medium cola voor de toeristische Hoofdprijs met hoofdletter H.
Slechtste pizza salami die ik ooit heb gegeten. Kartonnen bodem die niet in stukken te krijgen was, cola uit de postmix zonder prik.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Kan hier heel kort over zijn: een toeristenrestaurant op een interessante locatie waar je ver uit de buurt moet blijven.

Het gebouw in kleuren van de Italiaanse vlag geeft al een duidelinke waarschuwing af. Pizza's met slappe bodem en pasta's zonder Italiaanse eenvoud maar ook zonder bijbehorende smaak. Alles was flauw en niets straalde iets uit. Inclusief de nepcola. Enige lichtpuntje: de rekening was niet bijzonder hoog.

Personeel sprak alleen Engels (ook geen Italiaans), wat de kwaliteit prima samenvat.